Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bojan myös aikalailla katselee muualle tuossa Damonin klipissä. Ei syö takaisin katseellaan. Ehkä joku hyvä muisto fotosessiosta mielessä, mutta ei siis mikään romanttinen. Vaan itseyttä tukeva tms.
 
vierailija
En kuitenkaan missään sanonut että outo tunnelma olisi johtunut blondista.
Kyseenalaistin sun havainnointikykyä ja vertasin sitä edellisiin viesteihin joiden kirjoittaja ei ollut videolla blondia tai kikatusta havainnut.
Kyseenalaistat mun havainnointikykyä?😂 Lue tuo viestiketju ystävällisesti uudelleen jos siitä jäi sinulle jotain epäselväksi!
 
vierailija
Suhdeteoriat ehtii kyl vaihtumaan järkyttävän nopeasti. Milloin Etel on Bojanin salainen kumppani ja seuraavassa hetkessä Damon. Kas kun ei ole ihastunut myös NM ja kiusallista siksi.
 
vierailija
Mitä sillä on merkitystä??? Siis heidän yhdessäolonsa määrällä tai laadulla? Jos eivät aio pariutua, siinä ei mitään one-on-one aikaa tarvita mihinkään. Ystävinä voivat varmasti jutella oli NM paikalla tai ei.
No jos mä ajattelen ystävieni tapaamista, niin kyllä siinä eri fiilis yleensä tulee, jos ystävän kumppani on läsnä. Vähän eri tavalla jutellaan. Koska mun ystävä on se varsinainen ystävä, vaikka heidän kumppaneistaan tykkäänkin. Enkä aio pariutua ystävieni kanssa.
 
vierailija
No jos mä ajattelen ystävieni tapaamista, niin kyllä siinä eri fiilis yleensä tulee, jos ystävän kumppani on läsnä. Vähän eri tavalla jutellaan. Koska mun ystävä on se varsinainen ystävä, vaikka heidän kumppaneistaan tykkäänkin. Enkä aio pariutua ystävieni kanssa.
Tämä.

En muuten tällekään palstalle kirjoittelisi kovin vapautuneesti jos kumppanini lukisi vieressä. Eikä pariutumista kanssanautojen kanssa suunnitelmissa.
 
vierailija
Yeah. I believe they got the time to be longer alone. If they needed.
In fact on stage in Tallinn they were so happy to have each other's full attention. I think that the evening before, when K remained on the bus for a long time, they were able to find a corner to be alone for a while and talk freely. Even in the evening in Tallinn they had the opportunity to say goodbye alone on the bus and probably they had the opportunity in the previous days too. Made in Italy
 
vierailija
No jos mä ajattelen ystävieni tapaamista, niin kyllä siinä eri fiilis yleensä tulee, jos ystävän kumppani on läsnä. Vähän eri tavalla jutellaan. Koska mun ystävä on se varsinainen ystävä, vaikka heidän kumppaneistaan tykkäänkin. Enkä aio pariutua ystävieni kanssa.
Se, että on läsnä voi johtua niinkin tylsästä syystä, että K haluaa hänen olevan läsnä ja on naisiin päin.
 
vierailija
Se, että on läsnä voi johtua niinkin tylsästä syystä, että K haluaa hänen olevan läsnä ja on naisiin päin.
Tuolla naisiin päin ololla nyt ei ole mitään merkitystä jos ystävän kanssa viettää aikaa. Ehkä olen omituinen, mutta tulisin hulluksi jos oma puoliso olisi aina mukana. Töissä, vapaa ajalla, ei olisi omia kavereita vaan aina toinen mukana. Mulle olisi iso red flag jos miehellä ei olisi omaa elämää ollenkaan tai jos hän vaatisi että olen aina kyljessä kiinni.
 

Yhteistyössä