vierailija
Ivaat tuossakin. Kyse on sinun tyylistä taas kerranNo ei kukaan ivaa, joku pinnallinen taas vaan suuttui, kun joku syvällisempi ei näe tota biisiä melankolisena.
Ivaat tuossakin. Kyse on sinun tyylistä taas kerranNo ei kukaan ivaa, joku pinnallinen taas vaan suuttui, kun joku syvällisempi ei näe tota biisiä melankolisena.
Mahdollisesti jonkinasteisen päihde asian kanssa kamppaileva yksinäinen ihminen on siis sinulle luuseri?No luuserithan sen ansaitsee, häh. Vai pitääkö niitäkin hyysätä?
Liian suora. Menikö joltain kasvot?Ivaat tuossakin. Kyse on sinun tyylistä taas kerran
Riippuu siitä, yrittääkö se saada itsensä kuntoon. Ei kannata esim mennä juhlimaan, jos on taipumusta tuollaiseen.Mahdollisesti jonkinasteisen päihde asian kanssa kamppaileva yksinäinen ihminen on siis sinulle luuseri?
Mietin, että yrittääkö netissä muita terrorisoiva saada itsensä kuntoon. Ei kannata esim roikkua palstalla levittämässä pahaa mieltä, jos on taipumusta tuollaiseen.Riippuu siitä, yrittääkö se saada itsensä kuntoon. Ei kannata esim mennä juhlimaan, jos on taipumusta tuollaiseen.
En ymmärrä ihmisiä, jotka ryyppäävät viikon. Pitäisi sen verran olla tolkkua päässä, että ei ryypätä viikkoa. Jos ei ole, jossain kohtaa on mennyt jotain pahasti pieleen.Kerropas, Aito, mitä mieltä olet sitten siitä, että joku ryyppää kavereiden kanssa viikon ja saa sen jälkeen paniikkikohtauksen. Onko hän luuseri vai ei?
Samaa olen ajatellut jo vuoden tämän ihmisen kohdalla.Mietin, että yrittääkö netissä muita terrorisoiva saada itsensä kuntoon. Ei kannata esim roikkua palstalla levittämässä pahaa mieltä, jos on taipumusta tuollaiseen.
Ihmiset tekevät typeriä valintoja, kun on kivaa ja kaveritkin ottavat. Sellaista se on olla nuori ja virheellinen. Onko sellainen sitten mielestäsi luuseri, joka ansaitsee paniikkikohtauksensa, kun se on itse aiheutettu?En ymmärrä ihmisiä, jotka ryyppäävät viikon. Pitäisi sen verran olla tolkkua päässä, että ei ryypätä viikkoa. Jos ei ole, jossain kohtaa on mennyt jotain pahasti pieleen.
Lähinnä mietin, että ihminen saa katsoa peiliin ja hakea syytä itsestään, jos on yksin kun ryyppää. Itse on vastuussa asiasta, eikä sitä millään biisillä väistellä. En näe kappaletta omakohtaisena enkä melankolisena. Inhoan vastuutaan omista virheistään väisteleviä vitsinvääntäjiä. Te näytätte ihannoivan sellaista.Kerropas, Aito, mitä mieltä olet sitten siitä, että joku ryyppää kavereiden kanssa viikon ja saa sen jälkeen paniikkikohtauksen. Onko hän luuseri vai ei?
Itse on omasta tyhmästä käytöksestään vastuussa. En itse ollut edes nuorena tyhmä.Ihmiset tekevät typeriä valintoja, kun on kivaa ja kaveritkin ottavat. Sellaista se on olla nuori ja virheellinen. Onko sellainen sitten mielestäsi luuseri, joka ansaitsee paniikkikohtauksensa, kun se on itse aiheutettu?
Siis yksinäinen ihminen on vastuussa yksinäisyydestään ja on täten luuseri. Selvä.Lähinnä mietin, että ihminen saa katsoa peiliin ja hakea syytä itsestään, jos on yksin kun ryyppää. Itse on vastuussa asiasta, eikä sitä millään biisillä väistellä. En näe kappaletta omakohtaisena enkä melankolisena. Inhoan vastuutaan omista virheistään väisteleviä vitsinvääntäjiä. Te näytätte ihannoivan sellaista.
Mulla on vain läheisiä ja ystäviä, jotka eivät ole käyttäytyneet noin. Tiedätkö - nuorenakin voi tehdä lähes pääsääntöisesti ihan fiksuja ja harkittuja päätöksiä. Joskus voi olla tietenkin niin, ettei arkuuden takiakaan tee mitään tyhmää, mutta suoraan sanoen en ainakaan itse ikinä ajattele, että harmittaisi, kun jotain jäi tekemättä. Oon kai aina tykännyt kaikesta kivasta ja fiksusta.Ihmiset tekevät typeriä valintoja, kun on kivaa ja kaveritkin ottavat. Sellaista se on olla nuori ja virheellinen. Onko sellainen sitten mielestäsi luuseri, joka ansaitsee paniikkikohtauksensa, kun se on itse aiheutettu?
Joku just jodlasi biisin koskettaneen itseään kovasti ja mainitsi olleensa yli sata päivää raittiina. Ei tainnut ottaa pilkkana hänkään.
Hän oli siitä itse vastuussa, enkä nähnyt hänen tehneen siitä läppäbiisiä, jolla voi etäännyttää itsensä tilanteeseen päätyjänä.Okei, joten siis kun Bojan ryyppäsi UK kiertueen ja veti kesken työnsä paniikkikohtauksen sen päätteeksi, niin hän siis vain on tyhmä?
Tiedät, että en inhoa. Yhtään.Aito siis inhoaa Bojaniakin
No, mun mielestä se ei ole surullinen biisiHän teki surullisen biisin aiheesta vaikka mukaasi olisi voinut vaan olla olematta luuseri ja toimii toisin. Mitä jos kertonutkaan itsestään vaan pilkkasi muita