vierailija
Bojan myös aikalailla katselee muualle tuossa Damonin klipissä. Ei syö takaisin katseellaan. Ehkä joku hyvä muisto fotosessiosta mielessä, mutta ei siis mikään romanttinen. Vaan itseyttä tukeva tms.
Oon mä muutakin sanonut.Olipa arvokas panos tähän keskusteluun.
Kyseenalaistat mun havainnointikykyä? Lue tuo viestiketju ystävällisesti uudelleen jos siitä jäi sinulle jotain epäselväksi!En kuitenkaan missään sanonut että outo tunnelma olisi johtunut blondista.
Kyseenalaistin sun havainnointikykyä ja vertasin sitä edellisiin viesteihin joiden kirjoittaja ei ollut videolla blondia tai kikatusta havainnut.
Ja on myös puhelimessa eli selvästi ei just tuossa kohtaa jaksaisi Damonin kuvaaminen oikein kiinnostaa.Bojan myös aikalailla katselee muualle tuossa Damonin klipissä. Ei syö takaisin katseellaan. Ehkä joku hyvä muisto fotosessiosta mielessä, mutta ei siis mikään romanttinen. Vaan itseyttä tukeva tms.
Tiedetään. Nukkumaankin olet ollut menossa jo moneen otteeseen....Oon mä muutakin sanonut.
Varmasti kehtaisi. Ei kai se nyt omaa keikkaan keskittymistä ala uhraamaan sentään!B ei varmaan kehtaisi sanoa, jos ei haluaisi NM ää tuonne.
En oo.Tiedetään. Nukkumaankin olet ollut menossa jo moneen otteeseen....
Hyvä tekosyy jos omatkin reaktiot vähän arveluttaa.Vahdittiinkohan Kärtsää koko vierailun ajan? Toisaalta K hyväksyy sen, jos näin tapahtui.
Pitää lähettää platskulle varvashaalarikuva niin kyllä lähtee sosMut eikös Damon ole g a y? Kimallekameli mieluummin platskulle.
Aarni please! Kirjoita tää seuraavaan jaksoon!Pitää lähettää platskulle varvashaalarikuva niin kyllä lähtee sos
Mitä sillä on merkitystä??? Siis heidän yhdessäolonsa määrällä tai laadulla? Jos eivät aio pariutua, siinä ei mitään one-on-one aikaa tarvita mihinkään. Ystävinä voivat varmasti jutella oli NM paikalla tai ei.Vahdittiinkohan Kärtsää koko vierailun ajan? Toisaalta K hyväksyy sen, jos näin tapahtui.
Tippuu platskulta munasarjat stringeihin ja kuivuu samantien rusinoiksi.Pitää lähettää platskulle varvashaalarikuva niin kyllä lähtee sos
I loved it tooHowever, seeing Jan playing and Primoz singing a famous Italian song on Bojansstories is beautiful. Made in Italy
I also noticed that he remained with him in the doorway and only entered when the others arrived and they were no longer alone in the corridor. I hope that afterwards they had the opportunity to be alone for longer. During a concert it's difficult. Made in ItalyGood point! 🩷
Yeah. I believe they got the time to be longer alone. If they needed.I also noticed that he remained with him in the doorway and only entered when the others arrived and they were no longer alone in the corridor. I hope that afterwards they had the opportunity to be alone for longer. During a concert it's difficult. Made in Italy
No jos mä ajattelen ystävieni tapaamista, niin kyllä siinä eri fiilis yleensä tulee, jos ystävän kumppani on läsnä. Vähän eri tavalla jutellaan. Koska mun ystävä on se varsinainen ystävä, vaikka heidän kumppaneistaan tykkäänkin. Enkä aio pariutua ystävieni kanssa.Mitä sillä on merkitystä??? Siis heidän yhdessäolonsa määrällä tai laadulla? Jos eivät aio pariutua, siinä ei mitään one-on-one aikaa tarvita mihinkään. Ystävinä voivat varmasti jutella oli NM paikalla tai ei.
Tämä.No jos mä ajattelen ystävieni tapaamista, niin kyllä siinä eri fiilis yleensä tulee, jos ystävän kumppani on läsnä. Vähän eri tavalla jutellaan. Koska mun ystävä on se varsinainen ystävä, vaikka heidän kumppaneistaan tykkäänkin. Enkä aio pariutua ystävieni kanssa.
In fact on stage in Tallinn they were so happy to have each other's full attention. I think that the evening before, when K remained on the bus for a long time, they were able to find a corner to be alone for a while and talk freely. Even in the evening in Tallinn they had the opportunity to say goodbye alone on the bus and probably they had the opportunity in the previous days too. Made in ItalyYeah. I believe they got the time to be longer alone. If they needed.
Ensiksimainittu ei oo poistunu mihinkään omassa arvauskatrgoriassani. Hän osaa pitää hyvin matalaa profiiliaSuhdeteoriat ehtii kyl vaihtumaan järkyttävän nopeasti. Milloin Etel on Bojanin salainen kumppani ja seuraavassa hetkessä Damon. Kas kun ei ole ihastunut myös NM ja kiusallista siksi.
Se, että on läsnä voi johtua niinkin tylsästä syystä, että K haluaa hänen olevan läsnä ja on naisiin päin.No jos mä ajattelen ystävieni tapaamista, niin kyllä siinä eri fiilis yleensä tulee, jos ystävän kumppani on läsnä. Vähän eri tavalla jutellaan. Koska mun ystävä on se varsinainen ystävä, vaikka heidän kumppaneistaan tykkäänkin. Enkä aio pariutua ystävieni kanssa.
Tuolla naisiin päin ololla nyt ei ole mitään merkitystä jos ystävän kanssa viettää aikaa. Ehkä olen omituinen, mutta tulisin hulluksi jos oma puoliso olisi aina mukana. Töissä, vapaa ajalla, ei olisi omia kavereita vaan aina toinen mukana. Mulle olisi iso red flag jos miehellä ei olisi omaa elämää ollenkaan tai jos hän vaatisi että olen aina kyljessä kiinni.Se, että on läsnä voi johtua niinkin tylsästä syystä, että K haluaa hänen olevan läsnä ja on naisiin päin.