vierailija
Ihanaa nämä kommentit, kiitos Ettei vaivuta epätoivoon.No ei tietenkään ! Niin kauan kuin on elämää, on myös toivoa
Mango
Ihanaa nämä kommentit, kiitos Ettei vaivuta epätoivoon.No ei tietenkään ! Niin kauan kuin on elämää, on myös toivoa
Kaulapusuissa ei mun nähdäkseni ollut kyse pelkästään spontaanista tunnekuohusta, vaan ne näytti jotenkin hyvin luontevilta, ei yllätyksiltä B:llekään, joten oma fiilis niistä on se, että jotain vastaavaa oli jo ennen finaali-iltaa tehty. Ja vaikea kuvitella omalle kohdalle miten tajuton tunnekuohu pitäis olla päällä, että lähtisin vaikka omaa parasta kaveria kaulalle pusuttelemaan. Juu ei, jotain muuta oli kyseessä, shippilasit tiukasti päässä.Vastustan. Kaulapusuissa oli ottanut vähän ja tunnekuohuissa. Dinner datella taas... liian epävarma merkki mulle jostain syvemmästä.
Mutta entäs se, kun sanoi Bojania boyfriend? No, läppänä otan senkin. Mutta aika hauska tosin, että samalla videolla kutsuu sitä, Alessandrako se oli, siskokseen : )
Sama!Minuakin edelleen kyllä kiinnostaisi K:n luenta Malediiveilta. Sitten kun nämä jonossa olevat on tulleet, ja mikäli Tarotar jaksaa ja ehtii.
Totta. Kyllä tällainenkin luenta kelpailisi!Mulle nämä kaksi ovat kyllä enemmän suljettuja kirjoja kuin avoimia. Mä pidin kaikkea ihan hauskana läppänä kunnes tuli ne viisujen jälkeiset Jn anelut Bn suuntaan ja muut haastattelut, jossa aiheesta puhuttiin ja Jn kasvoille tuli aina sellainen erilainen hymy. Joo, tiettyjä juttuja mietin jo aiemmin, mutta pääasiassa katselin kahta kahelia. Olen myös katsonut sitä dinner date liveä ihan suorana ja nauranut niiden hölmöille jutuille.
Eli mun arvioni on, että ainakin J oli läpällä mukana, mutta tajusi jossain kohtaa, että tämä onkin jotain muuta kuin pelkää harmitonta vitsailua. Mä olisin juuri tämän takia ehkä halunnut myös se Malediivien luennan Tarotarelta. Koska sen on täytynyt olla paikka jossa Jllä oli ensimmäisen kerran aikaa miettiä. Ja oikeasti ne somepäivitykset kuulosti ärtyneeltä. Että tajusiko vasta siellä, että B onkin jotain muuta kuin pelkästään uusi bf.
Enid
Naceee kerro meille mitä tiiät...Nace on laittanut kuvan plektrastaan ja kirjoittanut tekstiksi (på finska) Paavo Pesusieni.
Mielenkiintoista.
Mango
Ööh.Nace on laittanut kuvan plektrastaan ja kirjoittanut tekstiksi (på finska) Paavo Pesusieni.
Mielenkiintoista.
Mango
Siellä opiskellaan Bojanin johdolla suomen alkeita selkeästi. Bojan pakottaa muut katsomaan Paavo Pesusientä suomi-dubeilla ja pitää sen jälkeen sanastotentin.Nace on laittanut kuvan plektrastaan ja kirjoittanut tekstiksi (på finska) Paavo Pesusieni.
Mielenkiintoista.
Mango
Siis mitä ihmettä.Nace on laittanut kuvan plektrastaan ja kirjoittanut tekstiksi (på finska) Paavo Pesusieni.
Mielenkiintoista.
Mango
Jatkokurssilla sitten vuorossa SalkkaritSiellä opiskellaan Bojanin johdolla suomen alkeita selkeästi. Bojan pakottaa muut katsomaan Paavo Pesusientä suomi-dubeilla ja pitää sen jälkeen sanastotentin.
No ei tuo ole minusta mikään universaali fakta, ettei vois antaa kaulapusuja ilman mitään ihmeellistä seksuaalista latausta. Varsinkin noin annettuna, kuin tossa, eri asia jokin kurkulle hitaasti kiusoittelu.Kaulapusuissa ei mun nähdäkseni ollut kyse pelkästään spontaanista tunnekuohusta, vaan ne näytti jotenkin hyvin luontevilta, ei yllätyksiltä B:llekään, joten oma fiilis niistä on se, että jotain vastaavaa oli jo ennen finaali-iltaa tehty. Ja vaikea kuvitella omalle kohdalle miten tajuton tunnekuohu pitäis olla päällä, että lähtisin vaikka omaa parasta kaveria kaulalle pusuttelemaan. Juu ei, jotain muuta oli kyseessä, shippilasit tiukasti päässä.
Niinpä!! Kaikki Suomi vihjaukset viittelöi shippiin, jopa Paavo PesusieniNaceee kerro meille mitä tiiät...
Jos jokerit olis just tulossa Suomeen niin vielä ymmärtäisi tämän. Tai jos noita vastaavia alkaa tulla muillakin kielillä.Nace on laittanut kuvan plektrastaan ja kirjoittanut tekstiksi (på finska) Paavo Pesusieni.
Mielenkiintoista.
Mango
On tämä hupsua, ollaan me hupsujaNiinpä!! Kaikki Suomi vihjaukset viittelöi shippiin, jopa Paavo Pesusieni
Teen osa-aikaa, pelastus.Ps. Kertokaa nyt hyvät lomaltapalanneet MITEN täältä shipistä selviää toimintakykyisenä töihin ja keskittymään muuhunkin kuin tähän kännykän pakkomielteiseen räpläämiseen??!! Aaaak, vieroitusoireita luvassa!
Just parasta!Hahaa en kestä, tää laiva ei ikinä uppoa vaan sotkeutuu aina vain randomimpiin meriheiniin Paavo Pesusieni
Jeren läpäthän on sitä samaa "sanon sen mitä alitajunnasta kohoaa", täysin sensuroimattomia. Sellaisia samanlaisia juttuja tuli myös kaikesta muustakin ei pelkästään Bojania koskevia.Katsoin uuden koostevideon ja tuli vielä mieleen että miten te koette Kärtsärin kaksimieliset heitot viisuaikaan B:lle? B ei tämmöistä ole harrastanut Kärden suuntaan..
Siis (en sanatarkasti muista) esim:
-"put oil to Bojans body"
-What do you want to eat? Me?
-bojan is hard, hard to find restaurant
-in sauna finland we are naked and do bad things
-Dad/Son läpät
-we have same hotelroom and same bed
-sit tietty denssikosinta (K:n aloitteesta, kuten myös syliin hyppy K:n aloitteesta, ja kaulapusut K:lta)
B:n aloitteesta:
-how to carpe diem with Käärijä käsien välissä pitely
-tietysti prinssin suurin sankariteko eli finaalin jälkeen bolerossa lohduttaminen
-lipun alla piilossa "pussaus"
- pussy magnet takin alle halaus
-pääpörrötykset
onko J tulkinnut että B ihastunut ja kiusoittelee B:tä? Leikkii tulella? Onko K jäänyt koukkuun siihen kutkuttavaan jännitteeseen heidän välillä jota haluaa lietsoa? Vie juttua aina seuraavalle levelille? Haluaa viedä mahdollisimman pitkälle ja tasapainoilla hyväksyttävyyden rajoilla? Antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa?
Jeren viestintä on selkeää mutta en ymmärrä motiivia kuitenkaan. Flirttihän on tosi hauskaa, mutta ei ehkä enää kovin kevyttä flirttiä tämä.. Ja juuri kun olen julistanut että Jere on avoin kirja minulle, mutta mun silmin Jere HALUAA/HALUSI B:tä... ainakin ajatuksen tasolla viisukuplassa. Kuitenkin joku jarru ja esto päällä.. (gf ja heteroidentiteetti?)
Työt alkaa huomenna, lupaan vähentää shippausta etten saa potkuja..
Leila
Ei toi nyt mitään tarkoita. Kuin ehkä että joku bändissä tiesi sen toisellakin kielellä, joka oli suomi. Siitä sai irti jotain huvia ja se jaettiin faneillekin. Vaikkaan ma.Jos jokerit olis just tulossa Suomeen niin vielä ymmärtäisi tämän. Tai jos noita vastaavia alkaa tulla muillakin kielillä.
Bojan sanellut tuon, koska sillä ei oo omaa instaa nyt.Ööh.
'Joku' bändissä tiesi sen suomeksi.Ei toi nyt mitään tarkoita. Kuin ehkä että joku bändissä tiesi sen toisellakin kielellä, joka oli suomi. Siitä sai irti jotain huvia ja se jaettiin faneillekin. Vaikkaan ma.
Niin tosiaan, Nace vihjase meille sun ja B keskusteluista jotain <33Naceee kerro meille mitä tiiät...
Valitettavasti ei mitenkään Minähän häpeäkseni joudun tunnustamaan, että törkeästi käytän jokaisen liikenevön minuutin töissä shippaamiseen. Ja kahvitauot, ruokatauot ym. ovat yhtä helvettiä, kun yritän pysyä mukana kollegoiden keskusteluissa samaan aikaan kun vilkuilen kännykkääni ja päässä soi Dobamin. Että sellaista.Ps. Kertokaa nyt hyvät lomaltapalanneet MITEN täältä shipistä selviää toimintakykyisenä töihin ja keskittymään muuhunkin kuin tähän kännykän pakkomielteiseen räpläämiseen??!! Aaaak, vieroitusoireita luvassa!