vierailija
Niin on, sanoo tulleensa kotiin juhlimasta 4-aikoihin, muttei muista tarkkaa aikaa. Tajuttoman söpö kyllä vähän rähjäisenäkinB on tuossa krapulassa, ei ole ehtinyt silottaa poskiaan
Niin on, sanoo tulleensa kotiin juhlimasta 4-aikoihin, muttei muista tarkkaa aikaa. Tajuttoman söpö kyllä vähän rähjäisenäkinB on tuossa krapulassa, ei ole ehtinyt silottaa poskiaan
Spekulointia, joka ei millään tavalla satuta yhtään ketään. Vähän kuin huumoria, että heh heh, Sloveniaan asti piti lähteä ottamaan Juren kuvat.Kuka saa nautintoa jostain muille besserwisserinä esiintymisestä? "Joo, Juren kuvat kuvataan Sloveniassa". Aha? Sanoi kuka?
Oli tosi söpö tuossa, vaikka yöunet olivat jääneet lyhyiksi. Tuossa kyllä yleisen söpöyden ja kuumuuden lisäksi auttaa nuoruus. Tuskin Boitsukaan ihan yhtä hehkeältä näyttää krapulassa sitten, kun hänen ikänsä alkaa 4:lläNiin on, sanoo tulleensa kotiin juhlimasta 4-aikoihin, muttei muista tarkkaa aikaa. Tajuttoman söpö kyllä vähän rähjäisenäkin
Taisi olla vasta tänä aamuna se joku shibari kurssi ja K makrameena. Se oli hyvä viesti mutta en tiedä oliko sekään nyt kovin eksplisiittistä muualla kuin omissa mielikuvissa.Eihän täällä edes kirjoitettu eilen mitään ekplisiittistä seksisanastoa tai -fantasioita. Olisiko maininta kolmen hengen kimpasta ollut ”rajuinta” mitä itse luin, eikä siinäkään kuvailtu asioita sen tarkemmin.
Juuri tämä. Kuinka paljon näitä omia fantasioitaan on lupa läväyttää muiden kasvoille. Tuntuu ettei eräillä ole mitään rajaa.Missä se fantasioiden kertomisen raja sitten menee? Muistan kun joku kirjoitti vauvalla siitä, että haluaisi haistella Käärijän käytettyjä alushousuja. Kommentti sai aika paljon alapeukkuja. Eikä niissä kuolaamis viesteissä yleensä ole kuin max. 5-10 yläpeukkua, joten ei niistä selvästikään suurin osa ketjun lukioista tykkää.
Jää nähtäväksi. Mä en kyllä näyttänyt krapulassa noin hehkeältä edes silloin, kun ikä alkoi 2:llaOli tosi söpö tuossa, vaikka yöunet olivat jääneet lyhyiksi. Tuossa kyllä yleisen söpöyden ja kuumuuden lisäksi auttaa nuoruus. Tuskin Boitsukaan ihan yhtä hehkeältä näyttää krapulassa sitten, kun hänen ikänsä alkaa 4:llä
Tsiisus. Onneks Moraali-Marketta ei näe mun pään sisälle.
Bojan on ihan syötävän söpö krapulassa . Myös siinä lentokenttäklipissä, kun olivat lähdössä Helsingistä (tai silloin ei oikeastaan tainnut olla vielä edes ihan ehtinyt krapulavaiheeseen)Niin on, sanoo tulleensa kotiin juhlimasta 4-aikoihin, muttei muista tarkkaa aikaa. Tajuttoman söpö kyllä vähän rähjäisenäkin
Voi kyllä. Oisko kaikki Joksut ? Lisää manifestoitavaa.Mites kun Härtsä oli Maltan viisu karsinnoissa ja Kärtsä Norjan, niin miten olis Boitsu UMK:ssa videotervehdyksellä? On kuiteski meidän vävypoika.
Johan tästäkin oli draamat käynnissä, kun tuo askartelija oli saanut idean joltain toiselta, mutta ei nyt sitten kiitellytkään häntä tässä ilmoituksessaan.Helsingin 2.3. JO-keikalle on suunnitteilla faniprojekti. Joku reipas on askarrellut 1410 origamiperhosta, ja jakaa ne jonossa oleville. Tarkoituksena heilutella niitä Metuljin aikana. Eri asia sitten soitetaanko ko. biisi keikalla
ja siellä pään sisällä voit ne jatkossa pitääkinTsiisus. Onneks Moraali-Marketta ei näe mun pään sisälle.
Pakkohan nyt vävypoikien jonkun tervehdyksen laittaaVoi kyllä. Oisko kaikki Joksut ? Lisää manifestoitavaa.
Niinpä! Mä oikeesti ihmettelin, mistä palstalaisten omista fantasioista täällä edes valitetaan, kunnes joku mainitsi nuo kolmen kimpat. Herran jestas, nehän oli ihan vitsejä! Ei kai kukaan nyt oikeasti täällä kuvittele päätyvänsä noiden kanssa muualle kuin samaan konserttisaliin. Juuri siksi ne oli musta niin hauskoja, kun ne on niin absurdeja omalla tavallaan ja siksi aivan selvästi vaan harmitonta läppää. En olisi voinut kuvitella, että tollainen (vieläpä hyvin ylimalkaisella tasolla ilman yksityiskohtaista kuvailua oleva) keskustelu ihan oikeasti voisi jollekin mennä niin tunteisiin, ettei sitä pysty ohittamaan vaan siihen täytyy palata vielä seuraavana päivänäkin.Tsiisus. Onneks Moraali-Marketta ei näe mun pään sisälle.
Pääsen iltavuorosta klo 22, tuun sen jälkeen laittamaan tänne. Ihan vaan heads up.ja siellä pään sisällä voit ne jatkossa pitääkin
Muutenkin pari ekaa kertaa nää faniprojektit oli ihan jees, mutta sit kun niitä on joka keikalla, parhaimmillaan useita samalla keikalla ja samat ideat toistuu niin please, ei enää.Toivottavasti vain yksi toteutuu
Ei niitä noin montaa tarvita.
Tämä oli kyllä niin naurettavaa. Ihan kuin vain yksi ihminen voisi keksiä heilutella perhosia Metuljin aikana. Biisin nimi on kuitenkin perhosia.Johan tästäkin oli draamat käynnissä, kun tuo askartelija oli saanut idean joltain toiselta, mutta ei nyt sitten kiitellytkään häntä tässä ilmoituksessaan.
Ei tartte soittaa muuta välissä. En pysty valitettavasti kopioimaan vastausta tähän, koska kaksplus luulee mua roskapostiksi jos yritän, mutta vastaus on tuollaMulla menny nyt 10 kertaa putkeen. Mutta pitikö siinä välissä siis soittaa jotain muuta biisiä vai onko se väärää tietoa?
Eikö se ollut carpe diemille?Tähän sopisi se Joksujen aurinko-logo
Kiitos ilmoituksesta. Laitan varmuuden vuoksi hälytyksen kännykkään, jotta muistan tulla paikalle lukemaan ja osallistumaan keskusteluunPääsen iltavuorosta klo 22, tuun sen jälkeen laittamaan tänne. Ihan vaan heads up.
Tähän joku we've been waiting for you!Olisihan everybody's waiting biisinkin hauska saada joku projekti, kun se on selvästi merkityksellinen biisi