vierailija
Samaa mieltä. Onhan siinä G:n tapauksessa ja tiputukseen joutumisesta riittämiin hyviä syitä väsymykseen.Joo en mäkään usko et liittyis Jereen.
Samaa mieltä. Onhan siinä G:n tapauksessa ja tiputukseen joutumisesta riittämiin hyviä syitä väsymykseen.Joo en mäkään usko et liittyis Jereen.
Samoja ajatuksia. Ihanasti puit tän sanoiksi.Kiitos Tarotar todella todella kiinnostavasta luennasta! Sait tosi kivasti ja diskreetisti jälleen sanoitettua vaikean kuvion, kiitos sinulle ja toivottavasti et ota paineita meistä vaikka kieli ja mieli pitkänä täällä kysellään luentojen perään...
Ei kaada shippilaivaa tämä vaan ankkuroi kuvion. Kaikki tösmää, se että J alkoi seurata vasta Tavastian jälkeen, hieman sarkastiset äänenpainot podcastissa kovin paljastavasti K suuresta viisuihastuksesta puhuttaessa jne. Olen myös miettinyt jo aiemmin että ne My best friend puheet ovat voineet käydä johonkin liskoaivo-osaan mitä ei oikein haluaisi aikuinen mies myöntääkään. Mitään pikkutyttöjä tässä olla ja vaihdella bff-koruja... siltikin, yhdessä lähdettiin äijissä viisuihin ja kaveri menee ja sekoaa johonkin balkanin prinssiin siellä ja julistaa silmät palaen miten se on miehistä parhain. Entä minä!? Ihminen on ihminen. Jokainen haluaa olla se tärkeä tyyppi itselleen tärkeälle tyypille. Miesrakkaus on myös yksi juttu, on voinut hämmentää. Mitä tekee K uralle, ei saakeli nytkö se sössii kaiken tällä. Ehkä Tavastia-viikonloppuna huomasi että oikeasti tämä ei tuhoakaan uraa vaan ihmiset rakastaa näitä kahta.
Oih tämä luenta. Ihan parhautta. Mosaiikki rakentuu... dopamiinia erittyy... Kiitos!
Matin samantyylinen luento kuin tämänpäiväinen ja sitten ensiviikolla pystyn tekemään kuukauden välin jälkeen myös Jeren tunneluennan.Minkäs aiheiset vielä jäljellä? kaikki kyllä käy mulle!
Padam juuri loppui kun live alkoi.IG-live alkoi kesken keikan. Eiköhän siellä keikan alussa ole tulleet Katrina, Ne bi smel, Plastika ja Dopamin kuten aiemminkin, ilmeisesti myös Padam. En oo varma mistä biisistä IG-live alkoi, ehdin itse mukaan A sem ti povedaliin.
Suurella rakkaudella Jereä kohtaan hän on mielestäni "lastu laineilla" ja "tuulen pyöritettävänä". Useita rooleja on mutta ei kuitenkaan peittele mitään. Voiko olla avoimempaa viestiä kun "I love you Bojan, Come to Finland with me"?Voi Leila, jos hän on sinulle avoin kirja, niin kerro meille lisää!
Sipriina
Toi ois aika jännä. Ei tosikoille:Matin samantyylinen luento kuin tämänpäiväinen ja sitten ensiviikolla pystyn tekemään kuukauden välin jälkeen myös Jeren tunneluennan.
Ja kun jotkut nyt pohtii mun luennan pohjalta, että onko J nyt alkanut käyttäytyä ystävällisesti B kohtaan, koska Jere olisi ehkä kääntäny selkänsä eikä heidän välit ole enää "uhka" J silmissä? Pakko vaan kommentoida, että aika hankala nähdä tollasta (ainakaan mun korttien perusteella) koska Miekkojen 5 on niin selkeä "hävitty taistelu / aselepo" kortti. Enemmän mulle tuli noista mieleen, että Jere on antanu J melko kovaakin pöllytystä jollain tavalla, minkä takia J on muuttanu kantansa koska hän on ottanut tämän teot tai puheet niin todesta, eikä halua menettää ystäväänsä.
Voi Leila, tämä miljoonastiSuurella rakkaudella Jereä kohtaan hän on mielestäni "lastu laineilla" ja "tuulen pyöritettävänä". Useita rooleja on mutta ei kuitenkaan peittele mitään. Voiko olla avoimempaa viestiä kun "I love you Bojan, Come to Finland with me"?
Joka haastattelussa heti viisujen jälkeen hän kertoi heti Bojanista, kysyttiin tai ei.. Kuinka tanssijalivessä ennen turkoosia mattoa hoki Carpe Diemiä ja sama carpe diemin hokeminen jatkui taksissa kohti Turkoosia mattoa..
Kuinka tuohtuneen kiukkuinen J oli tilassaan tästä miljonääri-asuntosijoittaja keissistä. Ja kuinka oli ihan hajalla viisufinaalin jälkeen. Todella lämmin, todella rakastava ja todella herkkä tyyppi. Kuinka oli ihan kyyneleet silmissä esim. Siinä aamutv haastattelussa (näkyy yleareenassa) kun katsoi pikkupoikia Käärijäksi pukeutuneena.
Kertonut myös täysin avoimesti itkemisestään finaalin jälkeen, vakavasta suolistosairaudestaan ja yksityishenkilöstäään siinä saunahaastattelussa. Rakas Jere, ihan kaikkea ei tarvitse meille kertoa
Juuri tän Jeren aitouden takia olen ihan koukussa. B esimerkiksi hoki viisujen jälkeen koko ajan Bro-juttuja, Kärde taas enempi Baby-juttuja
Käörijällä on tosiaan kovempi rooli mutta Jere, se puppyjen pupppy, on sisältä pelkkää vaahtokarkkia ja sulaa suklaata
Kyllä, Jere minä rakastan sinua (lauseessa kolme sanaa), ja voisin kirjoittaa aiheesta romaanin.
Leila
kiitos leila tästäSuurella rakkaudella Jereä kohtaan hän on mielestäni "lastu laineilla" ja "tuulen pyöritettävänä". Useita rooleja on mutta ei kuitenkaan peittele mitään. Voiko olla avoimempaa viestiä kun "I love you Bojan, Come to Finland with me"?
Joka haastattelussa heti viisujen jälkeen hän kertoi heti Bojanista, kysyttiin tai ei.. Kuinka tanssijalivessä ennen turkoosia mattoa hoki Carpe Diemiä ja sama carpe diemin hokeminen jatkui taksissa kohti Turkoosia mattoa..
Kuinka tuohtuneen kiukkuinen J oli tilassaan tästä miljonääri-asuntosijoittaja keissistä. Ja kuinka oli ihan hajalla viisufinaalin jälkeen. Todella lämmin, todella rakastava ja todella herkkä tyyppi. Kuinka oli ihan kyyneleet silmissä esim. Siinä aamutv haastattelussa (näkyy yleareenassa) kun katsoi pikkupoikia Käärijäksi pukeutuneena.
Kertonut myös täysin avoimesti itkemisestään finaalin jälkeen, vakavasta suolistosairaudestaan ja yksityishenkilöstäään siinä saunahaastattelussa. Rakas Jere, ihan kaikkea ei tarvitse meille kertoa
Juuri tän Jeren aitouden takia olen ihan koukussa. B esimerkiksi hoki viisujen jälkeen koko ajan Bro-juttuja, Kärde taas enempi Baby-juttuja
Käörijällä on tosiaan kovempi rooli mutta Jere, se puppyjen pupppy, on sisältä pelkkää vaahtokarkkia ja sulaa suklaata
Kyllä, Jere minä rakastan sinua (lauseessa kolme sanaa), ja voisin kirjoittaa aiheesta romaanin.
Leila
Korkeintaan tuo yksi on.nytkö trollit tänne tuli :/
Voi eiii, jonku pitäis kirjottaa suojelevasta boyfriend jerestä ficci <33Matin samantyylinen luento kuin tämänpäiväinen ja sitten ensiviikolla pystyn tekemään kuukauden välin jälkeen myös Jeren tunneluennan.
Ja kun jotkut nyt pohtii mun luennan pohjalta, että onko J nyt alkanut käyttäytyä ystävällisesti B kohtaan, koska Jere olisi ehkä kääntäny selkänsä eikä heidän välit ole enää "uhka" J silmissä? Pakko vaan kommentoida, että aika hankala nähdä tollasta (ainakaan mun korttien perusteella) koska Miekkojen 5 on niin selkeä "hävitty taistelu / aselepo" kortti. Enemmän mulle tuli noista mieleen, että Jere on antanu J melko kovaakin pöllytystä jollain tavalla, minkä takia J on muuttanu kantansa koska hän on ottanut tämän teot tai puheet niin todesta, eikä halua menettää ystäväänsä.
Kauniisti ajateltu ja kirjoitettu Jerestä. Tätä puolta hänestä olisi kiva nähdä taas enemmän, mutta toki itse valitsee, mitä näyttää.Suurella rakkaudella Jereä kohtaan hän on mielestäni "lastu laineilla" ja "tuulen pyöritettävänä". Useita rooleja on mutta ei kuitenkaan peittele mitään. Voiko olla avoimempaa viestiä kun "I love you Bojan, Come to Finland with me"?
Leila
Huom tämä ei anna miesten aidolle suhteelle ihmeemmin toivoa.Suurella rakkaudella Jereä kohtaan hän on mielestäni "lastu laineilla" ja "tuulen pyöritettävänä". Useita rooleja on mutta ei kuitenkaan peittele mitään. Voiko olla avoimempaa viestiä kun "I love you Bojan, Come to Finland with me"?
Leila
Kiitos!!!Niille jotka missasi äskeisen liven tai osan siitä, se löytyy jo youtubesta, olkaa hyvä: Livestream Joker Out concert Ptuj 29-7-2023 - YouTube
Kyllä kiitosVoi eiii, jonku pitäis kirjottaa suojelevasta boyfriend jerestä ficci <33
Oho, sori, meinasi jäädä vastaamatta kun en heti huomannut viestiäsi. Ei haittaa ollenkaan teidän pyynnöt tai kysymykset, kiva vaan jos mun luennat on saanu kiinnostuksen taroteja kohtaan lisääntymään. Välillä saattaa mun vastauksissa hieman kestää kun käyn täällä tosi vaihtelevissa määrin, mutta tän varmaan ainakin pidempään ketjussa pyörineet tietää jo valmiiksi.Kiitos Tarotar todella todella kiinnostavasta luennasta! Sait tosi kivasti ja diskreetisti jälleen sanoitettua vaikean kuvion, kiitos sinulle ja toivottavasti et ota paineita meistä vaikka kieli ja mieli pitkänä täällä kysellään luentojen perään...
Ei kaada shippilaivaa tämä vaan ankkuroi kuvion. Kaikki tösmää, se että J alkoi seurata vasta Tavastian jälkeen, hieman sarkastiset äänenpainot podcastissa kovin paljastavasti K suuresta viisuihastuksesta puhuttaessa jne. Olen myös miettinyt jo aiemmin että ne My best friend puheet ovat voineet käydä johonkin liskoaivo-osaan mitä ei oikein haluaisi aikuinen mies myöntääkään. Mitään pikkutyttöjä tässä olla ja vaihdella bff-koruja... siltikin, yhdessä lähdettiin äijissä viisuihin ja kaveri menee ja sekoaa johonkin balkanin prinssiin siellä ja julistaa silmät palaen miten se on miehistä parhain. Entä minä!? Ihminen on ihminen. Jokainen haluaa olla se tärkeä tyyppi itselleen tärkeälle tyypille. Miesrakkaus on myös yksi juttu, on voinut hämmentää. Mitä tekee K uralle, ei saakeli nytkö se sössii kaiken tällä. Ehkä Tavastia-viikonloppuna huomasi että oikeasti tämä ei tuhoakaan uraa vaan ihmiset rakastaa näitä kahta.
Oih tämä luenta. Ihan parhautta. Mosaiikki rakentuu... dopamiinia erittyy... Kiitos!
Leila, I love you. Oon aivan samaa mieltä. Jere on ihana. Rakastan myös lavapersoonaa, hullua ja rohkeaa, ja vielä enemmän, kun tietää minkälainen tyyppi siellä takana on. Aivan vastustamaton yhdistelmä.Suurella rakkaudella Jereä kohtaan hän on mielestäni "lastu laineilla" ja "tuulen pyöritettävänä". Useita rooleja on mutta ei kuitenkaan peittele mitään. Voiko olla avoimempaa viestiä kun "I love you Bojan, Come to Finland with me"?
Leila
K Ruisrokin haastiksessa pyysi ettei niitä tavaroita heiteltäisi, onneksi avasi suunsa asiasta. En tiedä tosin onko se heittely rauhoittunut hänen keikoilla. JO:n keikoilla tuntuu aina jotakin lentävän sinne lavalle.Tuo tavaroiden heittely pitäisi kieltää. K:ta on myös osunut tavaraa useamman kerran. Se voi olla vaarallista jos lavalla on käytössä esimerkiksi pyroja.
Tarkoitin sellaista parisuhdesuhdetta.Kiitos katsoin, oli hieman väsyneempi B tosiaan, ja paidan väristä samaa mieltä, tämä vähän hukutti taustaan. Miten Leilan sanat nyt kertoi, ettei suhde voisi olla aito, meni vähän ohi?