vierailija
Kylläpä olet sassy, Hui!Oi, ootko nyt vähän parempi fani?
Kylläpä olet sassy, Hui!Oi, ootko nyt vähän parempi fani?
Siis miten? Jos nyt leikitään että näin olisi oikeasi tapahtunut, mitä tekisikö damon jonkun sydänsurupäivityksen? Jossa samalla ilmaisisi että työt nyt sakkaa kun muusa ei enää anna?Pakko jatkaa vielä. Jos tämä olisi syy, D. toisi varmaan ilmi jotenkin sen. Sellaisen kuvan olen saanut. Mutta oikeampi syy hiljaiseloon on varmaan, että Joksujen uutta videota työstää. Olen siis 1001% sen kannalla, että Damon on siinä vaikka 2. ohjaaja.
Laitan Tommyn kellarin viereen rippituolin pystyyn. Saa tulla sui...eiku synninpäästölle. Avajaistarjouksena kaksi Joksua yhden hinnalla ja omavalintaiset rangaistus metodit. Löytyy Kärtsän persikan purentaa ja Janin hidasta seksiä yms. Tervetuloa!Saisiko tällaisen rangaistuksen, vaikka ei olisi kuvaillut täällä kolmen kimpan fantasiaansa?
Mahdollisimman monta pientä (A4) kylttiä ”We’ve been waiting for you!”
Äh ei, A4 blokkaa tehokkaasti takana olevien näkymän lavalle varsinkin kun niitä on monta ilmassa.Mahdollisimman monta pientä (A4) kylttiä ”We’ve been waiting for you!”
SUIH-KU-O-TOK-SI-AKris on kyllä varsinainen tease. Käy Damon riisuttav... kuvattavana ja lopputuloksena on kiihkeitä suihkuotoksia, mutta lopulta kuitenkin friendzonettaa sen instapäivityksissään.
Sehän se pointti nimenomaan onkin että se viesti käännetään positiiviseksi. Mutta A4 on kyllä ihan liian iso todellakinÄh ei, A4 blokkaa tehokkaasti takana olevien näkymän lavalle varsinkin kun niitä on monta ilmassa.
Ja siinä biisissä everybody’s waiting on selvästi negatiivisessä mielessä niin vähän hölmö tehdä tuollaiset laput vaikka niillä toki hyvää tarkoitetaankin.
Kiitos tästäLaitan Tommyn kellarin viereen rippituolin pystyyn. Saa tulla sui...eiku synninpäästölle. Avajaistarjouksena kaksi Joksua yhden hinnalla ja omavalintaiset rangaistus metodit. Löytyy Kärtsän persikan purentaa ja Janin hidasta seksiä yms. Tervetuloa!
T. Pastori Munahaukka
Jälkimmäinen pointtisi on hyvä ja siksi tuon voisi muuttaa johonkin muuhun tekstiin (Welcome to the sunny side of Helsinki?), mutta ensimmäisestä olen sikäli eri mieltä, ettei se haittaisi, jos kyltit näkyisivät vain 10-20 s ennen ekaa biisiä eli esim nostettaisiin heti, kun eka Joksu (Jure?) tulee lavalle. Ja kun ne olisi nähty ne laitettais heti pois.Äh ei, A4 blokkaa tehokkaasti takana olevien näkymän lavalle varsinkin kun niitä on monta ilmassa.
Ja siinä biisissä everybody’s waiting on selvästi negatiivisessä mielessä niin vähän hölmö tehdä tuollaiset laput vaikka niillä toki hyvää tarkoitetaankin.
Joskus kauan sitten nettichateissa oli tosi hauska (eikä yhtään kulunut...) vitsi, että jos piti poistua kesken keskustelun suihkuun, niin sanottiin että "menen ottamaan suih".SUIH-KU-O-TOK-SI-A
Noin, tavutin sen kaikille niille jotka luki sen yhtä väärin kuin minä.
Härtsä tuli härkkimäänKris on kyllä varsinainen tease. Käy Damon riisuttav... kuvattavana ja lopputuloksena on kiihkeitä suihkuotoksia, mutta lopulta kuitenkin friendzonettaa sen instapäivityksissään.
Mutta miten pienemmästä näkyisi teksti?Sehän se pointti nimenomaan onkin että se viesti käännetään positiiviseksi. Mutta A4 on kyllä ihan liian iso todellakin
Miksi tämmöisiä pitäisi tehdä, en ymmärrä?Mutta miten pienemmästä näkyisi teksti?
Entä huuto ”Welcome to the sunny side of Helsinki”? Jonkun täytyisi huutaa reippaasti alkuun yks kaks kolme (mä voisin ihan hyvin tehdä sen, jos muita halukkaita ei olisi) ja siitä tervetuloa-huuto? Ei blokattais kenenkään näkymää.
Tuo on ehkä vähän liian pitkä saada huudetuksi synkassa.Mutta miten pienemmästä näkyisi teksti?
Entä huuto ”Welcome to the sunny side of Helsinki”? Jonkun täytyisi huutaa reippaasti alkuun yks kaks kolme (mä voisin ihan hyvin tehdä sen, jos muita halukkaita ei olisi) ja siitä tervetuloa-huuto? Ei blokattais kenenkään näkymää.
Just noin eli heti kun keikka alkaisi kyltit näkyisivät ja sitten pois. Tuskin haittaisi kenenkään keikka kokemusta.Jälkimmäinen pointtisi on hyvä ja siksi tuon voisi muuttaa johonkin muuhun tekstiin (Welcome to the sunny side of Helsinki?), mutta ensimmäisestä olen sikäli eri mieltä, ettei se haittaisi, jos kyltit näkyisivät vain 10-20 s ennen ekaa biisiä eli esim nostettaisiin heti, kun eka Joksu (Jure?) tulee lavalle. Ja kun ne olisi nähty ne laitettais heti pois.
Siinä yleisessä kirkumisessa reipas aloitushuuto tavottaisi just ja just vieressä seisovan.Mutta miten pienemmästä näkyisi teksti?
Ihan normaalit vaatteet vaan, turha ostaa keikkaa varten uusia. Itse menen farkuissa ja t-paidassa.Mitä tuonne pitäisi pukea päälle? En halua erottua muista, syksyllä en päässyt, tajusin, että pitäisi ostaa jotakin varmaan
Ei pitäisi, vaan osan mielestä olisi kiva juttu. Ei sen kummempaa.Miksi tämmöisiä pitäisi tehdä, en ymmärrä?
Vähän vierestä, mutta pikkasen naurahdin kun huomasin että netflix luokittelee tuon elokuvan romanttiseksi komediaksi. Voi tulla yllätyksiä, jos sitä lajityyppiä etsii.Mä toivon että seuraavaksi Damon ja kris kattoo The Secretaryn, ja kuvaa sit mielellään jo heti samana yönä.
No siis minulla on niin vanhoja vaatteita, että pakko ja housut enempi urheiluvaatteiden tapaisia ei taida sopia oikein tuonne, köyhänä en oo ostanut vaatteita moneen vuoteenIhan normaalit vaatteet vaan, turha ostaa keikkaa varten uusia. Itse menen farkuissa ja t-paidassa.