Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllähän sekin on varmasti vaikuttanut Bn olemukseen Lauantaina jos ei kerran tuntenut oloaan oikein kotoisaksi lavalla sen paniikkikohtauksen jälkeen koko vuonna ja kuitenkin oli parin kuukauden tauko keikkailussa eikä tiennyt miltä se taas tuntuisi... Ja tottakai myös uusien biisien vastaanotto. Sitten Sunnuntaina oli selvästi paljon rennompi ja vitsikkäämpi kun kaikki menikin hyvin edellisenä päivänä
Eikö ole kuitenkin ihana ajatus, että yleisökin osaltaan loi Bojanille ja muulle bändille niin positiivisen kokemuksen lauantaina, että seuraavana päivänä kaikki jännitys oli poissa ja lavalla nähtiin rento ja hassutteleva Bojan.
 
vierailija
Olen se tyyppi, joka kirjoitti äsken Vauvalle, että kaverini sai Joksuja tavatessaan viikonloppuna tiedon, että he ovat tosiaan yöpyneet Jeren vanhemmilla kaksi yötä. Meinasin allekirjoittaa, mutta tuntuu vähän höhlältä siellä. Mutta olen kuitenkin minä. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Olen se tyyppi, joka kirjoitti äsken Vauvalle, että kaverini sai Joksuja tavatessaan viikonloppuna tiedon, että he ovat tosiaan yöpyneet Jeren vanhemmilla kaksi yötä. Meinasin allekirjoittaa, mutta tuntuu vähän höhlältä siellä. Mutta olen kuitenkin minä.

- Joymuffin
Ooooo! Uskoin tän muutenkin kyllä, mutta on vielä eri kuulla, että se on sulta vs nimettömältä (jolloin aina tr mahdollisuus). Söpöä!!
 
vierailija
Olen se tyyppi, joka kirjoitti äsken Vauvalle, että kaverini sai Joksuja tavatessaan viikonloppuna tiedon, että he ovat tosiaan yöpyneet Jeren vanhemmilla kaksi yötä. Meinasin allekirjoittaa, mutta tuntuu vähän höhlältä siellä. Mutta olen kuitenkin minä.

- Joymuffin
Onpa ihana tieto ❤Se että yöpyivät ja se, että olit sinä (tai siis kaverisi) 😄
 
vierailija
Kyllähän sekin on varmasti vaikuttanut Bn olemukseen Lauantaina jos ei kerran tuntenut oloaan oikein kotoisaksi lavalla sen paniikkikohtauksen jälkeen koko vuonna ja kuitenkin oli parin kuukauden tauko keikkailussa eikä tiennyt miltä se taas tuntuisi... Ja tottakai myös uusien biisien vastaanotto. Sitten Sunnuntaina oli selvästi paljon rennompi ja vitsikkäämpi kun kaikki menikin hyvin edellisenä päivänä
Samaa mieltä, oli monia syitä, miksi saattoi vähän jännittää ensimmäinen keikka. Muuten viikonpäivät kirjoitetaan suomen kielessä pienellä alkukirjaimella, lauantai ja sunnuntai, kuten kuukaudetkin.
 
vierailija
Jee 🥳 Nyt mäkin sain liput ostettua! (Reilun tunnin yritin.) Tällä kertaa otan teinityttären mukaan kuten NT:llä. Jouduin käymään viime viikonlopun keikoilla sellaisten ystävien kanssa jotka ei yhtään tunteneet Joker Outia ja se oli vähän stressaavaa kun ei voinut ihan vapaasti fiilistellä vaan piti käyttäytyä hillitysti 🤪 (oli K-18 istumapaikat)
Tulee ihana päivä 7.7 ❤🔥 Toivottavasti säät suosii ☀☀☀ Suomen kesä ☘🌿💚
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
I have to say, and I hope I'm wrong, but I'm starting to doubt if K is in Tallinn. Maybe he just got on the bus to party with them until they left and then went home? What do you think?
En tiedä onko jotain tapahtunut, mutta tämä on kyllä ollut omituisin käänne, kun niin monesta suunnasta ja vielä samana iltana tuli vahvistusta, että K. menisi mukaan. Miksi on pitänyt valehdella esimerkiksi faneille? K. olisi voinut sanoa fanille suoraan, että "valitettavasti en ehdi". 🤔
 
vierailija
Olen se tyyppi, joka kirjoitti äsken Vauvalle, että kaverini sai Joksuja tavatessaan viikonloppuna tiedon, että he ovat tosiaan yöpyneet Jeren vanhemmilla kaksi yötä. Meinasin allekirjoittaa, mutta tuntuu vähän höhlältä siellä. Mutta olen kuitenkin minä.

- Joymuffin
No nyt mäkin voin uskoa tän, kun tiedän että peräisin luotettavalta palstatyypiltä. 🙏😍
 
vierailija
Miksi tosiaan Bojan olisi sanonut medialle että K tulee, ja K itse kertonut näin faneille vielä sunnuntai-iltana, jos tämä ei pitäisi paikkaansa. Haluaa nyt vaan pitää matalaa profiilia, ja leikkiä vähän salaperäistä. 🥷
 
vierailija
Miten voi tulla pienestä (isosta) asiasta näin hyvä mieli. Ihan sydämestä ottaa tieto ja kuvat siitä, että K on Tallinnassa. Mä niin toivon, että jatkaa ainakin Vilnaan saakka JOn kanssa.

Eikö B sanonutkin, että tulee keikkabussiin Tallinnaan? Eli siis tuli Tallinnaan ja menee keikkabussin matkaan siellä.
Ihanat.
 

Yhteistyössä