Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Mä kadehdin teitä, jotka pystytte pitämään shippimielialanne korkealla kaikissa tilanteissa ja sulkemaan silmänne ikäviltä asioilta ja näkemään kaikkialla aina vain ja ainoastaan positiivista. Itse en kykene pettämään itseäni. Jos jotain näen ja aistin niin en sitä pysty kieltämään. Sorkke vaan, että kaikki ei pysty pitämään vaaleanpunaisia laseja koko ajan päässä.
 
vierailija
Itsekin huomannut että nykyään jopa tunnun ahdistuvan jos uutta materiaalia tulee, kun tietää millainen mayhem siitä saadaan nimenomaan negatiivisessa valossa. Haukutaan kaikki. Asiallinen kommentointi ok. Niistä ekoistakin videoista jankattiin sitä hemmetin koiraa ja keilavideossa kättä. Jos kaikki tietää NM olon niin minkä takia se pitää jatkuvasti nostaa esille. Miksi ei vaan voida kunnioittaa K:ta ja olla puhumatta henkilöstä. Haukkuminen ei auta asiaa.
Tämä.Miettii, että minkä ikäisten kanssa sitä mahtaa keskustella, kun kädestä saadaan draama aikaiseksi ja milloin mistäkin?
 
vierailija
Tämä.Miettii, että minkä ikäisten kanssa sitä mahtaa keskustella, kun kädestä saadaan draama aikaiseksi ja milloin mistäkin?
Draamaa täällä on tänä iltana saatu aikaiseksi lähinnä tulemalla inttämään että me emme saisi joko tuntea pettymystä tai puhua siitä täällä. Muuten on ollut aivan rauhallista. Eli katsokaapa nyt vaikka peiliin.
Samalla tavalla voi nämä viestit ohitella kun esim ficit jos ei semmoiset kiinnosta.
 
vierailija
Mä en ala, miten hyvännäköinen ja jotenkin hot Bojan on tossa Damonin klipissä. En silti osaa päättää, mistä se johtuu. Siis osaako kuvaaja tehdä kameran kanssa Bojanista (joka on vain oma itsensä) noin seksikkään, vai onko Bojan siinä puhumassa 2h 48m ja hehkuu seksiä puhelimeen, vai onko Bojan vain being hot ulkoisista tekijöistä huolimatta, vai onko se vain otettu, koska Damon ihailee häntä?
Sehän siis ei ole listalla, että se ois seksiä tihkuva, koska näkee Damonin tuolla.
 
vierailija
Ei varmaan teekään, onhan siihen jo tottuneet, että rouva on kaikkialla. Joku sydämellisyys noista videoista puuttuu, mikä ennen oli läsnä. Mistä lie kysymys.
jos ne on neljättä päivää jo tossa yhdessä ja toiset valmistautuu just alkavaan kiertueen ekaan keikkaan ni ei oo rennoin tunnelma eikä sellainen jälleennäkemisen hetkikään käsillä. Mitä tossa nyt teidän mielestä kuuluisi sitten tapahtua ideaalitilanteessa??
 
vierailija
It seemed to me that B was calm and at ease with K, but that he didn't want to go into that room full of people with him, as if he didn't want to share K with others, as if he wanted to stay alone with him, but K was already in the room and B had to come in too. Made in Italy
 
vierailija
Vastasit viestiin, jossa kritisoin näkemystä oudosta tunnelmasta nostaen esiin tämän blondin, joten kyllä sinä tähän aiheeseen liittyen itseasiassa kommentoit 😂😂
En kuitenkaan missään sanonut että outo tunnelma olisi johtunut blondista.
Kyseenalaistin sun havainnointikykyä ja vertasin sitä edellisiin viesteihin joiden kirjoittaja ei ollut videolla blondia tai kikatusta havainnut.
🙂
 
vierailija
Olen ajatellut, että tää on nyt K:n tilanteesta ( ja ehkä pään sisäisestä myllerryksestä tms.) johtuvaa, ettei pysty antamaan itsestään mitään edes ystävyyssuhteille tällä hetkellä. Tuo on kyllä mielenkiintoinen, miten monet ovat kuvanneet, että katse jotenkin "outo" tai erilainen. Tilanne varmasti jossain vaiheessa tasaantuu.
Ei ehkä ollut outo noissa videoissa. Välit Bojaniin ja ehkä myös toisinpäin vaan näytti olevan aika yhdentekevät.
 
vierailija
En tarkoita että mitään aineita! Vaan että mitä mentaalista sen päässä nyt oikein tapahtuu. Se on kuin se ois vetänyt jotain, siis vitsillä, koska tuo on vain minun silmiini erilaista käytöstä häneltä. Siis ei ole edes välttämättä oikeasti poikkeavaa, mä en vain oo nähnyt ja koitin vääntää ihmetyksestäni vitsiä.
En ymmärrä yhtään, ihan normaali iloinen menohan tuossa on. Outoa vihjailua muutenkin. Menin katsomaan että mitä erikoista siellä nyt on, niin ei yhtään mitään. Jotain rajaa.
 

Yhteistyössä