Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niinpä! Mä oikeesti ihmettelin, mistä palstalaisten omista fantasioista täällä edes valitetaan, kunnes joku mainitsi nuo kolmen kimpat. Herran jestas, nehän oli ihan vitsejä! Ei kai kukaan nyt oikeasti täällä kuvittele päätyvänsä noiden kanssa muualle kuin samaan konserttisaliin. Juuri siksi ne oli musta niin hauskoja, kun ne on niin absurdeja omalla tavallaan ja siksi aivan selvästi vaan harmitonta läppää. En olisi voinut kuvitella, että tollainen (vieläpä hyvin ylimalkaisella tasolla ilman yksityiskohtaista kuvailua oleva) keskustelu ihan oikeasti voisi jollekin mennä niin tunteisiin, ettei sitä pysty ohittamaan vaan siihen täytyy palata vielä seuraavana päivänäkin.
Apua. Minä varmaan mainitsin ensimmäisenä eilen kiimapäissäni kolmen kimpan K ja B kanssa, ja en todellakaan ryhtynyt yksityiskohtaisesti selventämään, mitä mun fantasioissa sitten tarkalleen kukin tekee kenenkäkin kanssa ja missä asennossa ja kuinka pitkään ja millä intensiteetillä. Jotenkin huvittavaa, että tällainen menee niin pahasti jonkun Moraali-Marketan ihon alle, että siitä valitetaan yön läpi ja sitten vielä seuraavanakin päivänä. En suostu kokemaan mitään häpeää tällaisesta kirjoittelusta, varsinkin kun Vauvallakin on ollut aikanaan peukkuäänestyksiä (ihan tän viikon alussa taisi olla), että kuinka moni haluaisi kolmen kimppaan K ja B kanssa tai ketä nyt haluaisi panna, ja aika paljon ääniä tuli sille kolmen kimpalle. Ihan harmitonta fantasiointia tämä on, ja todella yleistä. Ei ehkä ole kaikille osa fanitusta, mutta suurelle osalle se on. Ja kaikki meistä käsittää, ettei tällaiset fantasiat ikinä tule toteutumaan, vaan pysyvätkin fantasioina ja lähin kontakti tosiaan fanituksen kohteisiin tulee siellä konserttisalissa tai korkeintaan meet-and-greetissä saa halauksen, jos todella onnekas on (ainakin toivottavasti käsittää, jos ei, niin sitten tarvitsee jotain apua). Sitä ohituskaistaa keskustelussa sopii käyttää, jos viestin alusta jo näkee, että nyt ei nappaa.

Ja lopuksi sanon siitä kolmen kimpasta vielä: B edessä, K takana, minä keskellä, hyvää sunnuntaita vaan kaikille ja soittakaa Carpe Diemiä.
 
vierailija
Apua. Minä varmaan mainitsin ensimmäisenä eilen kiimapäissäni kolmen kimpan K ja B kanssa, ja en todellakaan ryhtynyt yksityiskohtaisesti selventämään, mitä mun fantasioissa sitten tarkalleen kukin tekee kenenkäkin kanssa ja missä asennossa ja kuinka pitkään ja millä intensiteetillä. Jotenkin huvittavaa, että tällainen menee niin pahasti jonkun Moraali-Marketan ihon alle, että siitä valitetaan yön läpi ja sitten vielä seuraavanakin päivänä. En suostu kokemaan mitään häpeää tällaisesta kirjoittelusta, varsinkin kun Vauvallakin on ollut aikanaan peukkuäänestyksiä (ihan tän viikon alussa taisi olla), että kuinka moni haluaisi kolmen kimppaan K ja B kanssa tai ketä nyt haluaisi panna, ja aika paljon ääniä tuli sille kolmen kimpalle. Ihan harmitonta fantasiointia tämä on, ja todella yleistä. Ei ehkä ole kaikille osa fanitusta, mutta suurelle osalle se on. Ja kaikki meistä käsittää, ettei tällaiset fantasiat ikinä tule toteutumaan, vaan pysyvätkin fantasioina ja lähin kontakti tosiaan fanituksen kohteisiin tulee siellä konserttisalissa tai korkeintaan meet-and-greetissä saa halauksen, jos todella onnekas on (ainakin toivottavasti käsittää, jos ei, niin sitten tarvitsee jotain apua). Sitä ohituskaistaa keskustelussa sopii käyttää, jos viestin alusta jo näkee, että nyt ei nappaa.

Ja lopuksi sanon siitä kolmen kimpasta vielä: B edessä, K takana, minä keskellä, hyvää sunnuntaita vaan kaikille ja soittakaa Carpe Diemiä.
Hyi sinua. Määrään sinulle itsesi ruoskimista Kireen tahtiin samalla katsoen Boitsun pompottimien läiskintää valkokankaalta. Sano parit Jeresukset vielä perään
T. Moraaliton pastori
 
vierailija
Kolmen kimpoista K&B:n kanssa on pari kivaa reader-ficciä AO3:lla. Yleensä reader-ficit lähinnä ärsyttävät, kun joko "sinä" on niissä himmeä seksivamppi, tai sitten ujo naapurintyttö, "josta kukaan mies ei ikinä kiinnostu" mutta joka mystisesti herättää idolinsa kiinnostuksen. Ja tässä ficissä lukija on se ujo naapurintyttö, mutta jotain söpöä tässä on kun se tyttö miettii vielä, että hitto kun nuo kaksi ovat niin rakastuneita toisiinsa. :) https://archiveofourown.org/works/47696893
 
vierailija
Kolmen kimpoista K&B:n kanssa on pari kivaa reader-ficciä AO3:lla. Yleensä reader-ficit lähinnä ärsyttävät, kun joko "sinä" on niissä himmeä seksivamppi, tai sitten ujo naapurintyttö, "josta kukaan mies ei ikinä kiinnostu" mutta joka mystisesti herättää idolinsa kiinnostuksen. Ja tässä ficissä lukija on se ujo naapurintyttö, mutta jotain söpöä tässä on kun se tyttö miettii vielä, että hitto kun nuo kaksi ovat niin rakastuneita toisiinsa. https://archiveofourown.org/works/47696893
Tykkäsin tästä ficistä myös! Oisko sulla suositella vastaavaa, mainitsit että noita oli pari?
 
vierailija
😂😂 Niinpä! Mä oikeesti ihmettelin, mistä palstalaisten omista fantasioista täällä edes valitetaan, kunnes joku mainitsi nuo kolmen kimpat. Herran jestas, nehän oli ihan vitsejä! Ei kai kukaan nyt oikeasti täällä kuvittele päätyvänsä noiden kanssa muualle kuin samaan konserttisaliin. Juuri siksi ne oli musta niin hauskoja, kun ne on niin absurdeja omalla tavallaan ja siksi aivan selvästi vaan harmitonta läppää. En olisi voinut kuvitella, että tollainen (vieläpä hyvin ylimalkaisella tasolla ilman yksityiskohtaista kuvailua oleva) keskustelu ihan oikeasti voisi jollekin mennä niin tunteisiin, ettei sitä pysty ohittamaan vaan siihen täytyy palata vielä seuraavana päivänäkin.
Mä tunnustan aloittaneeni tän kun mun unelmatreffeillä ohitettiin kahvittelut ja päädyttiin suoraan sänkyyn janin ja bojanin kanssa. En nyt siinä vaiheessa kyllä kuvitellut, että erikseen pitää tosiaan tulla kertomaan, että en pidä tämän toteutumista todennäköisenä tai itse asiassa edes mahdollisena 😂
 
vierailija
Hyi sinua. Määrään sinulle itsesi ruoskimista Kireen tahtiin samalla katsoen Boitsun pompottimien läiskintää valkokankaalta. Sano parit Jeresukset vielä perään
T. Moraaliton pastori
Pyhä Jeresus, kovasti olen pahoillani. Tässä on vähän kuvamateriaalia, jota katumusharjoituksena katselin. Pompottimista en löytänyt vielä materiaalia, joten kova katuminen jatkuu.
 
vierailija
Ei enempää yksityiselämän ja kuvitelmien välisiä törmäyksiä tähän saagaan, kiitos
Pakko jatkaa vielä. Jos tämä olisi syy, D. toisi varmaan ilmi jotenkin sen. Sellaisen kuvan olen saanut. Mutta oikeampi syy hiljaiseloon on varmaan, että Joksujen uutta videota työstää. Olen siis 1001% sen kannalla, että Damon on siinä vaikka 2. ohjaaja.
 
vierailija
Eiköhän Damon tiedä Krisin tyttöystävästä kyllä varmasti Kris on hänestä kertonut ennen Sloveniaan menoa. Veikkaan edelleen et joko sairastunut tai sit työstää joksujen videota/promokuvia
 

Yhteistyössä