Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos Tarotar.

Mitä enemmän tätä pyörittelen, sitä enemmän tuo Jere hämmentää mua. Oliko hän ihastunut? Kokeilumielellä mukana? Pelkällä leikillä? Mitäääää. Koska eihän se pilke nyt pelkästään Bojanin silmäkulmassa ollut…
Et ole ainoa, Jere aina aiheuttaa mulle harmaita hiuksia luennoissa :D Mutta koska en saa hänen tunteista Bojania kohtaan ikinä selkeää vastausta monista yrityksistä huolimatta, olen alkanu epäillä etten saa muita kuin konflikti kortteja siksi, että hän ei itsekään tiedä tunteitaan tai ei ole suostunut myöntämään niitä itselleen. 🔮
 
vierailija
Kysymys Tarottarelle: tarkoittiko tuo Jerelle tullut Oikeudenmukaisuus-kortti siis sitä, että nimenomaan Jere on tunnustanut/luvannut jotain? Vai molemmat toisilleen?
Molemmat on luvannu tai tunnustanu jotain. Koska tällä kertaa toi sama totuus kortti tuli Jerelle, edellisen kerran se tuli Bojanin kohdalla. Jos se olisi tullut taas Bojanille niin olisin varma että tunnustus on tullut vain Bojanin puolelta. 🔮
 
vierailija
Joko tätä kuvaa on analysoitu? Ihan kuin ei olis mitään eloa katseessa. Toivottavasti kaikki ok bojanilla..
Tästä kuvasta ei kyllä voi päätellä yhtään mitään. Tuo kuva on selvösti otettu faneille: mies märkänä poseeraa ilmeettömänä kameralle. Bojan on tehnyt noita ennenkin ja tietää, että fanit rakastaa tuollaisia. Koko bändi oli tänään tuolla bohinj-järvellä tänään ja illalla studiossa.
Suomen reissu oli mun mielestä Blle pettymys, mutta on minusta päässyt jaloilleen ja menee eteenpäin elämässään, ja on ollut oma itsensä viime aikoina.
 
vierailija
Tää ei ole ainkaan vauvan puolella ollut suosittu teoria mutta mun mielestä Bojan ei ole ollu oma ittensä Suomen vierailun jälkeen. Onha se välillä ollut ihan pirteän oloinen mutta mun mielestä se ei silti ole ollu täysin normaalin olone missää vaiheessa tavastian jälkeen. Siis tietty sen perusteella mitä me ollaan nähty, en voi tietää miten hän on käyttäytyny 24/7.
Samaa mieltä kanssasi. Joidenkin kommentoijien mielestä Bojan on miehistynyt suomen reissun jälkeen, mutta minusta hän on paremminkin rähjääntynyt. Voi olla, että se on hyvinkin tietoista toimintaa ja hänellä on halu muuttaa imagoaan hieman rosoisemmaksi. Ehkä sitten totuin liikaa siihen persikka poskiseen viisu hymypoikaan, joten on vaikea ajatella, että miksi hän yhtäkkiä haluaa näyttää ikäistään vuosia vanhemmalta ja totisemmalta. Bojan ja Jere loistivat viisujen aikaan, joten heidän ns. arki-keikka minään on vaikea tottua. Noh, tämä ongelma on ehkä vain omassa päässäni.
 
vierailija
Samaa mieltä kanssasi. Joidenkin kommentoijien mielestä Bojan on miehistynyt suomen reissun jälkeen, mutta minusta hän on paremminkin rähjääntynyt. Voi olla, että se on hyvinkin tietoista toimintaa ja hänellä on halu muuttaa imagoaan hieman rosoisemmaksi. Ehkä sitten totuin liikaa siihen persikka poskiseen viisu hymypoikaan, joten on vaikea ajatella, että miksi hän yhtäkkiä haluaa näyttää ikäistään vuosia vanhemmalta ja totisemmalta. Bojan ja Jere loistivat viisujen aikaan, joten heidän ns. arki-keikka minään on vaikea tottua. Noh, tämä ongelma on ehkä vain omassa päässäni.
Kuinka moni teistä seurasi Bojania ja Käärijää ennen viisuja? Minä en ainakaan, joten en ala edes spekuloimaan miten he ovat muuttuneet. Kaikki on kuitenkin nähneet, että kumpikin on ihan erilainen nyt kuin viisukuplassa. Veikkaan, että kuplan jälkeen kumpikin on nyt suht entisellään, omia itsejään. Bojanin instasta löytyy yhtä rähjäisiä kuvia ajalta ennen viisuja kuin nytkin. On pitempää partaa ja sätkää suussa. Koko bändi oli jotenkin siloitellumpi versio viisuissa kuin mitä keikoillaan ennen ja jälkeen viisujen. Myös K olemus ja jutut viisuissa oli paljon pehmeämmät kuin nyt.
 
vierailija
Kuinka moni teistä seurasi Bojania ja Käärijää ennen viisuja? Minä en ainakaan, joten en ala edes spekuloimaan miten he ovat muuttuneet. Kaikki on kuitenkin nähneet, että kumpikin on ihan erilainen nyt kuin viisukuplassa. Veikkaan, että kuplan jälkeen kumpikin on nyt suht entisellään, omia itsejään. Bojanin instasta löytyy yhtä rähjäisiä kuvia ajalta ennen viisuja kuin nytkin. On pitempää partaa ja sätkää suussa. Koko bändi oli jotenkin siloitellumpi versio viisuissa kuin mitä keikoillaan ennen ja jälkeen viisujen. Myös K olemus ja jutut viisuissa oli paljon pehmeämmät kuin nyt.
B en osaa sanoa mitää, mutta K fani oon ollu monta vuotta ja samanlainen rääväsuu se on ollu aina. Samaa katsojien roustaamista se harrasti jo kun aloin käydä sen keikoilla 2019. kun kuulin että K hakee viisuihin niin mun eka reaktio oli että voi ei, nyt se pilaa hyvän juttunsa ja muuttuu pehmoksi. Olihan se viisuissa vähän pehmosempi mutta nyt se on taas selkeesti palaamassa takasin entiseen joten en näe ainakaan hänen kannalta mitään epäilyttävää käytöstä.
 
vierailija
Tää ei ole ainkaan vauvan puolella ollut suosittu teoria mutta mun mielestä Bojan ei ole ollu oma ittensä Suomen vierailun jälkeen. Onha se välillä ollut ihan pirteän oloinen mutta mun mielestä se ei silti ole ollu täysin normaalin olone missää vaiheessa tavastian jälkeen. Siis tietty sen perusteella mitä me ollaan nähty, en voi tietää miten hän on käyttäytyny 24/7.
ei ole joo näkyny sitä puppy hymyä pitkään aikaan... toivottavasti olisi kyse "vaan" perusväsymyksestä eikä siitä että J on menny särkemää ruusun sydämen..
 
vierailija
Kuinka moni teistä seurasi Bojania ja Käärijää ennen viisuja? Minä en ainakaan, joten en ala edes spekuloimaan miten he ovat muuttuneet. Kaikki on kuitenkin nähneet, että kumpikin on ihan erilainen nyt kuin viisukuplassa. Veikkaan, että kuplan jälkeen kumpikin on nyt suht entisellään, omia itsejään. Bojanin instasta löytyy yhtä rähjäisiä kuvia ajalta ennen viisuja kuin nytkin. On pitempää partaa ja sätkää suussa. Koko bändi oli jotenkin siloitellumpi versio viisuissa kuin mitä keikoillaan ennen ja jälkeen viisujen. Myös K olemus ja jutut viisuissa oli paljon pehmeämmät kuin nyt.
Tässä kuvia Bojanista ennen viisuja:

Kyllähän näidenkin perusteella voisi sanoa, että kyllä on onneton ja rähjäinen. Nää kuvat on kuitenkin otettu 2022, ennen viisuja ja Käärijän tapaamista.
 
vierailija
Aika vahva konsensus tuntuu olevan että Suomen reissu oli B:lle pettymys. Olen yrittänyt taistella sitä tunnetta vastaan mutta se tuntuu on yhtä selvältä kuin se valtava vetovoima mitä sai todistaa viisujen aikaan. Sääli ja olisin niin halunnut että Suomi olisi ollut ihana ihana muisto B:lle.

Millaista mahtaa olla palata tänne ja vielä Tavastian lavalle...
 
vierailija
> Aloitin luennan tekemällä ns lämmittely-kysymyksen siitä, mitä kumpikin tunsi / ajatteli oman finaali esityksensä jälkeen.
Bojanille tuli Sauvojen Ässä, käänteisenä. Tämä oli vähän yllättävä, koska käänteisenä kortin avainsanoja on disappointing news, creative blocks, lack of passion/ energy, missed opportunities, wasted talent/potential. Eli tämä viittaisi siihen, että Bojan ei ollut ainakaan täysin tyytyväinen bändinsä finaali esitykseen tai jotain jäi hänen mielestään puuttumaan.
kiitos taas kovasti luennasta! tätä jäin miettimään, voisiko jotenkin seassa olla myös sitä että tiedosti ettei tule olemaan voittokamppailussa mukana? koska kyllähän kaikki tuonne lähti kilpailemaan mutta olihan se kaikille selvänä että se on suomen ja ruotsin välinen matsi. vaikka oli hyvä reissu (varsinkin näin jälkikäteen katsottuna) jokereille niin olisiko jo lavalla tullut vähän se olo että kaikkensa antaa mutta tietää jo sitä tehdessään ettei tule kuin häviämään? ei siis todellakaan kokonaan vain tämän takia mutta olen ajatusta yleisestikkin pyöritellyt mielessä, että miltä on muista kilpailijoista tuntunut tuo että ennakkosuosikit on noin vahvat ja tarvitsee hirmuisen ihmeen että heidät peittoaa.
 
vierailija
Aika vahva konsensus tuntuu olevan että Suomen reissu oli B:lle pettymys. Olen yrittänyt taistella sitä tunnetta vastaan mutta se tuntuu on yhtä selvältä kuin se valtava vetovoima mitä sai todistaa viisujen aikaan. Sääli ja olisin niin halunnut että Suomi olisi ollut ihana ihana muisto B:lle.

Millaista mahtaa olla palata tänne ja vielä Tavastian lavalle...
epäilen ettei mitään pettymystä ollu ei se muuten ois kiittänyt jeree ja helsinkiä ja järjestänyt 4 eri keikkaa suomeen turhaa ankeutamista
 
vierailija
Aika vahva konsensus tuntuu olevan että Suomen reissu oli B:lle pettymys. Olen yrittänyt taistella sitä tunnetta vastaan mutta se tuntuu on yhtä selvältä kuin se valtava vetovoima mitä sai todistaa viisujen aikaan. Sääli ja olisin niin halunnut että Suomi olisi ollut ihana ihana muisto B:lle.

Millaista mahtaa olla palata tänne ja vielä Tavastian lavalle...
Musta on ihan selvää että Bojanilla oli jotain odotuksia Jeren suhteen. Miksi muuten sen olisi pitänyt päästä tänne niin pikasesti, kesken kiireisen aikataulun?
 
vierailija
Aika vahva konsensus tuntuu olevan että Suomen reissu oli B:lle pettymys. Olen yrittänyt taistella sitä tunnetta vastaan mutta se tuntuu on yhtä selvältä kuin se valtava vetovoima mitä sai todistaa viisujen aikaan. Sääli ja olisin niin halunnut että Suomi olisi ollut ihana ihana muisto B:lle.

Millaista mahtaa olla palata tänne ja vielä Tavastian lavalle...
Mä en kyllä usko mihinkään suureen pettymykseen suomen reissulla. Kaikki, mitä on sen jälkeen someista/keikoilta nähty on ollut niin minimaalista, että mahdotonta tulkita sen enempää. Viisuista sentään oli esim livejä ja muutenkin paljon materiaalia. Tuo, että lakkasivat julkisesti kommunikoimisesta vaikuttaa johtuvan ylimenneestä shippauksesta ja/tai siitä, et ovat oikeasti toisilleen tärkeitä (ainakin platonisesti) ja haluavat pitää juttunsa/ystävyytensä yksityisenä. Tai näin mä oon tän nähnyt.

Myös, mikä olisi seuraava hyvä tarot-luennan aihe? Alkaa vähän aiheet loppua. Olisi toisaalta kiinnostavaa, pystyisikö korteista saada selville tuota hiljenemisen syytä?
 
vierailija
Musta on ihan selvää että Bojanilla oli jotain odotuksia Jeren suhteen. Miksi muuten sen olisi pitänyt päästä tänne niin pikasesti, kesken kiireisen aikataulun?
Mä uskon, että tuli noin nopeasti, koska sattui keikkatauko tohon kohtaan ja varmasti jonkinlaista ikävää oli kummankin osalta. Viisujen kaltaisen jutun kokeminen yhdessä jo itsessää lähentää ja voi olla iso tarve nähdä ihmistä, joka kokenut saman ja käy ehkä läpi samanlaisia jälkifiiliksiä (mistä K ainakin avannut, ettei ole pelkästään ollut positiivisia).
 
vierailija
Olisiko seuraavan tarot-luennan aiheena yrittää vielä saada selkoa Jeren tämänhetkisistä tunteista? Että tuleeko edelleen yhtä epäselviä kortteja. Ja siitä mihin energiahoitaja viittasi, eli mikä olisi se asia, jota J ei nyt saa sanotuksi, se möykky kurkussa tms?
 
vierailija
Mä en kyllä usko mihinkään suureen pettymykseen suomen reissulla. Kaikki, mitä on sen jälkeen someista/keikoilta nähty on ollut niin minimaalista, että mahdotonta tulkita sen enempää. Viisuista sentään oli esim livejä ja muutenkin paljon materiaalia. Tuo, että lakkasivat julkisesti kommunikoimisesta vaikuttaa johtuvan ylimenneestä shippauksesta ja/tai siitä, et ovat oikeasti toisilleen tärkeitä (ainakin platonisesti) ja haluavat pitää juttunsa/ystävyytensä yksityisenä. Tai näin mä oon tän nähnyt.

Myös, mikä olisi seuraava hyvä tarot-luennan aihe? Alkaa vähän aiheet loppua. Olisi toisaalta kiinnostavaa, pystyisikö korteista saada selville tuota hiljenemisen syytä?
aiemmin tääl pyöri pyyntöjä tehä luento kaksikon alkuajoista
 
vierailija
Mä taas uskon että totuus on jossai välimaastossa. En usko että suomen visiitti olisi ollut niin kaamea että sen takia nyt B potisi jotai masennusta ja antaa ittensä rupsahtaa. Mutta en usko myöskään että visiitti meni ihan täysin B toivomalla tavallakaan.
 
vierailija
Mä taas uskon että totuus on jossai välimaastossa. En usko että suomen visiitti olisi ollut niin kaamea että sen takia nyt B potisi jotai masennusta ja antaa ittensä rupsahtaa. Mutta en usko myöskään että visiitti meni ihan täysin B toivomalla tavallakaan.
Samaa mieltä! Jonkunlaista pettymystä oli, mutta kyllä tämä Bn surkeus ja rähjäisyys on vahvasti liioiteltuja. Hyvinvoivalta ja onnelliselta hän nyt näyttää.
 
vierailija
Olisiko seuraavan tarot-luennan aiheena yrittää vielä saada selkoa Jeren tämänhetkisistä tunteista? Että tuleeko edelleen yhtä epäselviä kortteja. Ja siitä mihin energiahoitaja viittasi, eli mikä olisi se asia, jota J ei nyt saa sanotuksi, se möykky kurkussa tms?
Tämä kyllä yhä kiinnostaisi. :) Vaikka tuntuu että se tukos on ihan inasen helpottanut.

-energiamamma
 
vierailija
Toinen mikä on vähän tai aika paljon tyylitöntä on levyjen, etenkin Demonin, tuotanto jossa ei oo kyllä minkäänlaista genre-estetiikan tajua.
/sama
(Mulla on nimimerkkikin mutta emmin yhdistää sitä näihin musaräntteihin)
Minä en tykkää useiden Jokereiden biisien tuotannosta kummallakaan levyllä, mutta itselläni se ei ole genreen liittyvä vaan yleisesti ei kuulosta hyvältä. olen kohtuutarkka biisien tuotannosta. Onneksi monissa ei häiritse yhtään.

Ja ei liity tähän, mutta Twitterin mukaan AO3 (joka palautui jo kuntoon hetkeksi eilen) on yhä nurin kyberhyökkäyksen takia, huh.

- Joymuffin
 
vierailija
Olipa hikinen keikka Aitoossa! Tykkään tuosta Aitoon Rytmiliiteristä, koska siellä keikasta tulee todella intensiivinen. Paikka on sellainen perinteisen tanssilavan tyylinen, joten kun meno yltyy, niin lattia tosiaan notkuu jalkojen alla. Tapahtuma oli loppuunmyyty ja väkimäärä valtava. Tää keikka oli ikärajaton, ja omaan mieleeni turhankin suitsittu. K otti lapset hyvin huomioon, keräili pikkuhiljaa yleisön joukosta kaikki lahjat, jotka vaan huomasi. Lavalle kun ei saanut heittää mitään. Mutta itse olisin toivonut välispiikkeihin enemmän sitä räävittömänpää Käärijää. Varmasti vaikeaa tuollaisena artistina heittäytyä välillä lastenkonsertti meininkiin, mutta hyvin siitä tällä kertaa selviytyi.
Keikka oli kuitenkin hyvä, koska biisit on aina parempia livenä 😍
Ja sitten, miltä tuntui nähdä K kaikkien näiden juttujen jäljiltä? No, vähän ehkä ensin nolotti ja huomasi niitten välispiikkejen aikana ajatusten harhailevan kaikenlaiseen 😅 Mutta ehkä yllättäen tajusin, että niissä klipeissä B kanssa, niissä on nimenomaan J ei K. Ja siitä tuli jotenkin hämmentynyt olo, että oikeestiko tässä on seurattu ihan todella reallife klippeinä, vaikka se välillä on tuntunut jopa joltain elokuvalta? Eli siis lavalla ainakaan tuolla, ei suinkaan ollut se hersyvän iloinen, välitön tyyppi, joka esiintyy niissä videoissa. Ystävällinen, energinen ja yleisön huomioonottava joo, mutta selkeästi eri tyyppi. Ja ei tuo tainnut ollut kunnolla edes Käärijä, kun piti himmailla niitten välispiikkien kanssa, vähän sellainen välimalli 😄
Seuraavaa kokemusta kohti, lippu Tampereen Pakkahuoneelle valmiina, toivottavasti sielläkin eturivi 😎
 
vierailija
Olipa hikinen keikka Aitoossa! Tykkään tuosta Aitoon Rytmiliiteristä, koska siellä keikasta tulee todella intensiivinen. Paikka on sellainen perinteisen tanssilavan tyylinen, joten kun meno yltyy, niin lattia tosiaan notkuu jalkojen alla. Tapahtuma oli loppuunmyyty ja väkimäärä valtava. Tää keikka oli ikärajaton, ja omaan mieleeni turhankin suitsittu. K otti lapset hyvin huomioon, keräili pikkuhiljaa yleisön joukosta kaikki lahjat, jotka vaan huomasi. Lavalle kun ei saanut heittää mitään. Mutta itse olisin toivonut välispiikkeihin enemmän sitä räävittömänpää Käärijää. Varmasti vaikeaa tuollaisena artistina heittäytyä välillä lastenkonsertti meininkiin, mutta hyvin siitä tällä kertaa selviytyi.
Keikka oli kuitenkin hyvä, koska biisit on aina parempia livenä
Ja sitten, miltä tuntui nähdä K kaikkien näiden juttujen jäljiltä? No, vähän ehkä ensin nolotti ja huomasi niitten välispiikkejen aikana ajatusten harhailevan kaikenlaiseen Mutta ehkä yllättäen tajusin, että niissä klipeissä B kanssa, niissä on nimenomaan J ei K. Ja siitä tuli jotenkin hämmentynyt olo, että oikeestiko tässä on seurattu ihan todella reallife klippeinä, vaikka se välillä on tuntunut jopa joltain elokuvalta? Eli siis lavalla ainakaan tuolla, ei suinkaan ollut se hersyvän iloinen, välitön tyyppi, joka esiintyy niissä videoissa. Ystävällinen, energinen ja yleisön huomioonottava joo, mutta selkeästi eri tyyppi. Ja ei tuo tainnut ollut kunnolla edes Käärijä, kun piti himmailla niitten välispiikkien kanssa, vähän sellainen välimalli
Seuraavaa kokemusta kohti, lippu Tampereen Pakkahuoneelle valmiina, toivottavasti sielläkin eturivi
Kiitos kivasta raportista 😊 oli ihana lukea kivaa positiivista palautetta. Ne keijun siivet oli kyllä ihanat 😍
 
vierailija
Tässä kuvia Bojanista ennen viisuja:

Kyllähän näidenkin perusteella voisi sanoa, että kyllä on onneton ja rähjäinen. Nää kuvat on kuitenkin otettu 2022, ennen viisuja ja Käärijän tapaamista.
No niinkuin kirjoitin tuolla aiemmin, niin Jokereiden oikeaan ns. arki-keikka minään on ollut vaikea tottua viisujen jälkeen. Se on siis ihan minun päässäni. Bojan oli viisuissa sileäposkinen hymypoika sekä Käärijän suuri fani. Se ei kuitenkaan vastaa täysin hänen imagoaan ja on siis virheellistä tulkita, että jokin muuttui juuri viisujen jälkeen. Paremminkin hän palasi ennalleen. Käärijä taas on minusta aina ollut tuollainen. Ehkä he pääsivät nopeammin viisukuplasta irti kuin me palstailijat.
 

Yhteistyössä