Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kris&Jan halaus. Onko teillä ihmisiä, joita haluatte halata samalla lailla? Mulla ehkä yksi ystävä, jota voisin halata näin tiiviisti. Mutta ei kaikkia ystäviä.
Mun ystäväpiirissä ei hirveästi tykätä halailusta (itse halailisin mieluusti enemmänkin), mutta joidenkin kanssa toki halataan aina tavatessa. Sisarusten kanssa halailen ehkä enemmän. Tuossa Joksujen läheisyydessä onkin jotakin hellyyttävää ja lämpöistä. Pidän siitä.
 
vierailija
Toivottavasti aiemmalla kirjoittajalla ei enää ole hikkaa. Mutta vastaisuuden varalle: lasiin tai mukiin vettä. Juo pieniä minikulauksia ("kuin lintu joisi") ja niele jokainen erikseen, ja heti seuraava minikulaus perään nopeassa tahdissa. Jatka mahdollisimman pitkään. Jos täytyy välissä ottaa happea, voi jatkaa sen jälkeekin.
 
vierailija
Uuuh, Bojan laulaa pätkän Ain’t no sunshinea tässä 🥵 En edes pidä biisistä mutta kun toi Boitsun oopperalaulaja-isoisoisän ääni 🥵 noin 14:20
 
vierailija
No sitähän ei tiedä, voi yhtä hyvin olla, et on jostain syystä mieli maassa eikä vaan jaksa/viitsi postata eikä se vaihtoehto kyllä hykerrytä yhtään.
Niinpä. Hykerryttäisi nyt ennemin siitä että ois kivat keikat ja hyvä fiilis B:llä jatkossakin. Tää on taas näitä samoja kuin se joka toivoi että JO:n suosio laskisi niin että pääsee eturiviin ilman jonotusta. Itsekeskeisyyttä.
 
vierailija
Aivan mahtava keikka!!!💚🔥🔥
Ehdottomasti paras missä olen ollut.
Laitan huomenna tarkempaa rapsaa, mutta mm. Koppi tules vedettiin, Kn iskä tuli lavalle ja laulettiin hänelle 60v synttärionnittelut. Kärppy sanoi että keikasta tuli melkeinpä legendaarinen.
T. vasikka
 
vierailija
Aivan mahtava keikka!!!💚🔥🔥
Ehdottomasti paras missä olen ollut.
Laitan huomenna tarkempaa rapsaa, mutta mm. Koppi tules vedettiin, Kn iskä tuli lavalle ja laulettiin hänelle 60v synttärionnittelut. Kärppy sanoi että keikasta tuli melkeinpä legendaarinen.
T. vasikka
Kiitos välirapsasta! Hyvä että oli hyvä keikka! :D (Ja nyt kaikki vasikat unten maille, vaikka viikonloppu onkin)
 
vierailija
Keikkarapsaa kun ei pysty rauhottumaan ja meneen nukkumaan. Kärtsä Riihimäellä oli taas kerran aivan mielettömän ihana! Tää oli eka kerta kun nään kärpyn blondina ja herranjestas meinas sydän pakahtua kun oli niin kuuma mies💚❤💜🥵 Tulivat sinne Käärijä bussilla ja siellä siis oli K, Häärijä, Jesse, Aura, TM ja Daltonit. 2 vierasta merch myyjää oli myös. Keikka alkoi vasta puolenyön aikaan ja siinä oli tosi kiva pikkukeikan tunnelma. Kärppy vaikutti useaan otteeseen olevan vaikuttunut hyvästä menosta ja fiiliksestä yleisöllä ja sanoi että on tosi kiva olla täällä keikalla. Se isän tulo lavalle oli aikamoinen ylläri, 60v päivän juhlintaa siinä. K sanoi, että tää oli sit viimeinen kerta kun tuo ketään perheenjäseniään esille..Iskän lempibiisi on Urheilujätkä ja sen ne esitti Jessen kanssa ja isukki istui tuolissa lavalla:D K kiinnitti huomiota mun takana olleeseen mieheen ja sanoi hälle et sulla on hienot viikset (oli muuten hieman bojanin näköinen tyyppi, mut ei tietty niin hyvännäköinen) ja se tyyppi kertoi olevansa italiasta. Sanoi et from italy, pizza! Sit oli joku espanjasta ja K kysyi meneekö se myös fugen keikalle ja tietty se on menossa. Veti myös Koppitulessa kappaleen, josta ei kuulemma ollut edes varma et muistaako sanat, mut muistihan se. ICIP on ihan paras bilebiisi, by the way.
 

Yhteistyössä