Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miks mulla on sellanen muistikuva että jossain vaiheessa he itse puhuivat että olisivat Lontoossa Huhtikuuhun asti ja näitä keikkoja ei tässä keväällä ees ollut silloin suunnitelmissa... Vai oonks mä nähny unta
Itse muistelen, että joskus tarkoitus oli tehdä nauhoitukset huhtikuussa Lontoossa, vaikka välissä olisi tämä kiertue. Tämän ajatuksen puolesta puhuu se, että keikat ovat tosi hämärässä paikassa. Miksi ensin asua Lontoossa, sitten muuttaa sieltä pois ja tulla takaisin keikkoja varten, eikä heittää niitä samaan syssyyn. :)
 
vierailija
Miks mulla on sellanen muistikuva että jossain vaiheessa he itse puhuivat että olisivat Lontoossa Huhtikuuhun asti ja näitä keikkoja ei tässä keväällä ees ollut silloin suunnitelmissa... Vai oonks mä nähny unta
Ainakin uutisketjussa ekalla sivulla on vahvistusta vähän tälle, koska syyskuussa oli tieto, että JO olisi Lontoossa tammi-helmikuun ja sitten maalis-toukokuun (ilmeisesti välissä olisivat käyneet muualla?). Varmaan kevään kiertueen suunnittelut on tuolloin olleet jo käynnissä, mutta ei julkisesti ei toki ollut mitään tiedossa.
 
vierailija
Onhan se nyt iso juttu että K vei vanhemmilleen joksut 😭😭 ei ihan ketä tahansa työkaveria veisi heille että kyllä B on osa perhettä ja se saa mut liikuttuneeksi 😭 en kestä ajatusta että näkisi K:n lapsuuden kuvia tai huoneen tai mitä tahansa
 
vierailija
Laitoin tästä jo yöketjuun, mutta laitan vielä tänne puutarhallekin (kun ehkä se enemmän tänne kuuluu) että Jure oli postannut lisää kuvia eilen, huh! 🥵 Se ensimmäinen oli tuttu mutta niitä seuraavia en itse ainakaan muista aiemmin nähneeni.
 

Yhteistyössä