Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä myös seuraan kysyttäessä milloin Ruotsin natoratifiointia ja milloin halituskriisiä tai ukrainan tilannetta..

Todellisuudessa olen pudonnut kyydistä kaikesta muusta paitsi Slovenialaisen poikabändin paavopesusieniplektrasta ja syväanalyysistä sen vaikutuksista shippilaivan kurssiin

Leila
Just tämä 😅😆 hallituskriisi ja mitä näitä nyt on, nyökyttelen vakuuttavasti mukana eikun nyt pitikin paheksuvasti pudistella päätään, joo on se huhhuh (googlaa nopeasti kuka tällä kertaa kyseessä ai niin toi). Kaukana kaukana ovat doom scrolling ajat koronavuosilta ja seuraavan kriisin herkeämätön seuranta. Ja silti maailma pyörii tai menee kohti tuhoaan, vaikka mä mietin Ruotsin Nato-ratifioinnin sijaan vaan mun Umanzane mislejä. Tänään huomasin että ystävä kertoi pitkähköä tarinaa kahvilla ja katsoin kun suu liikkui ja huomasin vaan miettiväni onkohan LadySlo vielä tehnyt keikka-arviota ja uutta ajatusta että voiko B:n vointiin kuitenkin vaikuttaa myös avoin tilanne J kanssa. Aaargh. Töissä ihan inferno luvassa, koska lykkäsin kesäkuussa KAIKEN mahdollisen elokuulle, jolloin kuvittelin olevani täysissä sielun ja ruumiin voimissa tekemään tehokkaasti hommat, joita onkin kiitettävästi kasaantunut. Send help!!

🌙💜
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Kuulostaa tutulta.. Mä en ole myöskään ikinä laiminlyönyt duunejani niin kuin ennen lomalle jääntiä, nyt täytyy ottaa joku roti tähän touhuun😬😬, onneksi työkuorma on pelkkää ASAPpia ensi viikko että pakko jättää hiukan vähemmälle...ellen havittele kirjallista varoitusta😅..

Mutta asiat tärkeysjärjestykseen, mitäpä työasioilla on merkitystä kun on kyse elömää suuremmasta rakkausspekulaatiosta😍😍😍 ja pallo pyörii hiljalleen ilman että hankin vatsahaavaa tekemättömistä töistä.

L💖
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Uudessa ficciosassa (ETA: joskus ti-to) vaikeinta tuntuu olevan keksiä nimi. Minulla on luvuille hyvät nimet (Chapter 1 on joko "Hot Slayvenian Fuckboi" tai "Goodnight, Baby Boo" ja Chapter 2 on "Diapers and Tzatziki") mutta vaikea keksiä itse tekstille nimeä, nuo ovat kaikki vähän turhan ärsyttäviä koko homman nimeksi. Lisäksi pelkään että se on liian tylsä, kun siinä tehdään ruokaostoksia Prismassa yms. :D

- Joymuffin
 
vierailija
Uudessa ficciosassa (ETA: joskus ti-to) vaikeinta tuntuu olevan keksiä nimi. Minulla on luvuille hyvät nimet (Chapter 1 on joko "Hot Slayvenian Fuckboi" tai "Goodnight, Baby Boo" ja Chapter 2 on "Diapers and Tzatziki") mutta vaikea keksiä itse tekstille nimeä, nuo ovat kaikki vähän turhan ärsyttäviä koko homman nimeksi. Lisäksi pelkään että se on liian tylsä, kun siinä tehdään ruokaostoksia Prismassa yms.

- Joymuffin
Äh, ihan loistava se varmasti on kuten kaikki aihemmatkin tekstisi. Minä ainakin luen mielelläni heidän prismareissuista ja muista🥰
 
vierailija
Uudessa ficciosassa (ETA: joskus ti-to) vaikeinta tuntuu olevan keksiä nimi. Minulla on luvuille hyvät nimet (Chapter 1 on joko "Hot Slayvenian Fuckboi" tai "Goodnight, Baby Boo" ja Chapter 2 on "Diapers and Tzatziki") mutta vaikea keksiä itse tekstille nimeä, nuo ovat kaikki vähän turhan ärsyttäviä koko homman nimeksi. Lisäksi pelkään että se on liian tylsä, kun siinä tehdään ruokaostoksia Prismassa yms.

- Joymuffin
No eihän tässä voi olla antamatta ääntä Hot Slayvenian Fuckboi:lle 😅

🌙💜
 
vierailija
LadySlo muuten kirjoitti pitkät pätkät eilisen keikan tunnelmia ja muutakin. Kannattaa käydä kaivamassa vauvalta jos ette ole nähneet, löytyi vihdoin sivulta 2789. Muutenkin näyttää olleen vauhti päällä ja iltahepulit siellä 😁 LadySlo oli sitä mieltä että keikka oli livenä kuitenkin tosi hyvä vaikka oli pannut merkille B väsymyksen. Ja täälläkin ehkä kiinnostava detalji että B:lle oli heitetty joko koiran nahkavaljaat tai sitten ihan alan liikkeestä harness tms. Oli pudistellut niille päätään...

🌙💜
 
vierailija
Luulen, että J:n ehkä hieman nihkeä suhtautuminen J&B-tapahtumiin juontaa juuri tästä. On oltu jätkäporukassa ihan pikkupojasta saakka, jaettu kaikki, konhotettu yhdessä, ryypätty, puhuttu naisjutut saunan lauteilla ja oltu niin heteroa kuin vain olla voi. "Me jätkät".

Ja sitten yks kaksi, paras kaveri alkaakin kiinnostua jostain miehestä. Kyllä siinä varmasti nielemistä on ennen kuin sellaisen sulattaa tyypistä, jonka uskoi tuntevansa perin pohjin. Siis suotakoon J:lle nihkeys, ehkä järkytyskin, jonka ylittäminen on varmasti vaatinut aikaa.
Älä viitsi puhua tuollaista pas***, kun et edes tunne kyseistä ihmistä. Jesse on mitä ihanin ja reiluin ihminen. Hän ei todellakaan ajattele noin mustavalkoisesti, vaan on mitä avoimin ja suvaitsevaisin ihminen. Otti B:n heti avosylin vastaan, joten lopeta tuollainen valehtelu. Miettikää vähän, että mitä täällä muista ihmisistä kirjoitatte. He ovat oikeita ja tuntevia ihmisiä. Älä unohda sitä, vaikka tykkäätkin jauhaa peetä.
 
vierailija
Terkkuja lomareissulta, vähän tässä on saanut hirnua Paavo pesusientä ja kiitos kun tuli näitä ohjeita, että miten tärkeistä asioista saattaa pysyä kärryillä muka jopa niin että perhe ei huomaa. 😂
Ootte ihania ja ruusut on ❤
Sipriina
 
vierailija
Uudessa ficciosassa (ETA: joskus ti-to) vaikeinta tuntuu olevan keksiä nimi. Minulla on luvuille hyvät nimet (Chapter 1 on joko "Hot Slayvenian Fuckboi" tai "Goodnight, Baby Boo" ja Chapter 2 on "Diapers and Tzatziki") mutta vaikea keksiä itse tekstille nimeä, nuo ovat kaikki vähän turhan ärsyttäviä koko homman nimeksi. Lisäksi pelkään että se on liian tylsä, kun siinä tehdään ruokaostoksia Prismassa yms.

- Joymuffin
Luen ihan mitä vaan kirjoittamaasi ja vaikea kuvitella, että se olisi tylsää 😊
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Täältä myös äänet "Hot Slayvenian Fuckboi":lle ja Malediivit-luennalle 😀

Tupenrapinat on mulla indeed edessä, jos en saa jotain rotia tähän. Tiistaina alkaa taas työt, ja tänään vietin viimeisiä lomapäiviä kahlaamalla läpi 100 sivua Vauva.fi:n häröilyä 🙄

💡🤔❤🔥
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Älä viitsi puhua tuollaista pas***, kun et edes tunne kyseistä ihmistä. Jesse on mitä ihanin ja reiluin ihminen. Hän ei todellakaan ajattele noin mustavalkoisesti, vaan on mitä avoimin ja suvaitsevaisin ihminen. Otti B:n heti avosylin vastaan, joten lopeta tuollainen valehtelu. Miettikää vähän, että mitä täällä muista ihmisistä kirjoitatte. He ovat oikeita ja tuntevia ihmisiä. Älä unohda sitä, vaikka tykkäätkin jauhaa peetä.
Meillä olikin täällä henkilö, joka näköjään tuntee Jessen, ja vielä niin läheisesti, että täysin asiallinen kommentti meni noin pahasti tunteisiin. Kerro Jesselle terkkuja, että me täällä toivotaan hänellekin vain pelkkää hyvää!
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija

Oliko tämä jo täällä? Loppuviikon viestejä en oo kaikkia lukenut, joten saattanut mennä multa ohi.

Ilmeisesti K tykkäillyt joistakin muistakin fanart(tarinoista) aiemmin. Shippilaseja koitan kovasti irroittaa tarkastellakseni tätä tykkäystä ilman niitä:O (voihan olla toki muokattu, mutta uskon, että on aito, kun onhan näitä ollut muitakin.) En vaan osaa millään kuvitella, mitä K/J ois voinu ajatella tän piirroksen nähdessään tai minkä reaktion herättänyt, kun on tarinasta tykännyt... Joo toki varmasti on päähänpistosta ja siitä hetkessä nopea tykkäys -tyylisesti voinut klikata, mutta ei kai tuollaisesta piirroksesta tykkäis, jos se ois itselle epämiellyttävä ajatus.. mietin vaan... Ja mun silmään tuo on aika perus fan art -tyyliä/-tasoa (kaikella kunnioituksella tekijälle<33), ettei ehkä niin harvinainen tai erikoinen tyyli tai teos, että ois sen vuoksi erottunut.
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Just tämä hallituskriisi ja mitä näitä nyt on, nyökyttelen vakuuttavasti mukana eikun nyt pitikin paheksuvasti pudistella päätään, joo on se huhhuh (googlaa nopeasti kuka tällä kertaa kyseessä ai niin toi). Kaukana kaukana ovat doom scrolling ajat koronavuosilta ja seuraavan kriisin herkeämätön seuranta. Ja silti maailma pyörii tai menee kohti tuhoaan, vaikka mä mietin Ruotsin Nato-ratifioinnin sijaan vaan mun Umanzane mislejä. Tänään huomasin että ystävä kertoi pitkähköä tarinaa kahvilla ja katsoin kun suu liikkui ja huomasin vaan miettiväni onkohan LadySlo vielä tehnyt keikka-arviota ja uutta ajatusta että voiko B:n vointiin kuitenkin vaikuttaa myös avoin tilanne J kanssa. Aaargh. Töissä ihan inferno luvassa, koska lykkäsin kesäkuussa KAIKEN mahdollisen elokuulle, jolloin kuvittelin olevani täysissä sielun ja ruumiin voimissa tekemään tehokkaasti hommat, joita onkin kiitettävästi kasaantunut. Send help!!
Täällä sama homma, uutiset on jääneet seuraamatta muutoin kuin otsikkotasolla, jos silläkään. Työasiat ei vois vähempää kiinnostaa, ja huomenna siis töihin paluu edessä. Etätöissä tosin ei tarvi piilotella ruutua, mutta toisaalta riski käyttää koko päivä shippailuun on hyvin suuri, vaikka kuinka akuutteja työasioita olis odottamassa. Pitää yrittää löytää joku sellainen minimitaso, millä työt sais hoidettua niin, että uskottavuus säilyisi edes osittain. Toisaalta mä melkein jo toivon, että tulis se jäävuori, joka upottais tän laivan, kun en itse näköjään kykene täältä pois hyppäämään.

-ruusuristeilijä
 
vierailija

Oliko tämä jo täällä? Loppuviikon viestejä en oo kaikkia lukenut, joten saattanut mennä multa ohi.

Ilmeisesti K tykkäillyt joistakin muistakin fanart(tarinoista) aiemmin. Shippilaseja koitan kovasti irroittaa tarkastellakseni tätä tykkäystä ilman niitä:O (voihan olla toki muokattu, mutta uskon, että on aito, kun onhan näitä ollut muitakin.) En vaan osaa millään kuvitella, mitä K/J ois voinu ajatella tän piirroksen nähdessään tai minkä reaktion herättänyt, kun on tarinasta tykännyt... Joo toki varmasti on päähänpistosta ja siitä hetkessä nopea tykkäys -tyylisesti voinut klikata, mutta ei kai tuollaisesta piirroksesta tykkäis, jos se ois itselle epämiellyttävä ajatus.. mietin vaan... Ja mun silmään tuo on aika perus fan art -tyyliä/-tasoa (kaikella kunnioituksella tekijälle<33), ettei ehkä niin harvinainen tai erikoinen tyyli tai teos, että ois sen vuoksi erottunut.
Nyt oli Kärtsäri tykännyt baby seal fanin piirroksesta Jodelin mukaan myös!
 
vierailija
Meillä olikin täällä henkilö, joka näköjään tuntee Jessen, ja vielä niin läheisesti, että täysin asiallinen kommentti meni noin pahasti tunteisiin. Kerro Jesselle terkkuja, että me täällä toivotaan hänellekin vain pelkkää hyvää!
Todella. Symppiksen oloinen tyyppi ja kaikki haluaa että K:lla on tukijoukot kunnossa joten tosissaan, pelkkää hyvää.
 
vierailija

Oliko tämä jo täällä? Loppuviikon viestejä en oo kaikkia lukenut, joten saattanut mennä multa ohi.

Ilmeisesti K tykkäillyt joistakin muistakin fanart(tarinoista) aiemmin. Shippilaseja koitan kovasti irroittaa tarkastellakseni tätä tykkäystä ilman niitä:O (voihan olla toki muokattu, mutta uskon, että on aito, kun onhan näitä ollut muitakin.) En vaan osaa millään kuvitella, mitä K/J ois voinu ajatella tän piirroksen nähdessään tai minkä reaktion herättänyt, kun on tarinasta tykännyt... Joo toki varmasti on päähänpistosta ja siitä hetkessä nopea tykkäys -tyylisesti voinut klikata, mutta ei kai tuollaisesta piirroksesta tykkäis, jos se ois itselle epämiellyttävä ajatus.. mietin vaan... Ja mun silmään tuo on aika perus fan art -tyyliä/-tasoa (kaikella kunnioituksella tekijälle<33), ettei ehkä niin harvinainen tai erikoinen tyyli tai teos, että ois sen vuoksi erottunut.
Se erottui siksi että ne pussaa... aika harvoin on kuitenkaan ihan pusukuvia näkynyt. Mun shippilasini on ihan huurussa tuosta tykkäyksestä, aivan varmasti on pysähtynyt kuvan äärelle... onko läikähtänyt ajatus miltä nuo huulet olisivat tuntuneet oikeasti..
 
vierailija
Nyt hoksasin mitä toista historiallista kohtaamista K/B:n kemia muistuttaa. Näitä kahta shipataan edelleen, vuosikymmeniä myöhemmin.

Voin kyllä nähdä K ja B tässä jos rajaan päät pois😅

Sitähän ei aikanaan tiedetty (tai ainakaan julkisesti kerrottu), että Dean oli bi ja Mineo homo.
"We never became lovers, but we could have -- like that (snaps his fingers." -Sal Mineo James Deanista

En sano että K ja B olisivat samassa tilanteessa mutta samanlainen ulospäin näkyvä kemia heillä tosiaan on.
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Kun J viimeisimmässä stoorissaan näkyvästi julistaa, että "nyt aion pötköttää", niin mulle tuli ihan sellaiset vibat, että mitä jos se nyt tässä välissä sitten kuitenkin kävis B:n luona silleen huomaamattomasti... Vaikka elokuuta oon tähän mennessä veikannut vierailulle. Just a thought. Vaikka varmaan enemmän tarviskin vaan pötköttelyä kuin matkustamusta, eli epätodennäköinen skenaario varmaan tämä, mutta silti mulla on sellanen olo, että saattais yllättää.
 

Yhteistyössä