vierailija
Just tämä hallituskriisi ja mitä näitä nyt on, nyökyttelen vakuuttavasti mukana eikun nyt pitikin paheksuvasti pudistella päätään, joo on se huhhuh (googlaa nopeasti kuka tällä kertaa kyseessä ai niin toi). Kaukana kaukana ovat doom scrolling ajat koronavuosilta ja seuraavan kriisin herkeämätön seuranta. Ja silti maailma pyörii tai menee kohti tuhoaan, vaikka mä mietin Ruotsin Nato-ratifioinnin sijaan vaan mun Umanzane mislejä. Tänään huomasin että ystävä kertoi pitkähköä tarinaa kahvilla ja katsoin kun suu liikkui ja huomasin vaan miettiväni onkohan LadySlo vielä tehnyt keikka-arviota ja uutta ajatusta että voiko B:n vointiin kuitenkin vaikuttaa myös avoin tilanne J kanssa. Aaargh. Töissä ihan inferno luvassa, koska lykkäsin kesäkuussa KAIKEN mahdollisen elokuulle, jolloin kuvittelin olevani täysissä sielun ja ruumiin voimissa tekemään tehokkaasti hommat, joita onkin kiitettävästi kasaantunut. Send help!!Minä myös seuraan kysyttäessä milloin Ruotsin natoratifiointia ja milloin halituskriisiä tai ukrainan tilannetta..
Todellisuudessa olen pudonnut kyydistä kaikesta muusta paitsi Slovenialaisen poikabändin paavopesusieniplektrasta ja syväanalyysistä sen vaikutuksista shippilaivan kurssiin
Leila