Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ollut kasarilla.
Sen sijaan että vaan louskuttaisit leukojasi, laita lähde. Goottirock syntyi 1970-luvun loppuun mennessä post-punkista ja nousi suosioon 1980-luvulla ja edelleen sen jälkeisinä vuosikymmeninä. 1980-luvulla syntyivät gootticlub-kulttuuri ja muut goottirockin alakulttuurit.


Esim. meillä Suomessa levytettiin genren runsaasti erityisesti 1980-luvulla.

 
vierailija
Kyllä sydän symbolina on Blle varmasti mieluinen. Niin monessa biisissä lauletaan kuinka se pumppaa verta, räjähtää, kärsii ja värähtelee ihan Joksujen ekasta biisistä lähtien aina Šta bih jahan. Bändin logossa on sydän ja Bllä oli Demoni-vaatteissa rinnassaan anatominen sydän.

Nuo paidat ovat oikein osuva lahja bändille ja B niistä varmasti pitää kun on aiemminkin ihastellut käsityölahjoja.
 
vierailija
Sen sijaan että vaan louskuttaisit leukojasi, laita lähde. Goottirock syntyi 1970-luvun loppuun mennessä post-punkista ja nousi suosioon 1980-luvulla ja edelleen sen jälkeisinä vuosikymmeninä. 1980-luvulla syntyivät gootticlub-kulttuuri ja muut goottirockin alakulttuurit.


Esim. meillä Suomessa levytettiin genren runsaasti erityisesti 1980-luvulla.

Missä noissa näkyi toi verinen sydän symboliikka? Oho ai niin, ei silloin ollutkaan sellaista trendiä…
 
vierailija
No kai mä nyt tiedän ääliö kun mä elin sen ajan! Ei ollut trendi kasarilla. Ei ollut yhtäkään tunnettua goottiyhtyettä silloin olemassakaan.
XDDDDDD Tuossa Wikipedia-artikkelissa ja niitä mainitaan monta. Samoin tuossa suomenkielisessä jossa on listattuna kaikki Suomessa julkaistut levytkin. Luulen ettet taida tietää mitä gootti tarkoittaa etkä suostu lukemaan artikkelia, koska et halua myöntää olevasi jälleen kerran väärässä.
 
vierailija
XDDDDDD Tuossa Wikipedia-artikkelissa ja niitä mainitaan monta. Samoin tuossa suomenkielisessä jossa on listattuna kaikki Suomessa julkaistut levytkin. Luulen ettet taida tietää mitä gootti tarkoittaa etkä suostu lukemaan artikkelia, koska et halua myöntää olevasi jälleen kerran väärässä.
Kyllä tiedän, mutta silloin gootteja ei ollut. Minään trendinä eikä muutenkaan. Oli punk, new wave ja etenkin purkkapop ja tukkahevi. Verinen sydän ei trendannut silloin, sorry, jos se loukkaa sua kun sanon.
 
vierailija
No kai mä nyt tiedän ääliö kun mä elin sen ajan! Ei ollut trendi kasarilla. Ei ollut yhtäkään tunnettua goottiyhtyettä silloin olemassakaan.
Hei oikeasti, mikä sua vaivaa? Sulla on ihan selvästi tosi paha olo. Nimittelet täällä jatkuvasti muita ihmisiä ääliöiksi, idiooteiksi jne, ja suorastaan tihkut pahaa oloa. Onko sulla just tapahtunut elämässä jotain ikävää? Hakeuduthan avun piiriin, jos olo pahenee. Onko sulla ystäviä, joiden kanssa voit käsitellä asioita?
 
vierailija
XDDDDDD Tuossa Wikipedia-artikkelissa ja niitä mainitaan monta. Samoin tuossa suomenkielisessä jossa on listattuna kaikki Suomessa julkaistut levytkin. Luulen ettet taida tietää mitä gootti tarkoittaa etkä suostu lukemaan artikkelia, koska et halua myöntää olevasi jälleen kerran väärässä.
Noi suomalaiset levyt tolla listalla on täysin marginaaleja.
 
vierailija
Äääääkkk, mitä merkitystä sillä on, milloin on ollut joku sydänsymboliikka in, mitä tekemistä tällä keskustelulla on enää joksujen keikan kanssa?? Fani oli tehnyt paidan tiktok-trendin mukaisesti, oli nähnyt vaivaa, Bojan halusi laittaa päälle joko siksi että tykkäsi tai sitten kohteliaisuudesta, mitä väliä sillä on?? Oli siinä paidassa sentään selkäpuolella ihan joksujen omaa logoa mukaileva miekkojen lävistämä sydän, joten jos kompromissina sovitaan, että paita viittasi nyt vain siihen joksujen logoon. Ja tiktok-trendiin kaupanpäälle.
 
vierailija
Äääääkkk, mitä merkitystä sillä on, milloin on ollut joku sydänsymboliikka in, mitä tekemistä tällä keskustelulla on enää joksujen keikan kanssa?? Fani oli tehnyt paidan tiktok-trendin mukaisesti, oli nähnyt vaivaa, Bojan halusi laittaa päälle joko siksi että tykkäsi tai sitten kohteliaisuudesta, mitä väliä sillä on?? Oli siinä paidassa sentään selkäpuolella ihan joksujen omaa logoa mukaileva miekkojen lävistämä sydän, joten jos kompromissina sovitaan, että paita viittasi nyt vain siihen joksujen logoon. Ja tiktok-trendiin kaupanpäälle.
Ei niin mitään, täällä on vaan taas AitoShow.
 

Yhteistyössä