vierailija
Juurihan ilmaisit että inhoat ihmisiä jotka mokaaTiedät, että en inhoa. Yhtään.
Juurihan ilmaisit että inhoat ihmisiä jotka mokaaTiedät, että en inhoa. Yhtään.
Kritisoin sitä, että hän tekisi pilkkalaulun siitä läpällä ja siitä pitäisi sitten nyyhkiä, että voi kuinka onnetonta.Siis yksinäinen ihminen on vastuussa yksinäisyydestään ja on täten luuseri. Selvä.
Jos eivät ota siitä vastuuta, niin. Bojan ei ole toiminut siten etteikö ottaisi.Juurihan ilmaisit että inhoat ihmisiä jotka mokaa
En nyt näe yhden yhtä pilkkalaulua täällä tehtynä, enkä myöskään mitään läppäbiisiä. Kärtsän uus meni ihon alle ja kovaa.Kritisoin sitä, että hän tekisi pilkkalaulun siitä läpällä ja siitä pitäisi sitten nyyhkiä, että voi kuinka onnetonta.
Ei ole vitsigenreä kotkotkotkotkotkotkotBileistähän se Bojankin laulelee siinä biisissään, jossa käsittelee virheitään. Miten hän ei nyt sitten väistä vastuutaan ja ole kuori, joka pilkkaa muita samassa tilanteessa olevia?
Eli pysyy tutussa ja turvallisessa genressä eikä riko rajoja tai kokeile jotain uutta.Ei ole vitsigenreä kotkotkotkotkotkotkot
Toi on virhetulkintaasi, että en pidä Kärtsästä. Ei se, etten pidä Kotkotia melankolisena tai vakavastiotettavana sanomaltaan ole mitään Kärtsän haukkumista nyt herranjesta.En ymmärrä mitä teet näissä B ja K keskusteluissa kun et pidä K yhtään. Voisit. Mennä oikeasti JO keskusteluihinn
Kyllä täällä sun mielipide on tiedossa. Haluat ton biisin olevan niin kovasti läppää, koska sun on mahdotonta kuvitella, että kyseinen ihminen ous kirjoittanut omista kokemuksistaan ja voisikin olla myös ihminen, josta jotkut asiat tuntuvat pahalta.Toi on virhetulkintaasi, että en pidä Kärtsästä. Ei se, etten pidä Kotkotia melankolisena tai vakavastiotettavana sanomaltaan ole mitään Kärtsän haukkumista nyt herranjesta.
En vaan oo käännäävä luuseri, joka samastuisi vakavasti mihinkään tossa biisissä.
Et ole koskaan sanonut mielestäni K mitään hyvää ja jopa olet myöntänyt vainonneesi häntä.Toi on virhetulkintaasi, että en pidä Kärtsästä. Ei se, etten pidä Kotkotia melankolisena tai vakavastiotettavana sanomaltaan ole mitään Kärtsän haukkumista nyt herranjesta.
En vaan oo käännäävä luuseri, joka samastuisi vakavasti mihinkään tossa biisissä.
Kenenkään ei tarvitse koittaa vitsien seasta kaivaa samaistumispintaa vakaviin aiheisiin kun B kertoo niistä ihan paljaasti ja suoraan.Ja mitenhän B on ottanut sitä vastuuta mutta joku muu ei? Kerropa nyt tarkemmin, miten se vastuu näkyy.
En mäkään samaistu vaikka biisiin, jossa joku laulaa ystävänsä itsemurhasta. Voi se silti olla melankolinen, koskettaa.Toi on virhetulkintaasi, että en pidä Kärtsästä. Ei se, etten pidä Kotkotia melankolisena tai vakavastiotettavana sanomaltaan ole mitään Kärtsän haukkumista nyt herranjesta.
Mistäs sinä.sen tiedät miten totta ne onKenenkään ei tarvitse koittaa vitsien seasta kaivaa samaistumispintaa vakaviin aiheisiin kun B kertoo niistä ihan paljaasti ja suoraan.
Ei. Miksi sotket asioita? Jos hän itse ei puhu suoraan pahalta tuntumisestaan, en ala sellaista hänelle kuvittelemaankaan.Kyllä täällä sun mielipide on tiedossa. Haluat ton biisin olevan niin kovasti läppää, koska sun on mahdotonta kuvitella, että kyseinen ihminen ous kirjoittanut omista kokemuksistaan ja voisikin olla myös ihminen, josta jotkut asiat tuntuvat pahalta.
Ei ole vitsikappale.Mistäs sinä.sen tiedät miten totta ne on
En oo vainonnut. Oon sanonut hyvää. Jos et ole ollut paikalla ja lukenut, et sitten ole nähnyt.Et ole koskaan sanonut mielestäni K mitään hyvää ja jopa olet myöntänyt vainonneesi häntä.
Ei ole tuo Kot Kot myöskään.Ei ole vitsikappale.
Olet itse kertonut ja ihan vainoamista se oli. Sitten raivosit kun et saanut sitä palautetta mitä halusit.En oo vainonnut. Oon sanonut hyvää. Jos et ole ollut paikalla ja lukenut, et sitten ole nähnyt.
Okei, no mä en ainakaan tajunnut, että näyttää yhtään mitään, kuten sanoin, otin sellaisena läppänä kännääjistä tms ihmisistä.Paljas ja aito kappalehan tämä nimenomaan on, näyttää haavoittuvaisempaa puolta kun Kärtsän tuotannosta koskaan aikaisemmin. Ja silti se on K, ei se ala tekemään itkuvirsiä.
Se en ollut minä.Olet itse kertonut ja ihan vainoamista se oli. Sitten raivosit kun et saanut sitä palautetta mitä halusit.