Yeah, these are my only intentions
Shout out to your mom and dad for making you
Standing ovation, they did a great job raising you
When I create, you're my muse
The kind of smile that makes the news
Can't nobody throw shade on your name in these streets
Triple threat, you a boss, you a bae, you a beast
You make it easy to choose
You got a mean touch I can't refuse (no, I can't refuse it)
Picture-perfect, you don't need no filter
Gorgeous, make 'em drop dead, you a killer
Shower you with all my attention
Stay in the kitchen, cooking up, cut your own bread
Heart full of equity, you're an asset
Make sure that you don't need no mentions
Already passed, you don't need no approval
Good everywhere, don't worry 'bout no refusal
Second to none, you got the upper hand now
Don't need a sponsor, no, you're the brand now
You're my rock, my Colorado
Got that ring, just like Toronto
Love you now, a little more tomorrow
That's how I feel
Act like you know that you are
Picture-perfect, you don't need no filter
Gorgeous, make 'em drop dead, you a killer
Shower you with all my attention
Stay in the kitchen, cooking up, cut your own bread (whip it)
Heart full of equity, you're an asset (asset)
Make sure that you don't need no mentions (yeah, yeah)
Yeah, these are my only intentions (Quavo)
No cap, no pretending
You don't need mentions (no cap)
Got them saying "goals", they don't wanna be independent
Tell them to mind your business
We in our feelings
It's fifty-fifty percentage (fifty)
Attention, we need commitment
We gotta both admit it (both)
It's funny we both listen (both)
It's a blessing 'cause we both get it (both)
You the best thing and I don't need a witness (best thing)
I'ma find me a ring and pray it's perfect fitted (perfect)
Picture-perfect, you don't need no filter (no filter)
Gorgeous, make 'em drop dead, you a killer (oh)
Shower you with all my attention (I will)
Yeah, these are my only intentions (yeah)
Stay in the kitchen, cooking up, cut your own bread (you do)
Heart full of equity, you're an asset (uh huh)
Make sure that you don't need no mentions (no mentions)
Yeah, these are my only intentions (only intentions)
(That's all I plan to do, ooh)

vierailija
Miksi minun ajatellaan olevan provo, kun kerron vilpittömän mielipiteeni. Tämä on tosi masentavaa ja tottakai täältä löytyy mielenkiintoista keskusteltavaa siitä huolimatta ettei usko noihin kahteen. He ovat molemmat kiinnostavia erikseen. Ei tule kyllä hyvä fiilis kun käsketään häipyä, kun tunnelmat eivät ole samat kuin muilla. Miettikää edes hetki seuraavan kerran, kun ajatte porukkaa pois, miltä se pois ajettavasta tuntuu.
Sinä ajat porukkaa keskustelemaan muualle.

vierailija
Näitä vaatteita (Krisin neuletta lukuunottamatta) ei oo muuten (tietääkseni) näkynyt missään muualla kuin tuossa kuvassa. B on ihanan näköinen tuossa vaaleansinisessä 🩵

B näyttää hyvältä ihan missä vaan, mutta tuo baby blue on kyllä tosi suloinen hänellä (ehkä juuri siksi ei ole näkynytkään sitä, jos ajatellut, että mennyt liian paljon söpöstelyksi 😅)

vierailija
Bojan: Hi guys. Is our tour bus booked yet? How many can sleep there?

Nace: Not yet, but I have to do it soon.

Bojan: Good. I have been thinking, if....

Nace: Bojan. No, no, no. Don't even think about it.

Bojan: As a matter of fact, I have already asked Jere if there is any possibilities for him to join us for a few days. Or maybe for a week or something.

Nace: No, didn't you hear when I said no. Kris, say something too.

Kris: What? Bojan, hou have talked with Jere? Does he has a time to join our tour? That would be absolutely wonderful. I really like Jere.

Nace: No, no, no. I like Jere too, and I like also Bojan. But those two are terrible together. And I think, we don't have no place to sleep for him.

Bojan: It's not a problem. I have a solution for that. Would you like to hear?

Nace: No, no, no. I don't want to hear. Kris, I'm asking you to say no. Please!

Kris: I don't say anything. I like Jere. And sometimes Bojan too. And together they are....well, pretty terrible.

vierailija
Bojan: Hi guys. Is our tour bus booked yet? How many can sleep there?

Nace: Not yet, but I have to do it soon.

Bojan: Good. I have been thinking, if....

Nace: Bojan. No, no, no. Don't even think about it.

Bojan: As a matter of fact, I have already asked Jere if there is any possibilities for him to join us for a few days. Or maybe for a week or something.

Nace: No, didn't you hear when I said no. Kris, say something too.

Kris: What? Bojan, hou have talked with Jere? Does he has a time to join our tour? That would be absolutely wonderful. I really like Jere.

Nace: No, no, no. I like Jere too, and I like also Bojan. But those two are terrible together. And I think, we don't have no place to sleep for him.

Bojan: It's not a problem. I have a solution for that. Would you like to hear?

Nace: No, no, no. I don't want to hear. Kris, I'm asking you to say no. Please!

Kris: I don't say anything. I like Jere. And sometimes Bojan too. And together they are....well, pretty terrible.
Haha. :D Mainio. :)

vierailija
Sit kannattaa keskustella niistä muista itselle vielä mielenkiintoisista asioista, mutta ei kirjoitella tuollaisia, ettei enää usko mihinkään näiden kahden välillä. Moni täällä kuitenkin edelleen uskoo tai vähintään kovasti toivoo, joten tuollaiset mielipiteet tuntuvat tahallisilta yrityksiltä latistaa tunnelma täällä.
En tainnut kirjoittaa, että en mihinkään usko, mutta joka tapauksessa olihan se turhan ankea viesti. Uskon sellaiseen 'normaaliin' ystävyyteen. Joskus vaan tekee mieli ilmoittaa oma mielipide, kun jotkut tuo esiin todella epärealistisia tulkintoja suhteen tilasta, mutta se lienee shippauksen tarkoituskin.

vierailija
Kysymys: kuinka montaa täällä ”kipu kiihottaa”? Siis henk kohtaisesti. Tossa biisissä se siis lienee vertauskuvallista (ruoskiminen), mut varsinaista ruoskimista? Not my thing. Enkä ole Marketta .
Ei kipu kiihota yhtään. Tuo biisi on vastenmielinen. Ei tarvitse kuunnella, tiedän.
Erika siihen sopii, K ei. Tulee tunne, että K haluaisi olla jossain muualla kun tuota biisiä ja rekvisiittaa kuvataan.
Ei yhtään Kn tyylinen.

vierailija
Mutta miten pienemmästä näkyisi teksti?

Entä huuto ”Welcome to the sunny side of Helsinki”? Jonkun täytyisi huutaa reippaasti alkuun yks kaks kolme (mä voisin ihan hyvin tehdä sen, jos muita halukkaita ei olisi) ja siitä tervetuloa-huuto? Ei blokattais kenenkään näkymää.
Miksi tästä pitää tehdä show yleisöltä? Me olemme menossa katsomaan sinne Jokereiden showta, emmekä kehittelemään omaamme.

vierailija
Ei kipu kiihota yhtään. Tuo biisi on vastenmielinen. Ei tarvitse kuunnella, tiedän.
Erika siihen sopii, K ei. Tulee tunne, että K haluaisi olla jossain muualla kun tuota biisiä ja rekvisiittaa kuvataan.
Ei yhtään Kn tyylinen.
Joo, K näyttää vaivaantuneelta noissa jo julkaistuissa pätkissä. Ei ihan omalla mukavuusalueellaan. Kappale sinällään vaikuttaa ihan mukavalta.

vierailija
Miksi tästä pitää tehdä show yleisöltä? Me olemme menossa katsomaan sinne Jokereiden showta, emmekä kehittelemään omaamme.
[/QUOTE
Useimmiten bändi/ artisti pitää siitä, että yleisö on vuorovaikutuksessa heidän kanssaan, siitä yksinkertaisesta syystä. Ja useimmiten he myös osaavat arvostaa sitä, että fanit ovat nähneet vaivaa ja ideoineet jotain spesiaalia. Totta kai se tuntuu bändistäkin kivalta, että heitä on todella odotettu keikalle.

vierailija
Juu en mäkään. Sellaset valoshowt tai kyltit ok mut se et ihan show alkuun pitäis yleisön jotenkin huutaa niin ei oikeen kuullosta hyvältä
Tuli selväksi. Ajatus oli siis jonkinlainen tervetuloa-toivotus Jokereille eikä mikään oma show. Huuto tai lappujen näyttäminen olisi kestänyt joitakin sekunteja, mutta koska ei saa kannatusta niin oikein hyvin voidaan olla ilmankin.

vierailija
Kiinnostava tämä uusin käännetty haastis.

Haastattelijan todetessa, että viisut ovat myös sateenkaariyhteisön tapahtuma ja kysyessä, kiinnostaako heitä kokeilla jotain ehkä ekaa kertaa, B vastaa mielenkiintoisesti: ”I dont think I am tempted to do that for now. I am just completely open to all this and I have a lot of friends that belong to one or more letters of this community.”

Voiko asiaa oikeastaan tuon suoremmin ja paremmin ilmaista konservatiivisessa maassa?

Yhteistyössä