Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pyhä Jeresus, kovasti olen pahoillani. Tässä on vähän kuvamateriaalia, jota katumusharjoituksena katselin. Pompottimista en löytänyt vielä materiaalia, joten kova katuminen jatkuu.
Kiitos Pastori Munahaukka näistä! Helpotti kovasti 💋
 
vierailija
Bojan sokkona valinnut vaatteensa?

Tästä tuli mieleen yksi viesti jonkun päivän takaa, kun joku väitti täällä tai paatilla että B on liian tietoinen ulkonäöstään ja haluaa aina kuvissa olla hyvännäköinen toisin kuin Kärppä. Tämä kuva on yksi esimerkki ihan päinvastaisesta kuten niin monet muutkin kuvat pyjamakuvista lähtien. Ei todellakaan ole ulkonäkökeskeinen.
 
vierailija
Aiemmin täällä puhuttiin, että K ois näkynyt eilen Norjan viisukarsintafinaalissa. Tarkotettuiinko niitä lyhyitä klippejä Amsterdamista Alessandran vuotta muistellessa? Vai oliko jossain kohtaa muualla esillä?
 
vierailija
Tammikuussa tapahtui asioita, jotka vahvistivat mun ajatuksia ja kai mun ajatuksissa vaan katkaisivat kamelin selän. Ei sen kummempaa eikä mitään mullistavaa, mutta mulle näköjään riittävästi. Toivottavasti oon väärässä. Kohta ollaan viisaampia.
Tammikuussahan tuli molemminpuolisia tykkäyksiä, Bojan kertoi täydellistä treffeistä Jeren kanssa ja jutelleensa Jeren kanssa fanifiktiosta, "hyvin maistaa", ihan joulukuun lopussa julkaistiin podcast, jossa Jere puhuu kauniisti Bojanista, Jere mainitsi Slovenian pipolätkässä... Minusta tammikuu oli shippaajan näkökulmasta oikein antoisa ❤
 
vierailija
Tammikuussahan tuli molemminpuolisia tykkäyksiä, Bojan kertoi täydellistä treffeistä Jeren kanssa ja jutelleensa Jeren kanssa fanifiktiosta, "hyvin maistaa", ihan joulukuun lopussa julkaistiin podcast, jossa Jere puhuu kauniisti Bojanista, Jere mainitsi Slovenian pipolätkässä... Minusta tammikuu oli shippaajan näkökulmasta oikein antoisa
Plus Bojanin synttärionnittelut❤
 
vierailija
Tammikuussa tapahtui asioita, jotka vahvistivat mun ajatuksia ja kai mun ajatuksissa vaan katkaisivat kamelin selän. Ei sen kummempaa eikä mitään mullistavaa, mutta mulle näköjään riittävästi. Toivottavasti oon väärässä. Kohta ollaan viisaampia.
Mä luulen ymmärtäväni sua. Mulle tammikuu oli vähän samankaltainen sillä erotuksella, että uskon yhä vakaasti ystävyyteen ja jopa siihen että something moren mahdollisuuskin on vielä ja että sen on mahdollista kehittyä. Todennäköisyydet siihen ovat tammikuun jälkeen kuitenkin mielestäni vähentyneet enemmän kuin minkään muun kuukauden jälkeen. Voin olla täysin väärässä ja toivonkin niin. Eikä nämä ajatukset mun shippausta lopeta. Senhän ei tarvitse liittyä todellisuuteen. Pääasia on että se tuottaa yhä iloa, eivätkä päähenkilöt tunnu siitä olevan harmissaan.

Ja sitten tietenkin yritetään käännyttää mua vielä takaisin laittamalla MRS = 3 tuohon alle. Voihan universumi soikoon.
 
vierailija
Tammikuussahan tuli molemminpuolisia tykkäyksiä, Bojan kertoi täydellistä treffeistä Jeren kanssa ja jutelleensa Jeren kanssa fanifiktiosta, "hyvin maistaa", ihan joulukuun lopussa julkaistiin podcast, jossa Jere puhuu kauniisti Bojanista, Jere mainitsi Slovenian pipolätkässä... Minusta tammikuu oli shippaajan näkökulmasta oikein antoisa
Kyllä mustakin kuulostaa oudolta, että tammikuun perusteella olis jollekin tullut käsitys ettei enää edes erityisiä ystäviä olla. Noiden edellä mainittujen lisäksihän K:lta tuli myös fire and water -onnittelut, B kommentoi K:n silmäripsiä ja I love youn K:n, H:n ja A:n kuvaan. Ja JO:lle tuli mieleen tehdä se Suomen sää tiktok just kun K oli kylmässä Rukalla jne.
 

Yhteistyössä