Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiinnostava tämä uusin käännetty haastis.


Haastattelijan todetessa, että viisut ovat myös sateenkaariyhteisön tapahtuma ja kysyessä, kiinnostaako heitä kokeilla jotain ehkä ekaa kertaa, B vastaa mielenkiintoisesti: ”I dont think I am tempted to do that for now. I am just completely open to all this and I have a lot of friends that belong to one or more letters of this community.”

Voiko asiaa oikeastaan tuon suoremmin ja paremmin ilmaista konservatiivisessa maassa?
Sitten tuli Kärtsä ja toi mukanaan houkutuksen. ❤
Tässä on muuten tuo sama haastattelija, joka viisujen jälkeen kysyi, olivatko B ja K touhunneet yhdessä. 🙈
 
vierailija
Kiinnostava tämä uusin käännetty haastis.


Haastattelijan todetessa, että viisut ovat myös sateenkaariyhteisön tapahtuma ja kysyessä, kiinnostaako heitä kokeilla jotain ehkä ekaa kertaa, B vastaa mielenkiintoisesti: ”I dont think I am tempted to do that for now. I am just completely open to all this and I have a lot of friends that belong to one or more letters of this community.”

Voiko asiaa oikeastaan tuon suoremmin ja paremmin ilmaista konservatiivisessa maassa?
Totta, tuon enempää ei voisi mitenkään sanoa. Tuokin on jo aika paljon "... for now". Täähän oli muuten käsittääkseni ennen euroviisuja tehty haastis.
 
vierailija
Presidenttiehdokkaamme oletettavasti arvostelevat Ruoskan tulevana lauantaina Levyraadissa.

 
vierailija
Presidenttiehdokkaamme oletettavasti arvostelevat Ruoskan tulevana lauantaina Levyraadissa.

Jonkun kommentin mukaan eivät näe videota, vaan arvostelevat biisin ja video näkyy TV-katsojille. Onhan se biisikin tietty kai jossain määrin spicy.
 
vierailija
Presidenttiehdokkaamme oletettavasti arvostelevat Ruoskan tulevana lauantaina Levyraadissa.

Tossa Tumpun klipissä sanotaan että arvostelevat videon. Mun mielestä ne ei nää mv:tä, ainoastaan katsojat näkee. Biisejähän ne vain arvostelee. Jos joku tietää paremmin niin kertokaa.
 
vierailija
Presidenttiehdokkaamme oletettavasti arvostelevat Ruoskan tulevana lauantaina Levyraadissa.

Toi tulee vielä samaan aikaan kuin UMK, eli joutuu vissiin laittamaan kisastudioon molemmat kanavat pyörimään kahdelta eri laitteelta.
 
vierailija
No se ainakin ihmetyttää aika paljon, että molemmat osapuolet on itse sanoneet lähiaikoinakin, että toinen on tärkeä, ovat yhteydessä paljon, puhuvat syvällisiä jne., mutta sä kuitenkaan et voi sitä uskoa, vaan päättelet etteivät enää ole edes erityisiä ystäviä.
Jotain vaan on mun mielestä muuttunut tammikuussa. Tässä on tietenkin kyse vain mun omasta käsityksestä. Pian ehkä nähdään, missä mennään.
 

Yhteistyössä