Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos Tarotar todella todella kiinnostavasta luennasta! Sait tosi kivasti ja diskreetisti jälleen sanoitettua vaikean kuvion, kiitos sinulle ja toivottavasti et ota paineita meistä vaikka kieli ja mieli pitkänä täällä kysellään luentojen perään...

Ei kaada shippilaivaa tämä vaan ankkuroi kuvion. Kaikki tösmää, se että J alkoi seurata vasta Tavastian jälkeen, hieman sarkastiset äänenpainot podcastissa kovin paljastavasti K suuresta viisuihastuksesta puhuttaessa jne. Olen myös miettinyt jo aiemmin että ne My best friend puheet ovat voineet käydä johonkin liskoaivo-osaan mitä ei oikein haluaisi aikuinen mies myöntääkään. Mitään pikkutyttöjä tässä olla ja vaihdella bff-koruja... siltikin, yhdessä lähdettiin äijissä viisuihin ja kaveri menee ja sekoaa johonkin balkanin prinssiin siellä ja julistaa silmät palaen miten se on miehistä parhain. Entä minä!? Ihminen on ihminen. Jokainen haluaa olla se tärkeä tyyppi itselleen tärkeälle tyypille. Miesrakkaus on myös yksi juttu, on voinut hämmentää. Mitä tekee K uralle, ei saakeli nytkö se sössii kaiken tällä. Ehkä Tavastia-viikonloppuna huomasi että oikeasti tämä ei tuhoakaan uraa vaan ihmiset rakastaa näitä kahta.

Oih tämä luenta. Ihan parhautta. Mosaiikki rakentuu... dopamiinia erittyy... Kiitos!
Samoja ajatuksia. Ihanasti puit tän sanoiksi.

Satunnainen maihin päin pyristelevä risteilijä
 
vierailija
Fiiliksiä keikasta sen verran kuin nähtiin?

Demonilla alkoi striimi kesken kaiken joo. Vähäenergisempi esitysi kuin eilen minusta. Kaunis nuori fani sai paljon aikaa Ona-biisissä. Hymähdin itselleni että tässä sitä ollaan että nuorelle tytölle olen vähän mustis mutta en kuitenkaan, joku etäisyys vielä pitää. Eilinen asu oli minusta yksi parhaista B:llä. Kunnon revenge dress 😅😍🔥 nuo tummat ei toimi niin hyvin pimeässä valaistuksessa. ihanasti otti striimiin kontaktia B, ja kiva oli nähdä Jureakin välillä muutenkin kuin pölliä imemässä tupakkitauollaan 😅 hän vaikuttaa niin happy go lucky -tyypiltä, en osaa paremmin kuvailla.

Kiitos muuten kaikille jotka kokivat mun K/B -kuvauksen jotenkin resonoivan itselleen aiemmin 💜 syvällä kaninkolossa temmotaan ja juurrakot pitävät otteessaan.

💜🌙
 
vierailija
Minkäs aiheiset vielä jäljellä? kaikki kyllä käy mulle!
Matin samantyylinen luento kuin tämänpäiväinen ja sitten ensiviikolla pystyn tekemään kuukauden välin jälkeen myös Jeren tunneluennan.

Ja kun jotkut nyt pohtii mun luennan pohjalta, että onko J nyt alkanut käyttäytyä ystävällisesti B kohtaan, koska Jere olisi ehkä kääntäny selkänsä eikä heidän välit ole enää "uhka" J silmissä? Pakko vaan kommentoida, että aika hankala nähdä tollasta (ainakaan mun korttien perusteella) koska Miekkojen 5 on niin selkeä "hävitty taistelu / aselepo" kortti. Enemmän mulle tuli noista mieleen, että Jere on antanu J melko kovaakin pöllytystä jollain tavalla, minkä takia J on muuttanu kantansa koska hän on ottanut tämän teot tai puheet niin todesta, eikä halua menettää ystäväänsä. 🔮
 
vierailija
Voi Leila, jos hän on sinulle avoin kirja, niin kerro meille lisää!

Sipriina
Suurella rakkaudella Jereä kohtaan hän on mielestäni "lastu laineilla" ja "tuulen pyöritettävänä". Useita rooleja on mutta ei kuitenkaan peittele mitään. Voiko olla avoimempaa viestiä kun "I love you Bojan, Come to Finland with me"?💖

Joka haastattelussa heti viisujen jälkeen hän kertoi heti Bojanista, kysyttiin tai ei.. Kuinka tanssijalivessä ennen turkoosia mattoa hoki Carpe Diemiä ja sama carpe diemin hokeminen jatkui taksissa kohti Turkoosia mattoa..

Kuinka tuohtuneen kiukkuinen J oli tilassaan tästä miljonääri-asuntosijoittaja keissistä. Ja kuinka oli ihan hajalla viisufinaalin jälkeen. Todella lämmin, todella rakastava ja todella herkkä tyyppi. Kuinka oli ihan kyyneleet silmissä esim. Siinä aamutv haastattelussa (näkyy yleareenassa) kun katsoi pikkupoikia Käärijäksi pukeutuneena.
Kertonut myös täysin avoimesti itkemisestään finaalin jälkeen, vakavasta suolistosairaudestaan ja yksityishenkilöstäään siinä saunahaastattelussa🤣. Rakas Jere, ihan kaikkea ei tarvitse meille kertoa💖
Juuri tän Jeren aitouden takia olen ihan koukussa. B esimerkiksi hoki viisujen jälkeen koko ajan Bro-juttuja, Kärde taas enempi Baby-juttuja💖

Käörijällä on tosiaan kovempi rooli mutta Jere, se puppyjen pupppy, on sisältä pelkkää vaahtokarkkia ja sulaa suklaata💖💖💖

Kyllä, Jere minä rakastan sinua (lauseessa kolme sanaa), ja voisin kirjoittaa aiheesta romaanin.

Leila
 
vierailija
Matin samantyylinen luento kuin tämänpäiväinen ja sitten ensiviikolla pystyn tekemään kuukauden välin jälkeen myös Jeren tunneluennan.

Ja kun jotkut nyt pohtii mun luennan pohjalta, että onko J nyt alkanut käyttäytyä ystävällisesti B kohtaan, koska Jere olisi ehkä kääntäny selkänsä eikä heidän välit ole enää "uhka" J silmissä? Pakko vaan kommentoida, että aika hankala nähdä tollasta (ainakaan mun korttien perusteella) koska Miekkojen 5 on niin selkeä "hävitty taistelu / aselepo" kortti. Enemmän mulle tuli noista mieleen, että Jere on antanu J melko kovaakin pöllytystä jollain tavalla, minkä takia J on muuttanu kantansa koska hän on ottanut tämän teot tai puheet niin todesta, eikä halua menettää ystäväänsä.
Toi ois aika jännä. Ei tosikoille:
Sit se pusukin niiden välillä ois liittynyt siihen. Nyt pussaat miehiä tai muuten tiput kärryistä xD
 
vierailija
Suurella rakkaudella Jereä kohtaan hän on mielestäni "lastu laineilla" ja "tuulen pyöritettävänä". Useita rooleja on mutta ei kuitenkaan peittele mitään. Voiko olla avoimempaa viestiä kun "I love you Bojan, Come to Finland with me"?

Joka haastattelussa heti viisujen jälkeen hän kertoi heti Bojanista, kysyttiin tai ei.. Kuinka tanssijalivessä ennen turkoosia mattoa hoki Carpe Diemiä ja sama carpe diemin hokeminen jatkui taksissa kohti Turkoosia mattoa..

Kuinka tuohtuneen kiukkuinen J oli tilassaan tästä miljonääri-asuntosijoittaja keissistä. Ja kuinka oli ihan hajalla viisufinaalin jälkeen. Todella lämmin, todella rakastava ja todella herkkä tyyppi. Kuinka oli ihan kyyneleet silmissä esim. Siinä aamutv haastattelussa (näkyy yleareenassa) kun katsoi pikkupoikia Käärijäksi pukeutuneena.
Kertonut myös täysin avoimesti itkemisestään finaalin jälkeen, vakavasta suolistosairaudestaan ja yksityishenkilöstäään siinä saunahaastattelussa. Rakas Jere, ihan kaikkea ei tarvitse meille kertoa
Juuri tän Jeren aitouden takia olen ihan koukussa. B esimerkiksi hoki viisujen jälkeen koko ajan Bro-juttuja, Kärde taas enempi Baby-juttuja

Käörijällä on tosiaan kovempi rooli mutta Jere, se puppyjen pupppy, on sisältä pelkkää vaahtokarkkia ja sulaa suklaata

Kyllä, Jere minä rakastan sinua (lauseessa kolme sanaa), ja voisin kirjoittaa aiheesta romaanin.

Leila
Voi Leila, tämä miljoonasti ❤
 
vierailija
Suurella rakkaudella Jereä kohtaan hän on mielestäni "lastu laineilla" ja "tuulen pyöritettävänä". Useita rooleja on mutta ei kuitenkaan peittele mitään. Voiko olla avoimempaa viestiä kun "I love you Bojan, Come to Finland with me"?

Joka haastattelussa heti viisujen jälkeen hän kertoi heti Bojanista, kysyttiin tai ei.. Kuinka tanssijalivessä ennen turkoosia mattoa hoki Carpe Diemiä ja sama carpe diemin hokeminen jatkui taksissa kohti Turkoosia mattoa..

Kuinka tuohtuneen kiukkuinen J oli tilassaan tästä miljonääri-asuntosijoittaja keissistä. Ja kuinka oli ihan hajalla viisufinaalin jälkeen. Todella lämmin, todella rakastava ja todella herkkä tyyppi. Kuinka oli ihan kyyneleet silmissä esim. Siinä aamutv haastattelussa (näkyy yleareenassa) kun katsoi pikkupoikia Käärijäksi pukeutuneena.
Kertonut myös täysin avoimesti itkemisestään finaalin jälkeen, vakavasta suolistosairaudestaan ja yksityishenkilöstäään siinä saunahaastattelussa. Rakas Jere, ihan kaikkea ei tarvitse meille kertoa
Juuri tän Jeren aitouden takia olen ihan koukussa. B esimerkiksi hoki viisujen jälkeen koko ajan Bro-juttuja, Kärde taas enempi Baby-juttuja

Käörijällä on tosiaan kovempi rooli mutta Jere, se puppyjen pupppy, on sisältä pelkkää vaahtokarkkia ja sulaa suklaata

Kyllä, Jere minä rakastan sinua (lauseessa kolme sanaa), ja voisin kirjoittaa aiheesta romaanin.

Leila
kiitos leila tästä

aksu/m
 
vierailija
Matin samantyylinen luento kuin tämänpäiväinen ja sitten ensiviikolla pystyn tekemään kuukauden välin jälkeen myös Jeren tunneluennan.

Ja kun jotkut nyt pohtii mun luennan pohjalta, että onko J nyt alkanut käyttäytyä ystävällisesti B kohtaan, koska Jere olisi ehkä kääntäny selkänsä eikä heidän välit ole enää "uhka" J silmissä? Pakko vaan kommentoida, että aika hankala nähdä tollasta (ainakaan mun korttien perusteella) koska Miekkojen 5 on niin selkeä "hävitty taistelu / aselepo" kortti. Enemmän mulle tuli noista mieleen, että Jere on antanu J melko kovaakin pöllytystä jollain tavalla, minkä takia J on muuttanu kantansa koska hän on ottanut tämän teot tai puheet niin todesta, eikä halua menettää ystäväänsä.
Voi eiii, jonku pitäis kirjottaa suojelevasta boyfriend jerestä ficci <33
 
vierailija
Suurella rakkaudella Jereä kohtaan hän on mielestäni "lastu laineilla" ja "tuulen pyöritettävänä". Useita rooleja on mutta ei kuitenkaan peittele mitään. Voiko olla avoimempaa viestiä kun "I love you Bojan, Come to Finland with me"?

Joka haastattelussa heti viisujen jälkeen hän kertoi heti Bojanista, kysyttiin tai ei.. Kuinka tanssijalivessä ennen turkoosia mattoa hoki Carpe Diemiä ja sama carpe diemin hokeminen jatkui taksissa kohti Turkoosia mattoa..

Kuinka tuohtuneen kiukkuinen J oli tilassaan tästä miljonääri-asuntosijoittaja keissistä. Ja kuinka oli ihan hajalla viisufinaalin jälkeen. Todella lämmin, todella rakastava ja todella herkkä tyyppi. Kuinka oli ihan kyyneleet silmissä esim. Siinä aamutv haastattelussa (näkyy yleareenassa) kun katsoi pikkupoikia Käärijäksi pukeutuneena.
Kertonut myös täysin avoimesti itkemisestään finaalin jälkeen, vakavasta suolistosairaudestaan ja yksityishenkilöstäään siinä saunahaastattelussa. Rakas Jere, ihan kaikkea ei tarvitse meille kertoa
Juuri tän Jeren aitouden takia olen ihan koukussa. B esimerkiksi hoki viisujen jälkeen koko ajan Bro-juttuja, Kärde taas enempi Baby-juttuja

Käörijällä on tosiaan kovempi rooli mutta Jere, se puppyjen pupppy, on sisältä pelkkää vaahtokarkkia ja sulaa suklaata

Kyllä, Jere minä rakastan sinua (lauseessa kolme sanaa), ja voisin kirjoittaa aiheesta romaanin.

Leila
Kauniisti ajateltu ja kirjoitettu Jerestä. Tätä puolta hänestä olisi kiva nähdä taas enemmän, mutta toki itse valitsee, mitä näyttää.
 
vierailija
Suurella rakkaudella Jereä kohtaan hän on mielestäni "lastu laineilla" ja "tuulen pyöritettävänä". Useita rooleja on mutta ei kuitenkaan peittele mitään. Voiko olla avoimempaa viestiä kun "I love you Bojan, Come to Finland with me"?

Joka haastattelussa heti viisujen jälkeen hän kertoi heti Bojanista, kysyttiin tai ei.. Kuinka tanssijalivessä ennen turkoosia mattoa hoki Carpe Diemiä ja sama carpe diemin hokeminen jatkui taksissa kohti Turkoosia mattoa..

Kuinka tuohtuneen kiukkuinen J oli tilassaan tästä miljonääri-asuntosijoittaja keissistä. Ja kuinka oli ihan hajalla viisufinaalin jälkeen. Todella lämmin, todella rakastava ja todella herkkä tyyppi. Kuinka oli ihan kyyneleet silmissä esim. Siinä aamutv haastattelussa (näkyy yleareenassa) kun katsoi pikkupoikia Käärijäksi pukeutuneena.
Kertonut myös täysin avoimesti itkemisestään finaalin jälkeen, vakavasta suolistosairaudestaan ja yksityishenkilöstäään siinä saunahaastattelussa. Rakas Jere, ihan kaikkea ei tarvitse meille kertoa
Juuri tän Jeren aitouden takia olen ihan koukussa. B esimerkiksi hoki viisujen jälkeen koko ajan Bro-juttuja, Kärde taas enempi Baby-juttuja

Käörijällä on tosiaan kovempi rooli mutta Jere, se puppyjen pupppy, on sisältä pelkkää vaahtokarkkia ja sulaa suklaata

Kyllä, Jere minä rakastan sinua (lauseessa kolme sanaa), ja voisin kirjoittaa aiheesta romaanin.

Leila
Huom tämä ei anna miesten aidolle suhteelle ihmeemmin toivoa.
 
vierailija
Ja toisaalta totuuden nimissä tuntuu että Jere on oppinut valitsemaan sanojaan tarkemmin ja myös viime aikoina peittelemään jonkun verran..
Tämä on toisaalta hyvä asia, koska maailma on julma ja somemaailma täynnä hulluja..

L💖
 
vierailija
Ihanasti kirjoitettu Jerestä, Leila. ❤ Kaiken tunnistan ja allekirjoitan. Tuo puoli hänestä on kertakaikkiaan sydämeen käyvää ja se puoli mihin ihmiset kiinnittyvät, uskon. Ja sitten se kontrastl lavalla. Ou mai. Minua on kiehtonut myös se hänen avoin leikittely sukupuolinormeilla, tykkään tosi tosi paljon. Meikit, kynnet, "puppy vai tiger" kysyy Wiwin William, ja kikattava Jere vastaa Puppy. Lavalla kuitenkin demoni pääsee irti. Olen aika satavarma että tähän mixiin myös B on niin pahasti pudonnut. Silti en ole samalla lailla itse ihastunut häneen kuin B:hen. Hän on sellainen villi kortti, ja ne lavaroustaukset ja vielä enemmän ne tylytykset ovat mulle vaikeita, vaikken yhtään yhtään halua latistaa ja rajoittaa. Jotenkin on ajatus että irl ilman julkkis-tavis asetelmaa tulisin hänen kanssaan juttuun. Monesti tällaisten persoonien kanssa tulen, mutta romantic, nou nou.

Kyllä versoo taas, anteeksi.

🌙💜
 
vierailija
Kiitos Tarotar todella todella kiinnostavasta luennasta! Sait tosi kivasti ja diskreetisti jälleen sanoitettua vaikean kuvion, kiitos sinulle ja toivottavasti et ota paineita meistä vaikka kieli ja mieli pitkänä täällä kysellään luentojen perään...

Ei kaada shippilaivaa tämä vaan ankkuroi kuvion. Kaikki tösmää, se että J alkoi seurata vasta Tavastian jälkeen, hieman sarkastiset äänenpainot podcastissa kovin paljastavasti K suuresta viisuihastuksesta puhuttaessa jne. Olen myös miettinyt jo aiemmin että ne My best friend puheet ovat voineet käydä johonkin liskoaivo-osaan mitä ei oikein haluaisi aikuinen mies myöntääkään. Mitään pikkutyttöjä tässä olla ja vaihdella bff-koruja... siltikin, yhdessä lähdettiin äijissä viisuihin ja kaveri menee ja sekoaa johonkin balkanin prinssiin siellä ja julistaa silmät palaen miten se on miehistä parhain. Entä minä!? Ihminen on ihminen. Jokainen haluaa olla se tärkeä tyyppi itselleen tärkeälle tyypille. Miesrakkaus on myös yksi juttu, on voinut hämmentää. Mitä tekee K uralle, ei saakeli nytkö se sössii kaiken tällä. Ehkä Tavastia-viikonloppuna huomasi että oikeasti tämä ei tuhoakaan uraa vaan ihmiset rakastaa näitä kahta.

Oih tämä luenta. Ihan parhautta. Mosaiikki rakentuu... dopamiinia erittyy... Kiitos!
Oho, sori, meinasi jäädä vastaamatta kun en heti huomannut viestiäsi. Ei haittaa ollenkaan teidän pyynnöt tai kysymykset, kiva vaan jos mun luennat on saanu kiinnostuksen taroteja kohtaan lisääntymään. Välillä saattaa mun vastauksissa hieman kestää kun käyn täällä tosi vaihtelevissa määrin, mutta tän varmaan ainakin pidempään ketjussa pyörineet tietää jo valmiiksi. :) 🔮
 
vierailija
Suurella rakkaudella Jereä kohtaan hän on mielestäni "lastu laineilla" ja "tuulen pyöritettävänä". Useita rooleja on mutta ei kuitenkaan peittele mitään. Voiko olla avoimempaa viestiä kun "I love you Bojan, Come to Finland with me"?

Joka haastattelussa heti viisujen jälkeen hän kertoi heti Bojanista, kysyttiin tai ei.. Kuinka tanssijalivessä ennen turkoosia mattoa hoki Carpe Diemiä ja sama carpe diemin hokeminen jatkui taksissa kohti Turkoosia mattoa..

Kuinka tuohtuneen kiukkuinen J oli tilassaan tästä miljonääri-asuntosijoittaja keissistä. Ja kuinka oli ihan hajalla viisufinaalin jälkeen. Todella lämmin, todella rakastava ja todella herkkä tyyppi. Kuinka oli ihan kyyneleet silmissä esim. Siinä aamutv haastattelussa (näkyy yleareenassa) kun katsoi pikkupoikia Käärijäksi pukeutuneena.
Kertonut myös täysin avoimesti itkemisestään finaalin jälkeen, vakavasta suolistosairaudestaan ja yksityishenkilöstäään siinä saunahaastattelussa. Rakas Jere, ihan kaikkea ei tarvitse meille kertoa
Juuri tän Jeren aitouden takia olen ihan koukussa. B esimerkiksi hoki viisujen jälkeen koko ajan Bro-juttuja, Kärde taas enempi Baby-juttuja

Käörijällä on tosiaan kovempi rooli mutta Jere, se puppyjen pupppy, on sisältä pelkkää vaahtokarkkia ja sulaa suklaata

Kyllä, Jere minä rakastan sinua (lauseessa kolme sanaa), ja voisin kirjoittaa aiheesta romaanin.

Leila
Leila, I love you. Oon aivan samaa mieltä. Jere on ihana. Rakastan myös lavapersoonaa, hullua ja rohkeaa, ja vielä enemmän, kun tietää minkälainen tyyppi siellä takana on. Aivan vastustamaton yhdistelmä.

Jossain vaiheessa olis kiva nähdä sellainen pitempi rauhallinen haastattelu, mitä oli UMK:n ja viisufinaalin jälkeen jokunen. Ehkä sitten, kun hänellä itselläänkin on ollut aikaa tätä vähän sulatella.
 
vierailija
Tuo tavaroiden heittely pitäisi kieltää. K:ta on myös osunut tavaraa useamman kerran. Se voi olla vaarallista jos lavalla on käytössä esimerkiksi pyroja.
K Ruisrokin haastiksessa pyysi ettei niitä tavaroita heiteltäisi, onneksi avasi suunsa asiasta. En tiedä tosin onko se heittely rauhoittunut hänen keikoilla. JO:n keikoilla tuntuu aina jotakin lentävän sinne lavalle.
 
vierailija
Kiitos katsoin, oli hieman väsyneempi B tosiaan, ja paidan väristä samaa mieltä, tämä vähän hukutti taustaan. Miten Leilan sanat nyt kertoi, ettei suhde voisi olla aito, meni vähän ohi?
 
vierailija
Itse olen enemmän ja vähemmän monipersioonainen ja vahvasti tuulella käyvä. Ehkä tunnistan itsessäni ja Jeressä jotain samaa? Tarvitsen rinnalleni rauhallisen hitaan Hämäläisen maatiaislajikkeen, joka ei taivu tuulessa tai piittaa ja pelästy Leilan kaikkia kotkotuksia🤣Jere ei sopisi rinnalleni missään tapauksessa.

Jeren lavakarisma on huikea ja Käärijä energinen, välillä ihan tiloissa ja kolkuttelee sovinnaisuuden rajoja. Tuntuu että joku henki astuu puppyn ruumiiseen kun Käärijä vetää ihan riivattuna. Välillä taas tuntuu vahvasti että Jere ei itsekään tiedä että mitä puolta pitäisi näyttää ja kuka hän oikein on. Tykkään lavaspiikeistä, vaikka nekin harvoin on ehkä ihan loppuun asti mietittyjä. Joskus lipsahtaa ajattelemattomasti sammakko suusta, mutta alkuperäinen tarkoitus ei koskaan, ikinä ole pahantahtoista.

Jotenkin vaan sellainen äidillinen olo että tekisi mieli aidata molemmat pojat aitaukseen ja laittaa kyltti "rauhoitettu alue, harvinaisten ja erityisen arvokkaiden ruusujen elinympäristö, älä ikinä tallaa, katko tai edes sanoilla turmele herkkiä ruusuja, vaan suojele ja ihaile miten jotain näin kaunista voi ikinä olla meidän ilona maan päällä".

Leila💖
 

Yhteistyössä