vierailija
Itse menen keikoille aina hihattomassa topissa, koska siellä tulee niin hiton kuuma hyppiessä.
Ok, itsellä istumapaikka ja ei taitaisi sopia minulle, kun en ole niin nuori enääItse menen keikoille aina hihattomassa topissa, koska siellä tulee niin hiton kuuma hyppiessä.
Kyllä sinne voi urheiluvaatteissakin mennä. Mutta ymmärrän, jos muutenkin tarvii uusia vaatteita, niin osta toki.No siis minulla on niin vanhoja vaatteita, että pakko ja housut enempi urheiluvaatteiden tapaisia ei taida sopia oikein tuonne, köyhänä en oo ostanut vaatteita moneen vuoteen
Mitä se sitten on? En uskalla googlettaa.Vähän vierestä, mutta pikkasen naurahdin kun huomasin että netflix luokittelee tuon elokuvan romanttiseksi komediaksi. Voi tulla yllätyksiä, jos sitä lajityyppiä etsii.
Täytyy tosiaan ainakin housut farkut varmaankin, mutta siis onko siellä niin lämmin, että t-paita riittää? Jostain luin, että varminta pukeutua mustiin vaatteisiin?Kyllä sinne voi urheiluvaatteissakin mennä. Mutta ymmärrän, jos muutenkin tarvii uusia vaatteita, niin osta toki.
Voit mennä ihan sellaisena kuin olet, pelko pois. Ehkä jossain teatterissa, oopperassa tai sinfoniaorkesteria kuunnellessa on joillain tapana pukeutua vähän "siistimmin", tyyliin mekko tai jakku, mutta Joksujen keikalla ei sellaista kukaan oleta. Huppari vaikka, jos siltä tuntuu. Itse ostin hyvin etäisesti kostopitsiä muistuttavan paidan, kun sellainen sattui kohdalle ja laitan sen päälleni + mustat farkut, mutta mikään pakko ei ole ostaa uusia vaatteita tai pukeutua teeman mukaisesti.No siis minulla on niin vanhoja vaatteita, että pakko ja housut enempi urheiluvaatteiden tapaisia ei taida sopia oikein tuonne, köyhänä en oo ostanut vaatteita moneen vuoteen
Hmm, siis miksi mustiin? Itse en menisi mihinkään paikkaan tai tilaisuuteen maailmassa mustissa vaatteissa.Täytyy tosiaan ainakin housut farkut varmaankin, mutta siis onko siellä niin lämmin, että t-paita riittää? Jostain luin, että varminta pukeutua mustiin vaatteisiin?
No googletin miten pukeutua keikalle? Niin tälläistä vastausta tuliHmm, siis miksi mustiin? Itse en menisi mihinkään paikkaan tai tilaisuuteen maailmassa mustissa vaatteissa.
Itse tykkään lievänä, mutta jokin piiskaaminen menisi varmaan omalla kohdallani jo yli. Tosin pitäisi varmaan varmuuden vuoksi kokeilla, että osaisin sanoa.Kysymys: kuinka montaa täällä ”kipu kiihottaa”? Siis henk kohtaisesti. Tossa biisissä se siis lienee vertauskuvallista (ruoskiminen), mut varsinaista ruoskimista? Not my thing. Enkä ole Marketta .
Ruoska tulee ulos 9.2 ja UMK on 10.2 miten toiseen on viikko ja toiseen kaksi viikkoa?Kalenteri näyttää hyvältä! Noin viikko Ruoskaan ja UMK: n, 2 viikkoa Everybody's waiting ja 4 viikkoa JO keikkoihin
Ihan voi pukeutua haluamaansa väriin tai tyyliin. Itse vihaan mustia vaatteita sydämeni pohjasta, joten en niihin myöskään pukeutuisi koskaan. Joksujen keikoilla näkee aika monenlaista pukeutumista.No googletin miten pukeutua keikalle? Niin tälläistä vastausta tuli
Minua kyllä paljonkin.Kysymys: kuinka montaa täällä ”kipu kiihottaa”? Siis henk kohtaisesti. Tossa biisissä se siis lienee vertauskuvallista (ruoskiminen), mut varsinaista ruoskimista? Not my thing. Enkä ole Marketta .
Kiitos vinkeistä, pari kaulus t-paitaa löytyy juhlavampaa oliskohan ne sopivia?Voit mennä ihan sellaisena kuin olet, pelko pois. Ehkä jossain teatterissa, oopperassa tai sinfoniaorkesteria kuunnellessa on joillain tapana pukeutua vähän "siistimmin", tyyliin mekko tai jakku, mutta Joksujen keikalla ei sellaista kukaan oleta. Huppari vaikka, jos siltä tuntuu. Itse ostin hyvin etäisesti kostopitsiä muistuttavan paidan, kun sellainen sattui kohdalle ja laitan sen päälleni + mustat farkut, mutta mikään pakko ei ole ostaa uusia vaatteita tai pukeutua teeman mukaisesti.
On siinä romanttisia tunteitakin ja vähän komediaakin kerronnassa, mutta siinä siis kuvataan bdsm-suhdetta aika eksplisiittisesti. Ei sovellu katsottavaksi ihan kenen tahansa seurassa.Mitä se sitten on? En uskalla googlettaa.
Musta lienee perusvarma, mutta valitse sellaista mikä itseäsi miellyttää. Farkuissa ja jossain puserossa et varmasti erotu joukosta. Ainakin edellisillä keikoilla pukeutumista oli laidasta laitaan. Itse tykkään shoppailla vaatteet kirppareilta, sieltä saattaa tehdä hyviä löytöjä ja ympäristö sekä lompakko kiittävät Ymmärrän kyllä vaatekriisin, sellainen iskee myös itselle vaikka kuinka olisin jo päättänyt laittaa samat kuteet kuin ainaNo googletin miten pukeutua keikalle? Niin tälläistä vastausta tuli
Itselläni taas ei melkein olekaan muita kuin mustia vaatteita Pääasia että päällä on jotain, nakuna tuskin sisälle pääsee. Sellaiset vaatteet jotka tuntuu itsestä hyvältä. Jos istumapaikat niin sellaiset joissa on mukava istua.Hmm, siis miksi mustiin? Itse en menisi mihinkään paikkaan tai tilaisuuteen maailmassa mustissa vaatteissa.
Höpsis. Hihattomat sopii kaiken ikäisille ja kokoisille.Ok, itsellä istumapaikka ja ei taitaisi sopia minulle, kun en ole niin nuori enää
Niin kai sitten, en ole oikein vuosiin käynyt missäänEiköhän sinne keikalle saa pukeutua ihan mihin väreihin huvittaa, vaikka sitten kokomustaan. Mikä vaan nyt itestä tuntuu hyvältä.
Mä oon miettinyt, vähentäisikö musta väri luontaista mammaolemustani. Mun ulkonäkö on jotenkin niin perheenäitiä, ettei sitä keikkamoodiin saa millään. Farkkutakit kyllä sopii mulle, sellaistakin harkitsen. Mun muistaakseni yleisön pukeutumisessa on kyllä ollut aika monen moista. Nyt muistinkin olevani sen verran vanha, että ei tässä mikään autaEiköhän sinne keikalle saa pukeutua ihan mihin väreihin huvittaa, vaikka sitten kokomustaan. Mikä vaan nyt itestä tuntuu hyvältä.
Nää olikin Imatran kosken giffejä!!! Ei oo sitäkään aikoihin näkynyt!Tumblr
Tumblr. Pure effervescent enrichment. Old internet energy. Home of the Reblogs. All the art you never knew you needed. All the fandoms you could wish for. Enough memes to knock out a moderately-sized mammal. Add to it or simply scroll through and soak it up.www.tumblr.com
Seivästäjä-Bojan
Ei kai sinne nyt vieruskavereiden outfittejä olla lähdössä rankkaamaan. Toki nyt missään perstuneissa kotiryysyissäkään kannata mennä, edustammehan maatamme siellä, mutta mukavat perussiistit kuteet riittää.Itselläni taas ei melkein olekaan muita kuin mustia vaatteita Pääasia että päällä on jotain, nakuna tuskin sisälle pääsee. Sellaiset vaatteet jotka tuntuu itsestä hyvältä. Jos istumapaikat niin sellaiset joissa on mukava istua.