vierailija
Minä luulen, että käyttää jotain geeliä tai öljyä.Bojanin hiukset ovat kaameat. Peseekö pelkällä vedellä vai miksi tuo rasva ei lähde pois?!
Minä luulen, että käyttää jotain geeliä tai öljyä.Bojanin hiukset ovat kaameat. Peseekö pelkällä vedellä vai miksi tuo rasva ei lähde pois?!
Mun ystäväpiirissä ei hirveästi tykätä halailusta (itse halailisin mieluusti enemmänkin), mutta joidenkin kanssa toki halataan aina tavatessa. Sisarusten kanssa halailen ehkä enemmän. Tuossa Joksujen läheisyydessä onkin jotakin hellyyttävää ja lämpöistä. Pidän siitä.Kris&Jan halaus. Onko teillä ihmisiä, joita haluatte halata samalla lailla? Mulla ehkä yksi ystävä, jota voisin halata näin tiiviisti. Mutta ei kaikkia ystäviä.
On kaksi, mutta toinen on nykyään toisella puolella maapalloa enkä tiedä, näemmekö enää koskaan ja toisen halaaminen ei ole fyysisesti mahdollista edes tavatessa.Kris&Jan halaus. Onko teillä ihmisiä, joita haluatte halata samalla lailla? Mulla ehkä yksi ystävä, jota voisin halata näin tiiviisti. Mutta ei kaikkia ystäviä.
Isänsä kanssa menijä ei puhunut liven pitämisestä.Ei kun just tänään puhuttiin kun joku meni isänsä kanssa keikalle. Se pohtija puhui jostain loppusyksyn keikasta
Bojanin hiukset ovat ihanat. Ole sinä vain hiljaa.Bojanin hiukset ovat kaameat. Peseekö pelkällä vedellä vai miksi tuo rasva ei lähde pois?!
Outoa kuitenkin, ettei tuosta "unelmakeikasta" mitään, kun useimmista muista kuitenkin jotain postannut.B on tainnut saada aika tarpeekseen somesta. Välillä joo innostuu. Mutta sitten taas tulee hiljaisempaa.
Mua hykerryttää toi tilanne koska se tekee hänen Ruissi-intoiluistaan tavallaan vielä arvokkaampiaOutoa kuitenkin, ettei tuosta "unelmakeikasta" mitään, kun useimmista muista kuitenkin jotain postannut.
Ei ole postaillut mitään vähään aikaan niin on varmaan sometauolla. Viimeksi keikasta taisi postata Saksan jälkeen.Outoa kuitenkin, ettei tuosta "unelmakeikasta" mitään, kun useimmista muista kuitenkin jotain postannut.
Mulla ehkä yksi, muut halaus asteellaKris&Jan halaus. Onko teillä ihmisiä, joita haluatte halata samalla lailla? Mulla ehkä yksi ystävä, jota voisin halata näin tiiviisti. Mutta ei kaikkia ystäviä.
No sitähän ei tiedä, voi yhtä hyvin olla, et on jostain syystä mieli maassa eikä vaan jaksa/viitsi postata eikä se vaihtoehto kyllä hykerrytä yhtään.Mua hykerryttää toi tilanne koska se tekee hänen Ruissi-intoiluistaan tavallaan vielä arvokkaampia
Haluaisitko sinä halauksen? On nimittäin ankeaa taas näin negatiivinen tulkinta vaikkei sellaiseen mikään anna syytä.No sitähän ei tiedä, voi yhtä hyvin olla, et on jostain syystä mieli maassa eikä vaan jaksa/viitsi postata eikä se vaihtoehto kyllä hykerrytä yhtään.
Niinpä. Hykerryttäisi nyt ennemin siitä että ois kivat keikat ja hyvä fiilis B:llä jatkossakin. Tää on taas näitä samoja kuin se joka toivoi että JO:n suosio laskisi niin että pääsee eturiviin ilman jonotusta. Itsekeskeisyyttä.No sitähän ei tiedä, voi yhtä hyvin olla, et on jostain syystä mieli maassa eikä vaan jaksa/viitsi postata eikä se vaihtoehto kyllä hykerrytä yhtään.
Kiitos välirapsasta! Hyvä että oli hyvä keikka! (Ja nyt kaikki vasikat unten maille, vaikka viikonloppu onkin)Aivan mahtava keikka!!!
Ehdottomasti paras missä olen ollut.
Laitan huomenna tarkempaa rapsaa, mutta mm. Koppi tules vedettiin, Kn iskä tuli lavalle ja laulettiin hänelle 60v synttärionnittelut. Kärppy sanoi että keikasta tuli melkeinpä legendaarinen.
T. vasikka