Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin on, sanoo tulleensa kotiin juhlimasta 4-aikoihin, muttei muista tarkkaa aikaa. Tajuttoman söpö kyllä vähän rähjäisenäkin
Oli tosi söpö tuossa, vaikka yöunet olivat jääneet lyhyiksi. Tuossa kyllä yleisen söpöyden ja kuumuuden lisäksi auttaa nuoruus. Tuskin Boitsukaan ihan yhtä hehkeältä näyttää krapulassa sitten, kun hänen ikänsä alkaa 4:llä 😄 🥰
 
vierailija
Eihän täällä edes kirjoitettu eilen mitään ekplisiittistä seksisanastoa tai -fantasioita. Olisiko maininta kolmen hengen kimpasta ollut ”rajuinta” mitä itse luin, eikä siinäkään kuvailtu asioita sen tarkemmin.
Taisi olla vasta tänä aamuna se joku shibari kurssi ja K makrameena. Se oli hyvä viesti mutta en tiedä oliko sekään nyt kovin eksplisiittistä muualla kuin omissa mielikuvissa.

Ja tämäköhän se sitten onkin se uhkakuva että kun luet jotain vähän vihjailevaa niin oma mielikuvitus lähteekin lentoon ja suuntiin joita et olisi osannut kuvitellakaan. Tai et haluaisi kuvitella. Itseäni ei kyllä haittaa.
 
vierailija
Missä se fantasioiden kertomisen raja sitten menee? Muistan kun joku kirjoitti vauvalla siitä, että haluaisi haistella Käärijän käytettyjä alushousuja. Kommentti sai aika paljon alapeukkuja. Eikä niissä kuolaamis viesteissä yleensä ole kuin max. 5-10 yläpeukkua, joten ei niistä selvästikään suurin osa ketjun lukioista tykkää.
👍 Juuri tämä. Kuinka paljon näitä omia fantasioitaan on lupa läväyttää muiden kasvoille. Tuntuu ettei eräillä ole mitään rajaa.
 
vierailija
Oli tosi söpö tuossa, vaikka yöunet olivat jääneet lyhyiksi. Tuossa kyllä yleisen söpöyden ja kuumuuden lisäksi auttaa nuoruus. Tuskin Boitsukaan ihan yhtä hehkeältä näyttää krapulassa sitten, kun hänen ikänsä alkaa 4:llä
Jää nähtäväksi. Mä en kyllä näyttänyt krapulassa noin hehkeältä edes silloin, kun ikä alkoi 2:lla 😂😂😂
 
vierailija
Helsingin 2.3. JO-keikalle on suunnitteilla faniprojekti. Joku reipas on askarrellut 1410 origamiperhosta, ja jakaa ne jonossa oleville. Tarkoituksena heilutella niitä Metuljin aikana. Eri asia sitten soitetaanko ko. biisi keikalla 😌
Johan tästäkin oli draamat käynnissä, kun tuo askartelija oli saanut idean joltain toiselta, mutta ei nyt sitten kiitellytkään häntä tässä ilmoituksessaan.
 
vierailija
Tsiisus. Onneks Moraali-Marketta ei näe mun pään sisälle.
😂😂 Niinpä! Mä oikeesti ihmettelin, mistä palstalaisten omista fantasioista täällä edes valitetaan, kunnes joku mainitsi nuo kolmen kimpat. Herran jestas, nehän oli ihan vitsejä! Ei kai kukaan nyt oikeasti täällä kuvittele päätyvänsä noiden kanssa muualle kuin samaan konserttisaliin. Juuri siksi ne oli musta niin hauskoja, kun ne on niin absurdeja omalla tavallaan ja siksi aivan selvästi vaan harmitonta läppää. En olisi voinut kuvitella, että tollainen (vieläpä hyvin ylimalkaisella tasolla ilman yksityiskohtaista kuvailua oleva) keskustelu ihan oikeasti voisi jollekin mennä niin tunteisiin, ettei sitä pysty ohittamaan vaan siihen täytyy palata vielä seuraavana päivänäkin.
 
vierailija
Johan tästäkin oli draamat käynnissä, kun tuo askartelija oli saanut idean joltain toiselta, mutta ei nyt sitten kiitellytkään häntä tässä ilmoituksessaan.
Tämä oli kyllä niin naurettavaa. Ihan kuin vain yksi ihminen voisi keksiä heilutella perhosia Metuljin aikana. :D Biisin nimi on kuitenkin perhosia.

Noita faniprojekteja ei taideta tehdä bändille, vaan siksi, että projektin tekijä saa huomiota.
 
vierailija
Mulla menny nyt 10 kertaa putkeen. Mutta pitikö siinä välissä siis soittaa jotain muuta biisiä vai onko se väärää tietoa?
Ei tartte soittaa muuta välissä. En pysty valitettavasti kopioimaan vastausta tähän, koska kaksplus luulee mua roskapostiksi jos yritän, mutta vastaus on tuolla
 

Yhteistyössä