Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en ainakaan nää kyllä mitään outoa tunnelmaa missään noista videoista Ihan normaalia kiertueen ekalle keikalle valmistautumista ja pientä jännitystä ilmassa siihen liittyen. Hyvä meininki heillä on ollut, tossa kohtaa viettäneet jo monta päivää yhdessä. En näe mitään outoa.
Ai jaa, oletkin sit varmaan niitä jotka ei nää eikä kuule blondia vaikka olisi suoraan kameran edessä.
 
vierailija
Hitto että ootte osa ihan pimeitä. Pari viatonta videonpätkää ja raivo repeää. Juu ja tietysti vika on taas Kssa ja jossain toisessa. Twitterissä taas ollaan ihan muissa fiiliksissä. Nii ja eihän tätä shippiä pitäny edes ottaa tosissaan ... eiku...
 
vierailija
Järkkärinä aikoinaan pienemmän keikkapaikan bäkkäriltä tuli nähtyä ja kuultua kaikki ääripäät artistien ja bändien tavoista ja asioita. Jotkut olivat täysin slungisti ja osalla paha jännitys, vaikka olivatkin staroja Suomessa. Jotkut halusi kokonaan omaa rauhaa ja hiljaisuutta ja osa ravasi vessassa. Kuka oksensi ja toiselta tulee toisesta päästä :D Keikkajännitystä voi olla hyvinkin.
 
vierailija
No et kyllä voi sinäkään väittää että joista videoista ei välity outo tunnelma. Ehkä sieltä tulee vielä jotain keikan jälkeistä ja puuttuvilta päiviltä mikä muuttaa mun mieleni, mutta jos se on ollut tuommoista koko Suomen visiitin ja Tallinnan keikan ajan niin joku on kyllä muuttunut perusteellisesti.
Olen ajatellut, että tää on nyt K:n tilanteesta ( ja ehkä pään sisäisestä myllerryksestä tms.) johtuvaa, ettei pysty antamaan itsestään mitään edes ystävyyssuhteille tällä hetkellä. Tuo on kyllä mielenkiintoinen, miten monet ovat kuvanneet, että katse jotenkin "outo" tai erilainen. Tilanne varmasti jossain vaiheessa tasaantuu.
 
vierailija
Hitto että ootte osa ihan pimeitä. Pari viatonta videonpätkää ja raivo repeää. Juu ja tietysti vika on taas Kssa ja jossain toisessa. Twitterissä taas ollaan ihan muissa fiiliksissä. Nii ja eihän tätä shippiä pitäny edes ottaa tosissaan ... eiku...
Kukaan ole raivonnut, älä vääristele asioita.
Jos sun kantti ei kestä asiallista keskustelua jostain aiheesta mistä et ole samaa mieltä niin se on kuule voi voi.
 
vierailija
I may be paranoid, but I can't explain why B, on the photo with Teya and Brunette wrote remember to always tell your friends that you love them. Made in Italy
Mä luulen että just siksi. Että K on nyt sit vaan ystävä kans enää. Bojania vähän vituttaa se, että eipä heistä tullut sen enempää. Niin sitä ärtymystä pitää nyt sitten vähän osoittaa tuollaisella alleviivailulla. Että friends. Ja you love them. Hehe. Haha.
 
vierailija
Olen ajatellut, että tää on nyt K:n tilanteesta ( ja ehkä pään sisäisestä myllerryksestä tms.) johtuvaa, ettei pysty antamaan itsestään mitään edes ystävyyssuhteille tällä hetkellä. Tuo on kyllä mielenkiintoinen, miten monet ovat kuvanneet, että katse jotenkin "outo" tai erilainen. Tilanne varmasti jossain vaiheessa tasaantuu.
Oli vaan väsynyt, tajutkaa nyt jo!! Eihän mekään nukuttu.
 
vierailija
Kukaan ole raivonnut, älä vääristele asioita.
Jos sun kantti ei kestä asiallista keskustelua jostain aiheesta mistä et ole samaa mieltä niin se on kuule voi voi.
Asiallista ei tämä keskustelu ole nähnytkään. Äläkä itse vääristele, Aika raivokasta ja ilkeää tiettyjen henkilöiden mollausta täällä taas on ja toisen puolesta mielen pahoittamista. No mutta jatka vaan, jos tämä sua jotenkin helpottaa minä meen nukkumaan.
 
vierailija
ei yhden blondin läsnäolo tunnelmaa oudoksi tee eikä se videostakaan välity vaan taustalta kuuluu iloinen puhe
Sisälukutaito on kanssa kiva.
En tuosta puhunut mitään vaan havainnointikyvyn puutteesta.
Peilisolut ja empatia viestii meille että jotain on poikien ilmeissä ja eleissä pielessä. Tai jos ei pielessä niin kuitenkin eri lailla kuin ennen.
 
vierailija
Ihme että täällä pitää hauskat bäkkärivideotkin taas ylianalysoida ja todeta oudoiksi ja miettiä kaikki negatiivisen kautta ja pilata muiden hyvä fiilis samalla. Oikein suomalaisella asenteella taas negatiivisen kautta. Pessimisti ei pety. Taidan poistua.
 
vierailija
Mä luulen että just siksi. Että K on nyt sit vaan ystävä kans enää. Bojania vähän vituttaa se, että eipä heistä tullut sen enempää. Niin sitä ärtymystä pitää nyt sitten vähän osoittaa tuollaisella alleviivailulla. Että friends. Ja you love them. Hehe. Haha.
Paremminkin niin et B sanoo aina Klle rakastavansa, mut K ei sano takas sitä frendilleen. Kuittailua.
 
vierailija
Asiallista ei tämä keskustelu ole nähnytkään. Äläkä itse vääristele, Aika raivokasta ja ilkeää tiettyjen henkilöiden mollausta täällä taas on ja toisen puolesta mielen pahoittamista. No mutta jatka vaan, jos tämä sua jotenkin helpottaa minä meen nukkumaan.
Kukaan ei ole mollannut ketään tai ollut ilkeä. Ihan omin pikku silmin julkisessa videossa näkyvien tosiasioiden pukeminen sanoiksi ei ole mitenkään asiatonta.
Rauhallisia unia kumminkin!
 
vierailija
Ihme että täällä pitää hauskat bäkkärivideotkin taas ylianalysoida ja todeta oudoiksi ja miettiä kaikki negatiivisen kautta ja pilata muiden hyvä fiilis samalla. Oikein suomalaisella asenteella taas negatiivisen kautta. Pessimisti ei pety. Taidan poistua.
Kukaan muu ei ole sun fiiliksistä vastuussa kuin sinä ihan itse. Jos ne menee pilalle palstaillessa niin ehkä se on sitten sulle tauon paikka. Ei ole meidän tehtävä tuottaa just sulle mieleistä kontsaa tänne.
 
vierailija
Itsekin huomannut että nykyään jopa tunnun ahdistuvan jos uutta materiaalia tulee, kun tietää millainen mayhem siitä saadaan nimenomaan negatiivisessa valossa. Haukutaan kaikki. Asiallinen kommentointi ok. Niistä ekoistakin videoista jankattiin sitä hemmetin koiraa ja keilavideossa kättä. Jos kaikki tietää NM olon niin minkä takia se pitää jatkuvasti nostaa esille. Miksi ei vaan voida kunnioittaa K:ta ja olla puhumatta henkilöstä. Haukkuminen ei auta asiaa.
 
vierailija
vierailija
Itsekin huomannut että nykyään jopa tunnun ahdistuvan jos uutta materiaalia tulee, kun tietää millainen mayhem siitä saadaan nimenomaan negatiivisessa valossa. Haukutaan kaikki. Asiallinen kommentointi ok. Niistä ekoistakin videoista jankattiin sitä hemmetin koiraa ja keilavideossa kättä. Jos kaikki tietää NM olon niin minkä takia se pitää jatkuvasti nostaa esille. Miksi ei vaan voida kunnioittaa K:ta ja olla puhumatta henkilöstä. Haukkuminen ei auta asiaa.
Hei kerro kuka on haukkunut ketä ja missä. Lainaa vaikka viestiä missä jotain on haukuttu? Koska taidat lukea ihan eri palstaa kuin minä.
 

Yhteistyössä