Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ymmärrä ihmisiä, jotka ryyppäävät viikon. Pitäisi sen verran olla tolkkua päässä, että ei ryypätä viikkoa. Jos ei ole, jossain kohtaa on mennyt jotain pahasti pieleen.
Ihmiset tekevät typeriä valintoja, kun on kivaa ja kaveritkin ottavat. Sellaista se on olla nuori ja virheellinen. Onko sellainen sitten mielestäsi luuseri, joka ansaitsee paniikkikohtauksensa, kun se on itse aiheutettu?
 
vierailija
Kerropas, Aito, mitä mieltä olet sitten siitä, että joku ryyppää kavereiden kanssa viikon ja saa sen jälkeen paniikkikohtauksen. Onko hän luuseri vai ei?
Lähinnä mietin, että ihminen saa katsoa peiliin ja hakea syytä itsestään, jos on yksin kun ryyppää. Itse on vastuussa asiasta, eikä sitä millään biisillä väistellä. En näe kappaletta omakohtaisena enkä melankolisena. Inhoan vastuutaan omista virheistään väisteleviä vitsinvääntäjiä. Te näytätte ihannoivan sellaista.
 
vierailija
Lähinnä mietin, että ihminen saa katsoa peiliin ja hakea syytä itsestään, jos on yksin kun ryyppää. Itse on vastuussa asiasta, eikä sitä millään biisillä väistellä. En näe kappaletta omakohtaisena enkä melankolisena. Inhoan vastuutaan omista virheistään väisteleviä vitsinvääntäjiä. Te näytätte ihannoivan sellaista.
Siis yksinäinen ihminen on vastuussa yksinäisyydestään ja on täten luuseri. Selvä.
 
vierailija
Ihmiset tekevät typeriä valintoja, kun on kivaa ja kaveritkin ottavat. Sellaista se on olla nuori ja virheellinen. Onko sellainen sitten mielestäsi luuseri, joka ansaitsee paniikkikohtauksensa, kun se on itse aiheutettu?
Mulla on vain läheisiä ja ystäviä, jotka eivät ole käyttäytyneet noin. Tiedätkö - nuorenakin voi tehdä lähes pääsääntöisesti ihan fiksuja ja harkittuja päätöksiä. Joskus voi olla tietenkin niin, ettei arkuuden takiakaan tee mitään tyhmää, mutta suoraan sanoen en ainakaan itse ikinä ajattele, että harmittaisi, kun jotain jäi tekemättä. Oon kai aina tykännyt kaikesta kivasta ja fiksusta.
 
vierailija
Bileistähän se Bojankin laulelee siinä biisissään, jossa käsittelee virheitään. Miten hän ei nyt sitten väistä vastuutaan ja ole kuori, joka pilkkaa muita samassa tilanteessa olevia?
 

Yhteistyössä