Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Keikkarapsaa kun ei pysty rauhottumaan ja meneen nukkumaan. Kärtsä Riihimäellä oli taas kerran aivan mielettömän ihana! Tää oli eka kerta kun nään kärpyn blondina ja herranjestas meinas sydän pakahtua kun oli niin kuuma mies Tulivat sinne Käärijä bussilla ja siellä siis oli K, Häärijä, Jesse, Aura, TM ja Daltonit. 2 vierasta merch myyjää oli myös. Keikka alkoi vasta puolenyön aikaan ja siinä oli tosi kiva pikkukeikan tunnelma. Kärppy vaikutti useaan otteeseen olevan vaikuttunut hyvästä menosta ja fiiliksestä yleisöllä ja sanoi että on tosi kiva olla täällä keikalla. Se isän tulo lavalle oli aikamoinen ylläri, 60v päivän juhlintaa siinä. K sanoi, että tää oli sit viimeinen kerta kun tuo ketään perheenjäseniään esille..Iskän lempibiisi on Urheilujätkä ja sen ne esitti Jessen kanssa ja isukki istui tuolissa lavalla K kiinnitti huomiota mun takana olleeseen mieheen ja sanoi hälle et sulla on hienot viikset (oli muuten hieman bojanin näköinen tyyppi, mut ei tietty niin hyvännäköinen) ja se tyyppi kertoi olevansa italiasta. Sanoi et from italy, pizza! Sit oli joku espanjasta ja K kysyi meneekö se myös fugen keikalle ja tietty se on menossa. Veti myös Koppitulessa kappaleen, josta ei kuulemma ollut edes varma et muistaako sanat, mut muistihan se. ICIP on ihan paras bilebiisi, by the way.
Kiitos rapsasta, vaikuttaa olleen upea keikka 💚 Ja ymmärrän kyllä hyvin tuon reaktion blondiin Kärppyyn 🥵 Kiva, että K ottaa välillä noita vähemmän kuultuja biisejä settilistalle: Koppi tulessa on vieläpä tuollainen harvinaisuus, kun on ilmeisesti esitetty vain pari hassua kertaa Viisujen jälkeen?
 
vierailija
Niin ja bändi on kuitenkin jo tehnyt virallisen postauksen keikasta. Ei minusta jokaisen tarvitse erikseen vielä tehdä, mutta toki kiva jos tekee
Ei tarvitse ei. Ainoastaan Kris&Jan ovat omiin instoihinsa stoorien lisäksi postaukset tehneet, Nace ja Jure ainakin toistaiseksi jakaneet Ainoastaan stooreja. Samat jututhan noissa pyörii muutenkin, kuin bändin instassa 😁
 
vierailija
No sitähän ei tiedä, voi yhtä hyvin olla, et on jostain syystä mieli maassa eikä vaan jaksa/viitsi postata eikä se vaihtoehto kyllä hykerrytä yhtään.
En usko tuollaiseen syyhyn yhtään. Oon itse ollut vuosikausia nuorena masentunut, eikä se ois mulla ainakaan vaikuttanut ammatillisiin päätöksiin tuolla tavalla yhtään (jos olisin masennukseltani ollut vastaavassa asemassa).
 
vierailija
En usko tuollaiseen syyhyn yhtään. Oon itse ollut vuosikausia nuorena masentunut, eikä se ois mulla ainakaan vaikuttanut ammatillisiin päätöksiin tuolla tavalla yhtään (jos olisin masennukseltani ollut vastaavassa asemassa).
Siis päätökseen mitä postaan joltain keikalta. Ja johan Bojan ilmoitti JOSubsien kääntämässä haastattelussa (Spotify podcast tai tumblr) että Ruisrock oli hänelle kesän ykkösfestari (Krisille Exit), joten… 😊
 
vierailija
Haluaisitko sinä halauksen? On nimittäin ankeaa taas näin negatiivinen tulkinta vaikkei sellaiseen mikään anna syytä.
Se nyt on vain valitettavasti fakta, että B on usein poissa somesta, kun on huonommat fiilikset (joita muun muassa juuri some hänelle omien sanojensa mukaan aiheuttaa). Joten ihan mahdollista tuo, ei sitä tarvitse vain noin periaatteesta kieltää.

T. Eri
 
vierailija
En usko tuollaiseen syyhyn yhtään. Oon itse ollut vuosikausia nuorena masentunut, eikä se ois mulla ainakaan vaikuttanut ammatillisiin päätöksiin tuolla tavalla yhtään (jos olisin masennukseltani ollut vastaavassa asemassa).
Voi apua, taas näitä "minä en ainakaan..."-projisoijia, jotka kuvittelevat tietävänsä Bn tunteet ja fiilikset "omien kokemustensa" perusteella 🤦‍♀️
 
vierailija
B:llä nyt voi olla taas sellainen olotila, että ei somea jaksa ja se on ihan ymmärrettävää. Se, että jollakin ei vaikuta ammatillisesti ei tarkoita, etteikö se B:llä vaikuttaisi. B voi muuten olla ihan hyvillä mielillä, mutta somen käyttö voi aiheuttaa hänelle ahdistusta ja se on ihan ymmärrettävää
 
vierailija
Keikkarapsaa kun ei pysty rauhottumaan ja meneen nukkumaan. Kärtsä Riihimäellä oli taas kerran aivan mielettömän ihana! Tää oli eka kerta kun nään kärpyn blondina ja herranjestas meinas sydän pakahtua kun oli niin kuuma mies Tulivat sinne Käärijä bussilla ja siellä siis oli K, Häärijä, Jesse, Aura, TM ja Daltonit. 2 vierasta merch myyjää oli myös. Keikka alkoi vasta puolenyön aikaan ja siinä oli tosi kiva pikkukeikan tunnelma. Kärppy vaikutti useaan otteeseen olevan vaikuttunut hyvästä menosta ja fiiliksestä yleisöllä ja sanoi että on tosi kiva olla täällä keikalla. Se isän tulo lavalle oli aikamoinen ylläri, 60v päivän juhlintaa siinä. K sanoi, että tää oli sit viimeinen kerta kun tuo ketään perheenjäseniään esille..Iskän lempibiisi on Urheilujätkä ja sen ne esitti Jessen kanssa ja isukki istui tuolissa lavalla K kiinnitti huomiota mun takana olleeseen mieheen ja sanoi hälle et sulla on hienot viikset (oli muuten hieman bojanin näköinen tyyppi, mut ei tietty niin hyvännäköinen) ja se tyyppi kertoi olevansa italiasta. Sanoi et from italy, pizza! Sit oli joku espanjasta ja K kysyi meneekö se myös fugen keikalle ja tietty se on menossa. Veti myös Koppitulessa kappaleen, josta ei kuulemma ollut edes varma et muistaako sanat, mut muistihan se. ICIP on ihan paras bilebiisi, by the way.
Niin ja tää ei ollut vasikan rapsa, vaan toisen keikkanaudan😊 Sain muuten myös ihan suoraan silmälaseihini Kärpyn heittämät vedet kun viskoi pullosta yleisöön😂
 
vierailija
Kiitokset keikkarapsoista! 🥰 Kiitos myös eilisistä hikanlopetusvinkeistä, nikottelu loppui illalla siinä vaiheessa kun rentouduin nukkumaan. Jos mokoma tulee uudestaan, otan vinkit käyttöön.

T. Se jolle Bojanin video aiheutti hikan
 
vierailija
B:llä nyt voi olla taas sellainen olotila, että ei somea jaksa ja se on ihan ymmärrettävää. Se, että jollakin ei vaikuta ammatillisesti ei tarkoita, etteikö se B:llä vaikuttaisi. B voi muuten olla ihan hyvillä mielillä, mutta somen käyttö voi aiheuttaa hänelle ahdistusta ja se on ihan ymmärrettävää
Voi se olotila olla ihan kiva, vaikkei somea päivitäkään, haloo nyt taas. Ei esim. jostain syystä halua laittaa mitään latteaa, eikä oikein vain koe tunnetta, jolla voisi hehkuttaakaan? Ja siis tarkoitin ammatillisella sitä, että jos haluaa ammatillisesti postata jotain, postaisi varmastikin, mutta ei ilmeisesti halua toimia niin, vaan mielialan mukaan, mutta eihän se mitään masennusta vaadi, ettei tee mieli postailla.
 
vierailija
Lisää söpöä fanitaidetta 🥰

 
vierailija

Yhteistyössä