vierailija
Sama täällä, vaikka muutkin tyylit kyllä sopiiMä jotenkin tykkäsin tästä tyylistä, kun joksut hakivat vaatteensa sieltä mummon vaatekaapista.
Sama täällä, vaikka muutkin tyylit kyllä sopiiMä jotenkin tykkäsin tästä tyylistä, kun joksut hakivat vaatteensa sieltä mummon vaatekaapista.
En itse katsonut MGP:tä, mutta lauantaina kiersi Kääriä-ketjussa tumppu- ja twitterlinkit pätkiin. Oli siis ilmeisesti vilahtanut Alessandran insertissä ja sitten oli erikseen Het Groten viisutapahtumassa nauhoitettu pätkä, jossa Kärppä kehoitti äänestämään. Pikaiset terveiset siis vaan, ei mitään sen kummallisempaa.Aiemmin täällä puhuttiin, että K ois näkynyt eilen Norjan viisukarsintafinaalissa. Tarkotettuiinko niitä lyhyitä klippejä Amsterdamista Alessandran vuotta muistellessa? Vai oliko jossain kohtaa muualla esillä?
Olen tulossa seurueessa, jossa meitä on kolme. Aiempien vastausten perusteella Kultsalle tulee ainakin kymmenkunta yli kuuskymppistä pelkästään täältä puutarhan puolelta.
Sama mulla, Tavalla olin vielä 59 v. ( Eli huima ero ) Ja olen siis tuo alkuperäinen vastaaja.Mä myös. Tosin Tavalla olin vielä 59 v. Ja tunnen olevani 30 v.
Eipä ole vieläkään Damonista havaintoa Slovenian reissun jälkeen, Krisistä taisi olla vaan se metrossa otettu kuva(?) vai muistanko väärin.Eipä vieläkään saatu niitä Juren kuvia . Damon missä viipyy??
Yhdessä ne hengaa, missä lie. Olen ollut koko ajan sitä mieltä, että jos joku näistä tulee vielä joskus kaapista, se on nimenomaan Kris. No, en yllättyisi Bojanistakaan.Eipä ole vieläkään Damonista havaintoa Slovenian reissun jälkeen, Krisistä taisi olla vaan se metrossa otettu kuva(?) vai muistanko väärin.
Ovat tympeän näköisiä, jos henkilöllä on paksut olkavarret tai allit. Hihallisella sinne vaan!Höpsis. Hihattomat sopii kaiken ikäisille ja kokoisille.
Jos et halua semmoisia kapeita naruhihoja, on myös leveämpiä hihattomia jotka peittää suunnilleen puolet olkapäästä.
Ovat tympeän näköisiä, jos henkilöllä on paksut olkavarret tai allit. Hihallisella sinne vaan!
Itse en ole tukeva, ei vaan tunnu olo kotoiselta hihattomassa paidassa alkuper. vaatekyselijäOvat tympeän näköisiä, jos henkilöllä on paksut olkavarret tai allit. Hihallisella sinne vaan!
Miksi kaiken pitäisi olla pelkästään kritiikitöntä ihastelua? Mä en ainakaan ole lupautunut mihinkään sellaiseen alkaessani toukokuussa seuraamaan näitä kahta? Minusta tähän koko hullunmyllyyn kuuluu oleellisena osana myös sen pohdinta, alkaako henkilö irrottautua hullunmyllystä, miksi ja mitä kokien. Ne kokemukset ovat ihan yhtä tärkeitä kuin hurahtaminenkin koko juttuun tai jonkunnomat seksifantasiat aihepiiriin löyhästi liittyviä henkilöitä kohtaan.Sit kannattaa keskustella niistä muista itselle vielä mielenkiintoisista asioista, mutta ei kirjoitella tuollaisia, ettei enää usko mihinkään näiden kahden välillä. Moni täällä kuitenkin edelleen uskoo tai vähintään kovasti toivoo, joten tuollaiset mielipiteet tuntuvat tahallisilta yrityksiltä latistaa tunnelma täällä.
Siinä tapauksessa toivotaan, että irrottaudut tältä palstalta pikimmiten.Miksi kaiken pitäisi olla pelkästään kritiikitöntä ihastelua? Mä en ainakaan ole lupautunut mihinkään sellaiseen alkaessani toukokuussa seuraamaan näitä kahta? Minusta tähän koko hullunmyllyyn kuuluu oleellisena osana myös sen pohdinta, alkaako henkilö irrottautua hullunmyllystä, miksi ja mitä kokien. Ne kokemukset ovat ihan yhtä tärkeitä kuin hurahtaminenkin koko juttuun tai jonkunnomat seksifantasiat aihepiiriin löyhästi liittyviä henkilöitä kohtaan.
Tähän on moni käyttänyt niin älyttömän määrän aikaansa, että kaikki irrottautumispohdinnat ovat täysin oikeutettuja.
Mä törmäsin eilen tällaiseen videoon. On siis jonkun fanin instasta, mutta hän saattaa olla B:n opiskelukaveri (nainen). Scrollasin vain tylsistyneenä instaa, josta siis tuli random kissa- ja hevosvideoita yksi toisensa perään, ja sitten tämä. Jäin katsomaan, kun tajusin slovenialaiseksi. Sit yhtäkkiä Bojan oli siinä (söpönä af)Mulla oli todella typerä hymy päällä sitä stooria katellessa ja piti tietenki kattoo muutamaan kertaan Tarvis kyllä joka päivä edes pienen annoksen hymyilevää Bojania, parantaa mielialaa välittömästi Ja tosiaan on se jännä miten se osaa olla kuuma ja söpö samaan aikaan.
Mut Kris seurustelee, tai ainakin seurusteli tiettävästi vielä vuodenvaihteessa.Yhdessä ne hengaa, missä lie. Olen ollut koko ajan sitä mieltä, että jos joku näistä tulee vielä joskus kaapista, se on nimenomaan Kris. No, en yllättyisi Bojanistakaan.
Ei hel vetti.Sinä ajat porukkaa keskustelemaan muualle.
Kun mikään käänne ei yllätä enää tässä saagassa... Sinänsä olisi yllättävää, että Kris on ainoa joksu, jolla on edes oletettu olevan vielä tyttöystävä, mutta mistäpä me tiedetään heidän henk.koht. elämästä.Yhdessä ne hengaa, missä lie. Olen ollut koko ajan sitä mieltä, että jos joku näistä tulee vielä joskus kaapista, se on nimenomaan Kris. No, en yllättyisi Bojanistakaan.
Tää on slovenialainen tiktokkaaja/influensseri. Teki videoita mm. Stožicessa, sieltähän toi Bojan-pätkä on.Mä törmäsin eilen tällaiseen videoon. On siis jonkun fanin instasta, mutta hän saattaa olla B:n opiskelukaveri (nainen). Scrollasin vain tylsistyneenä instaa, josta siis tuli random kissa- ja hevosvideoita yksi toisensa perään, ja sitten tämä. Jäin katsomaan, kun tajusin slovenialaiseksi. Sit yhtäkkiä Bojan oli siinä (söpönä af)
Ana on Instagram: "“The world did not end when i was 17” trend #🥹 #concerts"
3,406 likes, 50 comments - anamacickotnik on December 10, 2023: "“The world did not end when i was 17” trend #🥹 #concerts".www.instagram.com
Sinänsä huvittavaa, että porukka on muutaman Instapostauksen ja kuvan perusteella varaamassa jo kirkkoa Krisille ja Damonille, kun taas Bojanin ja Jeren kohdalla meillä on melkein parin täyspitkän elokuvan verran materiaalia, ja vieläkin pitää tapella ankeuttajien kanssa siitä, ovatko he edes ystäviä enää.Kun mikään käänne ei yllätä enää tässä saagassa... Sinänsä olisi yllättävää, että Kris on ainoa joksu, jolla on edes oletettu olevan vielä tyttöystävä, mutta mistäpä me tiedetään heidän henk.koht. elämästä.
Johtuu siitä että provoilijat eivät ole keksineet vielä provoilla ko. aiheella kuten K/B-aiheella. Olen sitä mieltä että suurin osa ankeuttajista on ihan provoilijoita vaan.Sinänsä huvittavaa, että porukka on muutaman Instapostauksen ja kuvan perusteella varaamassa jo kirkkoa Krisille ja Damonille, kun taas Bojanin ja Jeren kohdalla meillä on melkein parin täyspitkän elokuvan verran materiaalia, ja vieläkin pitää tapella ankeuttajien kanssa siitä, ovatko he edes ystäviä enää.
(Puoliksi vitsillä tämä, en oikeasti oleta Krisin ja Damonin karkaavan vihille huomenna. Paitsi ehkä silti...)
Samaa mieltä. Sitä vähemmän ymmärrän näitä ankeutuksia, jos henkilö itse on ollut mukana tässä. Luulisi siten jo ymmärtävän, ettei kannata näillä "pohdinnoillaan" kuitenkaan pilata toisten tunnelmaa.Siinä tapauksessa toivotaan, että irrottaudut tältä palstalta pikimmiten.
Eiköhän me olla jo opittu, että kaikkeen lauseisiin pitää laittaa: "but if".Sinänsä huvittavaa, että porukka on muutaman Instapostauksen ja kuvan perusteella varaamassa jo kirkkoa Krisille ja Damonille, kun taas Bojanin ja Jeren kohdalla meillä on melkein parin täyspitkän elokuvan verran materiaalia, ja vieläkin pitää tapella ankeuttajien kanssa siitä, ovatko he edes ystäviä enää.
(Puoliksi vitsillä tämä, en oikeasti oleta Krisin ja Damonin karkaavan vihille huomenna. Paitsi ehkä silti...)
Ikinä en haluais riehua puhelin epämiellyttävästi rintsikoissa, hyi! En muutenkaan pidä mitään rintsikoissa ikinä, yhdistän sen h u o r i i n.Tekeekö joku oikeasti noin vai?
No eiks se ollut että ei ole ylitetty rajoja.Kiinnostavaa, jos ja kun toi haastis on tehty ennen viisuja. Mitenköhän B vastaisi nyt?
Siis meinaatko, että tämä Krisin ja Damonin juttu on paljon vakuuttavampi, vaikka matskua tosi vähän, vai mikä oli ajatus? Siis ihan vilpittömästi kysyn, tässä aamutokkurassa ei ajatus toimi.Sinänsä huvittavaa, että porukka on muutaman Instapostauksen ja kuvan perusteella varaamassa jo kirkkoa Krisille ja Damonille, kun taas Bojanin ja Jeren kohdalla meillä on melkein parin täyspitkän elokuvan verran materiaalia, ja vieläkin pitää tapella ankeuttajien kanssa siitä, ovatko he edes ystäviä enää.