Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aiemmin täällä puhuttiin, että K ois näkynyt eilen Norjan viisukarsintafinaalissa. Tarkotettuiinko niitä lyhyitä klippejä Amsterdamista Alessandran vuotta muistellessa? Vai oliko jossain kohtaa muualla esillä?
En itse katsonut MGP:tä, mutta lauantaina kiersi Kääriä-ketjussa tumppu- ja twitterlinkit pätkiin. Oli siis ilmeisesti vilahtanut Alessandran insertissä ja sitten oli erikseen Het Groten viisutapahtumassa nauhoitettu pätkä, jossa Kärppä kehoitti äänestämään. Pikaiset terveiset siis vaan, ei mitään sen kummallisempaa. 🙂
 
vierailija
Ovat tympeän näköisiä, jos henkilöllä on paksut olkavarret tai allit. Hihallisella sinne vaan!

Mistä syystä tulette keikoille? Esittelemään itseänne ja vaatteitanne vai kuuntelemaan musiikkia? Tämä vaatekysymys on kyllä aika omituinen - päälle sitä, mikä mukavalta tuntuu. En minä ainakaan ole mihinkään muotinäytökseen tai gaalajuhlaan valmistautumassa.
 
vierailija
Sit kannattaa keskustella niistä muista itselle vielä mielenkiintoisista asioista, mutta ei kirjoitella tuollaisia, ettei enää usko mihinkään näiden kahden välillä. Moni täällä kuitenkin edelleen uskoo tai vähintään kovasti toivoo, joten tuollaiset mielipiteet tuntuvat tahallisilta yrityksiltä latistaa tunnelma täällä.
Miksi kaiken pitäisi olla pelkästään kritiikitöntä ihastelua? Mä en ainakaan ole lupautunut mihinkään sellaiseen alkaessani toukokuussa seuraamaan näitä kahta? Minusta tähän koko hullunmyllyyn kuuluu oleellisena osana myös sen pohdinta, alkaako henkilö irrottautua hullunmyllystä, miksi ja mitä kokien. Ne kokemukset ovat ihan yhtä tärkeitä kuin hurahtaminenkin koko juttuun tai jonkunnomat seksifantasiat aihepiiriin löyhästi liittyviä henkilöitä kohtaan.
Tähän on moni käyttänyt niin älyttömän määrän aikaansa, että kaikki irrottautumispohdinnat ovat täysin oikeutettuja.
 
vierailija
Miksi kaiken pitäisi olla pelkästään kritiikitöntä ihastelua? Mä en ainakaan ole lupautunut mihinkään sellaiseen alkaessani toukokuussa seuraamaan näitä kahta? Minusta tähän koko hullunmyllyyn kuuluu oleellisena osana myös sen pohdinta, alkaako henkilö irrottautua hullunmyllystä, miksi ja mitä kokien. Ne kokemukset ovat ihan yhtä tärkeitä kuin hurahtaminenkin koko juttuun tai jonkunnomat seksifantasiat aihepiiriin löyhästi liittyviä henkilöitä kohtaan.
Tähän on moni käyttänyt niin älyttömän määrän aikaansa, että kaikki irrottautumispohdinnat ovat täysin oikeutettuja.
Siinä tapauksessa toivotaan, että irrottaudut tältä palstalta pikimmiten.
 
vierailija
Mulla oli todella typerä hymy päällä sitä stooria katellessa ja piti tietenki kattoo muutamaan kertaan Tarvis kyllä joka päivä edes pienen annoksen hymyilevää Bojania, parantaa mielialaa välittömästi Ja tosiaan on se jännä miten se osaa olla kuuma ja söpö samaan aikaan.
Mä törmäsin eilen tällaiseen videoon. On siis jonkun fanin instasta, mutta hän saattaa olla B:n opiskelukaveri (nainen). Scrollasin vain tylsistyneenä instaa, josta siis tuli random kissa- ja hevosvideoita yksi toisensa perään, ja sitten tämä. Jäin katsomaan, kun tajusin slovenialaiseksi. Sit yhtäkkiä Bojan oli siinä (söpönä af)
 
vierailija
Yhdessä ne hengaa, missä lie. Olen ollut koko ajan sitä mieltä, että jos joku näistä tulee vielä joskus kaapista, se on nimenomaan Kris. No, en yllättyisi Bojanistakaan.
Kun mikään käänne ei yllätä enää tässä saagassa... Sinänsä olisi yllättävää, että Kris on ainoa joksu, jolla on edes oletettu olevan vielä tyttöystävä, mutta mistäpä me tiedetään heidän henk.koht. elämästä.
 
vierailija
Mä törmäsin eilen tällaiseen videoon. On siis jonkun fanin instasta, mutta hän saattaa olla B:n opiskelukaveri (nainen). Scrollasin vain tylsistyneenä instaa, josta siis tuli random kissa- ja hevosvideoita yksi toisensa perään, ja sitten tämä. Jäin katsomaan, kun tajusin slovenialaiseksi. Sit yhtäkkiä Bojan oli siinä (söpönä af)
Tää on slovenialainen tiktokkaaja/influensseri. Teki videoita mm. Stožicessa, sieltähän toi Bojan-pätkä on.
 
vierailija
Öö, miten tää näkyy, että pitävät siitä tai kaipaavat sitä? En ole nähnyt esim Jokereiden ikinä kommentoivan faniprojekteja miltään tavallisilta keikoilta mitenkään. Siihen nähden miten iso Stožicen projekti oli he eivät myöskään hehkuttaneet sitä missään, ainakaan niin että mä olisin siihen törmännyt. En muista heidän sanoneen siitäkään missään mitään 🤔
 
vierailija
Kun mikään käänne ei yllätä enää tässä saagassa... Sinänsä olisi yllättävää, että Kris on ainoa joksu, jolla on edes oletettu olevan vielä tyttöystävä, mutta mistäpä me tiedetään heidän henk.koht. elämästä.
Sinänsä huvittavaa, että porukka on muutaman Instapostauksen ja kuvan perusteella varaamassa jo kirkkoa Krisille ja Damonille, kun taas Bojanin ja Jeren kohdalla meillä on melkein parin täyspitkän elokuvan verran materiaalia, ja vieläkin pitää tapella ankeuttajien kanssa siitä, ovatko he edes ystäviä enää.

(Puoliksi vitsillä tämä, en oikeasti oleta Krisin ja Damonin karkaavan vihille huomenna. Paitsi ehkä silti...)
 
vierailija
Sinänsä huvittavaa, että porukka on muutaman Instapostauksen ja kuvan perusteella varaamassa jo kirkkoa Krisille ja Damonille, kun taas Bojanin ja Jeren kohdalla meillä on melkein parin täyspitkän elokuvan verran materiaalia, ja vieläkin pitää tapella ankeuttajien kanssa siitä, ovatko he edes ystäviä enää.

(Puoliksi vitsillä tämä, en oikeasti oleta Krisin ja Damonin karkaavan vihille huomenna. Paitsi ehkä silti...)
Johtuu siitä että provoilijat eivät ole keksineet vielä provoilla ko. aiheella kuten K/B-aiheella. Olen sitä mieltä että suurin osa ankeuttajista on ihan provoilijoita vaan.
 
vierailija
Sinänsä huvittavaa, että porukka on muutaman Instapostauksen ja kuvan perusteella varaamassa jo kirkkoa Krisille ja Damonille, kun taas Bojanin ja Jeren kohdalla meillä on melkein parin täyspitkän elokuvan verran materiaalia, ja vieläkin pitää tapella ankeuttajien kanssa siitä, ovatko he edes ystäviä enää.

(Puoliksi vitsillä tämä, en oikeasti oleta Krisin ja Damonin karkaavan vihille huomenna. Paitsi ehkä silti...)
Eiköhän me olla jo opittu, että kaikkeen lauseisiin pitää laittaa: "but if". 😁
 
vierailija
Sinänsä huvittavaa, että porukka on muutaman Instapostauksen ja kuvan perusteella varaamassa jo kirkkoa Krisille ja Damonille, kun taas Bojanin ja Jeren kohdalla meillä on melkein parin täyspitkän elokuvan verran materiaalia, ja vieläkin pitää tapella ankeuttajien kanssa siitä, ovatko he edes ystäviä enää.

(Puoliksi vitsillä tämä, en oikeasti oleta Krisin ja Damonin karkaavan vihille huomenna. Paitsi ehkä silti...)
Siis meinaatko, että tämä Krisin ja Damonin juttu on paljon vakuuttavampi, vaikka matskua tosi vähän, vai mikä oli ajatus? Siis ihan vilpittömästi kysyn, tässä aamutokkurassa ei ajatus toimi.
 

Yhteistyössä