Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
K oli tykännyt myös ig tilin
kaarija_x_bojan_ storysta eilen, jossa K ja B naimisissa. En ehtinyt nähdä itse storya kun oli jo poistunut (Tiktokista luin kommentin), mutta tilillä on kansio "noticed", josta löytyy. Kuvassa editoitu hääasut hääparille + hylje ja teksti "They are married😻" ja "Happily married". Ja K tykännyt. 😄

Mulle tuli nyt ensimmäisen kerran kolme sanaa minä rakastan sinua. ❤
 
vierailija
Vauvalla on meemi, että Kärtsälle sallittu ruutuaika on 3h päivässä ja siitä 2h48min menee Boitsun kanssa juttelemiseen. Hyvin ehtii selailla näitä fan arteja kuitenkin jäljellejäävässä 12 minuutissa. :D
 
vierailija
Hesehotelli on IMO ihan hyvä tai ainakin vuosia sitten oli. Sijainteja en osaa ei-paikallisena kommentoida.

- köyhä Joymuffin
Joo uskon että on siisti ja hyvä hinta. Nauratti vaan aika överi turkulaisaspekti tossa Hesessä ja tosiaan sijainti ei ole maailman tunnelmallisin. Mut hyvä vaihtoehto pitää mielessä. En usko että hinnat pilvissä Turussa keskellä viikkoa syyskuussa muutenkaan.
 
vierailija
Joo hämmentää kyllä noi K&B shippifanart tykkäilyt. Mä tulkitsen että ikävä. Ikävä B:tä, ikävä kuplaa, ikävä myös julkista shippiä. 💔 mene kulta sinne Sloveniaan nyt pian. B tarvii vuorostaan sun hellää tukea nyt.
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Joo, onhan Suomi törkeä kun neljä keikkaa tulossa, Ruotsiin vain yksi. Kumpa J taustajoukkoineen tai warnerin porukat tai jotkut järkkisivät kivaa ohjelmaa Jokereille keikkojen väliin että olis rento ja hauska vierailu ja tulisivat jouluna uudestaan
Minä voin hoitaa ohjelman heille! Voin viihdyttää heitä ihan omatoimisesti 🤩
Bojania voisin viihdyttää itse tai sitten katsoa, kun Jere viihdyttää häntä. Loput neljä menisi kyllä ihan itselle 🥰 kyllä yksi nelikymppinen mamma neljä/viisi(6, jos Jere) nuorta miestä viihdyttää 😘

Mango
 
Viimeksihän Käärijällä kiihtyi Bojan-postailu somessa ennen jälleennäkemistä. Siellä tuli bojćia storyyn kesken Alan Walker -keikankin. Ah, tekisi niin mieli ajatella että nytkin tämä shippikuvista tykkäily toostaisi samaa kaavaa, elikkä että bojan intensifies = jälleennäkeminen lähestyy.
🐶🩷
Ps. Oon itse ollut töissä koko kesän... kahvi/vessa/ruokatauoilla ehtii shipata kuin viimeistä päivää, ja vapaa-aikani olen tietysti tuhonnut tähän ihan kokonaan.
 
vierailija
Joo hämmentää kyllä noi K&B shippifanart tykkäilyt. Mä tulkitsen että ikävä. Ikävä B:tä, ikävä kuplaa, ikävä myös julkista shippiä. mene kulta sinne Sloveniaan nyt pian. B tarvii vuorostaan sun hellää tukea nyt.
Mä pidän kiinni siitä toiveesta et K menis 7.8 Sloveniaan. Kerkeis ne kuitenki tossa välissä muutaman päivän viettää yhdessä. Ja sekin on toiveissa et K menis sinne ihan yksin, ei sinne mitään tulkkeja tarvita, kyl B ymmärtää :)
 
vierailija
Täällä yksi sieltä suunnalta. Millaista majapaikkaa haluat, budjetti vai panostus? Ihan Logomon vieressä ei ole mitään, mutta uuden rautatiesillan yli pääsee kätevästi keskustan puolelle jossa on paljon hotelleja. Lähin (kiva) taitaa olla Seurahuone joka on rempattu vastikään. Sitten vielä lähempänä on itse asiassa Omenahotelli jos se on vielä pystyssä. Torin laidalta löytyy uusi Börs joka on varmaan myös kallis. Humalistonkadulla (kävelykatu myös kätevästi Logomosta tullessa) on Scandic Plaza, jossa UMK-jengi vaikutti yöpyvän. Ai niin, onhan Logomon läheisyydessä myös Hesehotelli huoltsikan ja bussiaseman yhteydessä. Hieman karu vaihtoehto ehkä. Hesasta päin jos tulee junalla pitää muistaa että junat jää Kupittaalle ratarempan vuoksi eikä siis päägautatieasemalle joka ois Logomon vieressä ja sieltä Kupittaalta on jokunen kilsa matkaa. En silloin keikan jälkeen lähtisi sinne päin enää hotellille vaan seuraavana päivänä sit vasta eli ottaisin hotellin mieluummin keskustasta. Sori vähän sekava sepustus, voin neuvoa kyllä lisää.
Kiitos paljon tästä, ei olisi tullut mieleen! Minä tuun näillä näkymin stadista junalla. Ja Seurahuoneelle olen menossa, oli ihan hyvä tarjous ja peruutusoikeus myös. 😊
 
vierailija
Mä pidän kiinni siitä toiveesta et K menis 7.8 Sloveniaan. Kerkeis ne kuitenki tossa välissä muutaman päivän viettää yhdessä. Ja sekin on toiveissa et K menis sinne ihan yksin, ei sinne mitään tulkkeja tarvita, kyl B ymmärtää
Tää olis aivan ihanaa ja toivon niin että 🐶💗 :n teoria pitäisi paikkaansa! Millaiset keikkatauot molemmilla olis tuossa? Mä muistelen että pidempi tauko olis vähän myöhemmin mut ehkä ei sit Joksuilla.

T. Töihinpaluuangstinen 🌙💜
 
vierailija
Mä pidän kiinni siitä toiveesta et K menis 7.8 Sloveniaan. Kerkeis ne kuitenki tossa välissä muutaman päivän viettää yhdessä. Ja sekin on toiveissa et K menis sinne ihan yksin, ei sinne mitään tulkkeja tarvita, kyl B ymmärtää
Manifestoidaan tää todeksi!! 🥰

Naurattaa ajatuskin siitä, minkälainen puutarhadelegaatio olisi valmis järkkäämään pojille ohjelmaa koko syyskuun reissun ajaksi. Kunpa levy-yhtiön sedät tai mikä taho heitä liikuttaa, en just nyt muista, ottaisi nyt tästä onkeensa. Vielä ehtii. 😁

Sen verran epätoivoinen olen B&K ikävässäni, että otan ilolla kaikki muruset vastaan mitä eri suunnista tarjoillaan. 🙈 Silti mietin tuota storytykkäysten jakamista, että onko se eettisesti ihan oikein vaikka kyse onkin julkisesta hahmosta niin se tykkäys on priva, kun se ei muulle yleisölle lähtökohtaisesti näy. Eri asia nuo muut julkitykkäykset jne. Mutta luotan, että K ymmärtää että jos tykkää jostain K&B kamasta missä muodossa tahansa, se takuuvarmasti leviää kulovalkean tavoin pitkin interwebiä.

t. Kukkahattu Ailakki 😎
 
vierailija
Tää olis aivan ihanaa ja toivon niin että :n teoria pitäisi paikkaansa! Millaiset keikkatauot molemmilla olis tuossa? Mä muistelen että pidempi tauko olis vähän myöhemmin mut ehkä ei sit Joksuilla.

T. Töihinpaluuangstinen
Sinänsä olis mahdollista, että ovathan he ennenkin pystyneet yllättämään. Esim. Tavastia pysyi lopulta aika hyvin salassa. Mutta onko nämä kesän aikataulut nyt kuitenkin liian kovat huvireissuille? Luulen että se, jos jokin, saattaa olla aiemmin sovitun esteenä. 🥰
 
vierailija
Puutarhadelegaatio löytäisi varmasti mukavaa tekemistä pojille (kaikki 6 🤭) vaikka koko vuodeksi 🤩
Pojat vaihtaisivat välillä kotia, joka paikassa olisi täysi ylläpito.
Who's with me? 🥰

Mango
 
vierailija
Tauko töissä ja puhelimessa tuli vastaan tällainen hauska klippi. Bojan taitaa olla melkoinen hattarapää

Eikös juuri tästä puhelimen katoamisesta jossain vaiheessa väitetty, että löytyi sitten Kärtsän kamppeista / huoneesta? Vai oliko se joku toinen katoaminen?

Vaikka Kärtsä piti tiukkaa linjaa alkoholin kanssa, myönsihän hän yhden illan hairahduksen just JOn johdattelemana. Ja jokuhan tulkitsi, että sen illan aikana jotain muuttui/tapahtui ja oltiin uudella tasolla kaverusten suhteessa.
 
vierailija
Mä pidän kiinni siitä toiveesta et K menis 7.8 Sloveniaan. Kerkeis ne kuitenki tossa välissä muutaman päivän viettää yhdessä. Ja sekin on toiveissa et K menis sinne ihan yksin, ei sinne mitään tulkkeja tarvita, kyl B ymmärtää
Luuletko että muka J ympärillä olevat tietyt takiaiset uskaltas laskea sen itekseen yhtään mihinkää? Tietty toivon että J sanois vaa että heihei menen yksin, mutten jotenki usko.
 

Yhteistyössä