vierailija
Silloin kun on muiden ihmisten suhteista ja elämästä kysymys, niin onhan sen vaan riitettävä, oli tilanne mikä tahansa. Ja oikeastaan koskee myös omaa elämää, vaikka tekisit mitä saadaksesi haluamasi lopputuloksen, niin eihän se aina onnistu. Ja sen olemassa olevan todellisuuden kanssa on vain elettävä, sen on riitettävä.No niin, eli olit aikaisemminkin väärässä, mikään ei edelleenkään näytä siltä, että Jere olisi jotenkin sydän auki tavoittelemassa Bojania. Minulle vaikuttaa siltä, että Jere ei suuntaa Bojanin suuntaan, ellei asiassa tavallaan tapahdu jotain ihan itsekseen, ilman pyrkimistä sinne.
Bojan taas ei välttämättä sitten kuitenkaan taistele, varsinkin, jos Jere pysyy suhteessa naisen kanssa. Vaikka minäkin näen Bojanin taistelijana, niin silti. Joutuu nimenomaan suojelemaan itseään.
Oliko Jere kuitenkin lähinnä omaa uraansa siiviittääkseen niin kaikkensa antava keväällä, minusta vaikuttaa vähän sille. Tai halusi vain voittaa euroviisut.
Kyllä ollaan nähty aika erilainen Jere Tavastian jälkeen, ei minulle mitään pilkahdustakaan, että haluaisi olla Bojanin kanssa.
Ystävyys, totta kai ja silleen, on erityistä heidän välilllään, ei sitä kai kukaan kiistä, mutta se ei itselleni sillälailla riitä. Tosiaankin noilta Liverpoolin videoilta perustuen odotin niin paljon enemmän. Ja siis kun ihmiset puhuivat heistä, niin siitä odotukset nousivat ihan hassuiksi itselläni ainakin.
Jere varmasti halusi voittaa Euroviisut ja teki kaikkensa sen eteen. Mutta niin kuin olen useasti kirjoittanut, en voi uskoa, että olisi ollut niin julma, että olisi vedättänyt B:tä. Ihastuminen oli niin ilmiselvää B:n puolelta, että olisi tarvittu todella kovaa sydäntä lähteä leikkimään toisen tunteilla Euroviisu voiton vuoksi.
Joten uskoisin, että tunne vei myös Jeren mukanaan, muuten olisi ollut viisasta ottaa hieman etäisyyttä jo viisujen aikaan B:n. Se, jos mikä olisi ollut armeliasta Bojania kohtaan, ettei olisi tullut niitä odotuksia jostain ehkä muustakin kuin kaverisuhteesta.
Katrina