Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Omien tunteiden kieltäminen on tosi yleistä monissa tilanteissa, joskus jopa vuosien ajan. Tämä tilannehn on siitä syystä vähän poikkeuksellinen, että se on niin julkinen. Julkisuuden kautta tuhannet tuntemattomat, mutta myös varmasti kaikkien osapuolien perhe ja ystävät ovat sen nähneet. Ja heiltä varmasti tulee kommentteja ja kommentit voi toki tiettyyn rajaan asti jättää huomiotta väärinkäsityksinä jne, mutta luulisi että tässä vaiheessa tulisi jo vanhemmiltakin yms palautetta...
 
vierailija
Mä oon kans miettinyt tuota julkisuutta, ja sitä, että kyllähän se ovat saaneet väleihinsä liittyen paljon kaikenlaisia kommentteja julkisuudessa. Ja luulisi tosiaan, että myös perheenjäsenet ja ystävät ovat jollain lailla vähintään sivunneet tätä asiaa.

Mutta millähän tavalla tämä sitten vaikuttaa K ja B itseensä? Auttaako se tunnistamaan ja selvittämään niitä omia tunteita? Vai käykö päinvastoin, että tulee tarve jotenkin enemmän vain kätkeä niitä tunteita tai käsitellä niitä heittämällä jutut huumoriksi, ettei tarvitsisi itsekään kohdata niitä tunteita tai ainakaan paljastaa niitä muille. Tosin yhtään tämän viimeisen skenaarion mukaiseltahan ei tilanne näyttänyt NT perusteella, vaan ennemmin siltä, että kyllä niitä omia tunteita oli mietitty ja niistä juteltukin keskenään, ja ehkä vielä enemmänkin.

Silti ne tunteet ja myös kaikki tilanteeseen liittyvät ihan käytännön asiat voivat vaatia vielä paljonkin pohdintaa. Ja se, että auttaako sitten perheen ja ystävien kommentit siinä pohdinnassa riippuu varmaan siitä, minkä suuntaista kommenttia ovat saaneet ja millä tavalla sitä on esitetty.
 
vierailija
Voisi kuvitella, että Jeren puolella useimmat ihmiset tukevat pidempään kuvioissa ollutta osapuolta, mutta ainakin jokunen on varmaan Team Bojan ja toivottavasti ilmaissut sen (muutkin kuin Hojan :) ). Joksujen luulisi kaikkien suhtautuvan positiivisesti ja olisi kiva, jos joku heistä olisi ottanut asian puheeksi myös Jeren kanssa, vielä nyt kun ovat taas päässeet katselemaan noita kahta yhdessä.

- Joymuffin
 
vierailija
Eiköhän lähipiiri tue yleensä nykytilan säilyttämistä, olipa kyse millaisesta casesta tahansa.

Palaan taannoin täällä esitettyyn ajatukseen: Mitäpä jos pojat ovat kokeilleet ja todenneet, että ei tässä kuitenkaan ole riittävästi mitään seksuaalista kipinää (tai esim. toisen heistä puolelta sellaista kipinää ei ole)?

Sillehän ei sitten mitään voi, ja jos on kokeiltu, ainakaan ei tarvitse miettiä, mitä olisi voinut olla.
 
vierailija
Eiköhän lähipiiri tue yleensä nykytilan säilyttämistä, olipa kyse millaisesta casesta tahansa.

Palaan taannoin täällä esitettyyn ajatukseen: Mitäpä jos pojat ovat kokeilleet ja todenneet, että ei tässä kuitenkaan ole riittävästi mitään seksuaalista kipinää (tai esim. toisen heistä puolelta sellaista kipinää ei ole)?

Sillehän ei sitten mitään voi, ja jos on kokeiltu, ainakaan ei tarvitse miettiä, mitä olisi voinut olla.
Mm. Bojanin asuvalinnat Suomessa eivät minusta tue ollenkaan teoriaa, että näin olisi tapahtunut ennen Suomen-reissua ja Suomessa havaitut fiilikset taas eivät minusta tue sitä teoriaa, että näin olisi tapahtunut nyt Suomessa. Siis en nyt sano, että sen olisi tarvinnut kenenkään sydäntä särkeä, mutta tuskinpa olisi ihan tuollaista onnea nähty.
 
vierailija
Kyllä se lataus ja heidän välinen jännite mun silmiin näkyi edelleen NT:llä niin voimakkaana, että mä en kyllä tuota vaihtoehtoa suostu uskomaan.

Kokeilla on voitu ja saatu sillä sitä suurinta jännitettä ehkä tasattua niin, että pystyivät käyttäytymään ulospäin vähän rauhallisemmin, mutta eihän se kipinä ja vetovoima mihinkään ollut hävinnyt. Ja koko ajan edelleen piti kosketella ja olla toisen lähellä.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Kyllä se lataus ja heidän välinen jännite mun silmiin näkyi edelleen NT:llä niin voimakkaana, että mä en kyllä tuota vaihtoehtoa suostu uskomaan.

Kokeilla on voitu ja saatu sillä sitä suurinta jännitettä ehkä tasattua niin, että pystyivät käyttäytymään ulospäin vähän rauhallisemmin, mutta eihän se kipinä ja vetovoima mihinkään ollut hävinnyt. Ja koko ajan edelleen piti kosketella ja olla toisen lähellä.
Niin ja se kuinka varsinkin B hehkui… sitähän nyt ei mitenkään voinut olla huomaamatta ja muutenkin häntä ei vaikuttanut yhtään haittaavan näyttää tunteitaan nyt vaikka toki välillä sitten piti sitä brotheria sanoa 🤪 mutta joo en kyllä itse ainakaan katso omaa veljeä miten B ja K katsoo toisiaan tai koskettele 😂
 
vierailija
Voisi kuvitella, että Jeren puolella useimmat ihmiset tukevat pidempään kuvioissa ollutta osapuolta, mutta ainakin jokunen on varmaan Team Bojan ja toivottavasti ilmaissut sen (muutkin kuin Hojan ). Joksujen luulisi kaikkien suhtautuvan positiivisesti ja olisi kiva, jos joku heistä olisi ottanut asian puheeksi myös Jeren kanssa, vielä nyt kun ovat taas päässeet katselemaan noita kahta yhdessä.

- Joymuffin
Jos kuuluisin jomman kumman lähipiiriin niin varmasti olisin kysellyt tilanteesta. Joten jotenkin uskon että joidenkin kanssa tästä on keskusteltu, sitä mitä on keskustelu tuskin saadaan koskaan tietää. Mutta toivon että tuo heidän onnellisuus mikä kumpuaa voisi osaksi olla sitäkin, että lähipiiri ei ole tyrmännyt heidän läheisiä välejään vaan antaneet ns vihreää valoa. Jos se tekee heidät onnelliseksi. En siis kuitenkaan tiedä miten sitten K parisuhde, miten sen kanssa tämä teoria pätisi.
 
vierailija
Niin ja se kuinka varsinkin B hehkui… sitähän nyt ei mitenkään voinut olla huomaamatta ja muutenkin häntä ei vaikuttanut yhtään haittaavan näyttää tunteitaan nyt vaikka toki välillä sitten piti sitä brotheria sanoa mutta joo en kyllä itse ainakaan katso omaa veljeä miten B ja K katsoo toisiaan tai koskettele
No tämä kyllä minuakin huvittaa tässä veljeyden korostamisessa. Itsellä ainakin on vähän erilainen tapa kommunikoida sisarusteni kanssa 😄

T. Se äskeinen kipinättömyysteorian heittäjä
 
vierailija
Niin ja se kuinka varsinkin B hehkui… sitähän nyt ei mitenkään voinut olla huomaamatta ja muutenkin häntä ei vaikuttanut yhtään haittaavan näyttää tunteitaan nyt vaikka toki välillä sitten piti sitä brotheria sanoa mutta joo en kyllä itse ainakaan katso omaa veljeä miten B ja K katsoo toisiaan tai koskettele
Samaa mieltä, en ihan totta ole varmaan koskaan nähnyt kenenkään hehkuvan niin 😂 en tiedä onko B aina näin hehkuvaa laatua vai mikä juttu
 
vierailija
Niin ja se kuinka varsinkin B hehkui… sitähän nyt ei mitenkään voinut olla huomaamatta ja muutenkin häntä ei vaikuttanut yhtään haittaavan näyttää tunteitaan nyt vaikka toki välillä sitten piti sitä brotheria sanoa mutta joo en kyllä itse ainakaan katso omaa veljeä miten B ja K katsoo toisiaan tai koskettele
Sanoiko muuten nyt edes tuota brotheria muuta kuin silloin ekana iltana tavastialla, kun olivat juuri vasta taas tavanneet?
 
vierailija
B laittoi johonkin postaukseen NT:n aikana/jälkeen "Brader" tms, mutta lähinnä tuo homman toisto alkaa minulle kuulostaa vitsiltä/meemiltä. Siis eri asia sanoa vaikka "Thanks bro" kuin "Brother". Minulla on paljon miespuolisia ulkomaalaisia kavereita ja muutama heistä käyttää sanaa "bro", mutta i kukaan sano brother.
 
vierailija
Kyllä se lataus ja heidän välinen jännite mun silmiin näkyi edelleen NT:llä niin voimakkaana, että mä en kyllä tuota vaihtoehtoa suostu uskomaan.

Kokeilla on voitu ja saatu sillä sitä suurinta jännitettä ehkä tasattua niin, että pystyivät käyttäytymään ulospäin vähän rauhallisemmin, mutta eihän se kipinä ja vetovoima mihinkään ollut hävinnyt. Ja koko ajan edelleen piti kosketella ja olla toisen lähellä.
Tämä. Minä olen yksi näistä tätä juttua pohtineista, ja tämä on mun järkeen eniten käyvä vaihtoehto. Kipinä ei tosiaan ole hävinnyt yhtään mihinkään, mutta jännite ei ole enää niin intensiivinen. Ihan kuin jotenkin olisivat saaneet purkautumaan (kyllä, tää nyt on taas tosi kaksimielisesti kirjoitettu mut en nyt millään saa tästä yhtään poliittisesti korrektimpaa tekstiä väännettyä).
 
vierailija
Juhannusficin kirjoittajan uudessa ficissä Tavastialla tulee niin kuuma, että pitää ryhtyä harrastamaan sitä itseään, vaikka muut Joksut ovat samassa huoneessa tietoisina tapahtumista. Tässä kyllä itselläni loppui suspension of disbelief kesken. :D
 
vierailija
B laittoi johonkin postaukseen NT:n aikana/jälkeen "Brader" tms, mutta lähinnä tuo homman toisto alkaa minulle kuulostaa vitsiltä/meemiltä. Siis eri asia sanoa vaikka "Thanks bro" kuin "Brother". Minulla on paljon miespuolisia ulkomaalaisia kavereita ja muutama heistä käyttää sanaa "bro", mutta i kukaan sano brother.
Miten mä jo olinkin täysin unohtanut tuon braderin 🙄 Enkä siis myöskään ajattele että sillä mitään suurempaa merkitystä olisi, mutta siksi jankkasin, kun en vain muistanut tätä. Vaikka itse asiassa itse kirjoitin jossain vaiheessa tuonne toisaalle niistä viimeisistä B kommenteista, että nyt ei ollut mitään brothereita vaan pelkkä punainen sydän tjsp. Taitaa olla vähän valikoiva muisti 🙈😅
 
vierailija
Miten mä jo olinkin täysin unohtanut tuon braderin Enkä siis myöskään ajattele että sillä mitään suurempaa merkitystä olisi, mutta siksi jankkasin, kun en vain muistanut tätä. Vaikka itse asiassa itse kirjoitin jossain vaiheessa tuonne toisaalle niistä viimeisistä B kommenteista, että nyt ei ollut mitään brothereita vaan pelkkä punainen sydän tjsp. Taitaa olla vähän valikoiva muisti
No kyllä siitä braderista tuli ainakin itselleni ihan eri fiilis kuin niistä touko-kesäkuun brothereista, niistä tuli fiilis että pelästyi shippausta tai omia tunteitaan ja tässä taas enemmänkin pelleilyfiilis, vielä kun Kärtsä-englantia. :)
 
vierailija
Ollaanko me tämä analysoitu? Tarkoituksellinen kappalevalinta videolle vai sattumaa?

"kad sam tebe video sa drugim shvatio sam zauvek te gubim"
kääntäjällä >
"when I saw you with someone else, I realized I was losing you forever"

 
vierailija
Ollaanko me tämä analysoitu? Tarkoituksellinen kappalevalinta videolle vai sattumaa?

"kad sam tebe video sa drugim shvatio sam zauvek te gubim"
kääntäjällä >
"when I saw you with someone else, I realized I was losing you forever"

Shippilaseilla katsottuna jälleen yksi Bojanin rakkaudentunnustuksista🥰 Tuo taitaa olla aika tunnettu balkanialainen kappale, ja ehkä valikoitui sen vuoksi, että K oli halunnut kuulla tai B soittaa hänelle jotakin omassa kulttuurissaan tunnettua biisiä.
 
vierailija
Mikä homma toi Vauvalla ollut väite oli, että RR ois tavannut Bojanin Tavastialla? Miten pitkälle sen valheet oikein menevät? Se rupesi myös esiintymään palstalla omana siskopuolenaan 🤭 Tosi huvittava tapaus.
 

Yhteistyössä