Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jeren läpäthän on sitä samaa "sanon sen mitä alitajunnasta kohoaa", täysin sensuroimattomia. Sellaisia samanlaisia juttuja tuli myös kaikesta muustakin ei pelkästään Bojania koskevia.
Ja se tekee niistä mielenkiintoisia. Siis se mitä sieltä alitajunnasta tosiaan nousi, kun kysymys oli B:sta. Motiivi saattoi tosiaan ensin olla pelkkä läpänheitto, kun ei ehkä tiennyt eikä ymmärtänyt B:n tunteita.

Vaikea sanoa missä vaiheessa J tajusi että B oli niin ihastunut, mutta viimeistään siellä carpe diem- matolla (Jeren sanoin nimettynä). Koska silloin, jos oletetaan että J tarkoitti haastattelijalle vastatessaan B:ta kun kysyttiin euroviisuihastuksista, J:n äänessä ja hymyssä oli jo sitä samaa lämpöä, jota siis myöhemminkin näkyi, kun puhui B:sta haastatteluissa. Eli mielestäni silloin on jotain jo liikahtanut J:n mielessä.

Siinä, että flirttailu tuli lähinnä J:n puolelta (ainakin se mitä me nähtiin), on mielestäni ihan ymmärrettävää, koska B oli niin ilmiselvästi ihastunut. Ehkä vähän ujostutti eikä oikein tiennyt, kuinka pitäisi käyttäytyä, kun toinen heitteli niin rohkeaa flirttiä. Voin kuvitella, että B ei ehkä koskaan ole tavannut J:n kaltaista tyyppiä.
Tavastialla tilanne tuntui jo huomattavasti tasapainoisemmalta.

Tällaista pohdintaa tänä iltana ja lopuksi timeline-linkki B:sta preparty aikaan.

Katrina
Ihana kiitos linkistä!
Mmm, Bojan puhumassa espanjaa tolla videolla (kun luettelee ne kaupungit, joissa olivat olleet ennen Madridia pre partyissa) 😋 Me gusta!
 
vierailija
Mulle nämä kaksi ovat kyllä enemmän suljettuja kirjoja kuin avoimia. Mä pidin kaikkea ihan hauskana läppänä kunnes tuli ne viisujen jälkeiset Jn anelut Bn suuntaan ja muut haastattelut, jossa aiheesta puhuttiin ja Jn kasvoille tuli aina sellainen erilainen hymy. Joo, tiettyjä juttuja mietin jo aiemmin, mutta pääasiassa katselin kahta kahelia. Olen myös katsonut sitä dinner date liveä ihan suorana ja nauranut niiden hölmöille jutuille.

Eli mun arvioni on, että ainakin J oli läpällä mukana, mutta tajusi jossain kohtaa, että tämä onkin jotain muuta kuin pelkää harmitonta vitsailua. Mä olisin juuri tämän takia ehkä halunnut myös se Malediivien luennan Tarotarelta. Koska sen on täytynyt olla paikka jossa Jllä oli ensimmäisen kerran aikaa miettiä. Ja oikeasti ne somepäivitykset kuulosti ärtyneeltä. Että tajusiko vasta siellä, että B onkin jotain muuta kuin pelkästään uusi bf.

Enid
Ainiin joo, unohdin kokonaan ton Malediivi luenta jutun, kun siitä tuli niin ristiriitaista kommentointia. 🔮
 
vierailija
Valitettavasti ei mitenkään Minähän häpeäkseni joudun tunnustamaan, että törkeästi käytän jokaisen liikenevön minuutin töissä shippaamiseen. Ja kahvitauot, ruokatauot ym. ovat yhtä helvettiä, kun yritän pysyä mukana kollegoiden keskusteluissa samaan aikaan kun vilkuilen kännykkääni ja päässä soi Dobamin. Että sellaista.

Katrina
Mä olen vasta jäämässä lomalle ja lähdössä myöskin reissuun. Töissä just pystyi hiukan seuraamaan tauolla tai tylsän palaverin aikana. Mutta mä en käsitä miten selviän lomasta! Tässä vaiheessa viimeistään perhe tajuaa miten sekaisin mä olen.

Enid
 
vierailija
Ilmoittaudun myös muiden joukkoon jota toi(kin) kiinnostaisi
Kyllä noista Malediivien ajoista luento kiinnostaa, vaikka ne ei nykyhetkeen enää vaikutakaan, mut ehkä sais taas palapelin palasia kohdilleen. 😅
Eniten ehkä nyt jännittää se K:n seuraava luento, et upottaako se tän laivan lopulta. Ei tätä kyl taida upottaa mikään, kun nyt tuli Paavo Pesusienikin mukaan kuvioihin 🤣
 
vierailija
Kyllä noista Malediivien ajoista luento kiinnostaa, vaikka ne ei nykyhetkeen enää vaikutakaan, mut ehkä sais taas palapelin palasia kohdilleen.
Eniten ehkä nyt jännittää se K:n seuraava luento, et upottaako se tän laivan lopulta. Ei tätä kyl taida upottaa mikään, kun nyt tuli Paavo Pesusienikin mukaan kuvioihin
Tai jos uppoaa, niin se Paavo asuu siellä meren pohjassa. Ananaksessa, josta voi tehdä pina coladaa. :)
 
vierailija
Mä olen vasta jäämässä lomalle ja lähdössä myöskin reissuun. Töissä just pystyi hiukan seuraamaan tauolla tai tylsän palaverin aikana. Mutta mä en käsitä miten selviän lomasta! Tässä vaiheessa viimeistään perhe tajuaa miten sekaisin mä olen.

Enid
Olen harjaantunut jo tähänkin. Kiinnostuminen politiikasta ja maailman tilanteesta on ihan ymmärrettävää ja sitä onkin seurattava herkeämättä kännykästä.

Yöt ovat ihanaa aikaa, kun muut nukkuvat. Kun peiton ja tyynyn asettele sopivasti, kännykän valokaan ei sieltä kajasta.

Sellainen huomaamaton korvanappi on myös hyvä, niin voi kuunnella sitä musiikkia, mitä oikeasti haluaa. Hiukset on syytä asetella hyvin korvan eteen, ettei korvanappi ikävästi näy. Ai niin, ole tarkkana, ettet vahingossa ala laulamaan tai hyräilemään kuulemaasi kappaletta. Sloveniaksi laulaminen saattaa aiheuttaa hämmennystä.

Keskusteluun osallistuminen menee samalla kaavalla kuin töissäkin. Jos et tiedä mistä puhutaan, niin mutiset vaan jotain epämääräistä.

Näillä ohjeilla pääsee pitkälle, ainakin minä selvisin lomasta😉

Katrina
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Olen harjaantunut jo tähänkin. Kiinnostuminen politiikasta ja maailman tilanteesta on ihan ymmärrettävää ja sitä onkin seurattava herkeämättä kännykästä.

Yöt ovat ihanaa aikaa, kun muut nukkuvat. Kun peiton ja tyynyn asettele sopivasti, kännykän valokaan ei sieltä kajasta.

Sellainen huomaamaton korvanappi on myös hyvä, niin voi kuunnella sitä musiikkia, mitä oikeasti haluaa. Hiukset on syytä asetella hyvin korvan eteen, ettei korvanappi ikävästi näy. Ai niin, ole tarkkana, ettet vahingossa ala laulamaan tai hyräilemään kuulemaasi kappaletta. Sloveniaksi laulaminen saattaa aiheuttaa hämmennystä.

Keskusteluun osallistuminen menee samalla kaavalla kuin töissäkin. Jos et tiedä mistä puhutaan, niin mutiset vaan jotain epämääräistä.

Näillä ohjeilla pääsee pitkälle, ainakin minä selvisin lomasta

Katrina
Hemmetti, repesin tälle ihan kokonaan! ”Juu, uutisissa oli vaan hyvä loppukevennys. En nyt osaa selittää sitä, olisi pitänyt nähdä…” Ehkä mä selviän!

Enid
 
vierailija
Töihin palaaville, joille instat ym eivät olleet niin tuttuja ennestään: Note to self, se volyyminappulan painaminen ALASpäin storyn alussa itseasiassa laittaa ne äänet päälle, jotka olisivat muuten olleet ihan äänettömällä. Kiva, kun Kärtsä siellä paasaa jotain faneille, tunnistettavahkolla(?) äänellään 😂
 
vierailija
Töihin palaaville, joille instat ym eivät olleet niin tuttuja ennestään: Note to self, se volyyminappulan painaminen ALASpäin storyn alussa itseasiassa laittaa ne äänet päälle, jotka olisivat muuten olleet ihan äänettömällä. Kiva, kun Kärtsä siellä paasaa jotain faneille, tunnistettavahkolla(?) äänellään
Joo, olen tähän ominaisuuteen kompastunut 😳 Paniikki oli ihan kamala ja aiheutti todennäköisesti vielä enemmän hämminkiä 🙈
 
vierailija
Minä myös seuraan kysyttäessä milloin Ruotsin natoratifiointia ja milloin halituskriisiä tai ukrainan tilannetta..

Todellisuudessa olen pudonnut kyydistä kaikesta muusta paitsi Slovenialaisen poikabändin paavopesusieniplektrasta ja syväanalyysistä sen vaikutuksista shippilaivan kurssiin💖🤣

Leila
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona

Yhteistyössä