Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pakko jatkaa vielä. Jos tämä olisi syy, D. toisi varmaan ilmi jotenkin sen. Sellaisen kuvan olen saanut. Mutta oikeampi syy hiljaiseloon on varmaan, että Joksujen uutta videota työstää. Olen siis 1001% sen kannalla, että Damon on siinä vaikka 2. ohjaaja.
Siis miten? Jos nyt leikitään että näin olisi oikeasi tapahtunut, mitä tekisikö damon jonkun sydänsurupäivityksen? Jossa samalla ilmaisisi että työt nyt sakkaa kun muusa ei enää anna?
 
vierailija
Saisiko tällaisen rangaistuksen, vaikka ei olisi kuvaillut täällä kolmen kimpan fantasiaansa?
Laitan Tommyn kellarin viereen rippituolin pystyyn. Saa tulla sui...eiku synninpäästölle. Avajaistarjouksena kaksi Joksua yhden hinnalla ja omavalintaiset rangaistus metodit. Löytyy Kärtsän persikan purentaa ja Janin hidasta seksiä yms. Tervetuloa!
T. Pastori Munahaukka
 
vierailija
Mahdollisimman monta pientä (A4) kylttiä ”We’ve been waiting for you!”
Äh ei, A4 blokkaa tehokkaasti takana olevien näkymän lavalle varsinkin kun niitä on monta ilmassa.

Ja siinä biisissä everybody’s waiting on selvästi negatiivisessä mielessä niin vähän hölmö tehdä tuollaiset laput vaikka niillä toki hyvää tarkoitetaankin.
 
vierailija
Äh ei, A4 blokkaa tehokkaasti takana olevien näkymän lavalle varsinkin kun niitä on monta ilmassa.

Ja siinä biisissä everybody’s waiting on selvästi negatiivisessä mielessä niin vähän hölmö tehdä tuollaiset laput vaikka niillä toki hyvää tarkoitetaankin.
Sehän se pointti nimenomaan onkin että se viesti käännetään positiiviseksi. Mutta A4 on kyllä ihan liian iso todellakin
 
vierailija
Äh ei, A4 blokkaa tehokkaasti takana olevien näkymän lavalle varsinkin kun niitä on monta ilmassa.

Ja siinä biisissä everybody’s waiting on selvästi negatiivisessä mielessä niin vähän hölmö tehdä tuollaiset laput vaikka niillä toki hyvää tarkoitetaankin.
Jälkimmäinen pointtisi on hyvä ja siksi tuon voisi muuttaa johonkin muuhun tekstiin (Welcome to the sunny side of Helsinki?), mutta ensimmäisestä olen sikäli eri mieltä, ettei se haittaisi, jos kyltit näkyisivät vain 10-20 s ennen ekaa biisiä eli esim nostettaisiin heti, kun eka Joksu (Jure?) tulee lavalle. Ja kun ne olisi nähty ne laitettais heti pois.
 
vierailija
Sehän se pointti nimenomaan onkin että se viesti käännetään positiiviseksi. Mutta A4 on kyllä ihan liian iso todellakin
Mutta miten pienemmästä näkyisi teksti?

Entä huuto ”Welcome to the sunny side of Helsinki”? Jonkun täytyisi huutaa reippaasti alkuun yks kaks kolme (mä voisin ihan hyvin tehdä sen, jos muita halukkaita ei olisi) ja siitä tervetuloa-huuto? Ei blokattais kenenkään näkymää.
 
vierailija
Jälkimmäinen pointtisi on hyvä ja siksi tuon voisi muuttaa johonkin muuhun tekstiin (Welcome to the sunny side of Helsinki?), mutta ensimmäisestä olen sikäli eri mieltä, ettei se haittaisi, jos kyltit näkyisivät vain 10-20 s ennen ekaa biisiä eli esim nostettaisiin heti, kun eka Joksu (Jure?) tulee lavalle. Ja kun ne olisi nähty ne laitettais heti pois.
Just noin eli heti kun keikka alkaisi kyltit näkyisivät ja sitten pois. Tuskin haittaisi kenenkään keikka kokemusta.
 
vierailija
Mutta miten pienemmästä näkyisi teksti?

Entä huuto ”Welcome to the sunny side of Helsinki”? Jonkun täytyisi huutaa reippaasti alkuun yks kaks kolme (mä voisin ihan hyvin tehdä sen, jos muita halukkaita ei olisi) ja siitä tervetuloa-huuto? Ei blokattais kenenkään näkymää.
Siinä yleisessä kirkumisessa reipas aloitushuuto tavottaisi just ja just vieressä seisovan.
 

Yhteistyössä