Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen alun perin tarkkaillut vain J:tä tässä tarinassa ja sen takia rupesinkin kiinnittämään huomiota hänen käytökseen ja olemukseen, B:stä ei ollut mitään mielikuvaa. Varmasti ihastusta molemmilla, mutta onko tähän matkan varrella tullut vähän väriä, lähinnä mitä B:n ihastuksen tasoon tulee? Ei nyt kuitenkaan ihan viaton poikanen ole.

Tuosta listasta muuten kohta 29: imitoidaan (ehkä tiedostamatta) toista. Tavastia-päivänä J laittoi jonkun storyn vakavalla naamalla, hieman kiukkuisena, joku tyhjänpäiväinen juttu, ja siinä storyssä teki SAMAN eleen, mitä B yleensä tekee. Kukaan ei vielä tiennyt et tuleeko B vai ei, mut siitä mä arvasin.

Luulin jo päässeeni vähän eteenpäin tässä esim. reisitutkimukseen, mutta näköjään takapakkia mennään.
Mikä ele se oli? Kiinnostaa tää aihe hirveesti!
 
vierailija
Ja heh, tuohon sukupuoliaiheeseen liittyen, Vauvalla käydyn keskustelun mukaan mukaan Kärtsä biletti jonkun ystävänsä Insta-videossa Ruississa Lil Nas X:n keikalla biisiä, jossa haikaillaan ihanaa poikaa kainaloon ja biisin musavideossa miesten välistä hyvin kiihkeää menoa.
Näin teki ja olin samalla keikalla ääää enkä tietty Kärtsästä mitään tiennyt siellä.

T. Yksi vakkari täältä joka oli yli-ikäinen keikalle...

Need a boy who can cuddle with me all night
Keep me warm, love me long, be my sunlight
Tell me lies, we can argue, we can fight
Yeah, we did it before, but we'll do it tonight

These days, I'm way too lonely
I'm missing out, I know
These days, I'm way too alone
And I'm known for giving love away, but

I want someone who love me
I need someone who needs me
'Cause it don't feel right when it's late at night
And it's just me in my dreams
So I want someone to love, that's what I fucking want
Look, you know it's harder to find in these times
But I got nothing but love on my mind (my mind)
I need a baby with love in my prime
Need an adversary to my "down to marry"
Like, tell me, "That's life" when I'm stressing at night
Be like, "You'll be okay", and, "Everything's all right, " uh
Let me in that thing, 'cause I'm not wanting anything
But your loving, your body, and a little bit of your brain
These days, I'm way too lonely
I'm missing out, I know
These days, I'm way too alone
And I'm known for giving love away, but
I want someone who love me
I need someone who needs me
'Cause it don't feel right when it's late at night
And it's just me in my dreams
So I want someone to love, that's what I fucking want
 
vierailija
Ja vielä video biisiin jota K fiilisteli. Ei ollut avausnumero eikä vika biisi, joten mun shippilasit sumentuvat taas kyynelistä kun mietin että niin tätä biisiä se K sitten fiilas... ja kunnon poikarakkautta on videossa. Ja oli muuten aivan mahtava keikka-ei yhtään haittaisi vaikka K vähän olisi imenyt vaikutteitakin... 🔥

 
vierailija
Ja vielä video biisiin jota K fiilisteli. Ei ollut avausnumero eikä vika biisi, joten mun shippilasit sumentuvat taas kyynelistä kun mietin että niin tätä biisiä se K sitten fiilas... ja kunnon poikarakkautta on videossa. Ja oli muuten aivan mahtava keikka-ei yhtään haittaisi vaikka K vähän olisi imenyt vaikutteitakin...

Piti just kans laittaa linkki, koska tätä asiaahan me just täällä pyöritellään....
 
vierailija
ei ole joo näkyny sitä puppy hymyä pitkään aikaan... toivottavasti olisi kyse "vaan" perusväsymyksestä eikä siitä että J on menny särkemää ruusun sydämen..
Höh, liitelisitkö itse onnesta hymyille noin jäätävän välimatkan takia, jos se, josta eniten pidät on jossain, ettekä näe? Ei siinä mitään sydämen särkymisiä tarvita, toihan kertoo mun toiveajattelussani siitä, ettei ole nyt täysin tyytyväinen tilanteeseen. En mäkään olisi, jos mulla ois enemmän ikävä henkilöä, kuin tämä tietääkään, enkä voisi alkaa sellaisia puhelimessa selittämään.
 
vierailija
Musta on ihan selvää että Bojanilla oli jotain odotuksia Jeren suhteen. Miksi muuten sen olisi pitänyt päästä tänne niin pikasesti, kesken kiireisen aikataulun?
No höh. Tietenkin nähdäkseen Käärijän keikalla, Käärijän kotimaata, päästäkseen lavalle Käärijän kanssa (Carpe Diem), päästäkseen osaksi Cha Cha Chan esitystä K:n keikalla, saadakseen lisää Käärijää ja bondatakseen lujemmin, tietysti.
Kyllä noi toteutui, tuskin Bojankaan on niin tyhmä, että odotti kauhean paljon enempää nykytodellisuuden raameilla.
 
vierailija
Tämä kyllä yhä kiinnostaisi. Vaikka tuntuu että se tukos on ihan inasen helpottanut.

-energiamamma
Ehkä Jere on saanut palautetta, että ole rohkeasti vain se sama herkempi itsesi, kuin viisuissakin, koska kovuus tuntuu todellakin hellittäneen. Kannustusta asioihin, joita on arastellut? En tiedä, eipä se toisaalta mikään arkajalka tunnu olevan!
 
vierailija
Tätä kuvioohan tässä on pitkään pyöritelty. Mutta mulle edelleen aiheuttaa ihmetystä se, että eikö J muka huomannut B:llä olevan enemmän pelissä kuin pelkkä fanitus?
Mun mielessä varmaan huomasi, mutta haluaa pitää ovea siihen suuntaan vielä auki, mutta ei mennä siitä krhön sisään. Ja siis itse en pidä tuollaista vääränä, ymmärrän todella hyvin jos K ei tiedä, haluaisiko edes suhdetta mieheen tai mikä heidän tilanteensa gf:n kanssa on. Bojan on myös vapaa kertomaan, jos toi ei hänelle käy. Lisäksi jos mä olisin Bojan, totta kai ottaisin mieluummin ehkän kuin ein. Mutta mä en olekaan koskaan ollut mikään perhe-kiirehtijä.
Tosin jos on niin, että B haluaisi suhteen mieheen, niin miten siihen sopii se, että lasten saanti asetettaisiin "sen oikean" edelle? Ennemmin ajattelisin, että suhde ensin ja sen jälkeen katsotaan, voiko siihen saada lapsia. Siinäkin valossa mietin, että haluaakohan Bojan edes elää suhteessa miehen kanssa? Aika selkeästi haaveili ihan perheestä ainakin ääneen.
 
vierailija
Mun mielessä varmaan huomasi, mutta haluaa pitää ovea siihen suuntaan vielä auki, mutta ei mennä siitä krhön sisään. Ja siis itse en pidä tuollaista vääränä, ymmärrän todella hyvin jos K ei tiedä, haluaisiko edes suhdetta mieheen tai mikä heidän tilanteensa gf:n kanssa on. Bojan on myös vapaa kertomaan, jos toi ei hänelle käy. Lisäksi jos mä olisin Bojan, totta kai ottaisin mieluummin ehkän kuin ein. Mutta mä en olekaan koskaan ollut mikään perhe-kiirehtijä.
Tosin jos on niin, että B haluaisi suhteen mieheen, niin miten siihen sopii se, että lasten saanti asetettaisiin "sen oikean" edelle? Ennemmin ajattelisin, että suhde ensin ja sen jälkeen katsotaan, voiko siihen saada lapsia. Siinäkin valossa mietin, että haluaakohan Bojan edes elää suhteessa miehen kanssa? Aika selkeästi haaveili ihan perheestä ainakin ääneen.
Jos henkilö ja etenkin mies on aina mieltäny itsensä täysin heteroksi, haaveillu perinteisestä perheestä yms niin on tosi vaikea yrittää saada itsensä hyväksymään uusi tilanne vaikka olisi miten rakastunu. Naisten on paljon helpompi mennä tilanteen ja tunteiden mukana kuin miesten. Kommentoin siis tätä terapeutin näkökulmasta.
 
vierailija
Ja vielä video biisiin jota K fiilisteli. Ei ollut avausnumero eikä vika biisi, joten mun shippilasit sumentuvat taas kyynelistä kun mietin että niin tätä biisiä se K sitten fiilas... ja kunnon poikarakkautta on videossa. Ja oli muuten aivan mahtava keikka-ei yhtään haittaisi vaikka K vähän olisi imenyt vaikutteitakin...

Tää biisi ja video. 🥺 Miten liittyykään niin moniin keskusteluihin täällä ja av:lla.. Jotenkin pystyi kuvittelemaan B&K tuohon poikaparin paikalle, toki heille toivoisi vaan onnellisemman lopun... Joka tapauksessa tästä tuli just mun shippianthem no. 1.
 
vierailija
Tää biisi ja video. Miten liittyykään niin moniin keskusteluihin täällä ja av:lla.. Jotenkin pystyi kuvittelemaan B&K tuohon poikaparin paikalle, toki heille toivoisi vaan onnellisemman lopun... Joka tapauksessa tästä tuli just mun shippianthem no. 1.
Sama! Ja omassa shippausmaailmassani, toivon että tämä klippi on lähtenyt J:ltä yksityisesti B:lle 😍
 
vierailija
Taivas varjele tuota musiikkivideota!

Täällä on taas päivän aikana ehtinyt tapahtumaan vaikka mitä! Ja Tarot tulkinta, kiitos!

Pari kertaa päivän aikaan ehtinyt tätä kaksikkoa taas miettimään, lähinnä kun jomman kumman biisejä kuuntelen. Niin yllättävän samankaltaisia on mun ajatukset mitä olette päivän aikana kirjoitelleet.

B on ollut ensin alkuun fanipoika, mutta kun tapasi Käärijän, tutustuikin Jereen ja ihastui. En tiedä mitä Jlle tapahtui, mutta jotenkin hänkin lähti siihen mukaan. Ja aivan taatusti finaaliyönä J on antanut suuria lupauksia. Suomalainen kun on alkoholin vaikutuksen alla, lähtee viimeisetkin estot ja puhutaan yleensä se mitä oikeasti tuntee. Hän ei välttämättä ole ajatellut siinä olevan mitään pahaa, mutta tajunnut hetken päästä että nyt olen pulassa ja pahassa.

Kuten joku muukin täällä epäili, niin valitettavasti olen samaa mieltä, että pidän suurena ihmeenä jos Jn ja tyttöystävän suhde on pitkäaikainen. Jos he oikeasti ovat alkaneet seurustelemaan vajaa vuosi sitten, niin silloin ollaan alkuhuumassa (tai sitten suhde on todella järkiperäinen eikä suuria tunteita ole ollutkaan), eikä siihen väliin kyllä yleensä helposti ketään pääse. Jos kyse olisi vain finaaliviikoista, niin ehkä sitten, mutta nämähän lähti käsistä jo prepartyissa ja siinä välissä käytiin kotona. Jos mun mies käyttäytyisi jonkun muun kanssa noin kuin J ja B, niin vaikeaa olisi.

Jostain on nyt tullut vaatimus. Ensin tyttöystävä alkoi vilahdella instanssa ja sitten täydellinen hiljaisuus Bn kanssa.

Mun tytär on seurannut Käärijää jo ennen viisuja. Kysyin häneltä onko tyyppi muuttunut. Äijäily on lähtenyt ja nyt on enemmän tuollaista söpöstelyä. Tämä oli hänen vastauksensa.

J on taatusti tällä hetkellä hiukan eksyksissä sen kanssa mikä hän on ja mitä hän haluaa. B todennäköisesti tietää omat vastaukset, mutta himmailee ja toivoo ajan tekevän tehtävänsä.

Enid
 
vierailija
Aloin seurata vasta UMK-osallistumisen myötä K:ta, joten joku pitkäaikainen fani voi korjata jos tarvis, mutta: minun tuntuma on, että kaikenlainen homoerotiikalla leikittely on kevään mittaan vaan kiihtynyt. En oikein ole osannut ottaa todesta BK:n queerbaiting-syytöksiä edes K:n osalta nimenomaan siksi, että uskon, että hän leikittelee asialla joka oikeasti jotenkin kiehtoo ja kiinnostaa.

Ajatelkaa, millaisia keikkapaikkoja ja jätkäporukoita hänellä on ollut ympärillään ennen UMK:ta ja viisuja. Viisuartistiksi siirtyminen on jostain suomiräppikukuvioista takuulla ollut monella tavalla iso matka, ja minusta on koko ajan vaikuttanut, että hän on syleillyt sitä todella tervetulleena.

K on kommentoinut aikaisemmin esimerkiksi rakennekynsistään, että "tietynlaiselta jengiltä" tuli niistä ilkeää palautetta, mutta se ei kiinnosta häntä. CCC-koreografioissa alettiin vinkkailla s/d-estetiikkaan ja homoerotiikkaan (possujunat ja kaulapannat, selkänotkollasyväkyykky) ja keväällä alkoi ilmestyä niitä aika villejä mehujäänsyönti- ja mikrofonin"syönti"videoita jotka on täyttä fan servicea gayfaneille. Tuntuu metaforisesti kauniilta että vantaalainen räppäriukko tekee biisin miehen vapautumisesta, menee sen kanssa euroviisuihin ja löytää itsestään ennennäkemättömiä puolia.

Mitä Bojaniin tulee, ajattelen että K oli jotenkin tässä avoimessa, leikkisässä ja etsivässä mielentilassa auki myös läheisyydelle B:n kanssa, mutta en usko että oikein tajusi, mitä B:lle teki. Se, että tarotluennassa are you -illan jälkeiset tunnelmat oli K:lla riehakkaan vapautuneet ja B:lla pelästyneet omien tunteiden syvyydestä, on minusta surullisen järkeenkäypää.

Puppypeilisolu (emojit puuttuu koneelta)
Ei hitto, rakastan sun analyysejäsi! Mulla on ollut noi samat ajatukset, joskaan en ole seurannut K:ta kuin vasta viisufinaalista, mutta ei ole kukaan ainakaan isommin sanonut, että hän oli aiemminkin samanlainen gay-fan-service-tapaus! Minustakin sitä on vain jostain alkanut nyt tulla. Mua huvittaa aina, kun K pistää sen vaihteen silmään, se on ihan parasta. Ja ois niin siistiä, jos ne ois kumpikin manifestoineet tahoillaan itselleen enemmän kuin ikinä tajusivatkaan, Jere tosiaan vapautumista eri mieheksi kuin ennen uskalsi olla, ja Bojan, no, ne kaikki Bojanin manifestoinnit kappaleiden sanoituksista alkaen.
Eniten tämä tuntuu olevan Jerestä kiinni, mutta kyllä hän tosiaan viljelee nyt gay-juttuja aina vaan enenevässä määrin, mikä on siis aivan mahtavaa.
Minulle ne pusut muiden miesten kanssa ovat vain viesti ihmisille, että en ole perushetero. Jos pusuja ei ollenkaan ois, minusta se ois tavallaan huonompi (suhteessa Bojanin mahiksiin tässä). Hän ottaa minusta riskin siinä, (ison yleisön silmissä, toki en niin tunne tämän päivän nuoria), mutta minä näen sen niin, että hän halusi ottaa sen - jostain syystä.
 

Yhteistyössä