Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

Seivästäjä-Bojan
 
vierailija
No siis minulla on niin vanhoja vaatteita, että pakko ja housut enempi urheiluvaatteiden tapaisia ei taida sopia oikein tuonne, köyhänä en oo ostanut vaatteita moneen vuoteen
Voit mennä ihan sellaisena kuin olet, pelko pois. Ehkä jossain teatterissa, oopperassa tai sinfoniaorkesteria kuunnellessa on joillain tapana pukeutua vähän "siistimmin", tyyliin mekko tai jakku, mutta Joksujen keikalla ei sellaista kukaan oleta. Huppari vaikka, jos siltä tuntuu. Itse ostin hyvin etäisesti kostopitsiä muistuttavan paidan, kun sellainen sattui kohdalle ja laitan sen päälleni + mustat farkut, mutta mikään pakko ei ole ostaa uusia vaatteita tai pukeutua teeman mukaisesti.
 
vierailija
Kysymys: kuinka montaa täällä ”kipu kiihottaa”? Siis henk kohtaisesti. Tossa biisissä se siis lienee vertauskuvallista (ruoskiminen), mut varsinaista ruoskimista? Not my thing. Enkä ole Marketta 😅.
 
vierailija
Kysymys: kuinka montaa täällä ”kipu kiihottaa”? Siis henk kohtaisesti. Tossa biisissä se siis lienee vertauskuvallista (ruoskiminen), mut varsinaista ruoskimista? Not my thing. Enkä ole Marketta .
Itse tykkään lievänä, mutta jokin piiskaaminen menisi varmaan omalla kohdallani jo yli. Tosin pitäisi varmaan varmuuden vuoksi kokeilla, että osaisin sanoa. :)
 
vierailija
Voit mennä ihan sellaisena kuin olet, pelko pois. Ehkä jossain teatterissa, oopperassa tai sinfoniaorkesteria kuunnellessa on joillain tapana pukeutua vähän "siistimmin", tyyliin mekko tai jakku, mutta Joksujen keikalla ei sellaista kukaan oleta. Huppari vaikka, jos siltä tuntuu. Itse ostin hyvin etäisesti kostopitsiä muistuttavan paidan, kun sellainen sattui kohdalle ja laitan sen päälleni + mustat farkut, mutta mikään pakko ei ole ostaa uusia vaatteita tai pukeutua teeman mukaisesti.
Kiitos vinkeistä, pari kaulus t-paitaa löytyy juhlavampaa oliskohan ne sopivia?
 
vierailija
No googletin miten pukeutua keikalle? Niin tälläistä vastausta tuli
Musta lienee perusvarma, mutta valitse sellaista mikä itseäsi miellyttää. Farkuissa ja jossain puserossa et varmasti erotu joukosta. Ainakin edellisillä keikoilla pukeutumista oli laidasta laitaan. Itse tykkään shoppailla vaatteet kirppareilta, sieltä saattaa tehdä hyviä löytöjä ja ympäristö sekä lompakko kiittävät ☺ Ymmärrän kyllä vaatekriisin, sellainen iskee myös itselle vaikka kuinka olisin jo päättänyt laittaa samat kuteet kuin aina 😄
 
vierailija
Hmm, siis miksi mustiin? Itse en menisi mihinkään paikkaan tai tilaisuuteen maailmassa mustissa vaatteissa.
Itselläni taas ei melkein olekaan muita kuin mustia vaatteita 😅 Pääasia että päällä on jotain, nakuna tuskin sisälle pääsee. Sellaiset vaatteet jotka tuntuu itsestä hyvältä. Jos istumapaikat niin sellaiset joissa on mukava istua.
 
vierailija
Eiköhän sinne keikalle saa pukeutua ihan mihin väreihin huvittaa, vaikka sitten kokomustaan. Mikä vaan nyt itestä tuntuu hyvältä.
Mä oon miettinyt, vähentäisikö musta väri luontaista mammaolemustani. Mun ulkonäkö on jotenkin niin perheenäitiä, ettei sitä keikkamoodiin saa millään. Farkkutakit kyllä sopii mulle, sellaistakin harkitsen. Mun muistaakseni yleisön pukeutumisessa on kyllä ollut aika monen moista. Nyt muistinkin olevani sen verran vanha, että ei tässä mikään auta🙄
 
vierailija

Seivästäjä-Bojan
Nää olikin Imatran kosken giffejä!!! Ei oo sitäkään aikoihin näkynyt!
 
vierailija
Itselläni taas ei melkein olekaan muita kuin mustia vaatteita Pääasia että päällä on jotain, nakuna tuskin sisälle pääsee. Sellaiset vaatteet jotka tuntuu itsestä hyvältä. Jos istumapaikat niin sellaiset joissa on mukava istua.
Ei kai sinne nyt vieruskavereiden outfittejä olla lähdössä rankkaamaan. Toki nyt missään perstuneissa kotiryysyissäkään kannata mennä, edustammehan maatamme siellä, mutta mukavat perussiistit kuteet riittää.
 

Yhteistyössä