Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä tarkoitat?
En tarkoita että mitään aineita! Vaan että mitä mentaalista sen päässä nyt oikein tapahtuu. Se on kuin se ois vetänyt jotain, siis vitsillä, koska tuo on vain minun silmiini erilaista käytöstä häneltä. Siis ei ole edes välttämättä oikeasti poikkeavaa, mä en vain oo nähnyt ja koitin vääntää ihmetyksestäni vitsiä.
 
vierailija
Ei B mikään suuttunut ole, voi hyvänen aika sentään. Heillä on Kultsa1 just alkamassa ja hän on keskittymis-moodissaja sen takia vakavampi tottakai. Ei liity K:hon millään tavalla. Onko taas pientä ylianalysointia käynnissä siellä..?
Eikös se ole jo ihan syvään juurtunut tapa täällä ja vauvalla.

Ylianalysointia taitaa olla 80% näitten palstojen sisällöstä.
 
vierailija
Ei B mikään suuttunut ole, voi hyvänen aika sentään. Heillä on Kultsa1 just alkamassa ja hän on keskittymis-moodissaja sen takia vakavampi tottakai. Ei liity K:hon millään tavalla. Onko taas pientä ylianalysointia käynnissä siellä..?
Ei ole vaan ja pelkästään vakavampi mutta selvästi joko yrittää ottaa etäisyyttä Jerppaan (ehkä näennäisesti) tai sitten oikeasti "giving the cold shoulder" hänelle jostain syystä.
 
vierailija
JO parempi pienellä lavalla selkeesti, kaikilla villimpi meno ja liike tuolla kuin Kultsan lavalla. Mahdollisella syksyn kiertueella menen sitten johonkin Berliinin pikkukeikalle Helsingin sijaan.
 
vierailija
Joo olin tulossa kommentoimaan kivoja videoita, mutta oli tunnelma muuta. Koittakaa nyt saakeli ajattella, että B oli tossa vaiheessa ollut jo monta päivää Jeren kanssa. Ei kai jaksa enää samalla tavalla hehkua. Keikallakin oli selvästi jännittynyt uusista biiseistä. Kaikesta tarvi repiä negatiivista.
 
vierailija
Joo olin tulossa kommentoimaan kivoja videoita, mutta oli tunnelma muuta. Koittakaa nyt saakeli ajattella, että B oli tossa vaiheessa ollut jo monta päivää Jeren kanssa. Ei kai jaksa enää samalla tavalla hehkua. Keikallakin oli selvästi jännittynyt uusista biiseistä. Kaikesta tarvi repiä negatiivista.
Tämä. Ne oli keskiviikkona tullut Suomeen ja toi on kuvattu lauantaina just ennen kiertueen ekaa keikkaa ja analysoitte B:n ilmeitä!
 
vierailija
Joo olin tulossa kommentoimaan kivoja videoita, mutta oli tunnelma muuta. Koittakaa nyt saakeli ajattella, että B oli tossa vaiheessa ollut jo monta päivää Jeren kanssa. Ei kai jaksa enää samalla tavalla hehkua. Keikallakin oli selvästi jännittynyt uusista biiseistä. Kaikesta tarvi repiä negatiivista.
No et kyllä voi sinäkään väittää että joista videoista ei välity outo tunnelma. Ehkä sieltä tulee vielä jotain keikan jälkeistä ja puuttuvilta päiviltä mikä muuttaa mun mieleni, mutta jos se on ollut tuommoista koko Suomen visiitin ja Tallinnan keikan ajan niin joku on kyllä muuttunut perusteellisesti.
 
vierailija
Joo olin tulossa kommentoimaan kivoja videoita, mutta oli tunnelma muuta. Koittakaa nyt saakeli ajattella, että B oli tossa vaiheessa ollut jo monta päivää Jeren kanssa. Ei kai jaksa enää samalla tavalla hehkua. Keikallakin oli selvästi jännittynyt uusista biiseistä. Kaikesta tarvi repiä negatiivista.
Ei ole olemassa mitään yhtä ja ainoaa oikeaa tapaa nähdä noita videoita. Kyllä täällä saa asiallisesti jakaa omia fiiliksiä, vaikka ne ei ois koko ajan positiviisia. Kommentointi on ollut ihan asiallista.
 
vierailija
Joo olin tulossa kommentoimaan kivoja videoita, mutta oli tunnelma muuta. Koittakaa nyt saakeli ajattella, että B oli tossa vaiheessa ollut jo monta päivää Jeren kanssa. Ei kai jaksa enää samalla tavalla hehkua. Keikallakin oli selvästi jännittynyt uusista biiseistä. Kaikesta tarvi repiä negatiivista.
Minäkin ilahduin, kun nähtiin bäkkärivideoita. Olisin mielelläni nähnyt heitä kahta niissä enemmänkin, mutta se mitä näin oli minusta kivaa ja lämmintä ☺ Eihän noista nyt pysty päättelemään isompaa kuvaa joten en edes aio 🙂
 
vierailija
Ei ole olemassa mitään yhtä ja ainoaa oikeaa tapaa nähdä noita videoita. Kyllä täällä saa asiallisesti jakaa omia fiiliksiä, vaikka ne ei ois koko ajan positiviisia. Kommentointi on ollut ihan asiallista.
Tämä. Mikään ei estä sua kommentoimasta kivoja videoita, mutta ei me muut olla täällä vaan sun mieliksi postaamassa latteuksia ja komppauksia.
 
vierailija
No et kyllä voi sinäkään väittää että joista videoista ei välity outo tunnelma. Ehkä sieltä tulee vielä jotain keikan jälkeistä ja puuttuvilta päiviltä mikä muuttaa mun mieleni, mutta jos se on ollut tuommoista koko Suomen visiitin ja Tallinnan keikan ajan niin joku on kyllä muuttunut perusteellisesti.
Tallinnan keikka ja ne kuvat sieltä kertoo muuta, olin keikalla.
 
vierailija
Kai sitä saa nyt kommentoida kun on tottunut aikaisemmin kuitenkin näkemään aika erilaista meininkiä K&B välillä ja nyt koko suomessa olo ajalta on niin vähän mitään materiaalia ja nuo uudet nyt ainakin vaan lisäs itsellä sitä fiilistä että jotain tapahtu. Toivon todellakin että kaikki on ok mutta en mä tälle fiilikselle nyt mitään voi 😥
 
vierailija
Ja nyt on pakko todistella Saksassa, miten 400 hengen keikalla on elämänsä vedossa ja niin mahtavaa. Ei sillä, voivat oikeasti nauttiakin pienen paikan intiimistä tunnelmasta, mutta mitä toi muu on, ihme riekkumista nahkanyöripaidassa
Se keikkatunnelma oli varmasti katossa noin pienessä keikkapaikassa. Vaikka varmasti toivovat isompia yleisöjä, tuollainen keikka voi fiilikseltään olla hyvä bändillekin. Ja nythän heillä oli kolmekin ystävää mukana katsomassa keikkaa, Damon, Teya ja Brunette. Eli miksi ei voisi olla hyvä fiilis.
 
vierailija
No et kyllä voi sinäkään väittää että joista videoista ei välity outo tunnelma. Ehkä sieltä tulee vielä jotain keikan jälkeistä ja puuttuvilta päiviltä mikä muuttaa mun mieleni, mutta jos se on ollut tuommoista koko Suomen visiitin ja Tallinnan keikan ajan niin joku on kyllä muuttunut perusteellisesti.
Mä en ainakaan nää kyllä mitään outoa tunnelmaa missään noista videoista 😂 Ihan normaalia kiertueen ekalle keikalle valmistautumista ja pientä jännitystä ilmassa siihen liittyen. Hyvä meininki heillä on ollut, tossa kohtaa viettäneet jo monta päivää yhdessä. En näe mitään outoa.
 
vierailija
Voin kuvitella, että B:stä löytyy tällainen puoli. Jos ei joku miellytä, niin tuo sen näin esille.
Et yhtään ajattele, että oli vähän hermona juuri ennen keikkaa? Itse ajattelen, että jos nimenomaan NM tuolla häiritsi (mihin en usko, että nimenomaan nyt, tuolla), niin kyllähän hän voisi jo etukäteen kieltää, että hlö ei saa tulla bäkkärille ennen keikkaa.
NM ei ole voinut nimenomaisesti hiertää enää tuossa vaiheessa, silleen että ”oho, tätä en ois arvannut”.
 

Yhteistyössä