vierailija
Anders on aina niin hyvä meilleHenkilöstö on lisätty työvuoroihin ja siivouskomeroista rakennettu pehmustettuja lisähuoneita. Anders on palaamassa Bahamanlomaltaan suunniteltua aiemmin.
Anders on aina niin hyvä meilleHenkilöstö on lisätty työvuoroihin ja siivouskomeroista rakennettu pehmustettuja lisähuoneita. Anders on palaamassa Bahamanlomaltaan suunniteltua aiemmin.
Ok, my friends are useless, nobody has any idea what the gesture means.
Kiva kun viihdyt täällä meidän seurassa, sehän tekee sinusta yhden meistä. One of us! One of us!On kyl niin järjetöntä juttua täällä. Toivottavasti ootte tutkituttaneet päänne.
No en kyl viihdy. Luulin et tää on joku puutarha-alan ketju. Miksi hitossa pitää ketju nimetä näin hämäävästi? Eikö teidän kirjoitukset kestä päivänvaloa vai?Kiva kun viihdyt täällä meidän seurassa, sehän tekee sinusta yhden meistä. One of us! One of us!
Sä oot täällä jo, etkä pääse pois vaikka haluaisitkin.No en kyl viihdy. Luulin et tää on joku puutarha-alan ketju. Miksi hitossa pitää ketju nimetä näin hämäävästi? Eikö teidän kirjoitukset kestä päivänvaloa vai?
Ota rkl hienoa sokeria!Offtopic, mutta mulla on ollut enemmän ja vähemmän hikka siitä lähtien kun joskus puoliltapäivin näin Someone's coming to Slovenia -pätkän. Pitääkö tätä nyt tulkita niin että hikka jatkuu kunnes Kärtsä on Slovenian maaperällä vai miten? Alkaa ärsyttää ja sattua. Kaikki kikat kokeiltu veden juonnista hyppimiseen ja hengityksen pidättämiseen, mutta tää tulee aina takaisin. Anders, auta?
Mä luulen, että Andersilla on nyt aika kiirettä. Koita kestää ! Toivotaan, että Slovenian reissu järjestyy mahdollisimman pian .Offtopic, mutta mulla on ollut enemmän ja vähemmän hikka siitä lähtien kun joskus puoliltapäivin näin Someone's coming to Slovenia -pätkän. Pitääkö tätä nyt tulkita niin että hikka jatkuu kunnes Kärtsä on Slovenian maaperällä vai miten? Alkaa ärsyttää ja sattua. Kaikki kikat kokeiltu veden juonnista hyppimiseen ja hengityksen pidättämiseen, mutta tää tulee aina takaisin. Anders, auta?
Ei helvetti toi tumputtaja on sekaisin.Ja Mayhem alkakoon !!
No ei se ooBojan älä kiusaa!! Naamassa on jo maalit ja permanenttitussit meikkien lisäksi, sun on parasta olla tosissaan!
Jep, näkyi hienosti !Huomasitteko Finlandia kyltin Sziget lavaa vastapäätä?
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.www.instagram.com
Ihanat Kris ja Jan
Huh huh taas mennään <3Ja Mayhem alkakoon !!
Bojanin hiukset ovat kaameat. Peseekö pelkällä vedellä vai miksi tuo rasva ei lähde pois?!Huh huh taas mennään <3
Ei ollut tänään tulossa minusta. Joku mietti että josko tulevaisuudessa voisi.Vauvalla oli vaan maininta että tukisi live muttei millä käyttäjällä. Mistä löydän sen?