Niin mäkin oon miettinyt. Itse en ainakaan milläänlailla ihastunut häneen ensin, en siis viisuja seurannutkaan. Ainoa, mistä ihailin häntä oli se, miten hän pisti euroopassa ihmiset syömään kädestään ja polvilleen suosionsa edessä. Mutta ei ois tullut mieleenkään ihastua häneen henkilökohtaisesti.Mä oon miettinyt mikä sai B:n ihastumaan K:hon
B on sanonut, että nauru on vastapuolessa tärkein ihastumisen kannalta. Se varmaan selittää jo paljon!Niin mäkin oon miettinyt. Itse en ainakaan milläänlailla ihastunut häneen ensin, en siis viisuja seurannutkaan. Ainoa, mistä ihailin häntä oli se, miten hän pisti euroopassa ihmiset syömään kädestään ja polvilleen suosionsa edessä. Mutta ei ois tullut mieleenkään ihastua häneen henkilökohtaisesti.
Minua kiinnostaa myös, että jos Bojan on bi tai miehiin päin, niin miksi juuri Jere? Mikä se juttu oli? Oliko siinä sit se pilke silmäkulmassa, haluaisiko itsekin olla jotain samaa pidättelemätöntä hölmöilyä, eikä aina niin kontrollissa... en ole miettinyt tätä aikaisemmin sen tarkemmin, mutta mun silmiin ei ensin se ilmeisin pari kuitenkaan. En ois muutenkaan mieltänyt Käärijää miesten suosikiksi, paitsi ehkä silleen objektina, jos tuollainen kroppa sitten on niiden monen mieleen ja se, kun K vähän elehti siellä silleen gay friendlysti välillä mikrofonien kanssa ym... Mutta sehän tuskin näkyi ennen viisuja tai pre partyja Bojanille.
Tämä. Jeren nauru on kyllä valloittava, ja Bojanin kanssa hän nauroi koko ajan.B on sanonut, että nauru on vastapuolessa tärkein ihastumisen kannalta. Se varmaan selittää jo paljon!
Minusta tuo sanailu oli ihan selkeää oman ihastuksen piilottelua sillä, että heittää selvästi ylivedettyä läppää.Katsoin uuden koostevideon ja tuli vielä mieleen että miten te koette Kärtsärin kaksimieliset heitot viisuaikaan B:lle? B ei tämmöistä ole harrastanut Kärden suuntaan..
Siis (en sanatarkasti muista) esim:
-"put oil to Bojans body"
-What do you want to eat? Me?
-bojan is hard, hard to find restaurant
-in sauna finland we are naked and do bad things
-Dad/Son läpät
-we have same hotelroom and same bed
-sit tietty denssikosinta (K:n aloitteesta, kuten myös syliin hyppy K:n aloitteesta, ja kaulapusut K:lta)
B:n aloitteesta:
-how to carpe diem with Käärijä käsien välissä pitely
-tietysti prinssin suurin sankariteko eli finaalin jälkeen bolerossa lohduttaminen
-lipun alla piilossa "pussaus"
- pussy magnet takin alle halaus
-pääpörrötykset
onko J tulkinnut että B ihastunut ja kiusoittelee B:tä? Leikkii tulella? Onko K jäänyt koukkuun siihen kutkuttavaan jännitteeseen heidän välillä jota haluaa lietsoa? Vie juttua aina seuraavalle levelille? Haluaa viedä mahdollisimman pitkälle ja tasapainoilla hyväksyttävyyden rajoilla? Antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa?
Jeren viestintä on selkeää mutta en ymmärrä motiivia kuitenkaan. Flirttihän on tosi hauskaa, mutta ei ehkä enää kovin kevyttä flirttiä tämä.. Ja juuri kun olen julistanut että Jere on avoin kirja minulle, mutta mun silmin Jere HALUAA/HALUSI B:tä... ainakin ajatuksen tasolla viisukuplassa. Kuitenkin joku jarru ja esto päällä.. (gf ja heteroidentiteetti?)
Työt alkaa huomenna, lupaan vähentää shippausta etten saa potkuja..
Leila
Niin mäkin oon miettinyt. Itse en ainakaan milläänlailla ihastunut häneen ensin, en siis viisuja seurannutkaan. Ainoa, mistä ihailin häntä oli se, miten hän pisti euroopassa ihmiset syömään kädestään ja polvilleen suosionsa edessä. Mutta ei ois tullut mieleenkään ihastua häneen henkilökohtaisesti.
Minua kiinnostaa myös, että jos Bojan on bi tai miehiin päin, niin miksi juuri Jere? Mikä se juttu oli? Oliko siinä sit se pilke silmäkulmassa, haluaisiko itsekin olla jotain samaa pidättelemätöntä hölmöilyä, eikä aina niin kontrollissa... en ole miettinyt tätä aikaisemmin sen tarkemmin, mutta mun silmiin ei ensin se ilmeisin pari kuitenkaan. En ois muutenkaan mieltänyt Käärijää miesten suosikiksi, paitsi ehkä silleen objektina, jos tuollainen kroppa sitten on niiden monen mieleen ja se, kun K vähän elehti siellä silleen gay friendlysti välillä mikrofonien kanssa ym... Mutta sehän tuskin näkyi ennen viisuja tai pre partyja Bojanille.
En mä tiedä, oon varmaan kasvanut ympäristössä, missä tuollaiset heitot ja läpät (puhun nyt Jerestä) olivat tosi normaalia vitsailua jos tilanne vaati ( = tykkää toisesta). Niistä en pysty sanomaan onko ihastusta vai ei... Voi olla kumpaa vaan.Katsoin uuden koostevideon ja tuli vielä mieleen että miten te koette Kärtsärin kaksimieliset heitot viisuaikaan B:lle? B ei tämmöistä ole harrastanut Kärden suuntaan..
-Dad/Son läpät
-sit tietty denssikosinta (K:n aloitteesta, kuten myös syliin hyppy K:n aloitteesta, ja kaulapusut K:lta)
-tietysti prinssin suurin sankariteko eli finaalin jälkeen bolerossa lohduttaminen
-pääpörrötykset
onko J tulkinnut että B ihastunut ja kiusoittelee B:tä? Leikkii tulella? Onko K jäänyt koukkuun siihen kutkuttavaan jännitteeseen heidän välillä jota haluaa lietsoa? Vie juttua aina seuraavalle levelille? Haluaa viedä mahdollisimman pitkälle ja tasapainoilla hyväksyttävyyden rajoilla? Antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa?
Jeren viestintä on selkeää mutta en ymmärrä motiivia kuitenkaan. Flirttihän on tosi hauskaa, mutta ei ehkä enää kovin kevyttä flirttiä tämä.. Ja juuri kun olen julistanut että Jere on avoin kirja minulle, mutta mun silmin Jere HALUAA/HALUSI B:tä... ainakin ajatuksen tasolla viisukuplassa. Kuitenkin joku jarru ja esto päällä.. (gf ja heteroidentiteetti?)
Leila
Katsoin uuden koostevideon ja tuli vielä mieleen että miten te koette Kärtsärin kaksimieliset heitot viisuaikaan B:lle? B ei tämmöistä ole harrastanut Kärden suuntaan..
-Dad/Son läpät
-pääpörrötykset
Leila
Jatkan vielä, että Bojanilta ei tullut ihan vastaavanlaista läppää ja jostain syystä mulle Bojan EI ole ohjaksissa lippuvideollakaan. Vaan peesaa mukana. Ihmettelen, olenko todellakin yksin näkemykseni kanssa?Katsoin uuden koostevideon ja tuli vielä mieleen että miten te koette Kärtsärin kaksimieliset heitot viisuaikaan B:lle? B ei tämmöistä ole harrastanut Kärden suuntaan..
-Dad/Son läpät
-pääpörrötykset
Leila
Ei se ole Bojanin ensimmäin Jeren tiedostaminen. Sehän oli jo ihastunut siinä vaiheessa. Videoista. Eikä sitten joutunut pettymään irl, vaan ihastus jatkui.Jos se videopätkä, jossa Bojan vilkuilee haastattelussa olevaa Jereä ja hihittää sen jälkeen kuin pikkupoika, on todellakin heidän ensimmäinen kohtaamisensa, on se ollut ihastusta ensisilmäyksellä. Että miksi juuri tuohon kiinnitin katseeni - kun ennen itse Liverpoolia bändikin heitti vitsiä Bojanista ja Israelin edustajasta. Ja sitten tuleekin joku vähän peikolta näyttävä Jere Suomesta, joka siirtää akrobaattisen kaunottaren unholaan
Jeren koko viisuimago oli kyllä todella taitavasti suunniteltu - oli Pokemonit ja formulalakanat mukana, oli vähän sitä, tätä ja tuota. Kuskattiin saunarekka LIverpooliin, tehtiin vierailijoiden kanssa PinaColadaa. Todella taitavasti markkinoitu CCC. Jeren kanssa tuo onnistui, koska hän on esiintyjänä valmis mihin vain, ja vieläpä hyväkin kaikessa siihen liittyvässä.
Sitä en enää ihmettele, että Liverpoolissa olivat jo kuin paita ja peppu. Jos PrePartyistä lähtien on viestitelty, heitetty hauskaa läppää, otettu kuvapuheluita ja tutustuttu toisiinsa, on pääsyä toisen kylkeen vain odotettu.
Mä olen satavarma, ettei tuollainen yhteys katoa välimatkaan vaan siitä aloitetaan, mihin edelliskerralla jäätiin, kun taas kohdataan.
Menee varmaan huomisen puolelleKoska Tarotmamma Matin luenta tulee..tämään vai huomenna?
Vastustan. Kaulapusuissa oli ottanut vähän ja tunnekuohuissa. Dinner datella taas... liian epävarma merkki mulle jostain syvemmästä.Dinnerdatella syvälle silmiin katsomiset ei olleet läppää. Ja ne kaulapusut.
Jere halusi Bojania, mutta ei halunnut pettää puolisoaan.
Mango
HöpöhöpöTäällä K:n ja B:n suhteen luovutettu jo ilmeisesti?
Minuakin edelleen kyllä kiinnostaisi K:n luenta Malediiveilta. Sitten kun nämä jonossa olevat on tulleet, ja mikäli Tarotar jaksaa ja ehtii.Mulle nämä kaksi ovat kyllä enemmän suljettuja kirjoja kuin avoimia. Mä pidin kaikkea ihan hauskana läppänä kunnes tuli ne viisujen jälkeiset Jn anelut Bn suuntaan ja muut haastattelut, jossa aiheesta puhuttiin ja Jn kasvoille tuli aina sellainen erilainen hymy. Joo, tiettyjä juttuja mietin jo aiemmin, mutta pääasiassa katselin kahta kahelia. Olen myös katsonut sitä dinner date liveä ihan suorana ja nauranut niiden hölmöille jutuille.
Eli mun arvioni on, että ainakin J oli läpällä mukana, mutta tajusi jossain kohtaa, että tämä onkin jotain muuta kuin pelkää harmitonta vitsailua. Mä olisin juuri tämän takia ehkä halunnut myös se Malediivien luennan Tarotarelta. Koska sen on täytynyt olla paikka jossa Jllä oli ensimmäisen kerran aikaa miettiä. Ja oikeasti ne somepäivitykset kuulosti ärtyneeltä. Että tajusiko vasta siellä, että B onkin jotain muuta kuin pelkästään uusi bf.
Enid
No ei tietenkään ! Niin kauan kuin on elämää, on myös toivoaTäällä K:n ja B:n suhteen luovutettu jo ilmeisesti?