Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ääh. Olin varma, että saisin ficin kasaan ennen Joksujen tuloa Suomeen, vaikka varmuudeksi laskin sen varaan, että he voisivat tulla useitakin päiviä etuajassa, mutta kroppa ei sitten ollut samaa mieltä ja lauantaista asti vointi on vain huonontunut päivä päivältä ja tänään vielä ihan tolkuton migreeni päälle. Ärsyttää. (Joo, ei saisi ärsyttää mikään kaikkien superihanien uutisten jälkeen, mutta tämä migreeni ei auta asiaa.)

- Joymuffin
 
vierailija
Mä oon aika sanaton tän päivän uutisista. Siis pitää nyt sulatella kaikki. Haastattelu, K messissä ainakin viikon, H ei mahdu keikkabussiin mutta K:lle siellä ilmeisesti paikka varattu jos vain suinkin pystyy sen hyödyntää 😭💔
Ja ehkä muutkin sulattelee, tääl on aika hiljaista mut toki vauvalla meno on muu
 
vierailija
Mä oon aika sanaton tän päivän uutisista. Siis pitää nyt sulatella kaikki. Haastattelu, K messissä ainakin viikon, H ei mahdu keikkabussiin mutta K:lle siellä ilmeisesti paikka varattu jos vain suinkin pystyy sen hyödyntää
Ja ehkä muutkin sulattelee, tääl on aika hiljaista mut toki vauvalla meno on muu
Mikä tää H ei mahdu keikkabussiin juttu on?
 
vierailija
En ota kantaa mihin Joksut Suomessa tulevat, mutta kyllä Lappiin on juuri Britanniasta lennetty päiväksi.
Mä en myöskään ymmärrä tätä ettei kannattaisi mennä pariksi päiväksi. Tosi moni ulkomainen turisti on tosiaan Lapissa vain sen päivän tai pari. Ja itsekin oon mennyt esim. Pariisiin ja Lontooseen pariksi päiväksi. Parempi sekin on kuin ei mitään eikä enempää aikaa just nyt oo. Ja sinne tosiaan on suora lento Lontoosta eli ei oo yhtään sen vaikeampi tulla kuin Helsinkiin. Ja K ja H lentäisi Rovaniemelle tunnissa, niin ei olisi ihan mahdoton ajatus. Varsinkin kun tulossa on koko JO eikä pelkästään B, niin uskon että jos K haluaa esitellä heille Suomea, niin se olisi ennemmin näin talvella Lappi kuin Vantaa. Mutta huomenna se nähdään mihin lentävät. Helsinkiin tulee lentoja useita pitkin päivää, Rovaniemen lento saapuu alkuillasta.
 
vierailija
Mä en myöskään ymmärrä tätä ettei kannattaisi mennä pariksi päiväksi. Tosi moni ulkomainen turisti on tosiaan Lapissa vain sen päivän tai pari. Ja itsekin oon mennyt esim. Pariisiin ja Lontooseen pariksi päiväksi. Parempi sekin on kuin ei mitään eikä enempää aikaa just nyt oo. Ja sinne tosiaan on suora lento Lontoosta eli ei oo yhtään sen vaikeampi tulla kuin Helsinkiin. Ja K ja H lentäisi Rovaniemelle tunnissa, niin ei olisi ihan mahdoton ajatus. Varsinkin kun tulossa on koko JO eikä pelkästään B, niin uskon että jos K haluaa esitellä heille Suomea, niin se olisi ennemmin näin talvella Lappi kuin Vantaa. Mutta huomenna se nähdään mihin lentävät. Helsinkiin tulee lentoja useita pitkin päivää, Rovaniemen lento saapuu alkuillasta.
No eivät varmana mene mihinkään Lappiin, kun ovat kuiteskin tulossa katsomaan ”vain” Jereä. Eli Bojanin rakasta. Siinä ei puitteilla silloin ole sen suurempaa merkitystä 💕
Jos nyt ei ois keikkoja, voisi vähän ihmetelläkin, että olisivatko ”vain” Hesassa / Vantaalla, joskin ymmärtäisin sen silloinkin ihan hyvin, koska uskon, että Jere tänne tulossa on se tärkein asia.
Mutta koska nyt on keikka on täysin luonnollista, etteivät lähde mihinkään muualle.
 
vierailija
Hiilihapotetun ficeille tarinassa, jossa Jerellä on mpreg baby ja Bojan on siinä mukana, oli nyt käyttöä, seksikästä menoa AF. Harmi, että niiden lukemiseen tarvii Ao3 tunnukset, muuten vois suositella kaikille. Siinä tarinassa joutuu ohittamaan pari hullunkurista ”faktaa”, mutta koska itse suhteen ja seksin kuvaus on niin timanttista, se ei ole vaikeaa.
 
vierailija
Ei täälläkään 🥹 Yritin jo saada unta mutta eipä näköjään onnistu 🥲
Ai ja että kuinka paljon kello on!? No paljon!
Täällä kanssa yksi joka valvoo turhaan, mutta kun hiton K ja B ei anna mulle rauhaa. Huomenna varmaan nuokun päivän läpi ja olen päiväunilla just silloin, kun lopulta jostain posahtaa kuvamateriaalia K ja B jälleennäkemisestä.
 
vierailija
En mäkään oikeastaan usko, että Lappiin tällä aikataululla lähtevät. Huonot säät osuisi heillekin kohdalle jos menisivät. Sää jotakuinkin sama kuin Helsingissä tai Vantaalla. Luulen, että ottavat rauhallisen laskun kiertueen alkuun. Vierailevat Jeren luona ja mahdollisesti tekevät Vantaa kierroksen muraalille. Muuta ihan tavallista hengaamista, kun kiertueella on härdelli. <3
 

Yhteistyössä