Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos hienoista pohdinnoista liittyen luentaan, Leila ja Yöllinen Pohtija ja muut!

Itseäni hämää omalta kohdaltani edelleen shippausjutuissa eniten se, miten olen nähnyt jatkuvasti unia heistä, mutta en muista niistä käytännössä mitään. Usein normaalisti näen unia, joista muistan lähes aanelosen verran yksityiskohtia. Nyt olen nähnyt 2 kk K&B-unia useimpina öinä, mutta en muista niistä käytännössä mitään, tuntuvat jotenkin ihan "mössöltä"! Viime yönä oli taas joku mistä muistan vain, että Vse kar vem liittyi jotenkin?

Olen julkaissut kaikki aiemmat ficit kaikki luvut kerralla, mutta nyt teksti on kulkenut verkkaisesti, tekstistä saattaa olla tulossa aika pitkä ja minulla olisi puolivälissä niin julma cliffhanger, että harkitsen pitäisikö kuitenkin julkaista vain ensimmäinen puolikas alkuun. :) Vaikka noissa aina kuumottaa, että tajuan toisella puoliskolla, että ensimmäisen olisikin pitänyt mennä eri lailla.

- Joymuffin
 
vierailija
Fiiliksiä keikasta sen verran kuin nähtiin?

Demonilla alkoi striimi kesken kaiken joo. Vähäenergisempi esitysi kuin eilen minusta. Kaunis nuori fani sai paljon aikaa Ona-biisissä. Hymähdin itselleni että tässä sitä ollaan että nuorelle tytölle olen vähän mustis mutta en kuitenkaan, joku etäisyys vielä pitää. Eilinen asu oli minusta yksi parhaista B:llä. Kunnon revenge dress nuo tummat ei toimi niin hyvin pimeässä valaistuksessa. ihanasti otti striimiin kontaktia B, ja kiva oli nähdä Jureakin välillä muutenkin kuin pölliä imemässä tupakkitauollaan hän vaikuttaa niin happy go lucky -tyypiltä, en osaa paremmin kuvailla.

Kiitos muuten kaikille jotka kokivat mun K/B -kuvauksen jotenkin resonoivan itselleen aiemmin syvällä kaninkolossa temmotaan ja juurrakot pitävät otteessaan.
Katsoin sen eilisen striimauksen kans ja mun mielestä ei kyllä ollut parasta Bojania ollenkaan. Laulu tietenkin ok, mutta se vaisu ja välillä vähän jopa kyllästyneen oloinen olemus ei vakuuttanut.
Katsoin tänään sen beerfestin livetallenteen uudestaan, kun ajattelin, että jospa nämä viimeaikaiset käänteet vaikuttavat kokemukseeni. Ja kyllä sillä keikalla esiintymässä oli ihan toisenlainen artisti.
Tosin emme nähneet eilen koko keikkaa, voihan olla loppupuoli meni paremmin 🤷🏻‍♀️

Katrina
 
vierailija
Huomenta Leila,
kiitos vastauksestasi koskien Jeren ihanaa avoimuutta. Oikeassahan sinä olet. Minä taisin vain purkaa turhaumaani siitä, että Jere ei ola aivan viime aikoina esiintynyt sillä tavalla avoimena. Tai vielä enemmän: hänenhän pitäisi nyt antaa avoin haastattelu, jossa kertoo, että rakastaa ja kaipaa Bojania, ja että jatkoja on tulossa. 😂 Siis että minä pääsisin tuskastani!
Kuvailit ruusuja aivan ihanasti sinne suojeltuun karsinaan. ❤

Sipriina
(Lähtee pakkaamaan autoa, mies ei ollenkaan ymmärrä, että ensin pitää päästä täällä ajan tasalle ennen kuin voi lähteä lomareissulle! Asiat, krhm, tärkeysjärjestyksessä.)
 
vierailija
Huomenta Leila,
kiitos vastauksestasi koskien Jeren ihanaa avoimuutta. Oikeassahan sinä olet. Minä taisin vain purkaa turhaumaani siitä, että Jere ei ola aivan viime aikoina esiintynyt sillä tavalla avoimena. Tai vielä enemmän: hänenhän pitäisi nyt antaa avoin haastattelu, jossa kertoo, että rakastaa ja kaipaa Bojania, ja että jatkoja on tulossa. Siis että minä pääsisin tuskastani!
Kuvailit ruusuja aivan ihanasti sinne suojeltuun karsinaan.

Sipriina
(Lähtee pakkaamaan autoa, mies ei ollenkaan ymmärrä, että ensin pitää päästä täällä ajan tasalle ennen kuin voi lähteä lomareissulle! Asiat, krhm, tärkeysjärjestyksessä.)
Hyvää lomaa! Onnistukoon paremmin kuin oma lomani, joka meni kännykkä käteen liimaantuneena 😄!
(Noh, ei sekään ihan huono vaihtoehto ollut. Voi niitä Tavastia aikoja 💓)

Katrina
 
vierailija
Suurella rakkaudella Jereä kohtaan hän on mielestäni "lastu laineilla" ja "tuulen pyöritettävänä". Useita rooleja on mutta ei kuitenkaan peittele mitään. Voiko olla avoimempaa viestiä kun "I love you Bojan, Come to Finland with me"?

Joka haastattelussa heti viisujen jälkeen hän kertoi heti Bojanista, kysyttiin tai ei.. Kuinka tanssijalivessä ennen turkoosia mattoa hoki Carpe Diemiä ja sama carpe diemin hokeminen jatkui taksissa kohti Turkoosia mattoa..

Kuinka tuohtuneen kiukkuinen J oli tilassaan tästä miljonääri-asuntosijoittaja keissistä. Ja kuinka oli ihan hajalla viisufinaalin jälkeen. Todella lämmin, todella rakastava ja todella herkkä tyyppi. Kuinka oli ihan kyyneleet silmissä esim. Siinä aamutv haastattelussa (näkyy yleareenassa) kun katsoi pikkupoikia Käärijäksi pukeutuneena.
Kertonut myös täysin avoimesti itkemisestään finaalin jälkeen, vakavasta suolistosairaudestaan ja yksityishenkilöstäään siinä saunahaastattelussa. Rakas Jere, ihan kaikkea ei tarvitse meille kertoa
Juuri tän Jeren aitouden takia olen ihan koukussa. B esimerkiksi hoki viisujen jälkeen koko ajan Bro-juttuja, Kärde taas enempi Baby-juttuja

Käörijällä on tosiaan kovempi rooli mutta Jere, se puppyjen pupppy, on sisältä pelkkää vaahtokarkkia ja sulaa suklaata

Kyllä, Jere minä rakastan sinua (lauseessa kolme sanaa), ja voisin kirjoittaa aiheesta romaanin.

Leila
Tämä oli todella kauniisti kirjoitettu Jerestä, ja olen kanssasi täysin samaa mieltä, kaikesta. Team K 4 life 😘
 
vierailija
Olikohan tätä JO koostetta "kenen kanssa haluaisit tehdä yhteistyötä" jaettu vielä 🥰
 
vierailija
Muistan että toukokuussa kirjoitin että on ihan kamalaa kuinka Jere on sydän ihan auki ja selvästi aivan rakastunut ja kaipaa ihan hirveästi B:tä ja kuinka mun silmin silloin näytti että B antaa Jerelle vaan kylmää. Sydäntä särki J:n puolesta. Nää "everything reminds me of you" tilat ja muut laitoin silloin G:n piikkiin. Se B:n koiranpentu käärijäpaita tila oli ainoa joka antoi vähän toivoa.

Kun B saapui Suomeen, tarottaren tulkinnat ja klippien katselu on avannut mulle sen että tämän shipin suurin sankari on ehdottomasti prinssi Bojan joka taistelee suhteen eteen, eikä ole luovuttamassa. Bojan on vain ollut mulle vaikeammin tulkittavissa. Ja että se on selvästi Jere joka tahkoaa keikkaa keikan perään ja on uudesta roolistaan sekaisin niin että tunteet, suhteet ja B eivät aina näytä olevan päällimmäisenä mielessä. Ja gf vahvasti mukana💔.

B on tämän ensirakkauden tilanteen suhteen sen verran rikki että haluaa ulospäin antaa kylmää vaikutelmaa ja brozonata (Tavastiaa lukuunottamatta, ja sielläkin ja suomenreissussa jotenkin vähän epävarman oloinen B possujunaa lukuunottamatta) Ja että parisuhteissaan aikoinaan siipeensä saanut Jere on tahtomattaankin käytöksellään maalannut B:n avoimen sydämen päälle ensimmäisen suojaavan teflonkerroksen.

Silti uskon että yhteys on säilynyt koko ajan ja viestit vaihtuvat kyllä, eivät vaan meidän silmien alla. Ja että tässä on jotain ehdottomasti suurempaa ja täysin ainutlaatuista käsillä, jonka kumpikin tajuaa. Oli helpottavaa kuulla viimeisestä tulkinnasta, että Jere haluaa myös suojella suhdettaan B:n. Jerellä on suuret verkostot, ikää, suhdekokemusta ja laaja ystäväpiiri ja tästä huolimatta B:n kaltaista timanttia ei ole aiemmin tullut vastaan.

Tämä jännitysnäytelmä lovestory ei ole vielä ohi, vaan monta lukua on vielä jäljellä. Luultavasti meille annetaan enää vaan murusia, mutta vaalin niitä murusia suurella rakkaudella ja korvaamattoman ihana Tarotar solmii lankoja yhteen niin että pysymme käänteissä kärryillä..

Leila💖
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
En muista nähneeni tuota pätkää, jossa Kris ehdottaa Käärijä-yhteistyötä, vaikkei Boitsu ole edes paikalla. "They seem to get along really well", voihan sen niinkin ilmaista. :)
 
vierailija
Hyvää lomamatkaa Sipriinalle! Oma lomani on nyt lopussa ja onpahan ollut erilainen loma kuin koskaan aiemmin. Mieli on vaeltanut ihan omia polkujaan ja kaikki kesähommat jäivät tekemättä. Terassi öljyämättä, kesäkukat kuolivat purkkeihinsa. Kännykkä sen sijaan on melkein sulanut käteen kiinni... Meinaa vetää mieltä matalaksi ja alkava arki ahdistaa. No kaikki tunteet otetaan ja menevät onneksi ohi.

Eka ajatus aamulla oli, kuinka iso juttu kansainvälisen breikkaamisen kynnyksellä olevan bändin valovoimaiselle tähdelle oli laittaa 200.000 seuraajan IG-tilinsä kiinni. Sitä ei vaan tehdä heppoisin perustein. Ehkä tuo Krisin vähän maaninen somekäytös on sitä paniikkia että fanit on pidettävä lämpöisinä tämän vaiheen yli.

Ovat puhuneet että ensi vuoden alussa olisi levyä ehkä luvassa, joten aika pitkä tauko B:n somessa lienee luvassa, vaikka biisit on tietty kirjoitettu aiemmin. Mitenkähän biisien kirjoitus siellä B:llä soljuu.. Vaikken sinänsä usko että pääsyy tilin sulkemiselle olisi todellisuudessa biisinkirjoitusrauha, joten levyn aikataulu tässä ehkä epärelevanttia.

Taidan katsella vielä eilisen taltioinnin uudelleen, aina menee niin paljon ohi yhdellä katselulla.

Sinisin sunnuntaiaatoksin,
🌙💜
 
vierailija
Omassa päässä on viime aikoina pyörinyt lause: varo mitä toivot, voit saada sen. Erinäköisiä toiveita, niin toisten kun omasta puolesta, on mielessä vilissyt. Muutamia kertoja olen hartaasti toivonut jotain, ja se on toteutunut mutta hinta on ollutkin yllättävän suuri mitä siitä on joutunut maksamaan. Mietin, että tämä lienee myös tilanne meidän ruusujen ja heidän lähipiirinsä osalta. Saivat viisuista paljon mitä hakivatkin, mutta päälle tuli paljon muutakin, joka ei sitten niin kivaa olekaan.

Jäin myös pohtimaan (kiitos Tarotar jälleen), että kun täällä on ollut energiamamman toimesta mietteitä siitä ettei ehkä J ole saanut sanotuksi jotain mitä haluaisi, mutta jossain kohtaa tilanne oli parempi. Olisiko se ollut se hetki kun hän on tehnyt selväksi, että B on hänen läheinen ystävänsä (shippilasit päässä tietysti jotain muutakin) ja muiden mielipiteillä ei ole väliä?


Enid
 
vierailija
Olikohan tätä JO koostetta "kenen kanssa haluaisit tehdä yhteistyötä" jaettu vielä
Repesin kun tolla videolla oli tekstitetty ("KÄ...") se kohta, jossa Bojan jo meinaa taas sanoa Käärijä, mutta puhe vähän vahingossa keskeytyy :D
 
vierailija
Muistan että toukokuussa kirjoitin että on ihan kamalaa kuinka Jere on sydän ihan auki ja selvästi aivan rakastunut ja kaipaa ihan hirveästi B:tä ja kuinka mun silmin silloin näytti että B antaa Jerelle vaan kylmää. Sydäntä särki J:n puolesta. Nää "everything reminds me of you" tilat ja muut laitoin silloin G:n piikkiin. Se B:n koiranpentu käärijäpaita tila oli ainoa joka antoi vähän toivoa.

Kun B saapui Suomeen, tarottaren tulkinnat ja klippien katselu on avannut mulle sen että tämän shipin suurin sankari on ehdottomasti prinssi Bojan joka taistelee suhteen eteen, eikä ole luovuttamassa. Bojan on vain ollut mulle vaikeammin tulkittavissa. Ja että se on selvästi Jere joka tahkoaa keikkaa keikan perään ja on uudesta roolistaan sekaisin niin että tunteet, suhteet ja B eivät aina näytä olevan päällimmäisenä mielessä. Ja gf vahvasti mukana.

B on tämän ensirakkauden tilanteen suhteen sen verran rikki että haluaa ulospäin antaa kylmää vaikutelmaa ja brozonata (Tavastiaa lukuunottamatta, ja sielläkin ja suomenreissussa jotenkin vähän epävarman oloinen B possujunaa lukuunottamatta) Ja että parisuhteissaan aikoinaan siipeensä saanut Jere on tahtomattaankin käytöksellään maalannut B:n avoimen sydämen päälle ensimmäisen suojaavan teflonkerroksen.

Silti uskon että yhteys on säilynyt koko ajan ja viestit vaihtuvat kyllä, eivät vaan meidän silmien alla. Ja että tässä on jotain ehdottomasti suurempaa ja täysin ainutlaatuista käsillä, jonka kumpikin tajuaa. Oli helpottavaa kuulla viimeisestä tulkinnasta, että Jere haluaa myös suojella suhdettaan B:n. Jerellä on suuret verkostot, ikää, suhdekokemusta ja laaja ystäväpiiri ja tästä huolimatta B:n kaltaista timanttia ei ole aiemmin tullut vastaan.

Tämä jännitysnäytelmä lovestory ei ole vielä ohi, vaan monta lukua on vielä jäljellä. Luultavasti meille annetaan enää vaan murusia, mutta vaalin niitä murusia suurella rakkaudella ja korvaamattoman ihana Tarotar solmii lankoja yhteen niin että pysymme käänteissä kärryillä..

Leila
No niin, eli olit aikaisemminkin väärässä, mikään ei edelleenkään näytä siltä, että Jere olisi jotenkin sydän auki tavoittelemassa Bojania. Minulle vaikuttaa siltä, että Jere ei suuntaa Bojanin suuntaan, ellei asiassa tavallaan tapahdu jotain ihan itsekseen, ilman pyrkimistä sinne.
Bojan taas ei välttämättä sitten kuitenkaan taistele, varsinkin, jos Jere pysyy suhteessa naisen kanssa. Vaikka minäkin näen Bojanin taistelijana, niin silti. Joutuu nimenomaan suojelemaan itseään.
Oliko Jere kuitenkin lähinnä omaa uraansa siiviittääkseen niin kaikkensa antava keväällä, minusta vaikuttaa vähän sille. Tai halusi vain voittaa euroviisut.
Kyllä ollaan nähty aika erilainen Jere Tavastian jälkeen, ei minulle mitään pilkahdustakaan, että haluaisi olla Bojanin kanssa.
Ystävyys, totta kai ja silleen, on erityistä heidän välilllään, ei sitä kai kukaan kiistä, mutta se ei itselleni sillälailla riitä. Tosiaankin noilta Liverpoolin videoilta perustuen odotin niin paljon enemmän. Ja siis kun ihmiset puhuivat heistä, niin siitä odotukset nousivat ihan hassuiksi itselläni ainakin.
 
vierailija
"Jerellä on suuret verkostot, ikää, suhdekokemusta ja laaja ystäväpiiri ja tästä huolimatta B:n kaltaista timanttia ei ole aiemmin tullut vastaan."
Tästäkään meillä ei ole mitään tietoa, että onko.
 
vierailija
Miksi sen pitäisi sulle riittää tai olla riittämättä. Olet aivan sivustakatsoja tässä tarinassa eikä kukaan ole sulle mitään velkaa. On tullut selväksi sun K viha ja aivan yli mennyt pettymys. Voitko lopettaa, kun sun fanitus on päättynyt, on niin rasittavaa joutua silmäilemään aina ensin mitkä viestit viitsii edes lukea kun jotain yksisilmäistä lyttäystä on kuitenkin luvassa. Kiitos mielipiteesi on rekisteröity, Hei hei.
 

Yhteistyössä