Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On a bus somewhere in the Baltics. A text message arrives on Jere's phone:

B: Are you sleeping?

J: Not yet, is everything ok?

B: Just want to hear your voice. Videocall?

J: We met just a little while ago, and your bed is under my bed, but it's ok.

B: Tell me a bedtime story. I love falling asleep to your voice.

J: Bedtime story. An adult story, I suppose. And not only my voice?

B: Jere, I love that you read my mind. Call now.

J: We have to be quiet so Kris doesn't wake up. I think he's watching over what we are doing.

B: Of course. My mother has asked him to do so. It's not a big deal. But now, call me. I'm waiting.

J: Wait a minute. I need some space, I open my formulasheets.

B: Yes. This is going to be fun.
😄❤❤
 
vierailija
Pienellä varauksella, mutta Discordin mukaan Joksut olisi sanoneet tämän päivän tapaamisessa faneille, että näkevät Käärijää (ja Häärijää) jo huomenna. Lisäksi että K olisi mukana joillakin (monikossa) kiertueen keikoilla, ei tietoa millä. 🤗
 
vierailija
On a bus somewhere in the Baltics. A text message arrives on Jere's phone:

B: Are you sleeping?

J: Not yet, is everything ok?

B: Just want to hear your voice. Videocall?

J: We met just a little while ago, and your bed is under my bed, but it's ok.

B: Tell me a bedtime story. I love falling asleep to your voice.

J: Bedtime story. An adult story, I suppose. And not only my voice?

B: Jere, I love that you read my mind. Call now.

J: We have to be quiet so Kris doesn't wake up. I think he's watching over what we are doing.

B: Of course. My mother has asked him to do so. It's not a big deal. But now, call me. I'm waiting.

J: Wait a minute. I need some space, I open my formulasheets.

B: Yes. This is going to be fun.
😂
 
vierailija
Tauluagentti ei valitettavasti päässyt näyttämään taulua kun porukkaa oli niin paljon, mutta sai Bojanilta pitkän halin ja upean kuvan koko bändin kanssa, joten hänen kannaltaan hyvin onnistunut reissu. :)
 
vierailija
Joksujen tulo Suomeen huomenna on jo varmistunut, mutta Vauvalla muutama epäilee, että he menisivätkin Lappiin eikä Helsinkiin, koska sinnekin menee Lontoosta huomenna suora lento. Jotain toki voisi kuvitella, että on plänättynä kun tulevat näin paljon etukäteen. :)
 
vierailija
Joksujen tulo Suomeen huomenna on jo varmistunut, mutta Vauvalla muutama epäilee, että he menisivätkin Lappiin eikä Helsinkiin, koska sinnekin menee Lontoosta huomenna suora lento. Jotain toki voisi kuvitella, että on plänättynä kun tulevat näin paljon etukäteen.
Mä väitän että siellä on korkeintaan yksi ihminen puolitosissaan tarjoilemassa Lappi-teoriaa, eikä sillä ole mitään uskottavaa pohjaa. En usko sekuntiakaan, että Joksut menisivät minnekään Suomessa, jos siellä ei ole Kärppyä.
 
vierailija
Mä väitän että siellä on korkeintaan yksi ihminen puolitosissaan tarjoilemassa Lappi-teoriaa, eikä sillä ole mitään uskottavaa pohjaa. En usko sekuntiakaan, että Joksut menisivät minnekään Suomessa, jos siellä ei ole Kärppyä.
No eivät taatusti mene Lappiin ilman Kärtsää, enkä usko että Kärtsän kanssakaan, mutta ei se mahdotonta ole. Jotain plänejä heillä voi hyvinkin olla, moni toivoo studiota, mutta voi tietysti olla joku mitä emme edes ajattele.
 
vierailija
Itse ainakin uskon että tulevat Suomeen huomenna jo siksi että saavat viettää rauhassa aikaa Kärtsän (ja Härtsän) kans ennen keikkojen alkamista, vaikka siitä Lapin reissustakin kertoivat haaveilevansa sillon NT aikaan niin eiköhän he sellaiselle haluais hieman enempi aikaa kuin pari päivää
 
vierailija
Ei oo totta! ❤ eli näkevät ainakin viikon ajan jos K menee ainakin tallinnaan? Ääääääh harmi kun en pääse keikoilla iski fomo. Toisaalta ehkä olen kykenevämpi seuraamaan tätä etäältä koska jos olisin taas keikalla jäisin pöllyihin. Ja materiaalia varmaan on tiedossa myös keikoilta?! ❤

Tää on kun loma jota olen odottanut kauan ja en todellakaan voinu ees kuvitella että tää eskaloituu näin!!
 
vierailija
Mä väitän että siellä on korkeintaan yksi ihminen puolitosissaan tarjoilemassa Lappi-teoriaa, eikä sillä ole mitään uskottavaa pohjaa. En usko sekuntiakaan, että Joksut menisivät minnekään Suomessa, jos siellä ei ole Kärppyä.
Eihän ne tietenkään ilman K:ta mene, mutta mun mielestä Lappi kuulostaa uskottavalta kun tulevat näin monta päivää ennen keikkoja ja jos sinne tosiaan pääsee Lontoosta suoralla lennolla.
 

Yhteistyössä