vierailija
Älä valehteleSe en ollut minä.
Älä valehteleSe en ollut minä.
Kärtsä on myöntänyt, että sillä on (ollut) alkoholiongelma joskus. Luuletko tosiaan, että semmonen ihminen tekee läppää kännääjistä?Okei, no mä en ainakaan tajunnut, että näyttää yhtään mitään, kuten sanoin, otin sellaisena läppänä kännääjistä tms ihmisistä.
Eli et ymmärrä kuulemaasiOkei, no mä en ainakaan tajunnut, että näyttää yhtään mitään, kuten sanoin, otin sellaisena läppänä kännääjistä tms ihmisistä.
Eli kun Bojan laulaa, että kaikki odottavat häntä bileissä, niin hän on vain myöhässä ja haluaa hokea sitä koko kertosäkeen verran?Ei. Miksi sotket asioita? Jos hän itse ei puhu suoraan pahalta tuntumisestaan, en ala sellaista hänelle kuvittelemaankaan.
Ehkä oon sit tyhmä mutta tosiaan ei tullut sellaista vaikutelmaa, että oli tehty tosissaan se biisi.Eli et ymmärrä kuulemaasi
Katsos kun biisejä pitää tulkita vähän syvällisemmin kuin niillä ilmeisillä sanoilla. Pinnalliset ihmiset ehkä kuvittelevat, että biisi kertoo juuri siitä, mitä siinä sanotaan.Okei, no mä en ainakaan tajunnut, että näyttää yhtään mitään, kuten sanoin, otin sellaisena läppänä kännääjistä tms ihmisistä.
Vertasin kylläkin Padamiin.Eli kun Bojan laulaa, että everybody's waiting at the ball, se tarkoittaa, että siellä kaikki häntä odotta
Eli kun Bojan laulaa, että kaikki odottavat häntä bileissä, niin hän on vain myöhässä ja haluaa hokea sitä koko kertosäkeen verran?
Ei hänkään siinä suoraan mainitse paniikkikohtausta, ei kertaakaan, joten miten ihmeessä onnistuit tulkitsemaan tuon biisin hänen pahasta olostaan, kun oikeasti siinä harmittelee tupakan puutetta ja myöhästymistään bileistä?
Tai sitten voi käydä vaikka Jodelissa/Twitterissä jossa moni on nyt tän biisin ansiosta kertonut päihdetaustastaan, jajavat kokemuksia raittiina olosta yms.Kantsii teroittaa kynnet valmiiksi kun näette, ettei tota biisiä minään murhe-kappaleena ota kukaan muukaan ei-K-fani (suuri yleisö siis)
Mä luotan siihen mitä ihminen itse sanoo, en tee omia tulkintoja. Eleet, tyyli ja esitystapa tuo mulle mieleen vitsin, siis vitsi se on. Siis minulle. Eikö Suomessa olekaan mielipiteen vapaus?Katsos kun biisejä pitää tulkita vähän syvällisemmin kuin niillä ilmeisillä sanoilla. Pinnalliset ihmiset ehkä kuvittelevat, että biisi kertoo juuri siitä, mitä siinä sanotaan.
Kunhan et hauku muita swn varjolla mitä mieltä olet.Mä luotan siihen mitä ihminen itse sanoo, en tee omia tulkintoja. Eleet, tyyli ja esitystapa tuo mulle mieleen vitsin, siis vitsi se on. Siis minulle. Eikö Suomessa olekaan mielipiteen vapaus?
No, en jaa kyseisiä kokemuksia.Tai sitten voi käydä vaikka Jodelissa/Twitterissä jossa moni on nyt tän biisin ansiosta kertonut päihdetaustastaan, jajavat kokemuksia raittiina olosta yms.
No en haukkunut! Mä sanoin, etten pidä melankolisena.Kunhan et hauku muita swn varjolla mitä mieltä olet.
Ootko nyt ihan varma ettet ikinä tee omia tulkintojaMä luotan siihen mitä ihminen itse sanoo, en tee omia tulkintoja. Eleet, tyyli ja esitystapa tuo mulle mieleen vitsin, siis vitsi se on. Siis minulle. Eikö Suomessa olekaan mielipiteen vapaus?
Siis että MÄ en pidä. Keskity, kuka ei pidä? Sinäkö? Ei, kun mä en pidä.No en haukkunut! Mä sanoin, etten pidä melankolisena.
Kyllä haukuit.No en haukkunut! Mä sanoin, etten pidä melankolisena.
No Padam on sitten sanojen mukaan länkkäribiisi, missä Boitsua ammutaan silmien väliin ja hän kaatuu ikuisuuden verran maahan ihmetellen, miksi kukaan ei tule auttamaan ja tukahduttamaan verenvuotoa. Eikös? Ja lavallakin B makoilee maassa, joten kyllähän se nyt todelakin kertoaa kuolinkorinoista.Vertasin kylläkin Padamiin.
No siis mulle ois ihan keksitty tulkinta, että kyseessä on melankolinen biisi. Se on mun näkemykseni asiasta.Ootko nyt ihan varma ettet ikinä tee omia tulkintoja
Ai kun sanoin, etten pidä melankolisena? Sen jälkeen mun kimppuuni alettiin taas hyökkäillä.Kyllä haukuit.
Luepa taas viestisiAi kun sanoin, etten pidä melankolisena? Sen jälkeen mun kimppuuni alettiin taas hyökkäillä.
Ei, vaan siinä vaiheessa, kun aloit väittää koko juttua vitsiksi ja haukkua ihmisiä luusereiksi, sekä ehdottaa, että Kärtsä tekee vaan pilkkaa kyseisellä biisillä.Ai kun sanoin, etten pidä melankolisena? Sen jälkeen mun kimppuuni alettiin taas hyökkäillä.
Tarkoitin säveltä ja esitystapaa. Melankolisella. Niihin voi melankolisella tunnetasolla upota tai päästä, vaikkei tietäisi sanoituksia. Kot kot taas… ei. Ja sen verran paljon esitystapa merkkaa, että otan ne sanat läppänä. Siis mä otan.Mutta Padamin hän on tehnyt paljon aiemmin
No Padam on sitten sanojen mukaan länkkäribiisi, missä Boitsua ammutaan silmien väliin ja hän kaatuu ikuisuuden verran maahan ihmetellen, miksi kukaan ei tule auttamaan ja tukahduttamaan verenvuotoa. Eikös? Ja lavallakin B makoilee maassa, joten kyllähän se nyt todelakin kertoaa kuolinkorinoista.
Eka säkeistö muuten mainitsee aaveet ja B: taikauskoisuus näkyy siinä. Eli siis noitasatu ja länkkärilaulu. Kuka tässä mitään tulkintaa tarvitsee, kun voi suoraan sanoista ymmärtää, mitä siinä lauletaan? K laulaa kanoista ja B luodista silmien välissä ja herra huusta, joka seikkailee kaupungissa.