Miten tää nyt taas alkaa meneen mulla tunteisiin ... Vaikka siis osaan varmaan kohta ulkoa nää kaikki klipit.Se ei ole always together vaan you are always my number one
Ei kun just niinkun sanoin. "Always together, I can't wait I see you" luki Kärtsärin tekemässä kömpelössä kuvaeditissä. Se "You are alwas my number one" jne. keskustelu käytiin Kärden Frank-postauksen kommenteissa.Se ei ole always together vaan you are always my number one
Mikä ele se oli? Kiinnostaa tää aihe hirveesti!Olen alun perin tarkkaillut vain J:tä tässä tarinassa ja sen takia rupesinkin kiinnittämään huomiota hänen käytökseen ja olemukseen, B:stä ei ollut mitään mielikuvaa. Varmasti ihastusta molemmilla, mutta onko tähän matkan varrella tullut vähän väriä, lähinnä mitä B:n ihastuksen tasoon tulee? Ei nyt kuitenkaan ihan viaton poikanen ole.
Tuosta listasta muuten kohta 29: imitoidaan (ehkä tiedostamatta) toista. Tavastia-päivänä J laittoi jonkun storyn vakavalla naamalla, hieman kiukkuisena, joku tyhjänpäiväinen juttu, ja siinä storyssä teki SAMAN eleen, mitä B yleensä tekee. Kukaan ei vielä tiennyt et tuleeko B vai ei, mut siitä mä arvasin.
Luulin jo päässeeni vähän eteenpäin tässä esim. reisitutkimukseen, mutta näköjään takapakkia mennään.
Näin teki ja olin samalla keikalla ääää enkä tietty Kärtsästä mitään tiennyt siellä.Ja heh, tuohon sukupuoliaiheeseen liittyen, Vauvalla käydyn keskustelun mukaan mukaan Kärtsä biletti jonkun ystävänsä Insta-videossa Ruississa Lil Nas X:n keikalla biisiä, jossa haikaillaan ihanaa poikaa kainaloon ja biisin musavideossa miesten välistä hyvin kiihkeää menoa.
Piti just kans laittaa linkki, koska tätä asiaahan me just täällä pyöritellään....Ja vielä video biisiin jota K fiilisteli. Ei ollut avausnumero eikä vika biisi, joten mun shippilasit sumentuvat taas kyynelistä kun mietin että niin tätä biisiä se K sitten fiilas... ja kunnon poikarakkautta on videossa. Ja oli muuten aivan mahtava keikka-ei yhtään haittaisi vaikka K vähän olisi imenyt vaikutteitakin...
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Höh, liitelisitkö itse onnesta hymyille noin jäätävän välimatkan takia, jos se, josta eniten pidät on jossain, ettekä näe? Ei siinä mitään sydämen särkymisiä tarvita, toihan kertoo mun toiveajattelussani siitä, ettei ole nyt täysin tyytyväinen tilanteeseen. En mäkään olisi, jos mulla ois enemmän ikävä henkilöä, kuin tämä tietääkään, enkä voisi alkaa sellaisia puhelimessa selittämään.ei ole joo näkyny sitä puppy hymyä pitkään aikaan... toivottavasti olisi kyse "vaan" perusväsymyksestä eikä siitä että J on menny särkemää ruusun sydämen..
Todella... 🩹On aika vaikea keksiä video/biisiyhdistelmää, joka voisi olla vihjailevampi tässä tilanteessa...
No höh. Tietenkin nähdäkseen Käärijän keikalla, Käärijän kotimaata, päästäkseen lavalle Käärijän kanssa (Carpe Diem), päästäkseen osaksi Cha Cha Chan esitystä K:n keikalla, saadakseen lisää Käärijää ja bondatakseen lujemmin, tietysti.Musta on ihan selvää että Bojanilla oli jotain odotuksia Jeren suhteen. Miksi muuten sen olisi pitänyt päästä tänne niin pikasesti, kesken kiireisen aikataulun?
Ehkä Jere on saanut palautetta, että ole rohkeasti vain se sama herkempi itsesi, kuin viisuissakin, koska kovuus tuntuu todellakin hellittäneen. Kannustusta asioihin, joita on arastellut? En tiedä, eipä se toisaalta mikään arkajalka tunnu olevan!Tämä kyllä yhä kiinnostaisi. Vaikka tuntuu että se tukos on ihan inasen helpottanut.
-energiamamma
Voi muuten olla. Ja toivottavasti oiskin kerenny käymäänJere on voinut käydä siellä terapiassa, mistä puhui?
Mun mielessä varmaan huomasi, mutta haluaa pitää ovea siihen suuntaan vielä auki, mutta ei mennä siitä krhön sisään. Ja siis itse en pidä tuollaista vääränä, ymmärrän todella hyvin jos K ei tiedä, haluaisiko edes suhdetta mieheen tai mikä heidän tilanteensa gf:n kanssa on. Bojan on myös vapaa kertomaan, jos toi ei hänelle käy. Lisäksi jos mä olisin Bojan, totta kai ottaisin mieluummin ehkän kuin ein. Mutta mä en olekaan koskaan ollut mikään perhe-kiirehtijä.Tätä kuvioohan tässä on pitkään pyöritelty. Mutta mulle edelleen aiheuttaa ihmetystä se, että eikö J muka huomannut B:llä olevan enemmän pelissä kuin pelkkä fanitus?
Ja tää biisihän on tietysti myös Punaista, valkoista ja kuninkaansinistä-kirjaan perustuvan leffan trailerilla.On aika vaikea keksiä video/biisiyhdistelmää, joka voisi olla vihjailevampi tässä tilanteessa...
Jos henkilö ja etenkin mies on aina mieltäny itsensä täysin heteroksi, haaveillu perinteisestä perheestä yms niin on tosi vaikea yrittää saada itsensä hyväksymään uusi tilanne vaikka olisi miten rakastunu. Naisten on paljon helpompi mennä tilanteen ja tunteiden mukana kuin miesten. Kommentoin siis tätä terapeutin näkökulmasta.Mun mielessä varmaan huomasi, mutta haluaa pitää ovea siihen suuntaan vielä auki, mutta ei mennä siitä krhön sisään. Ja siis itse en pidä tuollaista vääränä, ymmärrän todella hyvin jos K ei tiedä, haluaisiko edes suhdetta mieheen tai mikä heidän tilanteensa gf:n kanssa on. Bojan on myös vapaa kertomaan, jos toi ei hänelle käy. Lisäksi jos mä olisin Bojan, totta kai ottaisin mieluummin ehkän kuin ein. Mutta mä en olekaan koskaan ollut mikään perhe-kiirehtijä.
Tosin jos on niin, että B haluaisi suhteen mieheen, niin miten siihen sopii se, että lasten saanti asetettaisiin "sen oikean" edelle? Ennemmin ajattelisin, että suhde ensin ja sen jälkeen katsotaan, voiko siihen saada lapsia. Siinäkin valossa mietin, että haluaakohan Bojan edes elää suhteessa miehen kanssa? Aika selkeästi haaveili ihan perheestä ainakin ääneen.
Tää biisi ja video. Miten liittyykään niin moniin keskusteluihin täällä ja av:lla.. Jotenkin pystyi kuvittelemaan B&K tuohon poikaparin paikalle, toki heille toivoisi vaan onnellisemman lopun... Joka tapauksessa tästä tuli just mun shippianthem no. 1.Ja vielä video biisiin jota K fiilisteli. Ei ollut avausnumero eikä vika biisi, joten mun shippilasit sumentuvat taas kyynelistä kun mietin että niin tätä biisiä se K sitten fiilas... ja kunnon poikarakkautta on videossa. Ja oli muuten aivan mahtava keikka-ei yhtään haittaisi vaikka K vähän olisi imenyt vaikutteitakin...
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Sama! Ja omassa shippausmaailmassani, toivon että tämä klippi on lähtenyt J:ltä yksityisesti B:lleTää biisi ja video. Miten liittyykään niin moniin keskusteluihin täällä ja av:lla.. Jotenkin pystyi kuvittelemaan B&K tuohon poikaparin paikalle, toki heille toivoisi vaan onnellisemman lopun... Joka tapauksessa tästä tuli just mun shippianthem no. 1.
Ei hitto, rakastan sun analyysejäsi! Mulla on ollut noi samat ajatukset, joskaan en ole seurannut K:ta kuin vasta viisufinaalista, mutta ei ole kukaan ainakaan isommin sanonut, että hän oli aiemminkin samanlainen gay-fan-service-tapaus! Minustakin sitä on vain jostain alkanut nyt tulla. Mua huvittaa aina, kun K pistää sen vaihteen silmään, se on ihan parasta. Ja ois niin siistiä, jos ne ois kumpikin manifestoineet tahoillaan itselleen enemmän kuin ikinä tajusivatkaan, Jere tosiaan vapautumista eri mieheksi kuin ennen uskalsi olla, ja Bojan, no, ne kaikki Bojanin manifestoinnit kappaleiden sanoituksista alkaen.Aloin seurata vasta UMK-osallistumisen myötä K:ta, joten joku pitkäaikainen fani voi korjata jos tarvis, mutta: minun tuntuma on, että kaikenlainen homoerotiikalla leikittely on kevään mittaan vaan kiihtynyt. En oikein ole osannut ottaa todesta BK:n queerbaiting-syytöksiä edes K:n osalta nimenomaan siksi, että uskon, että hän leikittelee asialla joka oikeasti jotenkin kiehtoo ja kiinnostaa.
Ajatelkaa, millaisia keikkapaikkoja ja jätkäporukoita hänellä on ollut ympärillään ennen UMK:ta ja viisuja. Viisuartistiksi siirtyminen on jostain suomiräppikukuvioista takuulla ollut monella tavalla iso matka, ja minusta on koko ajan vaikuttanut, että hän on syleillyt sitä todella tervetulleena.
K on kommentoinut aikaisemmin esimerkiksi rakennekynsistään, että "tietynlaiselta jengiltä" tuli niistä ilkeää palautetta, mutta se ei kiinnosta häntä. CCC-koreografioissa alettiin vinkkailla s/d-estetiikkaan ja homoerotiikkaan (possujunat ja kaulapannat, selkänotkollasyväkyykky) ja keväällä alkoi ilmestyä niitä aika villejä mehujäänsyönti- ja mikrofonin"syönti"videoita jotka on täyttä fan servicea gayfaneille. Tuntuu metaforisesti kauniilta että vantaalainen räppäriukko tekee biisin miehen vapautumisesta, menee sen kanssa euroviisuihin ja löytää itsestään ennennäkemättömiä puolia.
Mitä Bojaniin tulee, ajattelen että K oli jotenkin tässä avoimessa, leikkisässä ja etsivässä mielentilassa auki myös läheisyydelle B:n kanssa, mutta en usko että oikein tajusi, mitä B:lle teki. Se, että tarotluennassa are you -illan jälkeiset tunnelmat oli K:lla riehakkaan vapautuneet ja B:lla pelästyneet omien tunteiden syvyydestä, on minusta surullisen järkeenkäypää.
Puppypeilisolu (emojit puuttuu koneelta)