vierailija
Härtsä on ihan sairaan söpö ja suloinen. Musta H ja B olisi oikeasti cc. Eikä tämä ole vitsiä tai vttuilua.Mun mielestä on
Härtsä on ihan sairaan söpö ja suloinen. Musta H ja B olisi oikeasti cc. Eikä tämä ole vitsiä tai vttuilua.Mun mielestä on
Onkohan se H&B yhteisbiisi siinä?30 tuntia Joksujen levyyn
30 tuntia Joksujen levyyn
Vois hyvin olla, sitä en kyllä oota innollaOnkohan se H&B yhteisbiisi siinä?
Mä kyllä odotan. Mä jossakin kohtaa miettisin, että voiko Masked singerin metsänpeikko olla Härtsä.Vois hyvin olla, sitä en kyllä oota innolla
Mä odotanVois hyvin olla, sitä en kyllä oota innolla
Mä haluan, et Jan puhuu tuhmia levyn introlla.Mä odotan
Vihjeet ei ihan täsmää, mutta ei se mahdottomuus olisi. Pituus ja eleet täsmäisi. Ääni on mysteeri, Härtsän ääntä kun ei olla hirveesti kuultu.Mä kyllä odotan. Mä jossakin kohtaa miettisin, että voiko Masked singerin metsänpeikko olla Härtsä.
muzika za decu piti olla musiikkia lapsille eikä janin por nopuhettaMä haluan, et Jan puhuu tuhmia levyn introlla.
Joo mäkään en usko, että on H, vaikka oishan se hauska twistiVihjeet ei ihan täsmää, mutta ei se mahdottomuus olisi. Pituus ja eleet täsmäisi. Ääni on mysteeri, Härtsän ääntä kun ei olla hirveesti kuultu.
Oliko H:lla keikkoja noiden kuvausten aikaan?Joo mäkään en usko, että on H, vaikka oishan se hauska twisti
Mulla on kyllä pientä kyllästymistä havaittavissa tuohon Härtsään. En minä häntä inhoa, mutta vähempikin riittäisi. Ei naurattanut se kiropraktiapostaus kyllä yhtään.Joo mäkään en usko, että on H, vaikka oishan se hauska twisti
Mä taas tykkään Härtsästä tosi paljon ja se video oli musta hauska.Mulla on kyllä pientä kyllästymistä havaittavissa tuohon Härtsään. En minä häntä inhoa, mutta vähempikin riittäisi. Ei naurattanut se kiropraktiapostaus kyllä yhtään.
Ei haittaa, välillä on hyvä ottaa happea. Minä kyllä olen team-H foreverMulla on kyllä pientä kyllästymistä havaittavissa tuohon Härtsään. En minä häntä inhoa, mutta vähempikin riittäisi. Ei naurattanut se kiropraktiapostaus kyllä yhtään.
No miksi katsot hänen postaukset, ei ole mikään pakko? Oli ällö.Mulla on kyllä pientä kyllästymistä havaittavissa tuohon Härtsään. En minä häntä inhoa, mutta vähempikin riittäisi. Ei naurattanut se kiropraktiapostaus kyllä yhtään.
Mistä videosta puhutaan?Mä taas tykkään Härtsästä tosi paljon ja se video oli musta hauska.
Mäkin tykkään Härtsästä, on kiva lisä tuohon Kärtsän tiimiinMä taas tykkään Härtsästä tosi paljon ja se video oli musta hauska.
Minkä lajin henkilöön? Siis urheilijaan, muusikkoon vai mihin?Ei oo Härtsä, kun ne vihjeet käy tosi hyvin yhteen toiseen henkilöön.
Se on Max B.Ei oo Härtsä, kun ne vihjeet käy tosi hyvin yhteen toiseen henkilöön.
Max B eli boheemi.Minkä lajin henkilöön? Siis urheilijaan, muusikkoon vai mihin?
En usko, vois olla hyvin Härtsäkin.Max B eli boheemi.