Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä oon miettinyt mikä sai B:n ihastumaan K:hon
Niin mäkin oon miettinyt. Itse en ainakaan milläänlailla ihastunut häneen ensin, en siis viisuja seurannutkaan. Ainoa, mistä ihailin häntä oli se, miten hän pisti euroopassa ihmiset syömään kädestään ja polvilleen suosionsa edessä. Mutta ei ois tullut mieleenkään ihastua häneen henkilökohtaisesti.
Minua kiinnostaa myös, että jos Bojan on bi tai miehiin päin, niin miksi juuri Jere? Mikä se juttu oli? Oliko siinä sit se pilke silmäkulmassa, haluaisiko itsekin olla jotain samaa pidättelemätöntä hölmöilyä, eikä aina niin kontrollissa... en ole miettinyt tätä aikaisemmin sen tarkemmin, mutta mun silmiin ei ensin se ilmeisin pari kuitenkaan. En ois muutenkaan mieltänyt Käärijää miesten suosikiksi, paitsi ehkä silleen objektina, jos tuollainen kroppa sitten on niiden monen mieleen ja se, kun K vähän elehti siellä silleen gay friendlysti välillä mikrofonien kanssa ym... Mutta sehän tuskin näkyi ennen viisuja tai pre partyja Bojanille.
 
vierailija
Niin mäkin oon miettinyt. Itse en ainakaan milläänlailla ihastunut häneen ensin, en siis viisuja seurannutkaan. Ainoa, mistä ihailin häntä oli se, miten hän pisti euroopassa ihmiset syömään kädestään ja polvilleen suosionsa edessä. Mutta ei ois tullut mieleenkään ihastua häneen henkilökohtaisesti.
Minua kiinnostaa myös, että jos Bojan on bi tai miehiin päin, niin miksi juuri Jere? Mikä se juttu oli? Oliko siinä sit se pilke silmäkulmassa, haluaisiko itsekin olla jotain samaa pidättelemätöntä hölmöilyä, eikä aina niin kontrollissa... en ole miettinyt tätä aikaisemmin sen tarkemmin, mutta mun silmiin ei ensin se ilmeisin pari kuitenkaan. En ois muutenkaan mieltänyt Käärijää miesten suosikiksi, paitsi ehkä silleen objektina, jos tuollainen kroppa sitten on niiden monen mieleen ja se, kun K vähän elehti siellä silleen gay friendlysti välillä mikrofonien kanssa ym... Mutta sehän tuskin näkyi ennen viisuja tai pre partyja Bojanille.
B on sanonut, että nauru on vastapuolessa tärkein ihastumisen kannalta. Se varmaan selittää jo paljon!
 
vierailija
CCC tykkäsin mutta en erityisesti Jereen ollut perhetynyt tai Käärijään. Sattumalta päädyin hetkeksi katsomaan Insta-liveä YleX Katrilta ja Jereltä. Tajusin kuinka hauska persoona se on ja nauruun kiinnitin myös huomiota. Tässäkin vahvistuu sääntö, että sisäinen kauneus tuo niin paljon plussaa ulkonäköön. Ei sillä etteikö Jere olisi komea muutenkin, mutta omissa silmissä herätti paremmin ajattelemaan sitä tuo Jeren oma persoona. Sama oikeastaan Bojanilla. Olen aika tarkka kenestä oikeassa elämässä tykkään joten lämpenen joskus hitaasti julkisuuden henkilöille ja tarvitsen aina enemmän haastatteluja muodostaakseen mielikuvan hänestä.
 
vierailija
B on sanonut, että nauru on vastapuolessa tärkein ihastumisen kannalta. Se varmaan selittää jo paljon!
Tämä. Jeren nauru on kyllä valloittava, ja Bojanin kanssa hän nauroi koko ajan.

Minusta suorastaan pakahduttavaa on ollut se esteetön toisen kosketteleminen, mitä etenkin Bojan koko ajan harrasti. Pörrötti hiuksia, kosketteli kasvoja, otti käsistä kiinni, veti kainaloon ja ihan lähelleen eikä häpeillyt pistää kättä takin alle. Siis niin poikkeuksellista katsottavaa suomalaisin jurosilmin kuin vain olla voi.

En tunne niin hyvin balkanilaista kulttuuria, että osaisin sanoa, miten tyypillistä sikäläisille miehillä tällainen hellyyden osoittaminen samaa sukupuolta olevalle on. Minut se hurmasi kyllä täydellisesti, ja tietenkin myös se, että suomalainen Jere vastasi toiselle aivan yhtä vilpittömästi ja yhtä avoimesti.
 
vierailija
Katsoin uuden koostevideon ja tuli vielä mieleen että miten te koette Kärtsärin kaksimieliset heitot viisuaikaan B:lle? B ei tämmöistä ole harrastanut Kärden suuntaan..

Siis (en sanatarkasti muista) esim:
-"put oil to Bojans body"
-What do you want to eat? Me?
-bojan is hard, hard to find restaurant
-in sauna finland we are naked and do bad things
-Dad/Son läpät
-we have same hotelroom and same bed
-sit tietty denssikosinta (K:n aloitteesta, kuten myös syliin hyppy K:n aloitteesta, ja kaulapusut K:lta)

B:n aloitteesta:
-how to carpe diem with Käärijä käsien välissä pitely
-tietysti prinssin suurin sankariteko eli finaalin jälkeen bolerossa lohduttaminen
-lipun alla piilossa "pussaus"
- pussy magnet takin alle halaus
-pääpörrötykset

onko J tulkinnut että B ihastunut ja kiusoittelee B:tä? Leikkii tulella? Onko K jäänyt koukkuun siihen kutkuttavaan jännitteeseen heidän välillä jota haluaa lietsoa? Vie juttua aina seuraavalle levelille? Haluaa viedä mahdollisimman pitkälle ja tasapainoilla hyväksyttävyyden rajoilla? Antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa?

Jeren viestintä on selkeää mutta en ymmärrä motiivia kuitenkaan. Flirttihän on tosi hauskaa, mutta ei ehkä enää kovin kevyttä flirttiä tämä.. Ja juuri kun olen julistanut että Jere on avoin kirja minulle🤣, mutta mun silmin Jere HALUAA/HALUSI B:tä... ainakin ajatuksen tasolla viisukuplassa. Kuitenkin joku jarru ja esto päällä.. (gf ja heteroidentiteetti?)

Työt alkaa huomenna, lupaan vähentää shippausta etten saa potkuja..

Leila💖
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Katsoin uuden koostevideon ja tuli vielä mieleen että miten te koette Kärtsärin kaksimieliset heitot viisuaikaan B:lle? B ei tämmöistä ole harrastanut Kärden suuntaan..

Siis (en sanatarkasti muista) esim:
-"put oil to Bojans body"
-What do you want to eat? Me?
-bojan is hard, hard to find restaurant
-in sauna finland we are naked and do bad things
-Dad/Son läpät
-we have same hotelroom and same bed
-sit tietty denssikosinta (K:n aloitteesta, kuten myös syliin hyppy K:n aloitteesta, ja kaulapusut K:lta)

B:n aloitteesta:
-how to carpe diem with Käärijä käsien välissä pitely
-tietysti prinssin suurin sankariteko eli finaalin jälkeen bolerossa lohduttaminen
-lipun alla piilossa "pussaus"
- pussy magnet takin alle halaus
-pääpörrötykset

onko J tulkinnut että B ihastunut ja kiusoittelee B:tä? Leikkii tulella? Onko K jäänyt koukkuun siihen kutkuttavaan jännitteeseen heidän välillä jota haluaa lietsoa? Vie juttua aina seuraavalle levelille? Haluaa viedä mahdollisimman pitkälle ja tasapainoilla hyväksyttävyyden rajoilla? Antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa?

Jeren viestintä on selkeää mutta en ymmärrä motiivia kuitenkaan. Flirttihän on tosi hauskaa, mutta ei ehkä enää kovin kevyttä flirttiä tämä.. Ja juuri kun olen julistanut että Jere on avoin kirja minulle, mutta mun silmin Jere HALUAA/HALUSI B:tä... ainakin ajatuksen tasolla viisukuplassa. Kuitenkin joku jarru ja esto päällä.. (gf ja heteroidentiteetti?)

Työt alkaa huomenna, lupaan vähentää shippausta etten saa potkuja..

Leila
Minusta tuo sanailu oli ihan selkeää oman ihastuksen piilottelua sillä, että heittää selvästi ylivedettyä läppää.
 
vierailija
Niin mäkin oon miettinyt. Itse en ainakaan milläänlailla ihastunut häneen ensin, en siis viisuja seurannutkaan. Ainoa, mistä ihailin häntä oli se, miten hän pisti euroopassa ihmiset syömään kädestään ja polvilleen suosionsa edessä. Mutta ei ois tullut mieleenkään ihastua häneen henkilökohtaisesti.
Minua kiinnostaa myös, että jos Bojan on bi tai miehiin päin, niin miksi juuri Jere? Mikä se juttu oli? Oliko siinä sit se pilke silmäkulmassa, haluaisiko itsekin olla jotain samaa pidättelemätöntä hölmöilyä, eikä aina niin kontrollissa... en ole miettinyt tätä aikaisemmin sen tarkemmin, mutta mun silmiin ei ensin se ilmeisin pari kuitenkaan. En ois muutenkaan mieltänyt Käärijää miesten suosikiksi, paitsi ehkä silleen objektina, jos tuollainen kroppa sitten on niiden monen mieleen ja se, kun K vähän elehti siellä silleen gay friendlysti välillä mikrofonien kanssa ym... Mutta sehän tuskin näkyi ennen viisuja tai pre partyja Bojanille.

Jos se videopätkä, jossa Bojan vilkuilee haastattelussa olevaa Jereä ja hihittää sen jälkeen kuin pikkupoika, on todellakin heidän ensimmäinen kohtaamisensa, on se ollut ihastusta ensisilmäyksellä. Että miksi juuri tuohon kiinnitin katseeni - kun ennen itse Liverpoolia bändikin heitti vitsiä Bojanista ja Israelin edustajasta. Ja sitten tuleekin joku vähän peikolta näyttävä Jere Suomesta, joka siirtää akrobaattisen kaunottaren unholaan

Jeren koko viisuimago oli kyllä todella taitavasti suunniteltu - oli Pokemonit ja formulalakanat mukana, oli vähän sitä, tätä ja tuota. Kuskattiin saunarekka LIverpooliin, tehtiin vierailijoiden kanssa PinaColadaa. Todella taitavasti markkinoitu CCC. Jeren kanssa tuo onnistui, koska hän on esiintyjänä valmis mihin vain, ja vieläpä hyväkin kaikessa siihen liittyvässä.

Sitä en enää ihmettele, että Liverpoolissa olivat jo kuin paita ja peppu. Jos PrePartyistä lähtien on viestitelty, heitetty hauskaa läppää, otettu kuvapuheluita ja tutustuttu toisiinsa, on pääsyä toisen kylkeen vain odotettu.

Mä olen satavarma, ettei tuollainen yhteys katoa välimatkaan vaan siitä aloitetaan, mihin edelliskerralla jäätiin, kun taas kohdataan.
 
vierailija
Katsoin uuden koostevideon ja tuli vielä mieleen että miten te koette Kärtsärin kaksimieliset heitot viisuaikaan B:lle? B ei tämmöistä ole harrastanut Kärden suuntaan..

Siis (en sanatarkasti muista) esim:
-"put oil to Bojans body"
-What do you want to eat? Me?
-bojan is hard, hard to find restaurant
-in sauna finland we are naked and do bad things
-Dad/Son läpät
-we have same hotelroom and same bed
-sit tietty denssikosinta (K:n aloitteesta, kuten myös syliin hyppy K:n aloitteesta, ja kaulapusut K:lta)

B:n aloitteesta:
-how to carpe diem with Käärijä käsien välissä pitely
-tietysti prinssin suurin sankariteko eli finaalin jälkeen bolerossa lohduttaminen
-lipun alla piilossa "pussaus"
- pussy magnet takin alle halaus
-pääpörrötykset

onko J tulkinnut että B ihastunut ja kiusoittelee B:tä? Leikkii tulella? Onko K jäänyt koukkuun siihen kutkuttavaan jännitteeseen heidän välillä jota haluaa lietsoa? Vie juttua aina seuraavalle levelille? Haluaa viedä mahdollisimman pitkälle ja tasapainoilla hyväksyttävyyden rajoilla? Antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa?

Jeren viestintä on selkeää mutta en ymmärrä motiivia kuitenkaan. Flirttihän on tosi hauskaa, mutta ei ehkä enää kovin kevyttä flirttiä tämä.. Ja juuri kun olen julistanut että Jere on avoin kirja minulle, mutta mun silmin Jere HALUAA/HALUSI B:tä... ainakin ajatuksen tasolla viisukuplassa. Kuitenkin joku jarru ja esto päällä.. (gf ja heteroidentiteetti?)

Työt alkaa huomenna, lupaan vähentää shippausta etten saa potkuja..

Leila
En mä tiedä, oon varmaan kasvanut ympäristössä, missä tuollaiset heitot ja läpät (puhun nyt Jerestä) olivat tosi normaalia vitsailua jos tilanne vaati :) ( = tykkää toisesta). Niistä en pysty sanomaan onko ihastusta vai ei... Voi olla kumpaa vaan.
Itse otin ne pääasiassa merkkinä, että tykkää toisesta. Mua aina nauratti noi Kärtsän vähän kaksimieliset jutut, "What do you wanna eat? kysyy ensin kasuaalisti. Sitten perään matalammalla äänellä:
Me?"
🤣
Syvempi ihastus pitää lukea sitten kyllä muualta tai rivien välistä.
 
vierailija
Katsoin uuden koostevideon ja tuli vielä mieleen että miten te koette Kärtsärin kaksimieliset heitot viisuaikaan B:lle? B ei tämmöistä ole harrastanut Kärden suuntaan..

Siis (en sanatarkasti muista) esim:
-"put oil to Bojans body"
-What do you want to eat? Me?
-bojan is hard, hard to find restaurant
-in sauna finland we are naked and do bad things
-Dad/Son läpät
-we have same hotelroom and same bed
-sit tietty denssikosinta (K:n aloitteesta, kuten myös syliin hyppy K:n aloitteesta, ja kaulapusut K:lta)

B:n aloitteesta:
-how to carpe diem with Käärijä käsien välissä pitely
-tietysti prinssin suurin sankariteko eli finaalin jälkeen bolerossa lohduttaminen
-lipun alla piilossa "pussaus"
- pussy magnet takin alle halaus
-pääpörrötykset

onko J tulkinnut että B ihastunut ja kiusoittelee B:tä? Leikkii tulella? Onko K jäänyt koukkuun siihen kutkuttavaan jännitteeseen heidän välillä jota haluaa lietsoa? Vie juttua aina seuraavalle levelille? Haluaa viedä mahdollisimman pitkälle ja tasapainoilla hyväksyttävyyden rajoilla? Antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa?

Jeren viestintä on selkeää mutta en ymmärrä motiivia kuitenkaan. Flirttihän on tosi hauskaa, mutta ei ehkä enää kovin kevyttä flirttiä tämä.. Ja juuri kun olen julistanut että Jere on avoin kirja minulle, mutta mun silmin Jere HALUAA/HALUSI B:tä... ainakin ajatuksen tasolla viisukuplassa. Kuitenkin joku jarru ja esto päällä.. (gf ja heteroidentiteetti?)

Työt alkaa huomenna, lupaan vähentää shippausta etten saa potkuja..

Leila

Minä luulen, että itseään perusheterona pitävä/pitänyt Jere ei ainakaan heti aluksi tajunnut, missä mennään. Ei ymmärtänyt, että tuo flirttaa hänelle ja kun ei ymmärtänyt, vastasi samalla mitalla ja vain lisäsi toisen ihastusta.
Ehkä hänelle läheisissä jätkäporukoissa heitetään samantapaista läppää, lääpitään toisiaan vitsinä, ja hän kuvitteli, että tämä on nyt sitä samaa.
Ei sitten ollutkaan, ja jos/kun ylipäätään ymmärsi, mistä on kyse, olikin jo itse samassa suossa. Ihastunut Bojaniin. Ja sitten iski morkkis - voiko ihastua mieheen, mitä sanoo gf, entä viisutiimi. On mahtanut olla melkoista tunteiden myllerrystä.
 
vierailija
Katsoin uuden koostevideon ja tuli vielä mieleen että miten te koette Kärtsärin kaksimieliset heitot viisuaikaan B:lle? B ei tämmöistä ole harrastanut Kärden suuntaan..

Siis (en sanatarkasti muista) esim:
-"put oil to Bojans body"
-What do you want to eat? Me?
-bojan is hard, hard to find restaurant
-in sauna finland we are naked and do bad things
-Dad/Son läpät
-we have same hotelroom and same bed
-sit tietty denssikosinta (K:n aloitteesta, kuten myös syliin hyppy K:n aloitteesta, ja kaulapusut K:lta)

B:n aloitteesta:
-how to carpe diem with Käärijä käsien välissä pitely
-tietysti prinssin suurin sankariteko eli finaalin jälkeen bolerossa lohduttaminen
-lipun alla piilossa "pussaus"
- pussy magnet takin alle halaus
-pääpörrötykset

onko J tulkinnut että B ihastunut ja kiusoittelee B:tä? Leikkii tulella? Onko K jäänyt koukkuun siihen kutkuttavaan jännitteeseen heidän välillä jota haluaa lietsoa? Vie juttua aina seuraavalle levelille? Haluaa viedä mahdollisimman pitkälle ja tasapainoilla hyväksyttävyyden rajoilla? Antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa?

Jeren viestintä on selkeää mutta en ymmärrä motiivia kuitenkaan. Flirttihän on tosi hauskaa, mutta ei ehkä enää kovin kevyttä flirttiä tämä.. Ja juuri kun olen julistanut että Jere on avoin kirja minulle, mutta mun silmin Jere HALUAA/HALUSI B:tä... ainakin ajatuksen tasolla viisukuplassa. Kuitenkin joku jarru ja esto päällä.. (gf ja heteroidentiteetti?)

Työt alkaa huomenna, lupaan vähentää shippausta etten saa potkuja..

Leila
Jatkan vielä, että Bojanilta ei tullut ihan vastaavanlaista läppää ja jostain syystä mulle Bojan EI ole ohjaksissa lippuvideollakaan. Vaan peesaa mukana. Ihmettelen, olenko todellakin yksin näkemykseni kanssa?
Kun Kärtsä vielä sanookin siinä katsojille sen: "You don't see what we do, there."
Ois vähän eri klangi, jos Bojan sanois sen...
 
vierailija
Jos se videopätkä, jossa Bojan vilkuilee haastattelussa olevaa Jereä ja hihittää sen jälkeen kuin pikkupoika, on todellakin heidän ensimmäinen kohtaamisensa, on se ollut ihastusta ensisilmäyksellä. Että miksi juuri tuohon kiinnitin katseeni - kun ennen itse Liverpoolia bändikin heitti vitsiä Bojanista ja Israelin edustajasta. Ja sitten tuleekin joku vähän peikolta näyttävä Jere Suomesta, joka siirtää akrobaattisen kaunottaren unholaan

Jeren koko viisuimago oli kyllä todella taitavasti suunniteltu - oli Pokemonit ja formulalakanat mukana, oli vähän sitä, tätä ja tuota. Kuskattiin saunarekka LIverpooliin, tehtiin vierailijoiden kanssa PinaColadaa. Todella taitavasti markkinoitu CCC. Jeren kanssa tuo onnistui, koska hän on esiintyjänä valmis mihin vain, ja vieläpä hyväkin kaikessa siihen liittyvässä.

Sitä en enää ihmettele, että Liverpoolissa olivat jo kuin paita ja peppu. Jos PrePartyistä lähtien on viestitelty, heitetty hauskaa läppää, otettu kuvapuheluita ja tutustuttu toisiinsa, on pääsyä toisen kylkeen vain odotettu.

Mä olen satavarma, ettei tuollainen yhteys katoa välimatkaan vaan siitä aloitetaan, mihin edelliskerralla jäätiin, kun taas kohdataan.
Ei se ole Bojanin ensimmäin Jeren tiedostaminen. Sehän oli jo ihastunut siinä vaiheessa. Videoista. Eikä sitten joutunut pettymään irl, vaan ihastus jatkui.
Mutta millä tasolla se on ollut? Minusta tosi tosi vaikea sanoa. Ei ole ainakaan mennyt puhuin tapaamisissa (ne violetin sävyiset Madrid-illan videot.)
 
vierailija
Dinnerdatella syvälle silmiin katsomiset ei olleet läppää. Ja ne kaulapusut.
Jere halusi Bojania, mutta ei halunnut pettää puolisoaan.

Mango
Vastustan. Kaulapusuissa oli ottanut vähän ja tunnekuohuissa. Dinner datella taas... liian epävarma merkki mulle jostain syvemmästä.
Mutta entäs se, kun sanoi Bojania boyfriend? No, läppänä otan senkin. Mutta aika hauska tosin, että samalla videolla kutsuu sitä, Alessandrako se oli, siskokseen : )
 
vierailija
Onko täällä muuten yhtään keskusteltu Jeren kommentin Alessandran Instassa? Are you ready to rock?
Ja porukka kommentoi "Are you?" 😊 Ja joku kommentoi "King has arrived" 🤩

Ei se toki liity tähän shippiin, mutta Jere on aiemminkin kommentoinut Alessandran Instassa jotain, mistä voisi ajatella että jotain yhteistä olisi tulossa?

Mango
 
vierailija
Mulle nämä kaksi ovat kyllä enemmän suljettuja kirjoja kuin avoimia. Mä pidin kaikkea ihan hauskana läppänä kunnes tuli ne viisujen jälkeiset Jn anelut Bn suuntaan ja muut haastattelut, jossa aiheesta puhuttiin ja Jn kasvoille tuli aina sellainen erilainen hymy. Joo, tiettyjä juttuja mietin jo aiemmin, mutta pääasiassa katselin kahta kahelia. Olen myös katsonut sitä dinner date liveä ihan suorana ja nauranut niiden hölmöille jutuille.

Eli mun arvioni on, että ainakin J oli läpällä mukana, mutta tajusi jossain kohtaa, että tämä onkin jotain muuta kuin pelkää harmitonta vitsailua. Mä olisin juuri tämän takia ehkä halunnut myös se Malediivien luennan Tarotarelta. Koska sen on täytynyt olla paikka jossa Jllä oli ensimmäisen kerran aikaa miettiä. Ja oikeasti ne somepäivitykset kuulosti ärtyneeltä. Että tajusiko vasta siellä, että B onkin jotain muuta kuin pelkästään uusi bf.

Enid
 
vierailija
Mulle nämä kaksi ovat kyllä enemmän suljettuja kirjoja kuin avoimia. Mä pidin kaikkea ihan hauskana läppänä kunnes tuli ne viisujen jälkeiset Jn anelut Bn suuntaan ja muut haastattelut, jossa aiheesta puhuttiin ja Jn kasvoille tuli aina sellainen erilainen hymy. Joo, tiettyjä juttuja mietin jo aiemmin, mutta pääasiassa katselin kahta kahelia. Olen myös katsonut sitä dinner date liveä ihan suorana ja nauranut niiden hölmöille jutuille.

Eli mun arvioni on, että ainakin J oli läpällä mukana, mutta tajusi jossain kohtaa, että tämä onkin jotain muuta kuin pelkää harmitonta vitsailua. Mä olisin juuri tämän takia ehkä halunnut myös se Malediivien luennan Tarotarelta. Koska sen on täytynyt olla paikka jossa Jllä oli ensimmäisen kerran aikaa miettiä. Ja oikeasti ne somepäivitykset kuulosti ärtyneeltä. Että tajusiko vasta siellä, että B onkin jotain muuta kuin pelkästään uusi bf.

Enid
Minuakin edelleen kyllä kiinnostaisi K:n luenta Malediiveilta. Sitten kun nämä jonossa olevat on tulleet, ja mikäli Tarotar jaksaa ja ehtii.
 

Yhteistyössä