vierailija
Sokos hotel Wiklund on myös hyvä, sijaitsee torin laidalla kuten Börs mutta on vähän Börsiä halvempi
Joo uskon että on siisti ja hyvä hinta. Nauratti vaan aika överi turkulaisaspekti tossa Hesessä ja tosiaan sijainti ei ole maailman tunnelmallisin. Mut hyvä vaihtoehto pitää mielessä. En usko että hinnat pilvissä Turussa keskellä viikkoa syyskuussa muutenkaan.Hesehotelli on IMO ihan hyvä tai ainakin vuosia sitten oli. Sijainteja en osaa ei-paikallisena kommentoida.
- köyhä Joymuffin
Tätä en minäkään muista nähneeni! Ihanat pojat niin onnellisina tuossaOho, Vauvalta löytyi ainakin itselleni uusi K&B-klippi viisuista, tosi lyhyt mutta melkoinen luksuselämys näinä päivinä uudet klipit. https://www.tumblr.com/korvessa/724302081661566976/me-and-joker-here?source=share
Kävin katsomassa myös ton Jodelin, niin se on piirros, jossa B ja K pitelee hyljettä sylissään keskellään. Ja siitä siis K tykännyt myös.Nyt oli Kärtsäri tykännyt baby seal fanin piirroksesta Jodelin mukaan myös!
Voi kun pääsisivät halimaan.Joo hämmentää kyllä noi K&B shippifanart tykkäilyt. Mä tulkitsen että ikävä. Ikävä B:tä, ikävä kuplaa, ikävä myös julkista shippiä. mene kulta sinne Sloveniaan nyt pian. B tarvii vuorostaan sun hellää tukea nyt.
Minä voin hoitaa ohjelman heille! Voin viihdyttää heitä ihan omatoimisestiJoo, onhan Suomi törkeä kun neljä keikkaa tulossa, Ruotsiin vain yksi. Kumpa J taustajoukkoineen tai warnerin porukat tai jotkut järkkisivät kivaa ohjelmaa Jokereille keikkojen väliin että olis rento ja hauska vierailu ja tulisivat jouluna uudestaan
Mä pidän kiinni siitä toiveesta et K menis 7.8 Sloveniaan. Kerkeis ne kuitenki tossa välissä muutaman päivän viettää yhdessä. Ja sekin on toiveissa et K menis sinne ihan yksin, ei sinne mitään tulkkeja tarvita, kyl B ymmärtääJoo hämmentää kyllä noi K&B shippifanart tykkäilyt. Mä tulkitsen että ikävä. Ikävä B:tä, ikävä kuplaa, ikävä myös julkista shippiä. mene kulta sinne Sloveniaan nyt pian. B tarvii vuorostaan sun hellää tukea nyt.
Kiitos paljon tästä, ei olisi tullut mieleen! Minä tuun näillä näkymin stadista junalla. Ja Seurahuoneelle olen menossa, oli ihan hyvä tarjous ja peruutusoikeus myös.Täällä yksi sieltä suunnalta. Millaista majapaikkaa haluat, budjetti vai panostus? Ihan Logomon vieressä ei ole mitään, mutta uuden rautatiesillan yli pääsee kätevästi keskustan puolelle jossa on paljon hotelleja. Lähin (kiva) taitaa olla Seurahuone joka on rempattu vastikään. Sitten vielä lähempänä on itse asiassa Omenahotelli jos se on vielä pystyssä. Torin laidalta löytyy uusi Börs joka on varmaan myös kallis. Humalistonkadulla (kävelykatu myös kätevästi Logomosta tullessa) on Scandic Plaza, jossa UMK-jengi vaikutti yöpyvän. Ai niin, onhan Logomon läheisyydessä myös Hesehotelli huoltsikan ja bussiaseman yhteydessä. Hieman karu vaihtoehto ehkä. Hesasta päin jos tulee junalla pitää muistaa että junat jää Kupittaalle ratarempan vuoksi eikä siis päägautatieasemalle joka ois Logomon vieressä ja sieltä Kupittaalta on jokunen kilsa matkaa. En silloin keikan jälkeen lähtisi sinne päin enää hotellille vaan seuraavana päivänä sit vasta eli ottaisin hotellin mieluummin keskustasta. Sori vähän sekava sepustus, voin neuvoa kyllä lisää.
Tää olis aivan ihanaa ja toivon niin että :n teoria pitäisi paikkaansa! Millaiset keikkatauot molemmilla olis tuossa? Mä muistelen että pidempi tauko olis vähän myöhemmin mut ehkä ei sit Joksuilla.Mä pidän kiinni siitä toiveesta et K menis 7.8 Sloveniaan. Kerkeis ne kuitenki tossa välissä muutaman päivän viettää yhdessä. Ja sekin on toiveissa et K menis sinne ihan yksin, ei sinne mitään tulkkeja tarvita, kyl B ymmärtää
Manifestoidaan tää todeksi!!Mä pidän kiinni siitä toiveesta et K menis 7.8 Sloveniaan. Kerkeis ne kuitenki tossa välissä muutaman päivän viettää yhdessä. Ja sekin on toiveissa et K menis sinne ihan yksin, ei sinne mitään tulkkeja tarvita, kyl B ymmärtää
Sinänsä olis mahdollista, että ovathan he ennenkin pystyneet yllättämään. Esim. Tavastia pysyi lopulta aika hyvin salassa. Mutta onko nämä kesän aikataulut nyt kuitenkin liian kovat huvireissuille? Luulen että se, jos jokin, saattaa olla aiemmin sovitun esteenä.Tää olis aivan ihanaa ja toivon niin että :n teoria pitäisi paikkaansa! Millaiset keikkatauot molemmilla olis tuossa? Mä muistelen että pidempi tauko olis vähän myöhemmin mut ehkä ei sit Joksuilla.
T. Töihinpaluuangstinen
On kyllä niin liikuttava tässä. Ja tosi nuoren oloinen. Sitten vielä Janille toi ele.Tauko töissä ja puhelimessa tuli vastaan tällainen hauska klippi. Bojan taitaa olla melkoinen hattarapää
TikTok - Make Your Day
vm.tiktok.com
Ei niillä varmaan mitään kieliongelmia olisMä pidän kiinni siitä toiveesta et K menis 7.8 Sloveniaan. Kerkeis ne kuitenki tossa välissä muutaman päivän viettää yhdessä. Ja sekin on toiveissa et K menis sinne ihan yksin, ei sinne mitään tulkkeja tarvita, kyl B ymmärtää
Tauko töissä ja puhelimessa tuli vastaan tällainen hauska klippi. Bojan taitaa olla melkoinen hattarapää
TikTok - Make Your Day
vm.tiktok.com
Luuletko että muka J ympärillä olevat tietyt takiaiset uskaltas laskea sen itekseen yhtään mihinkää? Tietty toivon että J sanois vaa että heihei menen yksin, mutten jotenki usko.Mä pidän kiinni siitä toiveesta et K menis 7.8 Sloveniaan. Kerkeis ne kuitenki tossa välissä muutaman päivän viettää yhdessä. Ja sekin on toiveissa et K menis sinne ihan yksin, ei sinne mitään tulkkeja tarvita, kyl B ymmärtää