Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli tällaista:

Tunnen kyseisen henkilön ja tiedän missä tälläkin hetkellä on. Hänen kauttaan tulin palstalle ja asun ihan Suomessa. Miten se on joillekin niin vaikea ymmärtää, että täällä ei ole kaikki valehtelijoita? Taitaa nämä itse olla jotka sitä eniten huutavat. Ja Aidolle vielä sen verran että vähemmästäkin on k.loukkaussyytteitä tehty niinku ollaan saatu lehdestä ihan viime aikoina lukea. Se on asian omistaja rikos. V ituttaa sekin että tiedän RR olleen tulossa kertomaan tänne tapaamisesta poikien kanssa ja nyt kaikki joutuvat kärsimään näiden trollien takia. Ei varmasti tule enää.”
 
vierailija
Että miettikää. Nyt se väittää jo RR:n tavanneen pojat, mutta ei vain oo laittanut mitään raporttia siitä!
Tosi uskottavaa joo.
Ja sitä raporttia ei tule siksi, kun häntä on epäilty valehtelijaksi 🤣
 
vierailija
Näin siellä uskotaan:
”Joku mainitsikin espanjalaista vip tyypeistä. En vaan heti yhdistänyt, että kyseessä olisi voinut olla joku täällä kirjoitteleva. Toivottavasti RR tulee tänne kertomaan kokemuksensa Aidosta huolimatta. Ei anneta periksi näille parille kiusaajalle, vaan näytetään minkälaisesta yhteisöllisyydestä naudat on tehty.”
En ymmärrä, mistä vipeistä on kyse? Syöttikö RR tuollaista tarinaa palstalle keikkapäivänä, jotta voi jatkaa siitä uskottavaa valehteluaan viikko myöhemmin?
Vähän siltä vaikuttaa.
 
vierailija
Ja jatkuu:
”Mun kaveri on töissä Tavalla ja oli vapaalla keskiviikkona. Kertoi että ulkomaalainen vip seurue oli tuillut mutta Kärppää ei ollu sillon vielä näkynyt..”
Olipa sattuma, että kaveri oli JUST silloin kuitenkin vapaalla, jolloin hänen olemassa oloaankaan ei voida tarkistaa!
Ulkomainen vip-seurue?
 
vierailija
Hallusinoi myös näin:
”Kirjoitti sillon keikka päivänä täällä ja oli Suomessa voin ihan todistaa että oli. Tällä hetkellä on San Sebastianissa filmi juhlilla töissä”
Voin todistaa, tirsk
 
vierailija
Että miettikää. Nyt se väittää jo RR:n tavanneen pojat, mutta ei vain oo laittanut mitään raporttia siitä!
Tosi uskottavaa joo.
Ja sitä raporttia ei tule siksi, kun häntä on epäilty valehtelijaksi
Mitä väliä sillä edes on, onko RR keksitty henkilö vai ei. Minulle ainakin on ihan se ja sama, ovatko muut palstalaiset sitä, mitä sanovat olevansa.
 
vierailija
Ja jatkuu:
”Mun kaveri on töissä Tavalla ja oli vapaalla keskiviikkona. Kertoi että ulkomaalainen vip seurue oli tuillut mutta Kärppää ei ollu sillon vielä näkynyt..”
Olipa sattuma, että kaveri oli JUST silloin kuitenkin vapaalla, jolloin hänen olemassa oloaankaan ei voida tarkistaa!
Ulkomainen vip-seurue?
Olihan siellä itse Merimaakin.
 
vierailija
Aito mee nyt ihan oikeesti jo nukkumaan. Ei kukaan jaksa tuota sun jankkaamista enää
Aidolla taas näköjään tuo huolestuttava jankkausvaihe päällä, riehuu taas kolmessa eri ketjussa. Tuo henkilö tarvitsee oikeasti apua. Ei ns. normaali trolli jankkaa ja riehu tällä tavoin kolmessa eri ketjussa.
No, parempi olla reagoimatta ja toivoa että rauhoittuu taas ja mahdollisimman pian.
 
vierailija
Sivulta 5006 löytyy tällainen rapsa, mutta ei mitään puhetta vip-asiasta:

Hei vain kaikille ja hyvää Joksu viikkoa. Helsingissä ollaan oltu muutama päivä ja tänään vihdoinkin keikalle.
Viimein kuulee JO uuden biisin kunnolla livenä. Melodiasta tykkään jo paljon.
- - -
Mutta kaikille hienoja keikkoja ja fiilistelyä niin keikkapaikoille kuin tänne palstallekin.
Itse lähden jo huomenna kotiin ja filmijihlille, joten loppuviikon tapahtumien suhteen olen ihan netin varassa.
Tänään ne pojat viimein näkee toisensa pitkästä aikaa. 💚 Nyt vielä töitä ja illalla räjähtää. 🔥
💚🌹🌹
Että en tiedä mistä tapaamisesta nyt oli ”muka” taas kerran kyse
 
vierailija
Minulla tuli nyt semmoinen olo tuosta kaksikon väleistä, että tunteita on tai on ollut, mutta on hyväksytty tilanne missä ollaan.
Kertoo aika paljon tuo tik tok Joksujen tilillä ja se että julkisesti ei enää postailla muuten toisiaan ja yleensäkin ollaan rauhoitettu shippitilanne. Varmasti on B kysynyt saako tuon tik tokin postata vaikka yksityishenkilö näkyykin siinä. En nyt usko noita vauvan teorioita, että B olisi tehnyt sen näpäyttääkseen K:ta. Haluavat näyttää tilanteen ja että muuta ei olla kuin hyviä ystäviä. Ei haluta shippiä ruokkia enää.
Harmi sinänsä, kun on nähnyt sen kemian heidän välillään, mutta tosi elämässä ei aina sitä onnellista loppua tule.
 
vierailija
Mä taas veikkaan, että kukaan Jokereista ei ole kiinnittänyt mitään huomiota siihen, että gf vilahtaa videolla 1/4 naamalla hatun alla.
Ei he varmaan edes mieti, että gf on joku juttu kellekään, että hänen naamansa on tiedossa jne. Olettavat ihmisten ottavan hänet ihan nobodyna.
Näin K on tilanteen varmastikin esitellyt. Että yleisö ei tiedä.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Mutta esim kun jatsoo mitä kuvia B on postannut NT:lta ig:iin
Näissä on K kerran.
Kun taas Kärtsä
Bojan jokaisessa, 3/4 hali- tai sylissä olemiskuvia käytännössä, niin onhan tässä vähän eroa.
Söpöä että Kärde laittoi enemmän. Se on kuitenkin se, jolla on gf.
 
  • Rakkaus
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Edelleen on monia jotka ei tiedä tyttiksen olemassaolosta, et tuskin on pointtina ainakaan se et näytettäis et mikä tilanne oikeesti on ja haluttais laimentaa shippausta. Justhan ne ite sitä shippimateriaalia anto vaan lisää :D
 
vierailija
Sivulla 5064 on tosiaan tällainen kommentti vähän out of the blue: ”Kaveri töissä Tavalla nyt kyllä vapaalla. Sinne on menny vip vieraiksi joku ulkomaalainen seurue. Espanjalaisia ehkä. Ei näy Kärppyä.”
Espanjalaisia ehkä kuulostaa just Tarottaren valheelta, jolla petaa tarinaa, että voi myöhemmin valehdella palstalaisille noiden olleen hänen tuttujaan tai peräti hän itse.
Jotenkin alkaa mennä uskottavuus, että kyseinen satutäti edes oleskelisi Espanjassa. Ja muka lensi Suomeen keikalle. Taitaa ihan asua Suomessa ja ehkä kävi keikalla täältä. Kuten muutkin. Eikä minään vip-vieraana.
Mitä siellä tuona iltana olisi mitkään espanjakaiset vip-vieraat tehneet???
 
vierailija
Sivulla 5064 on tosiaan tällainen kommentti vähän out of the blue: ”Kaveri töissä Tavalla nyt kyllä vapaalla. Sinne on menny vip vieraiksi joku ulkomaalainen seurue. Espanjalaisia ehkä. Ei näy Kärppyä.”
Espanjalaisia ehkä kuulostaa just Tarottaren valheelta, jolla petaa tarinaa, että voi myöhemmin valehdella palstalaisille noiden olleen hänen tuttujaan tai peräti hän itse.
Jotenkin alkaa mennä uskottavuus, että kyseinen satutäti edes oleskelisi Espanjassa. Ja muka lensi Suomeen keikalle. Taitaa ihan asua Suomessa ja ehkä kävi keikalla täältä. Kuten muutkin. Eikä minään vip-vieraana.
Mitä siellä tuona iltana olisi mitkään espanjakaiset vip-vieraat tehneet???
Olihan siellä muitakin ihan Kärdenkin tagatyistä löytyy ja jo muusikko miehenkin takia. Ja olkoot vaikka jalkalamppu Keniasta, mitä se sun päätä repii? Sama jankkaus kuin 007 kohdalla. Sulla on näköjään maniat tulilla. Antaisit muiden keskustella palstan aiheesta rauhassa.
 

Yhteistyössä