Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vastustan. Kaulapusuissa oli ottanut vähän ja tunnekuohuissa. Dinner datella taas... liian epävarma merkki mulle jostain syvemmästä.
Mutta entäs se, kun sanoi Bojania boyfriend? No, läppänä otan senkin. Mutta aika hauska tosin, että samalla videolla kutsuu sitä, Alessandrako se oli, siskokseen : )
Kaulapusuissa ei mun nähdäkseni ollut kyse pelkästään spontaanista tunnekuohusta, vaan ne näytti jotenkin hyvin luontevilta, ei yllätyksiltä B:llekään, joten oma fiilis niistä on se, että jotain vastaavaa oli jo ennen finaali-iltaa tehty. Ja vaikea kuvitella omalle kohdalle miten tajuton tunnekuohu pitäis olla päällä, että lähtisin vaikka omaa parasta kaveria kaulalle pusuttelemaan. Juu ei, jotain muuta oli kyseessä, shippilasit tiukasti päässä.
 
vierailija
Mulle nämä kaksi ovat kyllä enemmän suljettuja kirjoja kuin avoimia. Mä pidin kaikkea ihan hauskana läppänä kunnes tuli ne viisujen jälkeiset Jn anelut Bn suuntaan ja muut haastattelut, jossa aiheesta puhuttiin ja Jn kasvoille tuli aina sellainen erilainen hymy. Joo, tiettyjä juttuja mietin jo aiemmin, mutta pääasiassa katselin kahta kahelia. Olen myös katsonut sitä dinner date liveä ihan suorana ja nauranut niiden hölmöille jutuille.

Eli mun arvioni on, että ainakin J oli läpällä mukana, mutta tajusi jossain kohtaa, että tämä onkin jotain muuta kuin pelkää harmitonta vitsailua. Mä olisin juuri tämän takia ehkä halunnut myös se Malediivien luennan Tarotarelta. Koska sen on täytynyt olla paikka jossa Jllä oli ensimmäisen kerran aikaa miettiä. Ja oikeasti ne somepäivitykset kuulosti ärtyneeltä. Että tajusiko vasta siellä, että B onkin jotain muuta kuin pelkästään uusi bf.

Enid
Totta. Kyllä tällainenkin luenta kelpailisi!
🌙💜
 
vierailija
Ps. Kertokaa nyt hyvät lomaltapalanneet MITEN täältä shipistä selviää toimintakykyisenä töihin ja keskittymään muuhunkin kuin tähän kännykän pakkomielteiseen räpläämiseen??!! Aaaak, vieroitusoireita luvassa!

🌙💜
 
vierailija
Kaulapusuissa ei mun nähdäkseni ollut kyse pelkästään spontaanista tunnekuohusta, vaan ne näytti jotenkin hyvin luontevilta, ei yllätyksiltä B:llekään, joten oma fiilis niistä on se, että jotain vastaavaa oli jo ennen finaali-iltaa tehty. Ja vaikea kuvitella omalle kohdalle miten tajuton tunnekuohu pitäis olla päällä, että lähtisin vaikka omaa parasta kaveria kaulalle pusuttelemaan. Juu ei, jotain muuta oli kyseessä, shippilasit tiukasti päässä.
No ei tuo ole minusta mikään universaali fakta, ettei vois antaa kaulapusuja ilman mitään ihmeellistä seksuaalista latausta. Varsinkin noin annettuna, kuin tossa, eri asia jokin kurkulle hitaasti kiusoittelu.
Ei edes niskapusut ole omasta mielestäni mitään kovaa tai vain sänkykamaa. Eikä nuokaan olleet.
Läheisissä tunnelmissa olivat kuitenkin, sopii shippiin.
 
vierailija
Katsoin uuden koostevideon ja tuli vielä mieleen että miten te koette Kärtsärin kaksimieliset heitot viisuaikaan B:lle? B ei tämmöistä ole harrastanut Kärden suuntaan..

Siis (en sanatarkasti muista) esim:
-"put oil to Bojans body"
-What do you want to eat? Me?
-bojan is hard, hard to find restaurant
-in sauna finland we are naked and do bad things
-Dad/Son läpät
-we have same hotelroom and same bed
-sit tietty denssikosinta (K:n aloitteesta, kuten myös syliin hyppy K:n aloitteesta, ja kaulapusut K:lta)

B:n aloitteesta:
-how to carpe diem with Käärijä käsien välissä pitely
-tietysti prinssin suurin sankariteko eli finaalin jälkeen bolerossa lohduttaminen
-lipun alla piilossa "pussaus"
- pussy magnet takin alle halaus
-pääpörrötykset

onko J tulkinnut että B ihastunut ja kiusoittelee B:tä? Leikkii tulella? Onko K jäänyt koukkuun siihen kutkuttavaan jännitteeseen heidän välillä jota haluaa lietsoa? Vie juttua aina seuraavalle levelille? Haluaa viedä mahdollisimman pitkälle ja tasapainoilla hyväksyttävyyden rajoilla? Antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa?

Jeren viestintä on selkeää mutta en ymmärrä motiivia kuitenkaan. Flirttihän on tosi hauskaa, mutta ei ehkä enää kovin kevyttä flirttiä tämä.. Ja juuri kun olen julistanut että Jere on avoin kirja minulle, mutta mun silmin Jere HALUAA/HALUSI B:tä... ainakin ajatuksen tasolla viisukuplassa. Kuitenkin joku jarru ja esto päällä.. (gf ja heteroidentiteetti?)

Työt alkaa huomenna, lupaan vähentää shippausta etten saa potkuja..

Leila
Jeren läpäthän on sitä samaa "sanon sen mitä alitajunnasta kohoaa", täysin sensuroimattomia. Sellaisia samanlaisia juttuja tuli myös kaikesta muustakin ei pelkästään Bojania koskevia.
Ja se tekee niistä mielenkiintoisia. Siis se mitä sieltä alitajunnasta tosiaan nousi, kun kysymys oli B:sta. Motiivi saattoi tosiaan ensin olla pelkkä läpänheitto, kun ei ehkä tiennyt eikä ymmärtänyt B:n tunteita.

Vaikea sanoa missä vaiheessa J tajusi että B oli niin ihastunut, mutta viimeistään siellä carpe diem- matolla (Jeren sanoin nimettynä). Koska silloin, jos oletetaan että J tarkoitti haastattelijalle vastatessaan B:ta kun kysyttiin euroviisuihastuksista, J:n äänessä ja hymyssä oli jo sitä samaa lämpöä, jota siis myöhemminkin näkyi, kun puhui B:sta haastatteluissa. Eli mielestäni silloin on jotain jo liikahtanut J:n mielessä.

Siinä, että flirttailu tuli lähinnä J:n puolelta (ainakin se mitä me nähtiin), on mielestäni ihan ymmärrettävää, koska B oli niin ilmiselvästi ihastunut. Ehkä vähän ujostutti eikä oikein tiennyt, kuinka pitäisi käyttäytyä, kun toinen heitteli niin rohkeaa flirttiä. Voin kuvitella, että B ei ehkä koskaan ole tavannut J:n kaltaista tyyppiä.
Tavastialla tilanne tuntui jo huomattavasti tasapainoisemmalta.

Tällaista pohdintaa tänä iltana ja lopuksi timeline-linkki B:sta preparty aikaan.

Katrina
 
vierailija
Ps. Kertokaa nyt hyvät lomaltapalanneet MITEN täältä shipistä selviää toimintakykyisenä töihin ja keskittymään muuhunkin kuin tähän kännykän pakkomielteiseen räpläämiseen??!! Aaaak, vieroitusoireita luvassa!
Valitettavasti ei mitenkään 🤷🏻‍♀️ Minähän häpeäkseni joudun tunnustamaan, että törkeästi käytän jokaisen liikenevön minuutin töissä shippaamiseen. Ja kahvitauot, ruokatauot ym. ovat yhtä helvettiä, kun yritän pysyä mukana kollegoiden keskusteluissa samaan aikaan kun vilkuilen kännykkääni ja päässä soi Dobamin. Että sellaista.

Katrina
 

Yhteistyössä