Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siellä Kärppä päivittelee vähän jälkeen kahden aikaan yöllä lapsuus kuvia W95 No Rules ja Harry Potter theme musiikeilla. Pitäiskö näistä tajuta jotain? Kyptisiä viestejä? :D
 
vierailija
Siellä Kärppä päivittelee vähän jälkeen kahden aikaan yöllä lapsuus kuvia W95 No Rules ja Harry Potter theme musiikeilla. Pitäiskö näistä tajuta jotain? Kyptisiä viestejä?
Nyt on kyllä todella kryptistä... Ei tule mieleen mitään fiksua tulkintaa. Hämäystä? Tai sit ei tosiaan oo Tallinnassa, vaan esim vanhempien luona jostain syystä. Mistä yhtäkkiä tulee lapsuuskuva vastaan/mieleen? Ei liity oikein mihinkään.
 
vierailija
Minä istuin penkeillä ja näin onnellisen ja rennon Bojanin. Kiinnitin ihan huomiota sen vuoksi, kun ajattelin sitä paniikkihäiriö asiaa, ja odotin jännittyneempää Boitsua lavalle. Ihmettelin tyttärelle myöhemmin näitä palstan kommentteja, ja hän oli nähnyt myös energisen ja rennon B:n. Näin me nähdään asioita eri tavalla.
Takamatkalta huutelen, että mä näin myös katsomon eturiviltä rennon ja onnellisen miehen siellä. Toki kakkosilta oli mielestäni vielä parempi. 1.:lla konsertti tuntui kaikesta hyvästä huolimatta ikään kuin loppuvan kesken ja jotenkin ”hajonneen” lopussa. (Tämä saattoi liittyä omiin fiiliksiini koska todellakin luulin, että K ois ollut lavalla heidän kanssaan.)
Tätä ei nähty 2.:lla keikalla lainkaan, vaan se pysyi kokonaisuutena 100%:na JO-keikkana.
 
vierailija
Minä näin jossain lauantain klipeissä tosi jäykän Bojanin, mistä hämmennyin suuresti. Siis oletin etukäteen, että hän voisi olla vähän jännittynyt tai hermostunut, mutta en olettanut näkeväni tuollaista. Sanoin siitä yhdelle kaverille, joka oli paikalla ja hän suuttui minulle, että kehtaan väittää moista ja hän oli paikalla ja minä en.

Niin, selvästi olen kai aika yksinäni tämän ajatuksen kanssa, kun kukaan muu ei ole kai kutsunut häntä fyysisesti jäykän oloiseksi (ainakin ajoittain), mutta en tiedä miksi olisin kuvitellutkaan sellaista, mitä en ollenkaan odottanut näkeväni tai miten video "vääristäisi" tällä tavalla. Mutta jos kukaan muu ei tätä nähnyt niin en sitten tiedä.
 
vierailija
Minä näin jossain lauantain klipeissä tosi jäykän Bojanin, mistä hämmennyin suuresti. Siis oletin etukäteen, että hän voisi olla vähän jännittynyt tai hermostunut, mutta en olettanut näkeväni tuollaista. Sanoin siitä yhdelle kaverille, joka oli paikalla ja hän suuttui minulle, että kehtaan väittää moista ja hän oli paikalla ja minä en.

Niin, selvästi olen kai aika yksinäni tämän ajatuksen kanssa, kun kukaan muu ei ole kai kutsunut häntä fyysisesti jäykän oloiseksi (ainakin ajoittain), mutta en tiedä miksi olisin kuvitellutkaan sellaista, mitä en ollenkaan odottanut näkeväni tai miten video "vääristäisi" tällä tavalla. Mutta jos kukaan muu ei tätä nähnyt niin en sitten tiedä.
Et hei todellakaan ole ainoa joka näin näki, minulle ja osalle muitakin on kyllä välittynyt myös näin ja yleisesti on kyllä kirjoiteltu mielestäni, että B rennompi sunnuntaina ym.
 
vierailija
Minä näin jossain lauantain klipeissä tosi jäykän Bojanin, mistä hämmennyin suuresti. Siis oletin etukäteen, että hän voisi olla vähän jännittynyt tai hermostunut, mutta en olettanut näkeväni tuollaista. Sanoin siitä yhdelle kaverille, joka oli paikalla ja hän suuttui minulle, että kehtaan väittää moista ja hän oli paikalla ja minä en.

Niin, selvästi olen kai aika yksinäni tämän ajatuksen kanssa, kun kukaan muu ei ole kai kutsunut häntä fyysisesti jäykän oloiseksi (ainakin ajoittain), mutta en tiedä miksi olisin kuvitellutkaan sellaista, mitä en ollenkaan odottanut näkeväni tai miten video "vääristäisi" tällä tavalla. Mutta jos kukaan muu ei tätä nähnyt niin en sitten tiedä.
ei hän musta ehkä jäykkä ollut, mutta jotenkin jännittynyt, ja se energisyys vaikutti osin ns. Pakotetulta, toisin kuin sunnuntaina
 
vierailija
Et hei todellakaan ole ainoa joka näin näki, minulle ja osalle muitakin on kyllä välittynyt myös näin ja yleisesti on kyllä kirjoiteltu mielestäni, että B rennompi sunnuntaina ym.
Joo, siis olen nähnyt ihmisten kutsuneen Bojanin olemusta jännittyneeksi, hermostuneeksi ja parin jopa vähän surumieliseksi lauantaina, ja selvästi sunnuntaina oli rennommat energiat, mutta en ollut nähnyt kenenkään muun käyttävän sanaa jäykkä ja se oli sopivin sana, mikä itselleni tuli mieleen. Siis jotenkin hänen kehonsa liikkui jäykästi verrattuna normaaliin "flow'hun".
 
vierailija
Joo, siis olen nähnyt ihmisten kutsuneen Bojanin olemusta jännittyneeksi, hermostuneeksi ja parin jopa vähän surumieliseksi lauantaina, ja selvästi sunnuntaina oli rennommat energiat, mutta en ollut nähnyt kenenkään muun käyttävän sanaa jäykkä ja se oli sopivin sana, mikä itselleni tuli mieleen. Siis jotenkin hänen kehonsa liikkui jäykästi verrattuna normaaliin "flow'hun".
Minustakin vaikutti jähmeämmältä jotenkin, ajattelen, että se jännitys uusista kappaleista, kiertueen aloitus ja todella myöhään hoitivat teknisiä ongelmia voisi olla syitä, ei ole minusta huono asia, että ihmisillä on eri näkemyksiä, eikä sellaisesta tarvitsisi pahastua
 
vierailija
Kyllähän sekin on varmasti vaikuttanut Bn olemukseen Lauantaina jos ei kerran tuntenut oloaan oikein kotoisaksi lavalla sen paniikkikohtauksen jälkeen koko vuonna ja kuitenkin oli parin kuukauden tauko keikkailussa eikä tiennyt miltä se taas tuntuisi... Ja tottakai myös uusien biisien vastaanotto. Sitten Sunnuntaina oli selvästi paljon rennompi ja vitsikkäämpi kun kaikki menikin hyvin edellisenä päivänä
 
vierailija
Kyllähän sekin on varmasti vaikuttanut Bn olemukseen Lauantaina jos ei kerran tuntenut oloaan oikein kotoisaksi lavalla sen paniikkikohtauksen jälkeen koko vuonna ja kuitenkin oli parin kuukauden tauko keikkailussa eikä tiennyt miltä se taas tuntuisi... Ja tottakai myös uusien biisien vastaanotto. Sitten Sunnuntaina oli selvästi paljon rennompi ja vitsikkäämpi kun kaikki menikin hyvin edellisenä päivänä
Samoja fiiliksiä minulla.
 
vierailija
Lauantaina K istui yleisössä tyttiksen vieressä, su ei. Eikä siitä sen enempää, koska "yksityishenkilöt" blaa blaa.
Ihan kuin tässä ei olisi ollut muita tekijöitä. Aiemminkin on todettu, että ihan keikkoihin liittyvät mundaanit sotkut kuten jonotus/lentokaaokset ja muut ovat heikentäneet Bojanin fiilistä ja suoritusta. Nyt oli sumplittu teknisiä ongelmia yötä myöten, esitettävänä useita hyvin henkilökohtaisia biisejä ensimmäistä kertaa ja lisäksi Bojan on itse sanonut ahdistusjuttujen yhä painavan taustalla. Varmasti olisi ollut esiintymisessä eroa ihan riippumatta siitäkin, keitä yleisössä oli.
 
vierailija
Early morning in Tallinna. Just Nace and Jan awake drinking morning coffee.

Nace: I woke last night and heard Bojan crying. He tried to do it quietly but I heard a sob.

Jan: He was quite drunk in the evening. Alcohol makes him so emotional.

Nace: He cries for Jere. I know it. We can't even understand what he's going through. He is so young and inexperienced.

Jan: And so in love. Jere is out of map just now, he can't understand, what is going on. Is there anything we can do?

Nace: Kris could call Jere. Or should we do it together? We have an awful lot of gigs ahead of us and none of this will come of if he cries all night and misses him.

Jan: Waiting for Kris to wake up, he might have some ideas.

Nace: Kris, ok. His ideas aren't allways the best, but we'll see.

Jan: Another cup of coffee? I can get it.
 
vierailija
Early morning in Tallinna. Just Nace and Jan awake drinking morning coffee.

Nace: I woke last night and heard Bojan crying. He tried to do it quietly but I heard a sob.

Jan: He was quite drunk in the evening. Alcohol makes him so emotional.

Nace: He cries for Jere. I know it. We can't even understand what he's going through. He is so young and inexperienced.

Jan: And so in love. Jere is out of map just now, he can't understand, what is going on. Is there anything we can do?

Nace: Kris could call Jere. Or should we do it together? We have an awful lot of gigs ahead of us and none of this will come of if he cries all night and misses him.

Jan: Waiting for Kris to wake up, he might have some ideas.

Nace: Kris, ok. His ideas aren't allways the best, but we'll see.

Jan: Another cup of coffee? I can get it.
❤
 

Yhteistyössä