vierailija
No, eikös se K:kin (tai siis J) seurustele, mikäli tämän palstan tietotoimistoihin on luottamista.Mut Kris seurustelee, tai ainakin seurusteli tiettävästi vielä vuodenvaihteessa.
No, eikös se K:kin (tai siis J) seurustele, mikäli tämän palstan tietotoimistoihin on luottamista.Mut Kris seurustelee, tai ainakin seurusteli tiettävästi vielä vuodenvaihteessa.
Teille super ikänaudoille!Minä olen tulossa, ja olen 60 v. Olin Tavastiallakin.
Eikös se alkanut venkoilemaan ja heittänyt vastakysymyksen tyyliin, millaisia rajoja tarkoitetaan ja jatkanut sen jälkeen filosoimalla erilaisilla rajoilla. Oikeasti ajattelen, että jokin fyysinen raja on ylitetty joko jo Liverpoolissa tai sitten yhteisellä Suomen ajalla.No eiks se ollut että ei ole ylitetty rajoja.
Tämähän on pelkkää vitsiä ainakin omalta osaltani kuinka Kris on koko ajan menossa kun ei kauheesti näy joksujen stooreissa tai tekemisissäSiis meinaatko, että tämä Krisin ja Damonin juttu on paljon vakuuttavampi, vaikka matskua tosi vähän, vai mikä oli ajatus? Siis ihan vilpittömästi kysyn, tässä aamutokkurassa ei ajatus toimi.
Mä en kyllä osais olla mustis eri sukupuolta olevista ystävistä….No, kyllä minä ainakin vähän pelkäisin, että jään toiseksi Bojanin rinnalla.
Samaa mieltä, ei sieltä selkeää vastausta tullut ja tälläinen tunne itselläkin, että kyllä jotain jossakin kohtaa on tapahtunutEikös se alkanut venkoilemaan ja heittänyt vastakysymyksen tyyliin, millaisia rajoja tarkoitetaan ja jatkanut sen jälkeen filosoimalla erilaisilla rajoilla. Oikeasti ajattelen, että jokin fyysinen raja on ylitetty joko jo Liverpoolissa tai sitten yhteisellä Suomen ajalla.
Enkä nyt tarkoita pelkkää pussailua jossain kisakeskuksen siivouskomerossa.
Täällä kolmas samaa mieltä.Samaa mieltä, ei sieltä selkeää vastausta tullut ja tälläinen tunne itselläkin, että kyllä jotain jossakin kohtaa on tapahtunut
Bojanista en ole niinkään varma, mutta K ei ehkä ole tämäntyyppistä läheisyyttä aiemmin kokenut. Tai mistäpä minä tiedän, kunhan vain pienessä päässäni päättelen.Täällä kolmas samaa mieltä.
Tämä on tosiaan ilahduttavaaTeille super ikänaudoille!
Otan ensin kantaa tuohon ensimmäiseen ja minustakaan ei tarvitse olla kritiikintöntä. Ihmettelen myös näitä että se pilaisi tunnelmaa. Ei pilaa ainakaan minun. Enkä myöskään ole lähdössä täällä mihinkään vaikka joku/jotkut kirjoittavat että ajetaan tuolla lailla keskustelijoita pois.Miksi kaiken pitäisi olla pelkästään kritiikitöntä ihastelua? Mä en ainakaan ole lupautunut mihinkään sellaiseen alkaessani toukokuussa seuraamaan näitä kahta? Minusta tähän koko hullunmyllyyn kuuluu oleellisena osana myös sen pohdinta, alkaako henkilö irrottautua hullunmyllystä, miksi ja mitä kokien. Ne kokemukset ovat ihan yhtä tärkeitä kuin hurahtaminenkin koko juttuun tai jonkunnomat seksifantasiat aihepiiriin löyhästi liittyviä henkilöitä kohtaan.
Tähän on moni käyttänyt niin älyttömän määrän aikaansa, että kaikki irrottautumispohdinnat ovat täysin oikeutettuja.
Mä, joka kirjoitin sen alkuperäisen mietelmän siitä, mitä tulemme näkemään heidän väleistään haluan vielä painottaa, että kirjoitus kumpusi ehkä enemmänkin siitä, että Nt:n ja viime aikaisten haastattelujen pohjalta alkanut "kiitorata" antoi itselleni ajatuksia odotella, että josko näkisimme vielä suhteen liikahtavan edelleen oikeasti eteenpäin? Ja siihen sitten tuli eilen sellainen tunne, että hmmmm, ei varmaankaan nähdä.Tammikuussa tapahtui asioita, jotka vahvistivat mun ajatuksia ja kai mun ajatuksissa vaan katkaisivat kamelin selän. Ei sen kummempaa eikä mitään mullistavaa, mutta mulle näköjään riittävästi. Toivottavasti oon väärässä. Kohta ollaan viisaampia.
Joillain taitaa mennä taas ficcimaailma ja tosielämä vähän sekaisin.
En puhunut itsestäni, ja siis mä toivon, että kaikki seksifantasioiden kuvailut palstalla lopetetaan pikimmiten.Siinä tapauksessa toivotaan, että irrottaudut tältä palstalta pikimmiten.
Ei lopeteta. Tässä vähän lisää fantasiaa:En puhunut itsestäni, ja siis mä toivon, että kaikki seksifantasioiden kuvailut palstalla lopetetaan pikimmiten.
Onko se siitä jostain fanitapaamisesta? A1vajb in järkkäämästä, vai mikä se nimi oli.Tää on slovenialainen tiktokkaaja/influensseri. Teki videoita mm. Stožicessa, sieltähän toi Bojan-pätkä on.
Palsta ei näköjään lainannut viestiä, joka oli siis se, jossa sanottiin, että bändit ovat iloisia faniprojekteista tai jostain isommastakin vuorovaikutuksesta keikoilla.Öö, miten tää näkyy, että pitävät siitä tai kaipaavat sitä? En ole nähnyt esim Jokereiden ikinä kommentoivan faniprojekteja miltään tavallisilta keikoilta mitenkään. Siihen nähden miten iso Stožicen projekti oli he eivät myöskään hehkuttaneet sitä missään, ainakaan niin että mä olisin siihen törmännyt. En muista heidän sanoneen siitäkään missään mitään
Mä oon kyllä aika varma, että maaliskuussa ei nähdä enää näiden suhteen ainakaan edenneen. Siis K&B. Voi myös olla, että syksyinen yhteiskiertue jää isoista puheista huolimatta väliinEi lopeteta. Tässä vähän lisää fantasiaa:
B sitomassa K sängynpäätyyn, itse istun ja katselen vierestä.
Okei, mutta miten tämä liittyy siihen, että B sitoo K:n sängynpäätyyn ja antaa vähän piiskaa? Rankaisuna kehnosti edenneistä yhteiskiertueen suunnitelmista?Mä oon kyllä aika varma, että maaliskuussa ei nähdä enää näiden suhteen ainakaan edenneen. Siis K&B. Voi myös olla, että syksyinen yhteiskiertue jää isoista puheista huolimatta väliin
Tai sitten voit käydä ne roiseimmat kirjoittamassa palstoilla Seksi tai Seksinovellit ja eroottiset tarinat. Olethan huomannut, että niille on ihan omat palstat?Ei lopeteta. Tässä vähän lisää fantasiaa:
B sitomassa K sängynpäätyyn, itse istun ja katselen vierestä.
Tuossa ei kyllä ollut vielä mitään roisia.Tai sitten voit käydä ne roiseimmat kirjoittamassa palstoilla Seksi tai Seksinovellit ja eroottiset tarinat. Olethan huomannut, että niille on ihan omat palstat?
Silloin et ymmärrä sitä, ettei tämä kaikille ollut mikään pinnallinen "harrastus", jossa shipataan shippaamisen ilosta keitä sattuu kiinnostavia hahmoja hetken olemaan. Moni on kiinnostunut nimenomaan vain näistä kahdesta ja heidän elämästään, ja eihän se kiinnostus välttämättä lakkaa, jos näyttää sille, että eivät olekaan menossa yhteen.Samaa mieltä. Sitä vähemmän ymmärrän näitä ankeutuksia, jos henkilö itse on ollut mukana tässä. Luulisi siten jo ymmärtävän, ettei kannata näillä "pohdinnoillaan" kuitenkaan pilata toisten tunnelmaa.
Ei tuossa, mutta siis ehdotuksena, jos haluaa kuumia fantasioita kirjoitella.Tuossa ei kyllä ollut vielä mitään roisia.
Miksi turhaan, kun ne kuuluu tänne kuten kaikki muukin höttöinen spekulaatio näistä henkilöistä? Sori, mutta tämän asian suhteen olet vähemmistössä, ja seksifantasiat yms. jatkuvat kuten ennenkin. Taitaa vain harmittaa, kun et täällä pysty poistelemaan viestejä samalla tavalla kuin Vauvalla.Tai sitten voit käydä ne roiseimmat kirjoittamassa palstoilla Seksi tai Seksinovellit ja eroottiset tarinat. Olethan huomannut, että niille on ihan omat palstat?