Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kopsattu Loverpoolista, ei oma:

Puhelimessa:
B: hi Jere, its me
K: heiii my little slovenian! how are you, baby? i've been thinking about you!
B: oh... i'm fine, Jere, but.. i'm sorry
K: why, what happend?
B: i told them
K: what, who?
B: you know, i told them, yesterday
K: told them what?
B: that you are coming?
K: Slovenia?
B: yeah...
K: oh no Bojan! but we agreed not to tell anyone, its gonna be so crazy ...
B: i know i'm sorry!
K: i know you are, its just.. oh no
B: it just slipped, i was so excited! sorry!
K: i know, its okei, its fine, babe
B: is it?
K: yes it is, i'm coming, they will find out soon anyway, don't worry, Bojan
B: okey, i was stupid...
K: don't Bojan, its okey, and you are not stupid, you are the best, the cutest and the smartest little slovenian i know!
B: (laughing) yeah and you know like five Slovenian
K: six, i know six slovenian
B: hahah! but oh my God Jere, this is really happening!
K: yes, this is soooo happening! i'm comiiiiing!
 
vierailija
Offtopic, mutta mulla on ollut enemmän ja vähemmän hikka siitä lähtien kun joskus puoliltapäivin näin Someone's coming to Slovenia -pätkän. Pitääkö tätä nyt tulkita niin että hikka jatkuu kunnes Kärtsä on Slovenian maaperällä vai miten? Alkaa ärsyttää ja sattua. Kaikki kikat kokeiltu veden juonnista hyppimiseen ja hengityksen pidättämiseen, mutta tää tulee aina takaisin. Anders, auta?
 
vierailija
Offtopic, mutta mulla on ollut enemmän ja vähemmän hikka siitä lähtien kun joskus puoliltapäivin näin Someone's coming to Slovenia -pätkän. Pitääkö tätä nyt tulkita niin että hikka jatkuu kunnes Kärtsä on Slovenian maaperällä vai miten? Alkaa ärsyttää ja sattua. Kaikki kikat kokeiltu veden juonnista hyppimiseen ja hengityksen pidättämiseen, mutta tää tulee aina takaisin. Anders, auta?
Ota rkl hienoa sokeria! 🤗
 
vierailija
Offtopic, mutta mulla on ollut enemmän ja vähemmän hikka siitä lähtien kun joskus puoliltapäivin näin Someone's coming to Slovenia -pätkän. Pitääkö tätä nyt tulkita niin että hikka jatkuu kunnes Kärtsä on Slovenian maaperällä vai miten? Alkaa ärsyttää ja sattua. Kaikki kikat kokeiltu veden juonnista hyppimiseen ja hengityksen pidättämiseen, mutta tää tulee aina takaisin. Anders, auta?
Mä luulen, että Andersilla on nyt aika kiirettä. Koita kestää 👍! Toivotaan, että Slovenian reissu järjestyy mahdollisimman pian 😄.
 

Yhteistyössä